Juist. Tegenvallend album op de Luisterpaal.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Noisettes?
quote:...won't it be absurd then
When no one knows what song they just heard
Unless someone on the radio tells them first
quote:De draad komt opnieuw terug
Elastica gekregen die door hen wordt vervolgd
wanneer![]()
![]()
behandelen wij Merel
en zullen niet het absurd toen zijn
wanneer niemand weet enkel welk lied zij hoorden
tenzij iemand op de radio hen eerst zo komt
gevorderd gevorderd Gevorderd Gekomen gevorderd gevorderd Gevorderd Gevorderd gevorderd gevorderd op u apen vertelt
Welnu... wie moet wat doen, voordat de Dandys Blackbird coveren?quote:Wire is coming back again, Elastica got sued by them
When![]()
![]()
, we're covering Blackbird
Als Michael Jackson doodgaat.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:38 schreef knars het volgende:
wanneer wordt Blackbird door de dandy warhols gecoverd?
Dandy Warhols - Welcome to the Monkey Housequote:When Michael jackson dies, we're covering Blackbird
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:45 schreef Neleos het volgende:
Er komt een Jackson 5 reunie?
Check!! Da was 'm !!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:45 schreef Neleos het volgende:
Er komt een Jackson 5 reunie?
Ik had het over positief nieuws.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:50 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Was toch ook sprake van een nieuw themepark
Ik ga niet lepelen.quote:
Toch gaat het punt naar Neleos.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:01 schreef Licko het volgende:
[..]
voor hem was dat toch redelijk geprobeerd
Britney "Suicical Tendancy" Spears?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:07 schreef Neleos het volgende:
Wie gaat er nu weer een optreden vanaf een dak geven?
ranja kijkt blijkbaar zijn kwaliteitsprogramma'squote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:46 schreef ranja het volgende:
Roxeanne 'Roxy' Hazes
1 Ma Baker- Boney Mquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:29 schreef ranja het volgende:
1 MB - BM
2 HS - VA
3 GALB - S
4 YMW - GND
5 DYR - LTEATS
6 YSICB - B
7 GYOW - FM
8 CIMB - D
9 LNDTA - S
10 WATC - Q
Top 10 van een jaaroverzicht. Vul de titels + artiesten en geef het juiste jaar.
Laatste goede krijgt het punt.
en dan niet te vergeten het jaartal 1977 zoals al eerder genoemdquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:41 schreef MadMaster het volgende:
1 Ma Baker - Boney M
2 Het Smurfenlied - Vader Abraham
3 Give A Littel bit - Supertramp
4 Your My World - Guys And Dolls
5 Do You Remember - Long Tall Ernie And The Shakers
6 Yes Sir I Can Boogie - Baccara
7 Go your own way - Fleetwood Mac
8 Cocaina In My brain - Dillinger
9 Living next door to Alice - Smokey
10 We are the Champions - Queen
Het jaar van de punk.quote:
Een jaar eerder begon ik ongeveer alles wat er op single in de Top 40 kwam te kopen en begon ik mijn plaatjes in het openbaar te draaien...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:47 schreef belsen het volgende:
[..]
Het jaar van de punk.
En dan zulke klotemuziek in de hitlijsten.
Toevalquote:
'k Dacht het niet, goede band.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:14 schreef MadMaster het volgende:
Vergeet Boo Radleys maar...
...it is!!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hmm, The Arcade Fire - Wake Up?
Daar passen ze danook prima bij volgens mij.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Als ik 't goed heb, zijn ze in (een van) de eerste scene(s) van de eerste Austin Powers-film te horen
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:14 schreef RoofingBurner het volgende:
Strawberry Alarmclock?
quote:You can build a mansion but you just cant live in it
Youre the fastest runner but youre not allowed to win
Some break the rules
And live to count the cost
The insecurity is the thing that wont get lost
Mooi, die's goed. Gambolputty +1quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:00 schreef Gambolputty het volgende:
Howard Jones - No one is to blame
Ik heb de LP ook
Kadootje van m'n broer
Geen idee, maar ik denk niet dat GP dan zou kijken, die is het topic gewoon vergetenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Wat een saaie bedoeling hier. Is er soms voetbal op tv?
Jawohl!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:38 schreef tong80 het volgende:
David Bowie
Brian Jones
Mick Jones
Donald Jones
Grace Jones
Correct!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:17 schreef peaceman het volgende:
Within Temptation
Sly is sluw in het Engels.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Wat is 'sly' in het Nederlands/Duits/Frans?
Ok, dank. Heb dat woord volgens mij nog nooit in het Engels gebruikt.quote:
Wat van wie?quote:Three hours at night, seven January
panther shirt and nail trousers
the poor black naked and the short hair
and I stood there somewhere on an angle
The poor black naked, die letterlijke vertalingen blijf ik grappig vinden...quote:Drie uur 's nachts, zeven januari
Het panterbloesje en de spijkerbroek
De armen bloot, de korte zwarte haren
En ik stond daar ergens op een hoek
quote:hoor haar stem die mijn naam roept
het geluid in donker
ik hoort haar stem
en begint diep is om de bomen tegen te komen
Hoe vaak ook al weer?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:34 schreef Berkery het volgende:
en opnieuw en opnieuw en opnieuw en opnieuw en opnieuw en opnieuw en opnieuw en opnieuw en opnieuw en opnieuw en opnieuw en opnieuw
Opgezocht en dat is goedquote:Op woensdag 21 maart 2007 07:54 schreef MadMaster het volgende:
V.w.b. de vraag van Tong80:
Is dat de huidige look van Plastic Bertrand?
Ha!!quote:
Mag ik vragen wie dat is?quote:Voor wat betreft MadMaster's vraag:
Heinz Brook
* meldtquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:20 schreef MadMaster het volgende:
Extra hint:
Jammer dat Mark nu niet online is, die had er vast meer over geweten...
Phonetisch is dit juist, dusquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:33 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Mark More?
quote:Mark Moore (born January 12, 1965, in London) is a British dance music record producer and DJ. He was founder of the pop band S'Express, and runs the London nightclub night " Electrogogo". Moore and William Orbit formed a friendship, with Orbit remixing the S'Xpress hit "Hey Music Lover", and the duo together mixing Malcom MacLaren's "Deep In Vogue" (a mix which stormed world club charts, helped by a stylish and sexy video). Moore also had a solid working relationship with engineer Mark McGuire. He would feature up-and-comer Billie Ray Martin as vocalist on "Hey Music Lover", giving her early exposure before her band "Electribe 101" released its debut album. An admirer of composer Philip Glass, Moore asked Glass to remix "Hey Music Lover", which the composer did in singular style.
dat zou ook wel eens kunnen. mogelijk met dubbel o dan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:33 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Mark More?
Tikkie terug! MadMaster +1quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:41 schreef MadMaster het volgende:
Kim Lian v/d Meij
quote:“Het soort muziek dat gemaakt wordt op hetverspreidt een morbide sfeer. Normaal gesproken zijn we tegen iedere vorm van zinloos geweld en hier wordt geweld en wraakoefening juist verheerlijkt. Het is die Vikingcultuur waar flink gehakt wordt.”
Hmmm...quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:02 schreef iggy_in_the_house het volgende:
gaat dat niet over dat festival waar niet meer gescheld mag worden?
He pik, volgens mij staat er nog een vraag open.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:19 schreef n0r het volgende:
Mja Christenunie en SGP zijn het wel proberen niet door te laten gaan volgens mij, of het daadwerkelijk niet plaats gaat vinden weet ik niet.
Geef mij maar eens 8 nummers die The Ramones gecovered hebben.
mmk, niet gezien.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
He pik, volgens mij staat er nog een vraag open.
Jij maakt je op deze manier erg populair hier...![]()
quote:De vraagsteller zelf beoordeelt of een vraag goed beantwoord is en deelt zelf de punten uit. Je kunt dus nooit een antwoord geven en gelijk een nieuwe vraag stellen. De kans bestaat immers dat je het toch fout hebt.
Op elk moment kan er dus maar één vraag open staan. Het is zeer verwarrend als er allerlei vragen en antwoorden door elkaar lopen, zeker wanneer mensen niet goed quoten.
Mocht een vraag erg moeilijk blijken of duurt het erg lang, dan kan de vraagsteller, om het topic op gang te houden, tips geven. Blijkt een vraag echt te moeilijk, dan mag de vraagsteller ook zelf het antwoord geven en zo de vraag intrekken. Hij mag dan zelf een vervangende vraag bedenken.
En als er een stilte valt?
Als een vraagsteller te lang, zeg een uur, niet reageert op antwoorden, dan wordt de openstaande vraag geparkeerd. Iemand anders mag dan een vraag stellen, zodat het spel gewoon verder kan.
Mocht de originele vraagsteller later nog terugkomen en het goede antwoord is gegeven, dan krijgt de user met het goede antwoord alsnog zijn punt, maar mag hij of zij geen nieuwe vraag stellen. Het spel is dan immers allang verder. Is het goede antwoord nog niet gegeven, dan kan de originele vragensteller eventueel, als hij weer een vraag mag verzinnen, de geparkeerde vraag opnieuw opbrengen.
Ook als degene die het goede antwoord gegeven heeft niet binnen een uur een nieuwe vraag stelt, mag een willekeurig iemand een vraag bedenken. Anders loopt het topic namelijk een beetje vast...
Dit is geen discussie-topic, maar ik wil hem wel aangaan hoor...quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:25 schreef Licko het volgende:
stelletje pikken
er zijn wel meer mensen hier die een nieuwe vraag stellen wanneer de vorige nog niet beoordeeld is. en dan niet met van die bullshit komen van; "wij zitten al veel langer op fok, en je maakt je niet populair", etc...
wainers
En dit keur ik dus goed.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:23 schreef ranja het volgende:
Iets van dat er bekeuringen uitgedeeld worden voor een scheldwoord?
Ranja +1quote:Controle optredens Elsrock
RIJSSEN - De gemeente RijssenHolten gaat bij het metalfestival Elsrock 2007 controleren of 'Gods naam en eer naam' wordt aangetast. Als de teksten volgens het gemeentebestuur niet door de beugel kunnen, wordt zonder pardon de officier van justitie ingeschakeld.
Die zal dan bezien of de organisatoren van het metalfestival strafrechtelijk moeten worden vervolgd. Onder dit dreigement heeft het college van Burgemeester en Wethouders een vergunning afgegeven voor het openluchtfestival. Daarmee is een bezwaarschrift van de SGP ter zijde geschoven. In het bezwaarschrift stelde de SGP dat de eerste editie in 2006 'veel inwoners in hun diepste godsdienstige gevoelens heeft gekwetst.' Voor B en W is er echter geen reden om het metalfestival tegen te houden. Zij het wel onder strikte voorwaarden.
De organisatie van het metalfestival, dat ook vorig jaar politieke deining veroorzaakte, reageert verheugd op de vergunning. Maar er is ook kritiek. "We betreuren het dat de vergunning zo lang op zich heeft laten wachten", aldus het bestuur van de stichting Elsrock. Tussen aanvraag en afgifte zat 25 weken. Volgens de organisatoren had dat veel sneller gekund. "In oktober 2006 heeft reeds een evaluatie plaats gevonden met politie, brandweer en burgemeester. De slotconclusie van deze evaluatie was dat Elsrock 2006 een goed georganiseerd festival is geweest."
Pas nu er duidelijkheid is over de vergunning kan de organisatie, die voor het komende festival 1000 bezoekers verwacht, spijkers met koppen slaan als het gaat om het boeken van bands. "We zijn op dit moment in gesprek met enkele grote, bekende internationale bands", laten de organisatoren van Elsrock 2007 weten. Het festival wordt gehouden op zaterdag 25 augustus, op het terrein van voetbalvereniging RKSV aan de Elsmaten.
Daar gaat het niet om, dat er een nieuwe bijkomt. Wel als er vanaf de eerste antwoorden al twijfel is of het wel eerlijk gaat. En dan bedoel ik niet alleen Lickoquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:31 schreef n0r het volgende:
Dat weet ik wel Iggy, ik vind het alleen jammer dat als er hier een nieuwe 'speler' bijkomt, de ouwe garde gewoon al iets heeft van, he een nieuwe.
Net als die google-opzoek beschuldigingen die gewoon nergens op slaan.
Ik zei toch, heb ik niet gezien, reageer aub gewoon normaal ofzo.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:37 schreef n0r het volgende:
Ik dacht dat ik met Els Rock festival de vraag goed beantwoord had.
Als ik dan (onterecht idd) een nieuwe vraag stel, kun je ook gewoon normaal duidelijk maken dat ik een deel van de vraag nog niet beantwoord heb.
right....quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:40 schreef ranja het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, dat er een nieuwe bijkomt. Wel als er vanaf de eerste antwoorden al twijfel is of het wel eerlijk gaat. En dan bedoel ik niet alleen Licko
En een nieuwe vraag stellen voor de vorige goedgekeurd is gebeurt alleen als het heel lang duurt voor de bevestiging er komt en/of de antwoorder zeker is dat z'n antwoord goed is en/of een 3e persoon het antwoord al voorlopig heeft goedgekeurd.
Mijn reaktie is een optelsom van hetgeen hier de afgelopen periode door Licko en jou is veroorzaakt. Dit is niet de eerste discussie rondom jullie beide...quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:37 schreef n0r het volgende:
Madmaster, lees mn posts nou eens.
Ik dacht dat ik met Els Rock festival de vraag goed beantwoord had.
Als ik dan (onterecht idd) een nieuwe vraag stel, kun je ook gewoon normaal duidelijk maken dat ik een deel van de vraag nog niet beantwoord heb.
veel plezier als je hier straks iedereen weggejaagd hebt en alleen met n0r speeltquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:43 schreef Licko het volgende:
ik ga me niet op de achtergrond houden. ik zit niet hier om geliefd te worden bij jullie, maar gewoon voor mijn eigen plezier.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:43 schreef Licko het volgende:
ooit aan gedacht dat n0r er ook van uit ging dat zijn antwoord goed was?
wat veroorzaken wij dan? wat nieuwe mensen die mee willen spelen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn reaktie is een optelsom van hetgeen hier de afgelopen periode door Licko en jou is veroorzaakt. Dit is niet de eerste discussie rondom jullie beide...
Ervaringquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:54 schreef Licko het volgende:
is dat er niet gewoon in geslopen? alle nieuweliingen wantrouwen?
Foetus. Maar die is het nietquote:
goed verwoord.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Gezellig hier weer zeg![]()
Wij, de oude garde, staan best open voor nieuwe spelers, graag zelfs, maar 't is momenteel gewoon niet leuk meer. D'r is opeens een hele grote nieuwe lichting. Best leuk, maar die nieuwe lichting google't bij 't leven (ja, dat is vrij makkelijk te herkennen) en maakt d'r een kinderspeeltuin van en let niet goed op wat de regels zijn.
En dat is gewoon strontirritant. Leuk als je nieuw ben, maar hou je maar gewoon de eerst komende tijd lekker op de achtergrond tot je een beetje bekend ben met de regels en de mores hier. Zo hebben we het allemaal gedaan....ook toen wij de nieuwe lichting waren....
Berkery +1quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:17 schreef Berkery het volgende:
Pete Wylie?
newbies, let op! Het lukraak noemen van The Crucial Three kan je zomaar punten opleverenquote:
Neuh, geen OP. Ik had ze niet eens als hint gegeven (hoewel, wat komt er nou uit Liverpool behalve the Crucial Three en de Fab Fourquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:31 schreef knars het volgende:
[..]
newbies, let op! Het lukraak noemen van The Crucial Three kan je zomaar punten opleveren
(ook geen tijd om die in de OP te gooien btw...?) ;-)
Ik zie alleen een rood kruisjequote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is het een oostblokh*&r?
Gecheckt en dat is juist.quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:33 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Album van Milla Jovovich
en heet divine comedy geloof ik...
3x scheepsrecht!quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:21 schreef Doc het volgende:
Nee, het is XTC!
ik denk dat je "whingers" bedoeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |