abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 maart 2007 @ 11:48:49 #51
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_47504547
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 11:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Dat lijkt me meer iets voor die andere (gecancelde) serie die zich in de ruimte afspeelt.
Edward James Olmos had al laten weten dat hij vertrekt zodra men op het idee komt om aliens voor te laten komen in BSG.
Mooi zo. Aliens lijken me ook echt de doodssteek voor deze serie

Overigens hadden ze wat mij betreft best nog een interessantere verhaallijn mogen bedenken om de cylonloze tijd mee op te vullen; eentje die langer doorliep, in plaats van losstaande verhaaltjes over logistieke problemen en werknemersverenigingen enzo

Ze kunnen altijd nog een cylon-cult introduceren (ik verwacht wel dat er zoiets gaat komen), die keet gaat trappen in de vloot.

Of een verhaallijn waarin er iets misgaat bij een jump, waardoor de vloot verspreid raakt en ze elkaar proberen terug te vinden.
Of een verhaallijn waarin Tom Zarek een sluw, complex plan uitvoert.
Of een verhaallijn waarin enkele hoofdpersonen ergens vals van beschuldigd worden en ze daarom moeten onderduiken en de ware schuldige moeten vinden.
Kortom: iets met een beetje spanning!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  woensdag 21 maart 2007 @ 12:05:32 #52
35623 PPL
#control
pi_47505200
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 11:48 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Of een verhaallijn waarin er iets misgaat bij een jump, waardoor de vloot verspreid raakt en ze elkaar proberen terug te vinden.
Dat is toch al een keer gedaan in 'Scattered'?
Burnt to the core but not broken
  woensdag 21 maart 2007 @ 12:11:45 #53
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_47505429
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 12:05 schreef PPL het volgende:

[..]

Dat is toch al een keer gedaan in 'Scattered'?
Je hebt gelijk. Dat idee kwam me al bekend voor
  woensdag 21 maart 2007 @ 12:20:17 #54
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_47505691
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 11:18 schreef PPL het volgende:

[..]

Gelukkig maar... dat zou een herhaling van zetten zijn en de geloofwaardigheid aantasten.
"We weten het ff niet meer dus laat maar weer eens een keertje een andere Battlestar opdraven."
Ik denk dat het nog wel mogelijk is om een nieuw schip te introduceren in BSG. Ze zullen er dan alleen op moeten letten dat het geen herhaling van zetten wordt. Dus vanuit een andere hoek benaderen.

Om maar eens een balletje op te gooien: Een black-ops deep space exploration vessel, die enkele maanden voor het uitbreken van de Cylon War is vertrokken en vanwege de enorme afstand geen contact meer heeft gehad met de Twelve Colonies. (Ze weten dus niets af van de genocide die daar heeft plaatsgevonden)

Dit schip en z'n missie zijn black-listed en bestaan voor het gewone publiek niet. Het blijkt in deze aflevering dat de top van de regering (Adar) en Colonial Intelligence Services al jaren beschikken (beschikten) over bewijs van een 13e stam, maar dat altijd in de doofpot is gehouden zelfs tot op het allerlaatste moment.
Dit schip wordt door z'n missie in de buurt gebracht van de positie waar Galactica nu is (ze zoeken in principe hetzelfde).

Het zou dan bijvoorbeeld een aflevering kunnen zijn die zich afspeelt vanuit het perspectief van dit schip. Laat hun bijvoorbeeld de rag-tag fleet vinden, eerst door een heel vaag contact van een achtergelaten (stealth)probe. Wat volgt is verbazing op het schip omdat ze nog niet weten wat voor contact het is (een andere missie waar ze niks vanaf weten? de 13e stam?). Ze sturen er een drone naartoe die wat mooie kiekjes neemt en dradis contact bevestigd (Galactica zelf merkt hier niets van). Wat ze vervolgens zien is een zwaar beschadigde Battlestar en een gehavende vloot civiele schepen.

Dat werpt natuurlijk vragen op; 'wat doen die schepen zover buiten Colonial territory, waarom is die Battlestar zo zwaar beschadigd en waarom is er slechts één Battlestar met een vloot burgers?' -> 'Een burgeroorlog binnen de twelve colonies'? etc. etc. etc.
En als klap op de vuurpijl zien ze dan een foto van Colonial Heavy 798 met daarop de Presidential Seal.

Dan kan je nog een heel verhaaltje verzinnen hoe ze contact leggen met Galactica.
En uiteindelijk krijg je de situatie dat de hele crew van dat schip op de hoogte moet worden gesteld van het feit dat de Twelve Colonies al bijna 2 jaar niet meer bestaan.
Hun geliefden, familie, vrienden, hun hele leven en houvast raken ze in een paar minuten kwijt.
Emoties van ongeloof, paniek en chaos, met een aantal goede acteurs is dat heel mooi neer te zetten denk ik.

En dit zou ook nog eens de centrale verhaallijn kunnen ondersteunen in de zoektocht naar de aarde. Doordat dat schip over bepaalt bewijs beschikt ofzo.
  woensdag 21 maart 2007 @ 12:45:12 #55
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_47506621
Dat is best een goed idee voor een plotline eigenlijk
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  woensdag 21 maart 2007 @ 12:57:43 #56
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_47507077
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 12:45 schreef Cheiron het volgende:
Dat is best een goed idee voor een plotline eigenlijk
Ik ga Ronald D. Moore een meeltje sturen denk ik
  woensdag 21 maart 2007 @ 13:04:17 #57
35623 PPL
#control
pi_47507288
Mooi idee voor een fan fiction verhaal.
  woensdag 21 maart 2007 @ 13:15:23 #58
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_47507660
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 13:04 schreef PPL het volgende:
Mooi idee voor een fan fiction verhaal.
Doe er een paar kinky Lee/Tyrol scenes bij om de slashers ook tevreden te houden en iedereen is blij
  woensdag 21 maart 2007 @ 13:17:48 #59
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_47507745
wheheh idd mooi verhaal
btw , aliens in bsg ? dan zouk gelijk afhaken
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_47507814
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 12:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
verhaal
Hah, leuk bedacht!
pi_47513985
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 13:17 schreef Sc0tTy het volgende:
wheheh idd mooi verhaal
Ik ook, de gedachte alleen al...

Predators willen we zien!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 21 maart 2007 @ 16:17:34 #62
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_47514419
Overigens zou ik geen bezwaar hebben tegen aliens in de vorm van mensen die eeuwen geleden hun eigen pad hebben gekozen en een eigen kolonie hebben gesticht (en wellicht genetisch iets afwijken van de colonials).
Ik bedoel... dat zou feitelijk net zoiets zijn als de huidige earth-verhaallijn.
  woensdag 21 maart 2007 @ 16:23:26 #63
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_47514657
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 13:15 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Doe er een paar kinky Lee/Tyrol scenes bij om de slashers ook tevreden te houden en iedereen is blij
Kinky Lee & Tyrol scenes?
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 13:17 schreef Sc0tTy het volgende:

Ik ook... zal gelukkig niet gebeuren in BSG
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 16:17 schreef Zhenar het volgende:
Overigens zou ik geen bezwaar hebben tegen aliens in de vorm van mensen die eeuwen geleden hun eigen pad hebben gekozen en een eigen kolonie hebben gesticht (en wellicht genetisch iets afwijken van de colonials).
Ik bedoel... dat zou feitelijk net zoiets zijn als de huidige earth-verhaallijn.
Afstammelingen zijn geen echte aliens toch
Denk dat het met name gaat om echte aliens, dus grijs klein grote zwarte ogen of mensen met opgeplakte voorhoofden.
  woensdag 21 maart 2007 @ 16:29:06 #64
35623 PPL
#control
pi_47514918
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 16:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
... of mensen met opgeplakte voorhoofden.
By Grabthar's hammer !!!

pi_47514945
Yeah... Kunnen ze vast en zeker de asgards tegen een zacht prijsje kopen van sg1
A little bit hateful
pi_47517378
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 10:43 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

In de eerste vijf afleveringen hebben ze heel het budget opgebruikt Met exploderende Peggy's e Basestars en zo
En vergeet niet dat op lokatie filmen zomaar het dubbele kan kosten, en voor díe lokatie waarschijnlijk nog veel meer kostte.
Dat, plus de sfx in de eerste afleveringen, zou idd een heel erg groot deel van het budget hebben gekost.
jeweetz
  woensdag 21 maart 2007 @ 20:35:43 #67
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_47524777
het meest klote einde voor de serie zou voor mij zou het volgende zijn:

de RTF is aan het einde van hun voorraden en hun zoektocht naar de aarde lijkt in een fiasco te eindigen. Al tijden geen sterrenstelsels gevonden om hun voorraden bij te vullen en schepen heeft men moeten achterlaten omdat ze niet meer te repareren waren.

Met hun voorlaatste voorraad tillium maken ze een jump en komt men bij een sterrenstelsel uit. Voorlopige surveys laten zien dat dit een stelsel is waar ze voorraden kunnen bijvullen als opeens een massieve Cylon vloot in het systeem jumped (de Cylons zaten met dezelfde logistiek problemen). Omdat te veel schepen met reparatie bezig waren of resupply missies is het onmogelijk om iedereen te laten jumpen en Adama ziet geen andere keuze dan de Galactica tussen de Cylons en de vloot in te leggen.

Er worden zware verliezen geleden, de Galactica verliest 2 motoren en de port flight pod ligt aan gruzelementen. Van buiten af kan men vanaf colonial one zien dat de Galactica in brand staat over de lengte.

De over gebleven vipers kunnen raiders niet meer tegenhouden en tussen de civiele schepen woeden er heftige dog flights tussen vipers en raiders.

De civiele schepen vluchten met de best mogelijk snelheid het systeem in om zich te verschuilen in de astroïde ring van 1 van de planeten tot ze opeens vanuit nog meer schepen op merken die met de zon in de rug de vloot van de andere kant benaderen.......

De ondergang van de twelve colonies lijkt compleet, de Galactica brandt, op de brug van Colonial One worden er tientallen rader locks aangeven, paniek over de wireless..

Een external shot van de Colonial One welke opeens in de schaduw van een groter schip verdwijnt..De camera zoemt uit om te zien hoe dit schip de Colonial One passeert en men kan zien dat over de gehele hull wapens en raketten richting de Galactica worden afgevuurd.. een camera volgt een raket afgevuurd richting Galactica ..... korter bij, nog korter en....voorbij de Galactica midden op de centre axes van een Basestar...whaaam onbekende fighters die raiders achter na zitten en uit de lucht halen, een vloot van onbekende heavy battleships schakelen één voor één basestars uit....steeds meer Basestars jumpen in het systeem. Het is duidelijk.. De 13de stam is gevonden en ze zijn net zo "slecht" als de rest van de Humans. Ze moeten worden uitgeroeid. De heftigste space battle ooit speelt zich af terwijl de Cylon vloot het op neemt tegen de aardse vloot. Op de achtergrond kan men zien hoe onder begeleiding van lichtere kruisers de Galactica en de rest van de RTF naar de derde planeet van het zonnestelsel richting veiligheid gesleeptworden.

Nu ziet men een overview vanaf de brug van het vlaggeschip van de aardse vloot. Men ziet de rug van een hoge officier die de slag in zich op neemt (á la Darth Vader in SW). Men hoort hem het bevel geven, "target the Nearest enemy vessel and fire at will". De camera draait naar rechts weg en men ziet een vrouwelijke officier aan een terminal zitten....haar woorden...."by your command" en de kijkt naar het schouwspel dat zich buiten af speelt als haar gezich langzaam zichtbaar wordt.... en men ziet dat ze sprekend op Kara Thrace lijkt.

Everything that is happening has happened before...............
BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
pi_47527186
Hoe hard zou het zijn als de serie gewoon eindigt met de complete verhongering van de fleet
jeweetz
pi_47527247
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 21:33 schreef Rhinestone het volgende:
Hoe hard zou het zijn als de serie gewoon eindigt met de complete verhongering van de fleet
Dat lijkt mij juist bruut. De laatste paar dagen in het floot. Kanibalisme etc en dan bereiken ze aarde... Een genuked wereldje
A little bit hateful
pi_47530427
ik snap niet helemaal what is happening before that is happening again?
pi_47531255
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:44 schreef outcast_within het volgende:
Dat alles wat Pythia schreef in de Sacred Scrolls over de 13th Tribe nog een keer zal gebeuren. De zoektocht van de Fleet naar Earth, dat is dus al eens eerder gebeurt.
jeweetz
pi_47531382
All this has happened before. All this will happen again... een passage uit het de voor de Colonials heilige geschriften van Pythia die ook de komst van de stervende leider (Roslin) voorspelde.
  woensdag 21 maart 2007 @ 23:03:02 #73
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_47531402
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:44 schreef outcast_within het volgende:
All of this has happened before and all of this will happen again. Een van de belangrijkste reilgieuze pijlers van de Scrolls of Pythia.

Edit: Laat
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_47532791
http://www.youtube.com/watch?v=jw5Ilrt8M6E

Zou 't niet kunnen dat Galactica als een grote antenne functioneert en radiouitzendingen van aarde oppikt? Maar ja, waarom alleen Tigh het dan hoort?

Als 'ie volgende keer dit hoort schrikt hij zich helemaal suf
pi_47532848
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 23:03 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

All of this has happened before and all of this will happen again. Een van de belangrijkste reilgieuze pijlers van de Scrolls of Pythia.

Edit: Laat
ja dat wel (duh) maar wat dan precies? ik zie niet wat er is happening again zeg maar in dat verhaal.

target nearest vessel is dat al gebeurd dan? Zijn er in de buurt nog 11 andere kolonieen die vernietigd worden? jumped er weer een space ship weg op zoek naar een andere 13de kolonie? :S i'm lost
pi_47532981
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 23:35 schreef outcast_within het volgende:

[..]

ja dat wel (duh) maar wat dan precies? ik zie niet wat er is happening again zeg maar in dat verhaal.

target nearest vessel is dat al gebeurd dan? Zijn er in de buurt nog 11 andere kolonieen die vernietigd worden? jumped er weer een space ship weg op zoek naar een andere 13de kolonie? :S i'm lost
De mensheid is al een keer moeten vluchten van een planeet (Kobol), is toen ook onder leiding van een stervende leider aan boord van schepen op zoek gegaan naar een nieuwe wereld. Dat staat in die geschriften. Het is kennelijk niet zozeer een voorspelling, maar een optekening van de geschiedenis van de mensen. een voorspelling die als is uitgekomen en zich opnieuw voltrekt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Madine op 22-03-2007 00:02:23 ]
pi_47533192
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 23:39 schreef Madine het volgende:

[..]

De mensheid is al een keer moeten vluchten van een planeet (Kobol), is toen ook onder leiding van een stervende leider aan boord van schepen op zoek gegaan naar een nieuwe wereld. Dat staat in die geschriften. Het is kennelijk niet zozeer een voorspelling, maar een optekening van de geschiedenis van de mensen.
nee klopt niet

moet minimaal 3000 jaar tussen zitten
pi_47533561
Pythia is 3000 jaar voor BSG geschreven ja en het geeft een voorspelling van de exodus van de 12 colonies. Origineel gaf het een voorspelling van de exodus van Kobol. Maar de geschiedenis blijft zich herhalen.
pi_47533681
...

(woeps)
pi_47540121
Misschien helpt dit:
http://en.battlestarwiki.org/wiki/Pythia

En dat filmpje van Tigh was hilarisch
jeweetz
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:33:48 #81
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_47545499
Seizoen 4 is alsnog uitgebreid van 13 tot 22 episodes
bron
pi_47546803
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:33 schreef Zhenar het volgende:
Seizoen 4 is alsnog uitgebreid van 13 tot 22 episodes
bron
quote:
Finally, the telemovie is rumorued to deal with the events of what happened to the Pegasus between the fall of Caprica through to its appearance on Galactica last season.
  donderdag 22 maart 2007 @ 14:20:28 #83
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_47547116
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 14:11 schreef PPL het volgende:

[..]

[..]
De telemovie beslaat overigens 2 episodes, dus het eigenlijke seizoen zal maar 20 episodes hebben, volgens dat bericht.
pi_47547931
Volgens mij (maak ik op uit jouw link) telt de telemovie als een episode en de direct-t-DVD als een episode.
De telemovie telt dus niet voor twee.
(toch?)
  donderdag 22 maart 2007 @ 14:44:51 #85
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_47547987
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 14:43 schreef PPL het volgende:
Volgens mij (maak ik op uit jouw link) telt de telemovie als een episode en de direct-t-DVD als een episode.
De telemovie telt dus niet voor twee.
(toch?)
Dat zou ook kunnen; heb geen zin om terug te lezen.
In ieder geval stond er dat er maar 20 regular episodes zouden komen. Maar da's iig stukken beter dan 13 mits het goede episodes zijn
pi_47548245
quote:
Finally, the telemovie is rumorued to deal with the events of what happened to the Pegasus between the fall of Caprica through to its appearance on Galactica last season.
Da's iets waar wij al voor pleitten hier
pi_47548665
If "Galactica" wraps up next year as many expect, the move is a good sign in that it will mean likely very little in the way of weak episodes - a problem plaguing many serial dramas who're uncertain about which way they're headed.
  donderdag 22 maart 2007 @ 16:11:26 #88
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_47550920
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 14:53 schreef Madine het volgende:

[Finally, the telemovie is rumorued to deal with the events of what happened to the Pegasus between the fall of Caprica through to its appearance on Galactica last season.]

Da's iets waar wij al voor pleitten hier
Een film over de Pegasus zou ik echt geweldig vinden!
Ik hoop wel dat ze wel dezelfde acteurs casten, dus Michelle Forbes als Helena Cain, Graham Beckel als Jack Fisk etc...
pi_47562407
James Callis zei al dat de film niet 'Galactica centered' zou zijn, maar dat Tricia Helfer en hij er wel in zouden spelen. Tricia Helfer kan wel als Six-kopie Gina. Maar hoe zit dat dan met Baltar? Als Inner-Baltar? Maar daar heeft alleen Caprica-Six last van..
  vrijdag 23 maart 2007 @ 09:59:46 #90
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_47572707
geweldig 22 eps in seizoen 4 en een film over de pegasus ? lijkt me een beetje raar aangezien die al verrot is
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  vrijdag 23 maart 2007 @ 10:59:30 #91
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_47574411
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 21:46 schreef Madine het volgende:
James Callis zei al dat de film niet 'Galactica centered' zou zijn, maar dat Tricia Helfer en hij er wel in zouden spelen. Tricia Helfer kan wel als Six-kopie Gina. Maar hoe zit dat dan met Baltar? Als Inner-Baltar? Maar daar heeft alleen Caprica-Six last van..
Tenzij Baltar Cylon is!
jeweetz
  vrijdag 23 maart 2007 @ 11:21:24 #92
35623 PPL
#control
pi_47575153
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 09:59 schreef Sc0tTy het volgende:
geweldig 22 eps in seizoen 4 en een film over de pegasus ? lijkt me een beetje raar aangezien die al verrot is
Het zou dan moeten gaan over de periode vanaf de Cylon Holcaust tot aan de ontmoeting met Galactica.
Dus de vlucht vanaf Scorpio shipyards, het strippen van burgerschepen, invorderen van voorraden, verplicht tewerkstellen van burgerpersoneel, de aanvallen op Cylons....
Zo'n beetje alles vanaf Pegasus perspectief totaan aflevering 2.10 (Pegasus), dat zou dan meteen het einde van die film zijn.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 11:35:26 #93
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_47575677
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 11:21 schreef PPL het volgende:

[..]

Het zou dan moeten gaan over de periode vanaf de Cylon Holcaust tot aan de ontmoeting met Galactica.
Dus de vlucht vanaf Scorpio shipyards, het strippen van burgerschepen, invorderen van voorraden, verplicht tewerkstellen van burgerpersoneel, de aanvallen op Cylons....
Zo'n beetje alles vanaf Pegasus perspectief totaan aflevering 2.10 (Pegasus), dat zou dan meteen het einde van die film zijn.
Zou wel een tof einde zijn idd: dat ze hun menselijkheid bijna helemaal kwijt zijn, dat ze de hoop willen opgeven omdat ze niet weten waar ze het allemaal nog voor doen, misschien dat ze zelfs een laatste aanval op de Cylons willen gaan uitvoeren, omdat ze geen toekomst meer zien voor de "bedorven" groep mensen die op de Pegasus zitten. Maar dat ze dan, vlak voordat ze midden in een nest van Cylon Basestars willen jumpen, een vloot mensen tegenkomen en nieuwe hoop voor de mensheid krijgen.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 13:14:35 #94
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_47578730
mjah ik denk dat een film daarover niet veel mensen zullen trekken , de film zal ook een verhaal appart moeten zijn om niet BSG kijkers te trekken
pi_47588054
zowiezo niet erg amerikaans he.

een hele film over verkrachters, egoisten, militaire macht, etc. etc.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 20:11:57 #96
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_47593586
Gaan ze die film dan ook Battlestar Galactica noemen? Zou wel zaad zijn...
jeweetz
  vrijdag 23 maart 2007 @ 20:12:12 #97
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_47593595
Pegasus returns. Het zou geweldig zijn om the Beast terug te zien. Met Cain die haar XO door het hoofd schiet, omdat die de aanval op de Cylon staging area geen groen licht geeft. Hulde des te meer we van Pegasus zien des te beter het is. Aan de andere kant zei Bonnie baas van scifi dit.

Yep, you heard it from the boss - Bonnie Hammer. BSG numbers is huge.

“First of all, it’s not really down,” she told me. “We’ve grown the younger audience and we’ve grown women, so the shift from Friday to Sunday has been a positive one. But we also, with all the new research that’s been done, realize that one out of every four viewers DVRs Battlestar Galactica. So if you add 25% to our ratings in terms of a weekly basis, it’s huge. And it’s one of these shows where everybody I bump into watches it, but we’re never quite sure how, when or where. Is it downloaded, is it DVR, is it home video? But if you look at the masses of audience that actually know every piece of BSG, it’s huge.”

She also confirmed that the two hour direct-to-video Battlestar movie was being looked at as a possible ‘backdoor pilot’ for the proposed spin-off show, Caprica. “It’s one of the options that we have in terms of doing the two hour.”

Met andere woorden de film zou net zo goed de deur naar de spinoff kunnen opzetten en ik denk niet dat Pegasus daar thuis hoort?
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
  vrijdag 23 maart 2007 @ 22:18:03 #98
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_47597719
Ik leef inmiddels als een Viper pilot, maar se01 en se02 heb ik zojuist helemaal afgekeken.......heerlijk, maar de onthouding begint nu al

Is se3 al te koop? of loopt het nu en zal ik per week een ep kunnen zien?? jullie zijn in de gesprekken al veel verder maar ik MOET nieuwe afleveringen!! SNEL!!!

So say I solem!
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  vrijdag 23 maart 2007 @ 22:55:17 #99
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_47598850
Ik denk dat als je nu begint met S03 te downloaden, je meteen het hele seizoen in een keer kunt kijken, as zondag is de finale al.

I, Robot zojuist was ook echt weer het cliché-verhaaltje, heerlijk. Reactie van Sonny in de verhoorkamer deed me ook erg veel denken aan Baltar in de preview van as zondag. Baltar is dus Cylon!
jeweetz
  vrijdag 23 maart 2007 @ 23:03:48 #100
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_47599109
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 22:55 schreef Rhinestone het volgende:
Ik denk dat als je nu begint met S03 te downloaden, je meteen het hele seizoen in een keer kunt kijken, as zondag is de finale al.

I, Robot zojuist was ook echt weer het cliché-verhaaltje, heerlijk. Reactie van Sonny in de verhoorkamer deed me ook erg veel denken aan Baltar in de preview van as zondag. Baltar is dus Cylon!
Dat Baltar Cylon is heb ik net al gezien in se02

downloaden, sja dat kan.....ik vind die dvd boxen juist zo tovvvv

maar ik denk dat ik me toch niet kan inhouden te wachten
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')