quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:32 schreef kybe het volgende:
[..]
Ja, en volgens Natasia begrijpt die vrouw niet dat het maar een spel is.
Dus toch alles gescript??
In het toilet bij Eric en Huub..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nou je daar toch over begint... Waar gaan al die kilo's die Japio kwijtraakt eigenlijk heen?
Komen die via de natuurlijke recycling uiteindelijk op ons eigen bordje terecht?
Hij hoort IN de natuur.........quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaap is puur natuur !Dat gaat nergens heen
met de middelvinger mag ik hopenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:33 schreef kybe het volgende:
[..]
De vrouw riep de hele tijd fuck you fuck you tegen Brian.
Die vrouw tegen iedereen schreeuwde behalve tegen SHE,Natasia zegt dat die vrouw niet begreep dat het maar een spel is.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
die 2 dingen staan los van elkaar, hoezo "dus"?
Een everzwijn.......het was een everzwijn.........quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor t laatst een varken in de natuur zien rondlopen??
Wilde zwijnen wel hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is de vuilnisbelt ook natuur ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel on topic blijven, beequeen. Het is hier geen COSIGquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met jou Sig kun je zo naast Braaaaaaaajen slapen.![]()
Ach ja we komen uit dezelfde stad en zien ze daar regelmatigquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Een everzwijn.......het was een everzwijn.........![]()
Van de zomer tijdens een barbeknoeiquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat zijn dat ? tieten ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:40 schreef De_Moester het volgende:
brain stuurt 3 dieten aan...wow!
Natasia heeft groot gelijk als ze roept dat iemand zich niet zo moet opwinden "omdat het maar een spel is". het is je vervolg dat ik niet kan linken "Dus toch alles gescript??" - maar laat 't maar, onbelangrijkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:37 schreef kybe het volgende:
[..]
Die vrouw tegen iedereen schreeuwde behalve tegen SHE,Natasia zegt dat die vrouw niet begreep dat het maar een spel is.
shut upquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:41 schreef beequeen het volgende:
Het is zo stil in mij................ik zing mee met Juf Judith![]()
Brian over het hoofd gezien...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:44 schreef demins het volgende:
Ik ben er best wel echt vrij zeker van dat JJ zometeen ongenadig op zijn donder gaat geven! [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Wanneer moet Huub dan ...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:44 schreef Disana het volgende:
half uurtje Eric... half uurtje Amanda... Brian... Dat is de volgorde die Judith noemt als Sylvia vraagt wanneer de groep nog even samenkomt met Judith.
Ik wil het, ik wil het, ik wil het!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:44 schreef demins het volgende:
Ik ben er best wel echt vrij zeker van dat JJ zometeen ongenadig op zijn donder gaat geven! [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
21:45 Brian, kwartiertje pauze, groepquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:44 schreef Sug4r het volgende:
Ja om 22:30 de groep dus daarvoor moet Brian
Je klok loopt voor hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
21:45 Brian, kwartiertje pauze, groep
oke maar heeft ie toen wel verteld wat er aan de hand is, heb het niet meegekregen namelijkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:46 schreef Sug4r het volgende:
Ja Huub kwam binnen toen Brian zat te huilen
Klopt maar Brian heeft niet precies verteld wat JJ allemaal tegen Brian heeft gezegt, volgens mij helmaal aan niemand, ook niet aan Natasja...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:46 schreef Sug4r het volgende:
Ja Huub kwam binnen toen Brian zat te huilen
Ze is al 6,5 kilo afgevallen en is bezig om er nog 20 af te krijgenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:47 schreef Nicoss het volgende:
Geen klein kontje die Judith
Hele lange maar als !!!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:47 schreef Nicoss het volgende:
Geen klein kontje die Judith
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |