Er zit dan ook een ander antwoord onder die link.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:34 schreef Soli het volgende:
Een poll openen die beslist over je eigen lot
Dan vraag je erom dat er tegen gestemd wordt
leg uit.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:34 schreef NJ het volgende:
De poll is trouwens gemanipuleerd.
Ze heeft onder "NEE, WEG, NU!" het linkje van "Ja, ik kan wel om r lachuuh" geplaatst.quote:
is ze toch niet zo noob after allquote:Op maandag 19 maart 2007 20:34 schreef NJ het volgende:
De poll is trouwens gemanipuleerd.
quote:
Hoe zullen ze dit gaan interpreteren?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:44 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
voor t eerst op fok maakt me nog niet een meisje wat nog nooit een computer heeft gevoeld
ik heb het ook na vier keer overlezen opgegevenquote:Op maandag 19 maart 2007 20:49 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hoe zullen ze dit gaan interpreteren?
Volgens mij bedoelt ze dat er voor het eerst iemand op fok iemand is die niet net doet of ze nog nooit een computer heeft aangeraakt.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:54 schreef Jordy-B het volgende:
zou ze zachtjes de DVD-lade strelen, terwijl ze aan de resetknop likt, ofzo?
Dat inderdaad.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:54 schreef cerror het volgende:
Achterlijke aandachtshoer, rot op.
Ik heb die maikuuul eens opgezocht. bleek m al t kennen van zijn videos op youtube.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
Eén Maikuuul is meer dan genoeg.(Eigenlijk al teveel)
Een echte kloon herken je aan dit soort vragenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:22 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Ik heb die maikuuul eens opgezocht. bleek m al t kennen van zijn videos op youtube.
Is die jongen echt of speelt ie dat??
nee ,maar serieus.. hij is wel lekker op z'n foto's maar hij praat zo vreemdquote:Op maandag 19 maart 2007 21:24 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
Een echte kloon herken je aan dit soort vragen![]()
Ik wist al vanaf haar eerste topic dat ze een kloon was. Ze had een smilie die niet standaard is.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:24 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
Een echte kloon herken je aan dit soort vragen![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wist al vanaf haar eerste topic dat ze een kloon was. Ze had een smilie die niet standaard is.
en dan met een slotje ,waar
boos op wordt.
Toen had ik al zoiets van: du bist gekloond wie une n00b
Ja, nu valt alles op zijn plaatsquote:Op maandag 19 maart 2007 21:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wist al vanaf haar eerste topic dat ze een kloon was. Ze had een smilie die niet standaard is.
boos op wordt.
Wie moet ik dan afzeiken in mijn emo topic behalve emo's?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
met alle repsect (), maar wieber alsjeblieft
*meldt*quote:Op maandag 19 maart 2007 21:36 schreef shifto het volgende:
[..]
Wie moet ik dan afzeiken in mijn emo topic behalve emo's?
Mischien moet je eens naar jezelf gaan kijken dan (oew eng)quote:Op maandag 19 maart 2007 21:36 schreef shifto het volgende:
[..]
Wie moet ik dan afzeiken in mijn emo topic behalve emo's?
Hoi , kun je ook PM's terugsturenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:39 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Mischien moet je eens naar jezelf gaan kijken dan (oew eng)![]()
jij bent gothic, geen emoquote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
boos op wordt.
quote:
ga je FOK! missen?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:47 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik hang m boven me bed en laat er een mok van drukken!
die hangt ze naast de uitgeprinte foto's uit haar fotoboek boven haar bed...quote:
tessje???quote:Op maandag 19 maart 2007 21:42 schreef buzzer het volgende:
Oei Tessje, dat ziet er niet best voor je uit
Hahaaquote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
k heb je liever nog vandaag op me bord als sushi
Tessjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |