Ik kan heel zachtjes schrijven!quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:40 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
nee je schreef het zachtjes
Dat mag hoor, lachen is gezond. Dat zegt het lot.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:40 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En ik lachtte uiteraard niet hardop.
Ja maar straks hoort Viswijf het en dan komt ze me halenquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat mag hoor, lachen is gezond. Dat zegt het lot.
misschien zie je dan wel tieten.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:42 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja maar straks hoort Viswijf het en dan komt ze me halen![]()
Die zie ik de hele dag als ik dat wil.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
misschien zie je dan wel tieten.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:41 schreef KritischeMassa het volgende:
he? wat schrijf je?
ik ben hardlezend, vandaar
Dark_Angelus slaps Viswijf around a bit with a large troutquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:42 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja maar straks hoort Viswijf het en dan komt ze me halen![]()
maar die van haar nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Die zie ik de hele dag als ik dat wil.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dark_Angelus slaps Viswijf around a bit with a large trout is een stiekeme fobo-gluurderd
Waarom zou ik die van haar willen zien, als ik die van mezelf kan zien?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar die van haar niet
*wil ook de hele dag tieten zien
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:46 schreef KritischeMassa het volgende:
AUW mijn oog wat doe je, ik ben niet blind
Tuurlijkquote:
niet alle tieten zijn hetzelfdequote:Op donderdag 22 maart 2007 20:47 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Waarom zou ik die van haar willen zien, als ik die van mezelf kan zien?![]()
Precies.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet alle tieten zijn hetzelfde
Dan kan je ver genoeg over je buik heen kijkenquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:49 schreef KritischeMassa het volgende:
ik kan mijn tenen zien
ik wil ook kunnen oordelenquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:49 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Precies.
Die van haar, mwoah, zesje..
Die van mij.. TIEN!![]()
Hatuh is verlatuhquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:50 schreef KritischeMassa het volgende:
tien? twee theezakjes aan elkaar geknoopt en over je schouders gegooid, daar heeft het meer van weg
Nou nou nou nou nou, if you only knewquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:55 schreef rulerofdeath het volgende:
zal dat spul van viswijf helemaal niets zijn als jij al een tien hebt op die manier
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:49 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Precies.
Die van haar, mwoah, zesje..
Die van mij.. TIEN!![]()
Waarom begin je dan te miepen zodra er gevraagd wordt of je ze wil laten zienquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:10 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
weet jij niks van!
ik heb hartstikke mooi jongens![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:15 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Waarom begin je dan te miepen zodra er gevraagd wordt of je ze wil laten zien![]()
Dat is geen antwoord op m'n vraagquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:19 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
die zijn alleen maar voor jongens die ze echt verdiend hebben
![]()
ik heb dat wel verdiendquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:19 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
die zijn alleen maar voor jongens die ze echt verdiend hebben
![]()
jawel je leest niet goed: ik begin te miepen omdat ik dus niet zomaar aan wildvreemde jongens op fok me tieten gaan showen. niet omdat ze niet mooi zijn maar omdat ik me lijf respekteer en me tieten alleen laat zien aan jongens die dat in mijn ogen waard zijn!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:21 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op m'n vraag![]()
jij valt zeker op straat ook al die 1000 andere mensen lastig zo als jij hier op fok doet...quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:34 schreef Viswijfje het volgende:
Waar maken jullie je zo druk over?
Op straat lopen ook 1000en mensen, dan ga je toch ook niet drukmaken over die ene die niet helemaal je type is??
Ik doe lekker mijn ding en jullieook!
wat doe ik dan??? ik doe niets anders dan jullie: meelezen en praten!quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:33 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
jij valt zeker op straat ook al die 1000 andere mensen lastig zo als jij hier op fok doet...
quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:32 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jawel je leest niet goed: ik begin te miepen omdat ik dus niet zomaar aan wildvreemde jongens op fok me tieten gaan showen. niet omdat ze niet mooi zijn maar omdat ik me lijf respekteer en me tieten alleen laat zien aan jongens die dat in mijn ogen waard zijn!! voor mij een BrEzAr of big-mac kopen![]()
Je begrijpt me dus nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:32 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jawel je leest niet goed: ik begin te miepen omdat ik dus niet zomaar aan wildvreemde jongens op fok me tieten gaan showen. niet omdat ze niet mooi zijn maar omdat ik me lijf respekteer en me tieten alleen laat zien aan jongens die dat in mijn ogen waard zijn!!![]()
??quote:
WAT ZEG IK NOU DAARBOVEN VERDOMMEquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:30 schreef KopieerMachine het volgende:
Als ik beslis dat jij aan de strop gaat hé ?
gaat dat dan ook gebeuren ?
Mvg.
Gelieve antwoorden.
sommige mensen zijn leuk, andere niet. Jij mag beslissen onder welke groep jij valt.....quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:34 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat doe ik dan??? ik doe niets anders dan jullie: meelezen en praten!
quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:39 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
sommige mensen zijn leuk, andere niet. Jij mag beslissen onder welke groep jij valt.....
jij beslist dat niet alleenquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:30 schreef KopieerMachine het volgende:
Als ik beslis dat jij aan de strop gaat hé ?
gaat dat dan ook gebeuren ?
Mvg.
Gelieve antwoorden.
neequote:Op donderdag 22 maart 2007 21:41 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
omdat jij me niet leuk vind betekent dat niet dat ik je lastigval !
maar als je je voor me openstelt vind je me mischien best aardig![]()
Ik vind je naam ook niet zo vriendelijk.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jij beslist dat niet alleen![]()
en aan de strop vind ik niet vriendelijk klinken![]()
Ik geloof dat er gewoon een aantal mensen zijn die vinden dat je wat al te nadrukkelijk aanwezig bent.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:34 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat doe ik dan??? ik doe niets anders dan jullie: meelezen en praten!
weet ik niet...hoe kom je op 13,6 en 43??quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:43 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
nee
p.s. hoe krijg je 43 stemmen voor en 13,6 zwevende stemmers vervalst?
o 43 procent.. ja ik heb wel wat fans (en ook wat vriendinnen laten stemmenquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:47 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
weet ik niet...hoe kom je op 13,6 en 43??
iddquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:46 schreef Lookbehind het volgende:
[..]
Ik geloof dat er gewoon een aantal mensen zijn die vinden dat je wat al te nadrukkelijk aanwezig bent.
Misschien is het handig om even die tip van die "lieve yvonne"op te volgen om je even in te lezen, voordat je probeert om tong80 in te halen met je postcount.
waar je de tijd vandaan haaltquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:55 schreef Viswijfje het volgende:
dat was ook beginenthosiasme!!
in het weekend had ik 165 per dag, maandag 140 en nu nog maar 120 ofzow dus ik word al rustiger..
ik kan altijd nogal doordraven als ik iets leuks ontdekt hebmaar das dus ook omdat het hier zo leuk is, dus bekijk het positief
![]()
overigens heb ik yvonne die tip niet horen zeggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |