dat is "Van mijn mag t als ze zich gedraagt"quote:Op maandag 19 maart 2007 19:50 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Kan er geen optie tussen mbt naaktfoto's?
Jijzelf kan zeker 12 keer stemmen??quote:Op maandag 19 maart 2007 19:49 schreef Viswijfje het volgende:
Poll: Moet Viswijfje blijven?Jaaaaa, viswijfje is veeet! Ja, ik kan wel om r lachuuh Van mijn mag t als ze zich gedraagt Ik geef haar nog n week(dier) NEE, WEG, NU!
Tussenstand:
[afbeelding]
Als je uitleg wil mag je t vragen.. ik zal echt doen wat er uitkomt![]()
Gestemd!quote:Op maandag 19 maart 2007 19:53 schreef isama het volgende:
[..]
dat is "Van mijn mag t als ze zich gedraagt"
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:55 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Jijzelf kan zeker 12 keer stemmen??
zie jij een daverent verschil?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:53 schreef Wolter het volgende:
Ligt eraan of je links of rechts op de foto staat.
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:54 schreef cerror het volgende:
Achterlijke aandachtshoer, rot op.
behalve als ze pics van haar eigen tieten post.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:00 schreef isama het volgende:
[..]
behalve als ze pics van haar eigen tieten post.
Je weet nie eens us wie ik ben dus waar heb je t over nee jij bent een plaatje!quote:Op maandag 19 maart 2007 20:00 schreef shifto het volgende:
omfg, ben je echt zo lelijk als op de foto? of is het nog erger?
allebei tyfus lelijkquote:Op maandag 19 maart 2007 20:04 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Je weet nie eens us wie ik ben dus waar heb je t over nee jij bent een plaatje!![]()
quote:Aantal posts: 346 (gemiddeld 169 per dag)
Ja, hier: http://poll.dezeserver.nl/index.cgiquote:
einde van de weekquote:Op maandag 19 maart 2007 20:23 schreef hardromacore het volgende:
Wanneer sluit die? zeker bij 15-14
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, hier: http://poll.dezeserver.nl/index.cgi
Die heeft tenminste geen reclame op het vote response scherm.
En ziet er bovendien beter uit.![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:27 schreef isama het volgende:
beste admins,
mag Viswijfje een permban vanwege het openen van hoogst irritante topics?
mvg, isama.
nee, maar ik moet toch een reden verzinen? de ga weg groep staat voor, dus wegwezen.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:31 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
je ben toch niet verplicht om elke topic te lezen?
Bovendien schijn jij binnenkort toch weg te gaanquote:Op maandag 19 maart 2007 20:29 schreef KopieerMachine het volgende:
Ach blijf maar lekker.
Ik heb geen last van je en trouwens. Er zijn veel meer kutnewbies natuurlijk. eentje meer maakt niet meer uit![]()
Er zit dan ook een ander antwoord onder die link.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:34 schreef Soli het volgende:
Een poll openen die beslist over je eigen lot
Dan vraag je erom dat er tegen gestemd wordt
leg uit.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:34 schreef NJ het volgende:
De poll is trouwens gemanipuleerd.
Ze heeft onder "NEE, WEG, NU!" het linkje van "Ja, ik kan wel om r lachuuh" geplaatst.quote:
is ze toch niet zo noob after allquote:Op maandag 19 maart 2007 20:34 schreef NJ het volgende:
De poll is trouwens gemanipuleerd.
quote:
Hoe zullen ze dit gaan interpreteren?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:44 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
voor t eerst op fok maakt me nog niet een meisje wat nog nooit een computer heeft gevoeld
ik heb het ook na vier keer overlezen opgegevenquote:Op maandag 19 maart 2007 20:49 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hoe zullen ze dit gaan interpreteren?
Volgens mij bedoelt ze dat er voor het eerst iemand op fok iemand is die niet net doet of ze nog nooit een computer heeft aangeraakt.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:54 schreef Jordy-B het volgende:
zou ze zachtjes de DVD-lade strelen, terwijl ze aan de resetknop likt, ofzo?
Dat inderdaad.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:54 schreef cerror het volgende:
Achterlijke aandachtshoer, rot op.
Ik heb die maikuuul eens opgezocht. bleek m al t kennen van zijn videos op youtube.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
Eén Maikuuul is meer dan genoeg.(Eigenlijk al teveel)
Een echte kloon herken je aan dit soort vragenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:22 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Ik heb die maikuuul eens opgezocht. bleek m al t kennen van zijn videos op youtube.
Is die jongen echt of speelt ie dat??
nee ,maar serieus.. hij is wel lekker op z'n foto's maar hij praat zo vreemdquote:Op maandag 19 maart 2007 21:24 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
Een echte kloon herken je aan dit soort vragen![]()
Ik wist al vanaf haar eerste topic dat ze een kloon was. Ze had een smilie die niet standaard is.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:24 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
Een echte kloon herken je aan dit soort vragen![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wist al vanaf haar eerste topic dat ze een kloon was. Ze had een smilie die niet standaard is.
en dan met een slotje ,waar
boos op wordt.
Toen had ik al zoiets van: du bist gekloond wie une n00b
Ja, nu valt alles op zijn plaatsquote:Op maandag 19 maart 2007 21:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wist al vanaf haar eerste topic dat ze een kloon was. Ze had een smilie die niet standaard is.
boos op wordt.
Wie moet ik dan afzeiken in mijn emo topic behalve emo's?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
met alle repsect (), maar wieber alsjeblieft
*meldt*quote:Op maandag 19 maart 2007 21:36 schreef shifto het volgende:
[..]
Wie moet ik dan afzeiken in mijn emo topic behalve emo's?
Mischien moet je eens naar jezelf gaan kijken dan (oew eng)quote:Op maandag 19 maart 2007 21:36 schreef shifto het volgende:
[..]
Wie moet ik dan afzeiken in mijn emo topic behalve emo's?
Hoi , kun je ook PM's terugsturenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:39 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Mischien moet je eens naar jezelf gaan kijken dan (oew eng)![]()
jij bent gothic, geen emoquote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
boos op wordt.
quote:
ga je FOK! missen?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:47 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik hang m boven me bed en laat er een mok van drukken!
die hangt ze naast de uitgeprinte foto's uit haar fotoboek boven haar bed...quote:
tessje???quote:Op maandag 19 maart 2007 21:42 schreef buzzer het volgende:
Oei Tessje, dat ziet er niet best voor je uit
Hahaaquote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
k heb je liever nog vandaag op me bord als sushi
Tessjequote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:57 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik stem niet op me eigen [zelf ] nederlands leren visvrouwtje
Wat !!quote:Op maandag 19 maart 2007 21:59 schreef Maikuuul het volgende:
Van wie is dit de kl00n ?
kopieermachine?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:59 schreef Maikuuul het volgende:
Weet ik veel gek, ben sjus terug van fitnessquote:
ja maar wat heb ik er mee van doen dan??quote:
van jou?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:59 schreef Maikuuul het volgende:
kloon.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:02 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja maar wat heb ik er mee van doen dan??
ik neem alvast afscheid, daaaagquote:Op maandag 19 maart 2007 22:02 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja maar wat heb ik er mee van doen dan??
Nou heb je wel een hele lage dunk van me, heb je ooit gepoogt een gesprek met mij aan te knopen?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:51 schreef Nosh het volgende:
Raus, of richting PUB.
Beiden zorgen voor een snelle gang naar vergetelheid, en qua geestelijk vermogen is "HEJ HIER LACHEN WE FOTOWS VAN GEILE AANDACHTSHOERTJUHS OOK AL HEBBEN WE ALLEMAAL EEN FOTOBOEK MET GEJANK OVER LURKERS ERIN" misschien nét je ding.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:38 schreef Reza-impreza het volgende:
*Gooit een muntje op, en vangt hem op de buitenkant van zijn hand, kijkt en zegt:*
Ok , je mag blijven
het wordt spannendquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:32 schreef Viswijfje het volgende:
het word spannend![]()
Ik vind het ook steeds leuker hier![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:32 schreef Viswijfje het volgende:
het wordt spannend![]()
Ik vind het ook steeds leuker hier![]()
wil jij ook n puntje als ik mag blijven??quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:35 schreef flyguy het volgende:
ga snijden!
quote:Aantal posts: 543 (gemiddeld 142 per dag)
Heb ik nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:59 schreef Bron het volgende:
Wanneer stopt je uitkering?
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:50 schreef isama het volgende:
Van mijn mag t als ze zich gedraagt, met gedragen bedoel ik dus tieten posten
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
viswijf, sodemieter op naar PUB of naar het echte leven
helaaasch, u bent 1 jaar te oud om uw tieten te postenquote:
je gedraagt je echt als een gemiddelde PUB user.quote:
Wij zijn het vaak met elkaar eensquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:30 schreef isama het volgende:
[..]
je gedraagt je echt als een gemiddelde PUB user.
Ik geloof niet eens dat het een kloon is. Als ik het mis heb mag een FA me daar best even op wijzenquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:13 schreef cerror het volgende:
Is die kutkloon nog niet weg?
T is geen kloon.quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik geloof niet eens dat het een kloon is. Als ik het mis heb mag een FA me daar best even op wijzen
wat zijn lamballenquote:
Neen, meid. Dat is je IQ.quote:
Ja is vrijheid van meningsuiting maar dan ben je nog wel een slappe zak!quote:
Ga terug naar je boomhut, bomen knuffelen newbiequote:Op donderdag 22 maart 2007 12:14 schreef decynischebever het volgende:
[..]
Ja is vrijheid van meningsuiting maar dan ben je nog wel een slappe zak!
Je dwaalt af van het onderwerp prutserquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:15 schreef miodzio het volgende:
[..]
Ga terug naar je boomhut, bomen knuffelen newbie
Ook daar pwn ik je, mijn zak is namelijk (gelukkig) altijd slap. Je zal maar een stijve zak hebbenquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:04 schreef decynischebever het volgende:
[..]
Je dwaalt af van het onderwerp prutser![]()
Jezus Christus met jou valt ook niet op een normale manier te discussieren...quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:23 schreef miodzio het volgende:
[..]
Ook daar pwn ik je, mijn zak is namelijk (gelukkig) altijd slap. Je zal maar een stijve zak hebben![]()
in onz met iemand willen discussierenquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:24 schreef decynischebever het volgende:
[..]
Jezus Christus met jou valt ook niet op een normale manier te discussieren...
Waarom zoek je de confrontatie met mij?quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:25 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
in onz met iemand willen discussieren![]()
ik ben stiekem verliefd op jequote:Op donderdag 22 maart 2007 13:26 schreef decynischebever het volgende:
[..]
Waarom zoek je de confrontatie met mij?
Dit is onzin, wat wil je nou? Ik ben het met iemand eens die ik ook in andere topics tegenkwam en we dezelfde mening deelden, namelijk dat die newbie of weg met gaan of zich niet zo druk makenquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:24 schreef decynischebever het volgende:
[..]
Jezus Christus met jou valt ook niet op een normale manier te discussieren...
Hier da's nou precies wat ik bedoel... wat een onprofessionaliteit zeg.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:34 schreef miodzio het volgende:
[..]
Dit is onzin, wat wil je nou? Ik ben het met iemand eens die ik ook in andere topics tegenkwam en we dezelfde mening deelden, namelijk dat die newbie of weg met gaan of zich niet zo druk maken
Dat jij je ermee bemoeit en mij een slappe zak noemt zal mij aan me reet roesten? Waar wil je over discusseren dan
hehe wat heeft professionaliteit hier nou weer mee te maken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:43 schreef decynischebever het volgende:
[..]
Hier da's nou precies wat ik bedoel... wat een onprofessionaliteit zeg.![]()
Wat is je bron?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:52 schreef Bron het volgende:
[..]
hehe wat heeft professionaliteit hier nou weer mee te maken.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:24 schreef dvunz het volgende:
fotos??????nog steeds nix??dan opzoute
wel via pmquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:25 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
je maakt mij niet wijs dat alle vrouwelijke forumsters hun tieten hebben laten zien om te mogen blijven
![]()
quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:41 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik had alle jongens hier al afgeschreven en nou de vrouwen ook
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:41 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik had alle heel veel jongens hier al afgeschreven en nou de vrouwen (behalve yvonne) ook
![]()
Beetje hypocriet. Eerst een klaagtopic openen over de generalisatie van het breezertype en nu volgt meteen van jouw kant een generalisatie van "alle jongens" hier.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:41 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik had alle jongens hier al afgeschreven en nou de vrouwen ook
![]()
ja inderdaad ik hou niet van mensen die snel oordelen en omdat iedereen dat doet hier maken jullie dus geen mooie eerste indruk!quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:57 schreef Lookbehind het volgende:
[..]
Beetje hypocriet. Eerst een klaagtopic openen over de generalisatie van het breezertype en nu volgt meteen van jouw kant een generalisatie van "alle jongens" hier.
En om een (licht vervormde) uitspraak van jou te gebruiken: "je kent mij niet eens en je hebt nu al een oordeel over mij klaar"![]()
![]()
ben je nou nog niet weg??quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:00 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja inderdaad ik hou niet van mensen die snel oordelen en omdat iedereen dat doet hier maken jullie dus geen mooie eerste indruk!
maargoed, week 1 zit er bijna op, en ik bijt nog wel even door!![]()
quote:
hmmzz, wel een beetje verknipt he, als je blijft terwijl iedereen je hier verrot scheld en alleen maar aardig tegen je wilt doen als jij je tieten wilt laten zien!? ik dnek echt dat je serieus hulp moet gana zoeken, van als mensen naar tegen je doen, dan is dat niet aardig bedoelt!! en daar zou je niet op moeten kicken!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:19 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ga nooit meer weg denk ik!!
![]()
ViswijfjeFOK!
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:24 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
hmmzz, wel een beetje verknipt he, als je blijft terwijl iedereen je hier verrot scheld en alleen maar aardig tegen je wilt doen als jij je tieten wilt laten zien!? ik dnek echt dat je serieus hulp moet gana zoeken, van als mensen naar tegen je doen, dan is dat niet aardig bedoelt!! en daar zou je niet op moeten kicken!!
Overigens wil ik je tieten niet zien, ik ben homo. Maar als je een man blijkt te zijn mag je wel blijven als je je lul laat zien!
Wegwees zelfquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:32 schreef decynischebever het volgende:
Ja schiet op wegwezen!
Dat zei ik uiteraard niet hardop.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ben je nou nog niet dood?
nee je schreef het zachtjesquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat zei ik uiteraard niet hardop.
En ik lachtte uiteraard niet hardop.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat zei ik uiteraard niet hardop.
Ik kan heel zachtjes schrijven!quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:40 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
nee je schreef het zachtjes
Dat mag hoor, lachen is gezond. Dat zegt het lot.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:40 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En ik lachtte uiteraard niet hardop.
Ja maar straks hoort Viswijf het en dan komt ze me halenquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat mag hoor, lachen is gezond. Dat zegt het lot.
misschien zie je dan wel tieten.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:42 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja maar straks hoort Viswijf het en dan komt ze me halen![]()
Die zie ik de hele dag als ik dat wil.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
misschien zie je dan wel tieten.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:41 schreef KritischeMassa het volgende:
he? wat schrijf je?
ik ben hardlezend, vandaar
Dark_Angelus slaps Viswijf around a bit with a large troutquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:42 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja maar straks hoort Viswijf het en dan komt ze me halen![]()
maar die van haar nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Die zie ik de hele dag als ik dat wil.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dark_Angelus slaps Viswijf around a bit with a large trout is een stiekeme fobo-gluurderd
Waarom zou ik die van haar willen zien, als ik die van mezelf kan zien?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar die van haar niet
*wil ook de hele dag tieten zien
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:46 schreef KritischeMassa het volgende:
AUW mijn oog wat doe je, ik ben niet blind
Tuurlijkquote:
niet alle tieten zijn hetzelfdequote:Op donderdag 22 maart 2007 20:47 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Waarom zou ik die van haar willen zien, als ik die van mezelf kan zien?![]()
Precies.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet alle tieten zijn hetzelfde
Dan kan je ver genoeg over je buik heen kijkenquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:49 schreef KritischeMassa het volgende:
ik kan mijn tenen zien
ik wil ook kunnen oordelenquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:49 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Precies.
Die van haar, mwoah, zesje..
Die van mij.. TIEN!![]()
Hatuh is verlatuhquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:50 schreef KritischeMassa het volgende:
tien? twee theezakjes aan elkaar geknoopt en over je schouders gegooid, daar heeft het meer van weg
Nou nou nou nou nou, if you only knewquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:55 schreef rulerofdeath het volgende:
zal dat spul van viswijf helemaal niets zijn als jij al een tien hebt op die manier
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:49 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Precies.
Die van haar, mwoah, zesje..
Die van mij.. TIEN!![]()
Waarom begin je dan te miepen zodra er gevraagd wordt of je ze wil laten zienquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:10 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
weet jij niks van!
ik heb hartstikke mooi jongens![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:15 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Waarom begin je dan te miepen zodra er gevraagd wordt of je ze wil laten zien![]()
Dat is geen antwoord op m'n vraagquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:19 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
die zijn alleen maar voor jongens die ze echt verdiend hebben
![]()
ik heb dat wel verdiendquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:19 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
die zijn alleen maar voor jongens die ze echt verdiend hebben
![]()
jawel je leest niet goed: ik begin te miepen omdat ik dus niet zomaar aan wildvreemde jongens op fok me tieten gaan showen. niet omdat ze niet mooi zijn maar omdat ik me lijf respekteer en me tieten alleen laat zien aan jongens die dat in mijn ogen waard zijn!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:21 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op m'n vraag![]()
jij valt zeker op straat ook al die 1000 andere mensen lastig zo als jij hier op fok doet...quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:34 schreef Viswijfje het volgende:
Waar maken jullie je zo druk over?
Op straat lopen ook 1000en mensen, dan ga je toch ook niet drukmaken over die ene die niet helemaal je type is??
Ik doe lekker mijn ding en jullieook!
wat doe ik dan??? ik doe niets anders dan jullie: meelezen en praten!quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:33 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
jij valt zeker op straat ook al die 1000 andere mensen lastig zo als jij hier op fok doet...
quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:32 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jawel je leest niet goed: ik begin te miepen omdat ik dus niet zomaar aan wildvreemde jongens op fok me tieten gaan showen. niet omdat ze niet mooi zijn maar omdat ik me lijf respekteer en me tieten alleen laat zien aan jongens die dat in mijn ogen waard zijn!! voor mij een BrEzAr of big-mac kopen![]()
Je begrijpt me dus nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:32 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jawel je leest niet goed: ik begin te miepen omdat ik dus niet zomaar aan wildvreemde jongens op fok me tieten gaan showen. niet omdat ze niet mooi zijn maar omdat ik me lijf respekteer en me tieten alleen laat zien aan jongens die dat in mijn ogen waard zijn!!![]()
??quote:
WAT ZEG IK NOU DAARBOVEN VERDOMMEquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:30 schreef KopieerMachine het volgende:
Als ik beslis dat jij aan de strop gaat hé ?
gaat dat dan ook gebeuren ?
Mvg.
Gelieve antwoorden.
sommige mensen zijn leuk, andere niet. Jij mag beslissen onder welke groep jij valt.....quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:34 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat doe ik dan??? ik doe niets anders dan jullie: meelezen en praten!
quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:39 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
sommige mensen zijn leuk, andere niet. Jij mag beslissen onder welke groep jij valt.....
jij beslist dat niet alleenquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:30 schreef KopieerMachine het volgende:
Als ik beslis dat jij aan de strop gaat hé ?
gaat dat dan ook gebeuren ?
Mvg.
Gelieve antwoorden.
neequote:Op donderdag 22 maart 2007 21:41 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
omdat jij me niet leuk vind betekent dat niet dat ik je lastigval !
maar als je je voor me openstelt vind je me mischien best aardig![]()
Ik vind je naam ook niet zo vriendelijk.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jij beslist dat niet alleen![]()
en aan de strop vind ik niet vriendelijk klinken![]()
Ik geloof dat er gewoon een aantal mensen zijn die vinden dat je wat al te nadrukkelijk aanwezig bent.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:34 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat doe ik dan??? ik doe niets anders dan jullie: meelezen en praten!
weet ik niet...hoe kom je op 13,6 en 43??quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:43 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
nee
p.s. hoe krijg je 43 stemmen voor en 13,6 zwevende stemmers vervalst?
o 43 procent.. ja ik heb wel wat fans (en ook wat vriendinnen laten stemmenquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:47 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
weet ik niet...hoe kom je op 13,6 en 43??
iddquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:46 schreef Lookbehind het volgende:
[..]
Ik geloof dat er gewoon een aantal mensen zijn die vinden dat je wat al te nadrukkelijk aanwezig bent.
Misschien is het handig om even die tip van die "lieve yvonne"op te volgen om je even in te lezen, voordat je probeert om tong80 in te halen met je postcount.
waar je de tijd vandaan haaltquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:55 schreef Viswijfje het volgende:
dat was ook beginenthosiasme!!
in het weekend had ik 165 per dag, maandag 140 en nu nog maar 120 ofzow dus ik word al rustiger..
ik kan altijd nogal doordraven als ik iets leuks ontdekt hebmaar das dus ook omdat het hier zo leuk is, dus bekijk het positief
![]()
overigens heb ik yvonne die tip niet horen zeggen![]()
Ik schijn ook 22 te zijn maar zit nog gezellig in Pub hoor, maar als ik jouw reactie zo zie mag dat vasn jouw niet................quote:
Hmm misschien dan toch ns kijken.. denk bij puber toch meer aan 11 tot 16quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik schijn ook 22 te zijn maar zit nog gezellig in Pub hoor, maar als ik jouw reactie zo zie mag dat vasn jouw niet................
Toch blijf ik daar![]()
oud wijfquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:18 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Hmm misschien dan toch ns kijken.. denk bij puber toch meer aan 11 tot 16![]()
Daar pas je qua postgedrag dus precies tussen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:18 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Hmm misschien dan toch ns kijken.. denk bij puber toch meer aan 11 tot 16![]()
Dus? Kommaar opquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar pas je qua postgedrag dus precies tussen.
* RealZeus checkt Viswijfjes FoBo
[afbeelding]
Dat is best wel BrEeZaH
Wat is hier nou weer breezer aan??? is gewoon gemaakt in paintquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar pas je qua postgedrag dus precies tussen.
* RealZeus checkt Viswijfjes FoBo
[afbeelding]
Dat is best wel BrEeZaH
Heeft persoon in kwestie toch? Een Fok! Forum Levenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:32 schreef KansloosForEver het volgende:
het wordt tijd dat je een leven gaat zoeken--> aantal berichten 704 (gemiddeld 122 per dag)![]()
ja en zondag was t nog 166 per dag dus ik doe t al veel minder..was in t weekend gewoon erg enthosiast omdat fok nieuw voor me was maar ik heb ech nog wel een leven erbij hoorquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:32 schreef KansloosForEver het volgende:
het wordt tijd dat je een leven gaat zoeken--> aantal berichten 704 (gemiddeld 122 per dag)![]()
Heb jij meer uren per dag dan wij dan??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:03 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja en zondag was t nog 166 per dag dus ik doe t al veel minder..was in t weekend gewoon erg enthosiast omdat fok nieuw voor me was maar ik heb ech nog wel een leven erbij hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd aandachttrekkerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:27 schreef zquing het volgende:
is ze nu nogsteeds niet weg.............
wil jaar schubben zien.....................................quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:27 schreef 7nightwing7 het volgende:
Eerst moet ze haar schubben laten zien, dan mag ze van mij gaan![]()
mee spemtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:28 schreef outcast_within het volgende:
wie spamt er even mee dit kut topic vol?
myatt vervuiling
zoquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:27 schreef 7nightwing7 het volgende:
Eerst moet ze haar schubben laten zien, dan mag ze van mij gaan![]()
nobodyquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:31 schreef outcast_within het volgende:
kut kloons/vrouwen met polls of ze weg moeten.
who give's a fuck
goede vraagquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:31 schreef outcast_within het volgende:
kut kloons/vrouwen met polls of ze weg moeten.
who give's a fuck
linkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:34 schreef zquing het volgende:
kinky hoor, al die vissen. Krijgen we ook mosselen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stuur nog eensquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:37 schreef outcast_within het volgende:
iemand al op mijn link geklikt
die roze letters
ach wat een schatje, das vw nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:37 schreef outcast_within het volgende:
iemand al op mijn link geklikt
die roze letters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |