Eigenlijk bestaan ze allebei nogquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:52 schreef Liquidootje het volgende:
Hey het is niet meer boomer, maar athena![]()
Die verbaasde kop van Tigh erbij was echt prachtigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:09 schreef Prowl het volgende:Boh doe fucking normaal joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A little bit hateful
Yep : http://www.youtube.com/watch?v=4wV3HZ6emDwquote:Op dinsdag 20 maart 2007 01:35 schreef Madine het volgende:
En beloofden ze in de teasers voor seizoen 3.5 niet ook dat aarde dit seizoen nog gevonden ging worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leek wel alsof Seelix en hij werden aangesproken als Nugget.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:54 schreef DarthNick het volgende:
Even een andere vraag waarom heeft Anders een Colonial uniform aan? Is hij nou een deck-hand ofzo? Het was geen mariniers uniform so what's up with that.
Ik heb er ook twijfels over of ze die chamalla niet gebruikt om hallucinaties op te wekken omtrent de lokatie van Aarde.quote:Is de kanker van Laura terug of was dat haar manier om het gebruik van Kabala goed te praten en sympathie te kweken.
Yupquote:btw. baltars advocaat = geweldig
Zoals gezegd zou dit betekenen dat ze gelogen heeft onder ede.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:18 schreef DarthNick het volgende:
of ze faked het gewoon om in haar machtspositie te blijven (want ze is echt wel power-hungry nu, niet meer zoals in het begin een slachtoffer van de situatie)
Ik vond Tigh ook wel geweldig acteren deze aflevering..... uiteraard was ie weer eens dronken, maar ik vond het gewoon een geweldig einde, ook al sloeg het eigenlijk nergens op.quote:
Klopt. En volgens een deletedscene zou hij ook Tory batsen, de slet (Anders dus, niet Tory)quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:42 schreef PPL het volgende:
[..]
Het leek wel alsof Seelix en hij werden aangesproken als Nugget.
Dat zou kunnen betekenen dat Anders de pilotentraining aan het volgen is.
[..]
Hehe geniet ervan!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:47 schreef DaBuzzzzz het volgende:
zo, heb jullie raad opgevolgd en SE01 met pilot en SE02 bij de V&D gescored...effe wat inhalen!
Jammer genoeg gaat dit artikel niet in op de geruchten over een mogelijke Galactica film.quote:'GALACTICA' PREPARES FOR END
March 20, 2007 -- 'BATTLESTAR Galactica" may be making its final landing after next year.
The creators of Sci Fi Channel's acclaimed space opera are consider ing ending it after its fourth season, according to studio sources.
"Like many other serial dramas, such as 'Lost' or 'The Shield,' these series have a beginning, a middle and an end," says an insider at Universal, the studio that produces "Galactica."
"Right now it seems to have become fashionable for the makers of these shows to talk about how and when they want their series to end."
In recent months, the creators of "Lost," ABC's increasingly confusing island drama, have said they hope to end the series in about two years, but ABC brass has downplayed their statements.
"With any of these shows lately, it's comes down to the basic struggle between business and creative," says an official at a rival cable network.
"Galactica" is nearly done with its third season and Sci Fi execs are expected to inform advertisers tomorrow about when its fourth season will begin.
Sci Fi officials say that it is still too early to say when "Galactica" will end, but acknowledge its future is uncertain.
"At this point, we don't know," says Mark Stern, executive vice president of programming at Sci Fi. "It's still early days. We need to sit with [creators] Ron [Moore] and David [Eick] to hear what their plans are for that [fifth] season, and what they'd like to do about any future seasons."
"Galactica" is one of the hottest, most acclaimed and beloved shows on the NBC-owned cable channel.
It follows the adventures of a group of humans fleeing though space from a race of machines bent on their annihilation. But the series has also become one of the most politically informed shows on TV, filling its episodes with rich metaphors about war, race relations and prejudice.
New York Post
Hoeveel heb je er voor neergeteld?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:47 schreef DaBuzzzzz het volgende:
zo, heb jullie raad opgevolgd en SE01 met pilot en SE02 bij de V&D gescored...effe wat inhalen!
Tigh was schitterend. Al zag ik hem altijd liever als de zeurderige rauwdouwer dan de seniele gek tot wat 'ie nu verworden is, ook goed.. maar eerst was hij nķg leuker.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die verbaasde kop van Tigh erbij was echt prachtig
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:09 schreef Prowl het volgende:Damn ja, zoiets kwam ook al in me op. Stel je voor wat die arme Adama moet doormaken tijdens die laatste afleveringen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij wel in ieder geval. Al wat ik hoop is dat het verhaal op een nette wijze ten einde komt. Niet dat het plotsklaps verdwijnt of dat er haastig tot een einde komt. Ik denk dat de resterende 13 afleveringen van seizoen vier genoeg gelegenheid bieden om af te ronden. We krijgen nog een DVD-film heb ik begrepen(?) al verwacht ik niet dat die veel te doen heeft met de inmiddels vergevorderde verhaallijn. Denk zelf aan een flashback naar Caprica voor de aanval of New Caprica onder Baltar.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Jammer genoeg gaat dit artikel niet in op de geruchten over een mogelijke Galactica film.
Maar dat BSG niet geschreven is om 7 seizoen door te gaan is iedereen wel duidelijk denk ik.
quote:The show will be set on the fictional planet Caprica, around fifty years before the events depicted in the re-imagined series. It will tell the story of the Twelve Colonies at peace and living in a society not unlike our own. But high-technology and a startling breakthrough in robotics brings to life the age-old dream of marrying artificial intelligence with mechanical bodies to create the first living robots—the Cylons. They are researched and built, ultimately leading to the Cylon War.
The series will revolve around two families: the Adamas and the Graystones. Joseph Adama, father of future Battlestar commander William Adama, is a renowned civil liberties lawyer who becomes an opponent of the artificial intelligence/Cylon experiments wrought by the Graystones, owners of a large computer corporation that builds the first Cylons.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:09 schreef Prowl het volgende:Dat bedacht ik ook net!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou wel...weird zijn.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Ze is een liegende bitch. Het zal dus wel niet waar zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:01 schreef Sc0tTy het volgende:
ik twijfel er ook aan of Laura wel kanker heeft
Ik ben allang blij met het besluit dat ze er wel een einde aan gaan breien...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hehe geniet ervan!
[..]
Jammer genoeg gaat dit artikel niet in op de geruchten over een mogelijke Galactica film.
Maar dat BSG niet geschreven is om 7 seizoen door te gaan is iedereen wel duidelijk denk ik.
Helaas zijn het voorlopig alleen nog maar geruchten over de toekomst van BSG... behalve de bevestiging van een 4e seizoen dan![]()
35 each, met pilot....ehhhh ik ga maar eens slapen nu na pilot en dvd1 van SE01quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:00 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er voor neergeteld?
Daarmee bedoelde ik dus dat ik blij ben dat ze het niet eindeloos door laten modderen en dan vervolgens niet afmaken omdat de kijkcijfers inzakken. Er moet aan deze verhaallijn gewoon een duidelijk staartje zitten, anders verneuken ze het helemaal. En mijns inziens zou dat prachtig in vier of vijf seizoenen kunnen.quote:
Pcies!quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:56 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Daarmee bedoelde ik dus dat ik blij ben dat ze het niet eindeloos door laten modderen en dan vervolgens niet afmaken omdat de kijkcijfers inzakken. Er moet aan deze verhaallijn gewoon een duidelijk staartje zitten, anders verneuken ze het helemaal. En mijns inziens zou dat prachtig in vier of vijf seizoenen kunnen.
In de eerste vijf afleveringen hebben ze heel het budget opgebruiktquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Seizoen 3 wordt voor mij toch het seizoen van heel weinig actie en heel veel "soap".
Zoals Ronald D. Moore al een keer zei in een podcast: "Look, we can't JUST have the Cylons chasing BSG through space week after week."quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Seizoen 3 wordt voor mij toch het seizoen van heel weinig actie en heel veel "soap".
Ze zouden een keer een planeet met schaarsgeklede paaldanseressen moeten ontdekken. Denk aan de story possibilities!quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zoals Ronald D. Moore al een keer zei in een podcast: "Look, we can't JUST have the Cylons chasing BSG through space week after week."
Dat zou ook heel gauw oud worden. In seizoen 2 werd dat aangepakt door de Pegasus halverwege het seizoen te introduceren, wat een geslaagde extra verhaallijn opleverde.
En dat mist Seizoen 3 denk ik een beetje, ze zijn ver van huis, een andere battlestar zullen ze (hoogst waarschijnlijk) niet meer tegenkomen en van de Cylons werd gedacht dat ze hun eigen spoor zochten naar de aarde.
Het blijft dus echt beperkt tot verhaallijnen binnen de vloot.
Dat lijkt me meer iets voor die andere (gecancelde) serie die zich in de ruimte afspeelt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ze zouden een keer een planeet met schaarsgeklede paaldanseressen moeten ontdekken. Denk aan de story possibilities!![]()
![]()
"Actie" hoeft natuurlijk ook niet gelijk te staan aan "Cylons chasing BSG through space week after week".quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zoals Ronald D. Moore al een keer zei in een podcast: "Look, we can't JUST have the Cylons chasing BSG through space week after week."
Dat zeg ik: soap...quote:Het blijft dus echt beperkt tot verhaallijnen binnen de vloot.
idd gewoon voortzetting van de verhaallijn zou fijn zijnquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Actie" hoeft natuurlijk ook niet gelijk te staan aan "Cylons chasing BSG through space week after week".
[..]
Dat zeg ik: soap...
ik geef hem groot gelijk, von dat altijd raar bij orgineel. Dus ik geef eum groot gelijk dat zoiets de serie kan breken. Verder heb ik wel een leuk idee over een afleveringquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer iets voor die andere (gecancelde) serie die zich in de ruimte afspeelt.![]()
Edward James Olmos had al laten weten dat hij vertrekt zodra men op het idee komt om aliens voor te laten komen in BSG.![]()
Gelukkig maar... dat zou een herhaling van zetten zijn en de geloofwaardigheid aantasten.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
...een andere battlestar zullen ze (hoogst waarschijnlijk) niet meer tegenkomen...
CSI: The Rag Tag Fleetquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:10 schreef Helo het volgende:
[..]
Iemand begint een zwembad ergens op een schip, dus veel mensen gaan er naar toe nou wordt er iemand vermoord daar dus meoten mensen van BSG daar naar toe en undercover naar de zwembad gaan, en dan heb ik het vooral over de meiden van bsg. Dus athena six en cally in badpak![]()
Goeiequote:Op woensdag 21 maart 2007 11:16 schreef Madine het volgende:
Ik zou het super vinden als ze weer eens een lading andere mensen tegenkwamen. Geen Battlestar, maar civiele schepen. Bijvoorbeeld de burgervloot die Pegasus leeg heeft geplunderd. Misschien heeft de crew van Pegasus tegen de orders van Cain in enkele schepen en voorraden gespaard waardoor die lui al die tijd wisten te overleven.
En stel je eens voor dat daar de doodgewaande vriendin van Lee of ex-vrouw van Bill op blijken te zitten. Wat een drama zou dat opleveren
Mooi zo. Aliens lijken me ook echt de doodssteek voor deze seriequote:Op woensdag 21 maart 2007 11:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer iets voor die andere (gecancelde) serie die zich in de ruimte afspeelt.![]()
Edward James Olmos had al laten weten dat hij vertrekt zodra men op het idee komt om aliens voor te laten komen in BSG.![]()
Dat is toch al een keer gedaan in 'Scattered'?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of een verhaallijn waarin er iets misgaat bij een jump, waardoor de vloot verspreid raakt en ze elkaar proberen terug te vinden.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:05 schreef PPL het volgende:
[..]
Dat is toch al een keer gedaan in 'Scattered'?
Ik denk dat het nog wel mogelijk is om een nieuw schip te introduceren in BSG. Ze zullen er dan alleen op moeten letten dat het geen herhaling van zetten wordt. Dus vanuit een andere hoek benaderen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:18 schreef PPL het volgende:
[..]
Gelukkig maar... dat zou een herhaling van zetten zijn en de geloofwaardigheid aantasten.
"We weten het ff niet meer dus laat maar weer eens een keertje een andere Battlestar opdraven."
Ik ga Ronald D. Moore een meeltje sturen denk ikquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:45 schreef Cheiron het volgende:
Dat is best een goed idee voor een plotline eigenlijk
Doe er een paar kinky Lee/Tyrol scenes bij om de slashers ook tevreden te houden en iedereen is blijquote:
Ik ook, de gedachte alleen al...quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:17 schreef Sc0tTy het volgende:
wheheh idd mooi verhaal
btw , aliens in bsg ? dan zouk gelijk afhaken
Kinky Lee & Tyrol scenes?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Doe er een paar kinky Lee/Tyrol scenes bij om de slashers ook tevreden te houden en iedereen is blij![]()
![]()
Ik ook... zal gelukkig niet gebeuren in BSGquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:17 schreef Sc0tTy het volgende:
btw , aliens in bsg ? dan zouk gelijk afhaken
Afstammelingen zijn geen echte aliens tochquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:17 schreef Zhenar het volgende:
Overigens zou ik geen bezwaar hebben tegen aliens in de vorm van mensen die eeuwen geleden hun eigen pad hebben gekozen en een eigen kolonie hebben gesticht (en wellicht genetisch iets afwijken van de colonials).
Ik bedoel... dat zou feitelijk net zoiets zijn als de huidige earth-verhaallijn.
By Grabthar's hammer !!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
... of mensen met opgeplakte voorhoofden.
En vergeet niet dat op lokatie filmen zomaar het dubbele kan kosten, en voor díe lokatie waarschijnlijk nog veel meer kostte.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:43 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
In de eerste vijf afleveringen hebben ze heel het budget opgebruiktMet exploderende Peggy's e Basestars en zo
Dat lijkt mij juist bruut. De laatste paar dagen in het floot. Kanibalisme etc en dan bereiken ze aarde... Een genuked wereldjequote:Op woensdag 21 maart 2007 21:33 schreef Rhinestone het volgende:
Hoe hard zou het zijn als de serie gewoon eindigt met de complete verhongering van de fleet![]()
Dat alles wat Pythia schreef in de Sacred Scrolls over de 13th Tribe nog een keer zal gebeuren. De zoektocht van de Fleet naar Earth, dat is dus al eens eerder gebeurt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:44 schreef outcast_within het volgende:
ik snap niet helemaal what is happening before that is happening again?
All of this has happened before and all of this will happen again. Een van de belangrijkste reilgieuze pijlers van de Scrolls of Pythia.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:44 schreef outcast_within het volgende:
ik snap niet helemaal what is happening before that is happening again?
ja dat wel (duh) maar wat dan precies? ik zie niet wat er is happening again zeg maar in dat verhaal.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:03 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
All of this has happened before and all of this will happen again. Een van de belangrijkste reilgieuze pijlers van de Scrolls of Pythia.
Edit: Laat
De mensheid is al een keer moeten vluchten van een planeet (Kobol), is toen ook onder leiding van een stervende leider aan boord van schepen op zoek gegaan naar een nieuwe wereld. Dat staat in die geschriften. Het is kennelijk niet zozeer een voorspelling, maar een optekening van de geschiedenis van de mensen. een voorspelling die als is uitgekomen en zich opnieuw voltrekt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:35 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ja dat wel (duh) maar wat dan precies? ik zie niet wat er is happening again zeg maar in dat verhaal.
target nearest vessel is dat al gebeurd dan? Zijn er in de buurt nog 11 andere kolonieen die vernietigd worden? jumped er weer een space ship weg op zoek naar een andere 13de kolonie? :S i'm lost
nee klopt nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:39 schreef Madine het volgende:
[..]
De mensheid is al een keer moeten vluchten van een planeet (Kobol), is toen ook onder leiding van een stervende leider aan boord van schepen op zoek gegaan naar een nieuwe wereld. Dat staat in die geschriften. Het is kennelijk niet zozeer een voorspelling, maar een optekening van de geschiedenis van de mensen.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:33 schreef Zhenar het volgende:
Seizoen 4 is alsnog uitgebreid van 13 tot 22 episodes![]()
bron
quote:Finally, the telemovie is rumorued to deal with the events of what happened to the Pegasus between the fall of Caprica through to its appearance on Galactica last season.
De telemovie beslaat overigens 2 episodes, dus het eigenlijke seizoen zal maar 20 episodes hebben, volgens dat bericht.quote:
Dat zou ook kunnen; heb geen zin om terug te lezen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:43 schreef PPL het volgende:
Volgens mij (maak ik op uit jouw link) telt de telemovie als een episode en de direct-t-DVD als een episode.
De telemovie telt dus niet voor twee.
(toch?)
Da's iets waar wij al voor pleitten hierquote:Finally, the telemovie is rumorued to deal with the events of what happened to the Pegasus between the fall of Caprica through to its appearance on Galactica last season.
Een film over de Pegasus zou ik echt geweldig vinden!quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:53 schreef Madine het volgende:
[Finally, the telemovie is rumorued to deal with the events of what happened to the Pegasus between the fall of Caprica through to its appearance on Galactica last season.]
Da's iets waar wij al voor pleitten hier
Tenzij Baltar Cylon is!quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:46 schreef Madine het volgende:
James Callis zei al dat de film niet 'Galactica centered' zou zijn, maar dat Tricia Helfer en hij er wel in zouden spelen. Tricia Helfer kan wel als Six-kopie Gina. Maar hoe zit dat dan met Baltar? Als Inner-Baltar? Maar daar heeft alleen Caprica-Six last van..
Het zou dan moeten gaan over de periode vanaf de Cylon Holcaust tot aan de ontmoeting met Galactica.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:59 schreef Sc0tTy het volgende:
geweldig 22 eps in seizoen 4en een film over de pegasus ? lijkt me een beetje raar aangezien die al verrot is
Zou wel een tof einde zijn idd: dat ze hun menselijkheid bijna helemaal kwijt zijn, dat ze de hoop willen opgeven omdat ze niet weten waar ze het allemaal nog voor doen, misschien dat ze zelfs een laatste aanval op de Cylons willen gaan uitvoeren, omdat ze geen toekomst meer zien voor de "bedorven" groep mensen die op de Pegasus zitten. Maar dat ze dan, vlak voordat ze midden in een nest van Cylon Basestars willen jumpen, een vloot mensen tegenkomen en nieuwe hoop voor de mensheid krijgen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:21 schreef PPL het volgende:
[..]
Het zou dan moeten gaan over de periode vanaf de Cylon Holcaust tot aan de ontmoeting met Galactica.
Dus de vlucht vanaf Scorpio shipyards, het strippen van burgerschepen, invorderen van voorraden, verplicht tewerkstellen van burgerpersoneel, de aanvallen op Cylons....
Zo'n beetje alles vanaf Pegasus perspectief totaan aflevering 2.10 (Pegasus), dat zou dan meteen het einde van die film zijn.
Dat Baltar Cylon is heb ik net al gezien in se02quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:55 schreef Rhinestone het volgende:
Ik denk dat als je nu begint met S03 te downloaden, je meteen het hele seizoen in een keer kunt kijken, as zondag is de finale al.
I, Robot zojuist was ook echt weer het cliché-verhaaltje, heerlijk. Reactie van Sonny in de verhoorkamer deed me ook erg veel denken aan Baltar in de preview van as zondag. Baltar is dus Cylon!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |