Daar gaat het niet om, dat er een nieuwe bijkomt. Wel als er vanaf de eerste antwoorden al twijfel is of het wel eerlijk gaat. En dan bedoel ik niet alleen Lickoquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:31 schreef n0r het volgende:
Dat weet ik wel Iggy, ik vind het alleen jammer dat als er hier een nieuwe 'speler' bijkomt, de ouwe garde gewoon al iets heeft van, he een nieuwe.
Net als die google-opzoek beschuldigingen die gewoon nergens op slaan.
Ik zei toch, heb ik niet gezien, reageer aub gewoon normaal ofzo.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:37 schreef n0r het volgende:
Ik dacht dat ik met Els Rock festival de vraag goed beantwoord had.
Als ik dan (onterecht idd) een nieuwe vraag stel, kun je ook gewoon normaal duidelijk maken dat ik een deel van de vraag nog niet beantwoord heb.
right....quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:40 schreef ranja het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, dat er een nieuwe bijkomt. Wel als er vanaf de eerste antwoorden al twijfel is of het wel eerlijk gaat. En dan bedoel ik niet alleen Licko
En een nieuwe vraag stellen voor de vorige goedgekeurd is gebeurt alleen als het heel lang duurt voor de bevestiging er komt en/of de antwoorder zeker is dat z'n antwoord goed is en/of een 3e persoon het antwoord al voorlopig heeft goedgekeurd.
Mijn reaktie is een optelsom van hetgeen hier de afgelopen periode door Licko en jou is veroorzaakt. Dit is niet de eerste discussie rondom jullie beide...quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:37 schreef n0r het volgende:
Madmaster, lees mn posts nou eens.
Ik dacht dat ik met Els Rock festival de vraag goed beantwoord had.
Als ik dan (onterecht idd) een nieuwe vraag stel, kun je ook gewoon normaal duidelijk maken dat ik een deel van de vraag nog niet beantwoord heb.
veel plezier als je hier straks iedereen weggejaagd hebt en alleen met n0r speeltquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:43 schreef Licko het volgende:
ik ga me niet op de achtergrond houden. ik zit niet hier om geliefd te worden bij jullie, maar gewoon voor mijn eigen plezier.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:43 schreef Licko het volgende:
ooit aan gedacht dat n0r er ook van uit ging dat zijn antwoord goed was?
wat veroorzaken wij dan? wat nieuwe mensen die mee willen spelen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn reaktie is een optelsom van hetgeen hier de afgelopen periode door Licko en jou is veroorzaakt. Dit is niet de eerste discussie rondom jullie beide...
Ervaringquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:54 schreef Licko het volgende:
is dat er niet gewoon in geslopen? alle nieuweliingen wantrouwen?
Foetus. Maar die is het nietquote:
goed verwoord.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Gezellig hier weer zeg![]()
Wij, de oude garde, staan best open voor nieuwe spelers, graag zelfs, maar 't is momenteel gewoon niet leuk meer. D'r is opeens een hele grote nieuwe lichting. Best leuk, maar die nieuwe lichting google't bij 't leven (ja, dat is vrij makkelijk te herkennen) en maakt d'r een kinderspeeltuin van en let niet goed op wat de regels zijn.
En dat is gewoon strontirritant. Leuk als je nieuw ben, maar hou je maar gewoon de eerst komende tijd lekker op de achtergrond tot je een beetje bekend ben met de regels en de mores hier. Zo hebben we het allemaal gedaan....ook toen wij de nieuwe lichting waren....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |