Die zit met een geknepen poepert op de bank..quote:
Wilt u inslapen, mevrouw...?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:10 schreef rooie3 het volgende:
zo nu zijn we ook al geestelijk gestoord.
Word steeds meer.
Dik,eenzaam,oud,geestelijk gestoord.
quote:
Die kans is zeer zeker aanwezig.........quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:06 schreef Leandra het volgende:
Zou Brian nou zo dom zijn om, als hij zometeen op zijn donder krijgt van Juf Judith omdat hij niet genoeg geoefend heeft, nog te gaan zitten piepen dat hij aan het oefenen was maar door JJ het kantoor uitgestuurd werd zodat zij alleen met Natasia kon werken??![]()
Nee nog niet, je zit er toch wel klaar voor he mop.Ik wil het wel terugzien.quote:
Ik zit er klaar voorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee nog niet, je zit er toch wel klaar voor he mop.Ik wil het wel terugzien.
Kan niet vaak genoeg.
Als ie dat doet dan kickt ie gewoon op strenge vrouwenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Die kans is zeer zeker aanwezig.........![]()
Naar huis is een optiequote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
Irritaties in de living, omdat Eric en Snollie roken.
Braaaaajen baalt dat hij nergens rustig kan oefenen.
Loser, ga je toch naar de slaapkamer.
Vergeet Eric's terechte verzoek om de dj-gear weer aan te sluiten niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
Slaapkamer, kapsalon, sauna, paardenstal, dorpsplein van Almere... opties zat lijkt me.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
Met jou Sig kun je zo naast Braaaaaaaajen slapen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:18 schreef Hanekrooi het volgende:
Laf gedrag van Japio. Hij vraagt alleen aan Eric waarom hij in de woonkamer zit te roken, terwijl Amanda eveneens op de bank zit te roken...
Juf Judith is ook lekker streng...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ie dat doet dan kickt ie gewoon op strenge vrouwen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |