quote:Op maandag 19 maart 2007 19:57 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik stem niet op me eigen [zelf ] nederlands leren visvrouwtje
Wat !!quote:Op maandag 19 maart 2007 21:59 schreef Maikuuul het volgende:
Van wie is dit de kl00n ?
kopieermachine?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:59 schreef Maikuuul het volgende:
Weet ik veel gek, ben sjus terug van fitnessquote:
ja maar wat heb ik er mee van doen dan??quote:
van jou?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:59 schreef Maikuuul het volgende:
kloon.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:02 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja maar wat heb ik er mee van doen dan??
ik neem alvast afscheid, daaaagquote:Op maandag 19 maart 2007 22:02 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja maar wat heb ik er mee van doen dan??
Nou heb je wel een hele lage dunk van me, heb je ooit gepoogt een gesprek met mij aan te knopen?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:51 schreef Nosh het volgende:
Raus, of richting PUB.
Beiden zorgen voor een snelle gang naar vergetelheid, en qua geestelijk vermogen is "HEJ HIER LACHEN WE FOTOWS VAN GEILE AANDACHTSHOERTJUHS OOK AL HEBBEN WE ALLEMAAL EEN FOTOBOEK MET GEJANK OVER LURKERS ERIN" misschien nét je ding.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:38 schreef Reza-impreza het volgende:
*Gooit een muntje op, en vangt hem op de buitenkant van zijn hand, kijkt en zegt:*
Ok , je mag blijven
het wordt spannendquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:32 schreef Viswijfje het volgende:
het word spannend![]()
Ik vind het ook steeds leuker hier![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:32 schreef Viswijfje het volgende:
het wordt spannend![]()
Ik vind het ook steeds leuker hier![]()
wil jij ook n puntje als ik mag blijven??quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:35 schreef flyguy het volgende:
ga snijden!
quote:Aantal posts: 543 (gemiddeld 142 per dag)
Heb ik nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:59 schreef Bron het volgende:
Wanneer stopt je uitkering?
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:50 schreef isama het volgende:
Van mijn mag t als ze zich gedraagt, met gedragen bedoel ik dus tieten posten
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
viswijf, sodemieter op naar PUB of naar het echte leven
helaaasch, u bent 1 jaar te oud om uw tieten te postenquote:
je gedraagt je echt als een gemiddelde PUB user.quote:
Wij zijn het vaak met elkaar eensquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:30 schreef isama het volgende:
[..]
je gedraagt je echt als een gemiddelde PUB user.
Ik geloof niet eens dat het een kloon is. Als ik het mis heb mag een FA me daar best even op wijzenquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:13 schreef cerror het volgende:
Is die kutkloon nog niet weg?
T is geen kloon.quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik geloof niet eens dat het een kloon is. Als ik het mis heb mag een FA me daar best even op wijzen
wat zijn lamballenquote:
Neen, meid. Dat is je IQ.quote:
Ja is vrijheid van meningsuiting maar dan ben je nog wel een slappe zak!quote:
Ga terug naar je boomhut, bomen knuffelen newbiequote:Op donderdag 22 maart 2007 12:14 schreef decynischebever het volgende:
[..]
Ja is vrijheid van meningsuiting maar dan ben je nog wel een slappe zak!
Je dwaalt af van het onderwerp prutserquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:15 schreef miodzio het volgende:
[..]
Ga terug naar je boomhut, bomen knuffelen newbie
Ook daar pwn ik je, mijn zak is namelijk (gelukkig) altijd slap. Je zal maar een stijve zak hebbenquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:04 schreef decynischebever het volgende:
[..]
Je dwaalt af van het onderwerp prutser![]()
Jezus Christus met jou valt ook niet op een normale manier te discussieren...quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:23 schreef miodzio het volgende:
[..]
Ook daar pwn ik je, mijn zak is namelijk (gelukkig) altijd slap. Je zal maar een stijve zak hebben![]()
in onz met iemand willen discussierenquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:24 schreef decynischebever het volgende:
[..]
Jezus Christus met jou valt ook niet op een normale manier te discussieren...
Waarom zoek je de confrontatie met mij?quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:25 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
in onz met iemand willen discussieren![]()
ik ben stiekem verliefd op jequote:Op donderdag 22 maart 2007 13:26 schreef decynischebever het volgende:
[..]
Waarom zoek je de confrontatie met mij?
Dit is onzin, wat wil je nou? Ik ben het met iemand eens die ik ook in andere topics tegenkwam en we dezelfde mening deelden, namelijk dat die newbie of weg met gaan of zich niet zo druk makenquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:24 schreef decynischebever het volgende:
[..]
Jezus Christus met jou valt ook niet op een normale manier te discussieren...
Hier da's nou precies wat ik bedoel... wat een onprofessionaliteit zeg.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:34 schreef miodzio het volgende:
[..]
Dit is onzin, wat wil je nou? Ik ben het met iemand eens die ik ook in andere topics tegenkwam en we dezelfde mening deelden, namelijk dat die newbie of weg met gaan of zich niet zo druk maken
Dat jij je ermee bemoeit en mij een slappe zak noemt zal mij aan me reet roesten? Waar wil je over discusseren dan
hehe wat heeft professionaliteit hier nou weer mee te maken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:43 schreef decynischebever het volgende:
[..]
Hier da's nou precies wat ik bedoel... wat een onprofessionaliteit zeg.![]()
Wat is je bron?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:52 schreef Bron het volgende:
[..]
hehe wat heeft professionaliteit hier nou weer mee te maken.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:24 schreef dvunz het volgende:
fotos??????nog steeds nix??dan opzoute
wel via pmquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:25 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
je maakt mij niet wijs dat alle vrouwelijke forumsters hun tieten hebben laten zien om te mogen blijven
![]()
quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:41 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik had alle jongens hier al afgeschreven en nou de vrouwen ook
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:41 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik had alle heel veel jongens hier al afgeschreven en nou de vrouwen (behalve yvonne) ook
![]()
Beetje hypocriet. Eerst een klaagtopic openen over de generalisatie van het breezertype en nu volgt meteen van jouw kant een generalisatie van "alle jongens" hier.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:41 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik had alle jongens hier al afgeschreven en nou de vrouwen ook
![]()
ja inderdaad ik hou niet van mensen die snel oordelen en omdat iedereen dat doet hier maken jullie dus geen mooie eerste indruk!quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:57 schreef Lookbehind het volgende:
[..]
Beetje hypocriet. Eerst een klaagtopic openen over de generalisatie van het breezertype en nu volgt meteen van jouw kant een generalisatie van "alle jongens" hier.
En om een (licht vervormde) uitspraak van jou te gebruiken: "je kent mij niet eens en je hebt nu al een oordeel over mij klaar"![]()
![]()
ben je nou nog niet weg??quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:00 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja inderdaad ik hou niet van mensen die snel oordelen en omdat iedereen dat doet hier maken jullie dus geen mooie eerste indruk!
maargoed, week 1 zit er bijna op, en ik bijt nog wel even door!![]()
quote:
hmmzz, wel een beetje verknipt he, als je blijft terwijl iedereen je hier verrot scheld en alleen maar aardig tegen je wilt doen als jij je tieten wilt laten zien!? ik dnek echt dat je serieus hulp moet gana zoeken, van als mensen naar tegen je doen, dan is dat niet aardig bedoelt!! en daar zou je niet op moeten kicken!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:19 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ga nooit meer weg denk ik!!
![]()
ViswijfjeFOK!
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:24 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
hmmzz, wel een beetje verknipt he, als je blijft terwijl iedereen je hier verrot scheld en alleen maar aardig tegen je wilt doen als jij je tieten wilt laten zien!? ik dnek echt dat je serieus hulp moet gana zoeken, van als mensen naar tegen je doen, dan is dat niet aardig bedoelt!! en daar zou je niet op moeten kicken!!
Overigens wil ik je tieten niet zien, ik ben homo. Maar als je een man blijkt te zijn mag je wel blijven als je je lul laat zien!
Wegwees zelfquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:32 schreef decynischebever het volgende:
Ja schiet op wegwezen!
Dat zei ik uiteraard niet hardop.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ben je nou nog niet dood?
nee je schreef het zachtjesquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat zei ik uiteraard niet hardop.
En ik lachtte uiteraard niet hardop.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat zei ik uiteraard niet hardop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |