Die zit met een geknepen poepert op de bank..quote:
Wilt u inslapen, mevrouw...?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:10 schreef rooie3 het volgende:
zo nu zijn we ook al geestelijk gestoord.
Word steeds meer.
Dik,eenzaam,oud,geestelijk gestoord.
quote:
Die kans is zeer zeker aanwezig.........quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:06 schreef Leandra het volgende:
Zou Brian nou zo dom zijn om, als hij zometeen op zijn donder krijgt van Juf Judith omdat hij niet genoeg geoefend heeft, nog te gaan zitten piepen dat hij aan het oefenen was maar door JJ het kantoor uitgestuurd werd zodat zij alleen met Natasia kon werken??![]()
Nee nog niet, je zit er toch wel klaar voor he mop.Ik wil het wel terugzien.quote:
Ik zit er klaar voorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee nog niet, je zit er toch wel klaar voor he mop.Ik wil het wel terugzien.
Kan niet vaak genoeg.
Als ie dat doet dan kickt ie gewoon op strenge vrouwenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Die kans is zeer zeker aanwezig.........![]()
Naar huis is een optiequote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
Irritaties in de living, omdat Eric en Snollie roken.
Braaaaajen baalt dat hij nergens rustig kan oefenen.
Loser, ga je toch naar de slaapkamer.
Vergeet Eric's terechte verzoek om de dj-gear weer aan te sluiten niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
Slaapkamer, kapsalon, sauna, paardenstal, dorpsplein van Almere... opties zat lijkt me.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
Met jou Sig kun je zo naast Braaaaaaaajen slapen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:18 schreef Hanekrooi het volgende:
Laf gedrag van Japio. Hij vraagt alleen aan Eric waarom hij in de woonkamer zit te roken, terwijl Amanda eveneens op de bank zit te roken...
Juf Judith is ook lekker streng...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ie dat doet dan kickt ie gewoon op strenge vrouwen![]()
Ik wil jullie deze toch niet onthouden, omdat ie een hoop verklaart.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is hopelijk de laatste, open een Topic.
Ik zag een vingerdopjequote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met jou Sig kun je zo naast Braaaaaaaajen kunnen slapen.![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:21 schreef Dogga het volgende:
OMG OMG OMG OMG OMG
amanda: wil jij later kinderen?
Eric: Ja 2
amanda: van een vrouw?
Eric: nee van een man.
Amanda: HELEMAAL VERWARD...Geen idee hoe ze moet kijken want ze begrijpt het niet
na 10 seconde..maar met een man dan kan het toch niet van jou zijn
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Moest wel lachen om die verwarde kop van haar.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:21 schreef Dogga het volgende:
OMG OMG OMG OMG OMG
amanda: wil jij later kinderen?
Eric: Ja 2
amanda: van een vrouw?
Eric: nee van een man.
Amanda: HELEMAAL VERWARD...Geen idee hoe ze moet kijken want ze begrijpt het niet
na 10 seconde..maar met een man dan kan het toch niet van jou zijn
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Oh oh... dan heeft Amanda over een tijdje vast ook een baksteen in haar maag... van siliconen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:25 schreef Soury het volgende:
Amanda: Bil implantaten kunnen afzakken naar je benen en zelfs naar je knieen![]()
Ik zie het zoooo voor me die knieen
Beetje Model: Natasje....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh oh... dan heeft Amanda over een tijdje vast ook een baksteen in haar maag... van siliconen.
En paar heeeele dikke voetenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh oh... dan heeft Amanda over een tijdje vast ook een baksteen in haar maag... van siliconen.
En dan was Jaap vroeger een meisje met heeeeeele grote tiet'n.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jaap is puur natuur !quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En dan was Jaap vroeger een meisje met heeeeeele grote tiet'n.
Nou je daar toch over begint... Waar gaan al die kilo's die Japio kwijtraakt eigenlijk heen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaap is puur natuur !Dat gaat nergens heen
rekene maar dat de rat ook belaagd is!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:30 schreef Sug4r het volgende:
Ze zijn uitgescholden vandaag Natasia en Amanda
Ja, en volgens Natasia begrijpt die vrouw niet dat het maar een spel is.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:30 schreef Sug4r het volgende:
Ze zijn uitgescholden vandaag Natasia en Amanda
En bedanktquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nou je daar toch over begint... Waar gaan al die kilo's die Japio kwijtraakt eigenlijk heen?
Komen die via de natuurlijke recycling uiteindelijk op ons eigen bordje terecht?
De vrouw riep de hele tijd fuck you fuck you tegen Brian.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
rekene maar dat de rat ook belaagd is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |