Ranja+1quote:
Ach, zolang je het maar geen 'Gothic' noemt.quote:
Moet ik bij klassieker denken aan klavecimbel muziek/opera/Wiener Philharmonica opvoeringen of meer in de trend van "dat vonden mijn ouders vroeger cool"?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:18 schreef ranja het volgende:
....
Nou ja. Over niet waarderen gesproken. Gister voor het eerst en bijna onder dwang een klassieker beluisterd. En die viel me heel erg mee. Ok, niet dat ik die meteen ga kopen, maar ik heb 'm toch 3.5 sterren gegeven (uit 5).
Welk album?
AD
LS
MM
F
PRTH
TUTSAW
IO
TG
CT
S
B
Middag allemaalquote:Op maandag 19 maart 2007 14:49 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Moet ik bij klassieker denken aan klavecimbel muziek/opera/Wiener Philharmonica opvoeringen of meer in de trend van "dat vonden mijn ouders vroeger cool"?
voor de duidelijkheid, mijn ouders hadden dus echt geen smaak...die vonden Julio Iglesias leuk![]()
Klassieker als in oud en wordt hoog aangeschreven en staat regelmatig hoog in allertijdenlijsten van de critici.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:49 schreef Bimmel het volgende:
Moet ik bij klassieker denken aan klavecimbel muziek/opera/Wiener Philharmonica opvoeringen of meer in de trend van "dat vonden mijn ouders vroeger cool"?
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:07 schreef bartrid het volgende:
pink floyd - piper at the gates of dawn?
(take up thy stethoscope and walk?)
godzijdank niet meerquote:Op maandag 19 maart 2007 16:26 schreef MadMaster het volgende:
Kaiser Chiefs nog?
nee al lang niet meer. Gelukkig.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:29 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
gotver,een pink floyd vraag gemist
staat Mika niet op 1 in engeland?
www.comicrelief.co.ukquote:Op maandag 19 maart 2007 17:20 schreef Mark het volgende:
Dan wil ik de clip wel eens zien
oh nee...daar staat ie dus blijkbaar niet...quote:
Kloptquote:
Wat een klote-coverquote:Op maandag 19 maart 2007 17:25 schreef Bimmel het volgende:
[..]
oh nee...daar staat ie dus blijkbaar niet...
maar hier wel: http://www.youtube.com/watch?v=_xVJmNgFK4E
Geluid uit, dan is er niks aan het handje. 't Is inderdaad niet de beste versie...quote:Op maandag 19 maart 2007 17:30 schreef Mark het volgende:
[..]
Wat een klote-cover, het leidt zelfs af van de beelden
klopt als een zwerende vinger....quote:Op maandag 19 maart 2007 17:34 schreef bartrid het volgende:
Simons is Run en Darryll DMC?
quote:tick tick tick tick tick tick tock
tick tick tick tick tick tick tock
moet jij nou online komen?quote:Op maandag 19 maart 2007 18:07 schreef n0r het volgende:
Paaaaapaaapaaapaaaaa, My Brain Is Hanging Upside Down
Ramones
the nerves - hanging on the telephonequote:Op maandag 19 maart 2007 18:42 schreef MadMaster het volgende:
Blondie - Hanging On The Telephone
Ja, dat kan ik niet fout rekenen gezien mijn vraagstelling, maar eigenlijk wilde ik ook horen dat hij de producer was van het album 'Tragic Kingdom' van No Doubt...quote:Op maandag 19 maart 2007 19:16 schreef ranja het volgende:
Break My Stride
The Kids American
2 dags vlieg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |