Mooi zo. Aliens lijken me ook echt de doodssteek voor deze seriequote:Op woensdag 21 maart 2007 11:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer iets voor die andere (gecancelde) serie die zich in de ruimte afspeelt.![]()
Edward James Olmos had al laten weten dat hij vertrekt zodra men op het idee komt om aliens voor te laten komen in BSG.![]()
Dat is toch al een keer gedaan in 'Scattered'?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of een verhaallijn waarin er iets misgaat bij een jump, waardoor de vloot verspreid raakt en ze elkaar proberen terug te vinden.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:05 schreef PPL het volgende:
[..]
Dat is toch al een keer gedaan in 'Scattered'?
Ik denk dat het nog wel mogelijk is om een nieuw schip te introduceren in BSG. Ze zullen er dan alleen op moeten letten dat het geen herhaling van zetten wordt. Dus vanuit een andere hoek benaderen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:18 schreef PPL het volgende:
[..]
Gelukkig maar... dat zou een herhaling van zetten zijn en de geloofwaardigheid aantasten.
"We weten het ff niet meer dus laat maar weer eens een keertje een andere Battlestar opdraven."
Ik ga Ronald D. Moore een meeltje sturen denk ikquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:45 schreef Cheiron het volgende:
Dat is best een goed idee voor een plotline eigenlijk
Doe er een paar kinky Lee/Tyrol scenes bij om de slashers ook tevreden te houden en iedereen is blijquote:
Ik ook, de gedachte alleen al...quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:17 schreef Sc0tTy het volgende:
wheheh idd mooi verhaal
btw , aliens in bsg ? dan zouk gelijk afhaken
Kinky Lee & Tyrol scenes?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Doe er een paar kinky Lee/Tyrol scenes bij om de slashers ook tevreden te houden en iedereen is blij![]()
![]()
Ik ook... zal gelukkig niet gebeuren in BSGquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:17 schreef Sc0tTy het volgende:
btw , aliens in bsg ? dan zouk gelijk afhaken
Afstammelingen zijn geen echte aliens tochquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:17 schreef Zhenar het volgende:
Overigens zou ik geen bezwaar hebben tegen aliens in de vorm van mensen die eeuwen geleden hun eigen pad hebben gekozen en een eigen kolonie hebben gesticht (en wellicht genetisch iets afwijken van de colonials).
Ik bedoel... dat zou feitelijk net zoiets zijn als de huidige earth-verhaallijn.
By Grabthar's hammer !!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
... of mensen met opgeplakte voorhoofden.
En vergeet niet dat op lokatie filmen zomaar het dubbele kan kosten, en voor díe lokatie waarschijnlijk nog veel meer kostte.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:43 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
In de eerste vijf afleveringen hebben ze heel het budget opgebruiktMet exploderende Peggy's e Basestars en zo
Dat lijkt mij juist bruut. De laatste paar dagen in het floot. Kanibalisme etc en dan bereiken ze aarde... Een genuked wereldjequote:Op woensdag 21 maart 2007 21:33 schreef Rhinestone het volgende:
Hoe hard zou het zijn als de serie gewoon eindigt met de complete verhongering van de fleet![]()
Dat alles wat Pythia schreef in de Sacred Scrolls over de 13th Tribe nog een keer zal gebeuren. De zoektocht van de Fleet naar Earth, dat is dus al eens eerder gebeurt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:44 schreef outcast_within het volgende:
ik snap niet helemaal what is happening before that is happening again?
All of this has happened before and all of this will happen again. Een van de belangrijkste reilgieuze pijlers van de Scrolls of Pythia.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:44 schreef outcast_within het volgende:
ik snap niet helemaal what is happening before that is happening again?
ja dat wel (duh) maar wat dan precies? ik zie niet wat er is happening again zeg maar in dat verhaal.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:03 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
All of this has happened before and all of this will happen again. Een van de belangrijkste reilgieuze pijlers van de Scrolls of Pythia.
Edit: Laat
De mensheid is al een keer moeten vluchten van een planeet (Kobol), is toen ook onder leiding van een stervende leider aan boord van schepen op zoek gegaan naar een nieuwe wereld. Dat staat in die geschriften. Het is kennelijk niet zozeer een voorspelling, maar een optekening van de geschiedenis van de mensen. een voorspelling die als is uitgekomen en zich opnieuw voltrekt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:35 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ja dat wel (duh) maar wat dan precies? ik zie niet wat er is happening again zeg maar in dat verhaal.
target nearest vessel is dat al gebeurd dan? Zijn er in de buurt nog 11 andere kolonieen die vernietigd worden? jumped er weer een space ship weg op zoek naar een andere 13de kolonie? :S i'm lost
nee klopt nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:39 schreef Madine het volgende:
[..]
De mensheid is al een keer moeten vluchten van een planeet (Kobol), is toen ook onder leiding van een stervende leider aan boord van schepen op zoek gegaan naar een nieuwe wereld. Dat staat in die geschriften. Het is kennelijk niet zozeer een voorspelling, maar een optekening van de geschiedenis van de mensen.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:33 schreef Zhenar het volgende:
Seizoen 4 is alsnog uitgebreid van 13 tot 22 episodes![]()
bron
quote:Finally, the telemovie is rumorued to deal with the events of what happened to the Pegasus between the fall of Caprica through to its appearance on Galactica last season.
De telemovie beslaat overigens 2 episodes, dus het eigenlijke seizoen zal maar 20 episodes hebben, volgens dat bericht.quote:
Dat zou ook kunnen; heb geen zin om terug te lezen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:43 schreef PPL het volgende:
Volgens mij (maak ik op uit jouw link) telt de telemovie als een episode en de direct-t-DVD als een episode.
De telemovie telt dus niet voor twee.
(toch?)
Da's iets waar wij al voor pleitten hierquote:Finally, the telemovie is rumorued to deal with the events of what happened to the Pegasus between the fall of Caprica through to its appearance on Galactica last season.
Een film over de Pegasus zou ik echt geweldig vinden!quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:53 schreef Madine het volgende:
[Finally, the telemovie is rumorued to deal with the events of what happened to the Pegasus between the fall of Caprica through to its appearance on Galactica last season.]
Da's iets waar wij al voor pleitten hier
Tenzij Baltar Cylon is!quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:46 schreef Madine het volgende:
James Callis zei al dat de film niet 'Galactica centered' zou zijn, maar dat Tricia Helfer en hij er wel in zouden spelen. Tricia Helfer kan wel als Six-kopie Gina. Maar hoe zit dat dan met Baltar? Als Inner-Baltar? Maar daar heeft alleen Caprica-Six last van..
Het zou dan moeten gaan over de periode vanaf de Cylon Holcaust tot aan de ontmoeting met Galactica.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:59 schreef Sc0tTy het volgende:
geweldig 22 eps in seizoen 4en een film over de pegasus ? lijkt me een beetje raar aangezien die al verrot is
Zou wel een tof einde zijn idd: dat ze hun menselijkheid bijna helemaal kwijt zijn, dat ze de hoop willen opgeven omdat ze niet weten waar ze het allemaal nog voor doen, misschien dat ze zelfs een laatste aanval op de Cylons willen gaan uitvoeren, omdat ze geen toekomst meer zien voor de "bedorven" groep mensen die op de Pegasus zitten. Maar dat ze dan, vlak voordat ze midden in een nest van Cylon Basestars willen jumpen, een vloot mensen tegenkomen en nieuwe hoop voor de mensheid krijgen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:21 schreef PPL het volgende:
[..]
Het zou dan moeten gaan over de periode vanaf de Cylon Holcaust tot aan de ontmoeting met Galactica.
Dus de vlucht vanaf Scorpio shipyards, het strippen van burgerschepen, invorderen van voorraden, verplicht tewerkstellen van burgerpersoneel, de aanvallen op Cylons....
Zo'n beetje alles vanaf Pegasus perspectief totaan aflevering 2.10 (Pegasus), dat zou dan meteen het einde van die film zijn.
Dat Baltar Cylon is heb ik net al gezien in se02quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:55 schreef Rhinestone het volgende:
Ik denk dat als je nu begint met S03 te downloaden, je meteen het hele seizoen in een keer kunt kijken, as zondag is de finale al.
I, Robot zojuist was ook echt weer het cliché-verhaaltje, heerlijk. Reactie van Sonny in de verhoorkamer deed me ook erg veel denken aan Baltar in de preview van as zondag. Baltar is dus Cylon!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |