Ik schijn ook 22 te zijn maar zit nog gezellig in Pub hoor, maar als ik jouw reactie zo zie mag dat vasn jouw niet................quote:
Hmm misschien dan toch ns kijken.. denk bij puber toch meer aan 11 tot 16quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik schijn ook 22 te zijn maar zit nog gezellig in Pub hoor, maar als ik jouw reactie zo zie mag dat vasn jouw niet................
Toch blijf ik daar![]()
oud wijfquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:18 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Hmm misschien dan toch ns kijken.. denk bij puber toch meer aan 11 tot 16![]()
Daar pas je qua postgedrag dus precies tussen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:18 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Hmm misschien dan toch ns kijken.. denk bij puber toch meer aan 11 tot 16![]()
Dus? Kommaar opquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar pas je qua postgedrag dus precies tussen.
* RealZeus checkt Viswijfjes FoBo
[afbeelding]
Dat is best wel BrEeZaH
Wat is hier nou weer breezer aan??? is gewoon gemaakt in paintquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar pas je qua postgedrag dus precies tussen.
* RealZeus checkt Viswijfjes FoBo
[afbeelding]
Dat is best wel BrEeZaH
Heeft persoon in kwestie toch? Een Fok! Forum Levenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:32 schreef KansloosForEver het volgende:
het wordt tijd dat je een leven gaat zoeken--> aantal berichten 704 (gemiddeld 122 per dag)![]()
ja en zondag was t nog 166 per dag dus ik doe t al veel minder..was in t weekend gewoon erg enthosiast omdat fok nieuw voor me was maar ik heb ech nog wel een leven erbij hoorquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:32 schreef KansloosForEver het volgende:
het wordt tijd dat je een leven gaat zoeken--> aantal berichten 704 (gemiddeld 122 per dag)![]()
Heb jij meer uren per dag dan wij dan??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:03 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja en zondag was t nog 166 per dag dus ik doe t al veel minder..was in t weekend gewoon erg enthosiast omdat fok nieuw voor me was maar ik heb ech nog wel een leven erbij hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd aandachttrekkerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:27 schreef zquing het volgende:
is ze nu nogsteeds niet weg.............
wil jaar schubben zien.....................................quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:27 schreef 7nightwing7 het volgende:
Eerst moet ze haar schubben laten zien, dan mag ze van mij gaan![]()
mee spemtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:28 schreef outcast_within het volgende:
wie spamt er even mee dit kut topic vol?
myatt vervuiling
zoquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:27 schreef 7nightwing7 het volgende:
Eerst moet ze haar schubben laten zien, dan mag ze van mij gaan![]()
nobodyquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:31 schreef outcast_within het volgende:
kut kloons/vrouwen met polls of ze weg moeten.
who give's a fuck
goede vraagquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:31 schreef outcast_within het volgende:
kut kloons/vrouwen met polls of ze weg moeten.
who give's a fuck
linkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:34 schreef zquing het volgende:
kinky hoor, al die vissen. Krijgen we ook mosselen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stuur nog eensquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:37 schreef outcast_within het volgende:
iemand al op mijn link geklikt
die roze letters
ach wat een schatje, das vw nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:37 schreef outcast_within het volgende:
iemand al op mijn link geklikt
die roze letters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |