Heb ik hem al weken niet meer horen zingen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:47 schreef patrick37 het volgende:
Huub is én blijft de koning van de villa!![]()
![]()
![]()
Nooit meer naar huis ole,ole!
Gister nog bij terugkomst uit de Zwaluwhoevequote:Op woensdag 21 maart 2007 21:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik hem al weken niet meer horen zingen.
Wat een treffende gelijkenis....leukquote:
Is dit echt waar of 1 van de vele roddels?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:08 schreef cohen het volgende:
Huub is afgetrokken door Eric!
Leden van de Orde van St. Hubertus spreken er liever niet over en mijden [COS#926] Streams worden steeds saaier, en waar is Huub ??? als de onbetaalde liefde.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:25 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Is dit echt waar of 1 van de vele roddels?![]()
Ikke niet hoor, ik heb 'm van de DGK Hyvesquote:
huub was gisteravond afgetrokken door eric in bed, tja dit moest er ooit van komen, denk overigens dat huub bisexueel isquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:25 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Is dit echt waar of 1 van de vele roddels?![]()
Jouw moeder was ook nogal populairquote:Op maandag 26 maart 2007 20:22 schreef qawl het volgende:
onbegrijpelijk dat die walgelijke Huub zoveel aanhang krijgt, maarja Hitler was ook nogal populair
gaat goed hier doodsverwensing nu weer de grootste ramp vd wereldquote:Op maandag 26 maart 2007 20:22 schreef qawl het volgende:
onbegrijpelijk dat die walgelijke Huub zoveel aanhang krijgt, maarja Hitler was ook nogal populair
Jij kijkt zeker geen streams? Dat doet hij al 2 weken niet meer. Dat was puur kijken of hij Jaap uit de tent kon lokken en kijken waar zijn grenzen liggen. Inmiddels is hij weer druk met Brian uit de tent lokken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:39 schreef cohen het volgende:
De eerste paar maanden was ik Huub-aanhanger, maar nu begin ik het een klein irritant, arrogant kutventje te vinden. Vooral de manier hoe hij tegen Jaap doet is niet normaal. Ik denk dat hij flink zakt in de populariteitspoll. Ik vind/vond het altijd wel leuk als hij Brian uit zn tent wil lokken.
Je slaat wel een stuk over. Huub heeft de grenzen van Jaap onderzocht en zijn eigen gevonden: hij vroeg Jaap wanhopig hem niet meer te provoceren fysiek geweld te gebruiken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:26 schreef marky het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker geen streams? Dat doet hij al 2 weken niet meer. Dat was puur kijken of hij Jaap uit de tent kon lokken en kijken waar zijn grenzen liggen. Inmiddels is hij weer druk met Brian uit de tent lokken.
Huub![]()
Huub die wanhopig iets aan Jaap vraagt?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:35 schreef Ifa het volgende:
[..]
Je slaat wel een stuk over. Huub heeft de grenzen van Jaap onderzocht en zijn eigen gevonden: hij vroeg Jaap wanhopig hem niet meer te provoceren fysiek geweld te gebruiken.
Speciaal voor jou dan: Huub, sterker dan ooit, dwingt Jaap te stoppen met zijn pogingen Huub tot fysiek geweld te verleiden. Jaap belooft het nooit meer te doen en druipt verslagen af.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub die wanhopig iets aan Jaap vraagt?![]()
![]()
Heb je wel goed gekeken denk je?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:01 schreef chloe het volgende:
huub blijft een topper wat men ook zegt als er iemand eerlijk en open is,is het huub wel,en ja wat een ander vind???????????? het is heel veel jaloezie want het manneke komt toch elke keer weer terug!!en speelt ZELF HET SPEL!
ja ach de rest daar in het huis zijn lievertjes???? Ze doen nooit wat, gooien geen koffers weg , gooien niet met drank etc etc etc.quote:Op donderdag 29 maart 2007 06:47 schreef Bjj het volgende:
Huub is een klein arrogant, en egoïstisch kut jong die denkt dat 'ie alles is, zit hij andere op-te-fok!ken, doen die andere iets terug, word hij meteen aggresief en spuugt dan in iemands gezicht. Echt triest gewoon Brian zei een keer je moeder of zo, en hij werd helemaal aggresief, echt triest om zulk soort uitspraken maken van die school-boeit-mij-niet-kinderen zich druk om.
hij heeft zijn ex-vriendin hedda ook geslagenquote:Op donderdag 29 maart 2007 07:44 schreef tuinfluiter het volgende:
(Buiten in de zon)
Lieke: Brian heeft een lekker lichaam.
Huub: Ik houd niet van mannen die vrouwen slaan.
.
Wat heeft het fake Huub-weblog met Huub's spelling te maken?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:06 schreef Marrije het volgende:
Huub is nogal van de spelling maar op zijn weblog staat in het stukje van 3 april wel een knullige spelfout: hardstikke (ipv hartstikke). Dat we het even weten.
Ik dacht dat de weblog die beequeen in haar handtekening heeft staan de échte was.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:10 schreef soylent het volgende:
[..]
Wat heeft het fake Huub-weblog met Huub's spelling te maken?
Volgens mij wil hij ze allebei pakken, dus dat gaat niet op, helaas!quote:Op woensdag 4 april 2007 20:41 schreef qawl het volgende:
Huub zegt dat hij het laf vind als mensen via een ander gepakt worden
(Brian werd wakker gemaakt door Huub, Brian wil Huub terugpakken door zijn vriendin Sylvia wakker te maken)
Maar wat probeert Huub zelf al wekenlang? Huub probeert altijd Brian via Amanda te pakken. Hij probeert Amanda te pakken om zodoende Brian te pakken.
Wat een sukkel die Huub. Anderen beschuldigen van dingen die je zelf ook doet![]()
En school boeit jou wel? Of is je schooltijd al voorbij? ( jammer.... dan heb je nog niet zo veel geleerd daar. Ik zou die school waar jij je opleiding hebt genoten aanklagen wegens nalatigheid. )quote:Op donderdag 29 maart 2007 06:47 schreef Bjj het volgende:
Huub is een klein arrogant, en egoïstisch kut jong die denkt dat 'ie alles is, zit hij andere op-te-fok!ken, doen die andere iets terug, word hij meteen aggresief en spuugt dan in iemands gezicht. Echt triest gewoon Brian zei een keer je moeder of zo, en hij werd helemaal aggresief, echt triest om zulk soort uitspraken maken van die school-boeit-mij-niet-kinderen zich druk om.
Zonder masker ben je veel mooier Gaby!quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:32 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Volgende keer Gaby zonder masker in DGK.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
OWNED daar kan huub echt niet tegen ..quote:Op donderdag 29 maart 2007 07:44 schreef tuinfluiter het volgende:
(Buiten in de zon)
Lieke: Brian heeft een lekker lichaam.
Huub: Ik houd niet van mannen die vrouwen slaan.
.
een echte .... vroeger legde ze dit soort mensen op de .....quote:Op donderdag 12 april 2007 00:07 schreef Lieve het volgende:
[..]
Zonder masker ben je veel mooier Gaby!
Vroeger konde ze ook niet spelluquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:49 schreef blake_revenge het volgende:
[..]
een echte .... vroeger legde ze dit soort mensen op de .....
quote:Op zondag 15 april 2007 02:29 schreef PC eend het volgende:
Trouwens dat verhaal over die rib van huub...
Eerst zat er een scheurtje in, maar de laatste tijd hangt hij aan iedereen het verhaal op dat ie gebroken is.
Maar wel tientallen keren een salto achterover in het zwembad kunnen maken![]()
![]()
Vertel.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:10 schreef Kiegie het volgende:
Wat een ontzettende matennaaier, die Huub.
Ik begrijp echt niet waarom hij zo geliefd is.
![]()
In de oorlog werden de joden ook verraden door matennaaiers die ze gvd niet eens kenden, als de SS nog had bestaan hadden ze Huub eens flink moeten afranselen en dan Palma voor hem in de plaats in de kooi te laten zetten. Voorwaarde is wel dat ze nonstop een voorbinddildo draagt en Erik daar iedere dag 25x flink anaal mee in ze anusje pakt.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:25 schreef soylent het volgende:
Sinds wanneer is Brian zijn maat?
Weet je wel wat het woord betekent?
Oké, dan noem ik hem een laffe, achterbakse hond.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:25 schreef soylent het volgende:
Sinds wanneer is Brian zijn maat?
Weet je wel wat het woord betekent?
Hee daar is de neef van Brian weer. Anyway, Gelukkig doet Brian dat soort dingen niet toch!quote:Op dinsdag 24 april 2007 05:27 schreef blake_revenge het volgende:
huub laat zijn ware aard weer eens zien...
hij heeft allemaal mooie woorden tegenover lieke en vervolgens de dag erna neukt hij die hoer....
MEIDEN VAN NEDERLAND DAN WETEN JULLIE DAT !
Geslagen? Wanneer is brian geslagen geworden?quote:Op zondag 29 april 2007 18:30 schreef blake_revenge het volgende:
juist wel brian heeft dit nog nooit laten gebeuren in zijn leven en is niet gewend geslagen te worden.
maar hij houd zich fantastisch in !
Niet? Wat is er mis mee dan?quote:Op zondag 29 april 2007 18:42 schreef blake_revenge het volgende:
wanneer is die brian geslagen geworden ? ???
is niet goed nederlands.
Huub aait Brian over z'n wang. Brian pakt vervolgs Huub bij de haren beet en trekt en behoorlijk hard aan. Dit kun je makkelijk zien op de beelden. Dat Huub dit getrek aan zijn haren niet pikt en Brian een klap op z'n wang geeft lijkt me een natuurlijke afweerreactie. Ja wang inderdaad, want het was echt niet op z'n oog.quote:maar in ieder geval dat jij als zegt KEI HARD aan zijn haren getrokken en die aai over de wang zegt al genoeg ......
Heeft Huub een vrouw geslagen? Nee, hij heeft alleen gezegd dat hij het zou doen.quote:btw vrouwen slaan doet huub ... niet brian
Niks mis mee, maar 't is wel Limburgsquote:
Oh god manquote:Op zondag 29 april 2007 22:00 schreef blake_revenge het volgende:
ey reffragga temal ofzo ..
HUUB zichzelf onder controle ?????
haal die dikke brilglazen weg man.
als iemand zich niet onder controle heeft als het gaat om fysiek geweld is dat huub .
en je zegt wanneer is brian geslagen geworden dat klopt niet is geen nederlands of limburg shit ..
HET ISANNEER IS BRIAN GESLAGEN ??? en dan niet geworden brian moet volgens jouw naar een TBS kliniek jij moet terug naar school
Als Brian zichzelf niet onder controle had dan had Huub nu in een kist gelegen dus wat lul je?quote:Op maandag 30 april 2007 13:07 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Oh god man
Het is duidelijk te zien dat jij het "neefje van" bent.
Je zit kwa taalgebruik op hetzelfde niveau. Je bent echt de allerlaatste persoon op Fok! die iemand op z'n taalgebruik mag wijzen.
Maar ok, jij zegt dat Huub zichzelf niet in controle heeft en Brian wel. Dat kan natuurlijk in je eigen fantasiewereld. Huub heeft zichzelf perfect onder controle omdat hij zijn grenzen weet. Brian heeft die controle niet een wordt ontzettend vaak "para" en begint met dingen te gooien, zichzelf te slaan, te hyperventileren etc etc.
Je bedoelt: Als Natasia hem niet onder controle zou houden?quote:Op maandag 30 april 2007 16:32 schreef Suikeroom het volgende:
Als Brian zichzelf niet onder controle had dan had Huub nu in een kist gelegen dus wat lul je?
Inderdaad.quote:Op maandag 30 april 2007 16:55 schreef Mikaro het volgende:
[..]
Je bedoelt: Als Natasia hem niet onder controle zou houden?![]()
bla... bla... bla... Huub rulezzzquote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:23 schreef klarelucht het volgende:
Huub denkt vaak alleen maar met zijn lul......en voor de rest aan zijn eigen EGO....maaaaaar wil / eist wel van anderen dat die ook net zoveel rekening houden met zijn ego als hijzelf doet...bull zeik
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:13 schreef klarelucht het volgende:
als er iemand zich ingehouden heeft....dan is dat Brian......
Door Huub...maar tis een pestshow...of snap jij het niet...kan natuurlijk...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:07 schreef klarelucht het volgende:
wat een onzin, alsof iemand die zoooo agressief is als jij beschrijft.. tegengehouden kan worden door Natasia.....dream on...hij hield zich dus in.....
En vertel mij eens wie en wat er door Brian gepest is ??????
dus jij vind je eigen slaan een begrijpelijke actiequote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:24 schreef klarelucht het volgende:
Dat Huub< Brian pest dat was wel duidelijk....maar de vraag is: Wie of wat is door Brian gepest? Zeker moeilijk te beantwoorden...geen voorbeelden..
Zichzelf in het gezicht slaan..dat gebeurde toen hij uitlegde aan Natasia..wat hem was overkomen...hierbij beelde hij dit fysiek uit, en door de enorme opfokking, werd het uitvergroot en sloeg hij zichzelf een beetje hard .heeeeeeeeeeeel begrijpelijk...
ik denk dat ik jou beter sucses kan wensen, verder
ik vind dat hij zich onder controle houd natuurlijk het moet er ergens uit MAAR hij blijft van huub af !!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:14 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Door Huub...maar tis een pestshow...of snap jij het niet...kan natuurlijk...![]()
Maar wie kan zichzelf niet onder controle houden met als gevolg gaan dreigen met zelfmoord, jezelf in je gezicht gaan slaan ....tja....zo maar even wat voorbeeldjes.....dat vind jij dan een logische reactie.
Ik niet...meningsverschil mag..jij het jouwe ik het mijne...
Succes verder![]()
nog niet gebeurd was ??? sinds huub er weer is is het ALLEEN maar ruzie tussen hun.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:45 schreef Desii het volgende:
[..]
dus jij vind je eigen slaan een begrijpelijke actievolgens mij heb je dan ook ergens kortsluiting in je bovenkamer.
Wat betreft het pesten van Brian.. die doet alles snieky.... hij zit anderen op te jutten en laat die het vuile werk opknappen.. Misschien moet je het filmpje bekijken wat vooraf ging aan de heftige donderdagavond, waarop hij moordplannen tegen Huub zat te verkondigen... terwijl er toen nog niets gebeurd was
"Huub" De enige die snieky bezig isquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:30 schreef blake_revenge het volgende:
[..]
nog niet gebeurd was ??? sinds huub er weer is is het ALLEEN maar ruzie tussen hun.
btw de enige die hier snieky is is huub maar mensen die kortzichtig zijn zoals jij begrijpen dat niet en trappen ook in het scheinheilige huub masker.
tja ik zou ook maar stoppen nog meer voorbeelden ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:47 schreef Desii het volgende:
[..]
"Huub" De enige die snieky bezig is.... kijk jij wel streams?....
De manier waarop Huub het aangepakt heeft, vind ik zeker geen schooonprijs verdienen... (dus ik heb totaal geen Huub-masker) ook hem vind ik soms superirritant...
Maar Brian is gewoon veel en veel erger... kijk maar naar dat gedoe met die brief van mama Netty.....
in de regels staat dat je niet aan persoonlijke bezittingen mag komen.....
Dan komt hij met lulverhalen... 1. hij ligt in de prullebak, is vernietigd... en als de "buren" ingrijpen, blijkt tie hem nog wel te hebben.
Maar ik ga er verder niet meer op door, want dit worden eindeloze discussies.... waarin ieder zijn eigen mening heeft....
quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:51 schreef tuinfluiter het volgende:
Jaap heeft Lieke gebeld,
hij vraagt of Lieke voor een sollicitatiegesprek wilt komen
voor nieuwe fitnesstrainster omdat Jaap niet tevreden is over Carlo.
Lieke wilt wel komen voor een gesprek.
Zij is personaltrainster, is haar eigen baas en voor erbij was Lieke 8 uren
werkzaam in de huishouding bij het televisieprogramma De Gouden Kooi.
(Jaap tegen Brian.)
Jaap: Ik heb gezegd, dat Lieke geen woord mag zeggen tegen Huub,
want zij komt voor mij, maar zij mag wel praten met de andere bewoners.
Brian: Hihihhhi, maar oppassen met Huub, hij is in staat jou te slaan.
Jaap: Gaat Huub mij slaan?
Brian: Nou, ja, hij is er toe in staat, ik ben er het levende bewijs van.
Jaap: Ik ga Lieke NIET aannemen als fitnesstrainster,
ik doe dit gewoon om Huub te treiteren en dan na 1 keer, Dag met het handje.
Brian: (Giecheld) Ik ben zo tevreden met jou, mijn moeder heeft ook veel respect voor jou.
Waar is dit nou weer voor nodig?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:38 schreef paraquat het volgende:
[..]
zijn moeder moet eens door heel Almere hard genomen worden.......
voorbeelden te over.... dus om jou te plezierenquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:48 schreef blake_revenge het volgende:
[..]
tja ik zou ook maar stoppen nog meer voorbeelden ?
schijt zet je blindoek af dan zie je dat ik genoeg inhoudelijk heb gesproken ...quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:13 schreef Refragmental het volgende:
Ik heb jou nog niet één keer inhoudelijk zien reageren blake_revenge.
Het is wel duidelijk dat jij familie van Brian bent. Die draait er ook altijd omheen en probeert altijd anderen de schuld te geven. Naar trekje, zal wel genetisch zijn.
jij bent echt stom man ,,,, dit zijn echt zulke nietige dingen tegenover huub ...quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:53 schreef Desii het volgende:
[..]
voorbeelden te over.... dus om jou te plezieren![]()
1. in eerste instantie verzwijgen dat hij een klap/duw aan Amanda gegeven heeft.... en zelf maar huilen, om de klap(jes) van Huub.
2. Jaap opstoken om sigarettenpeuken neer te gooien, zodat de rokers een rookverbod krijgen (vind trouwens zwak van Jaap, dat tie zich daarvoor leent)
3. De manier waarop hij zijn eigen zo verschrikkelijk zielig vind na wat hem is aangedaan door Huub&Amanda.... is gewoon te gek voor woorden.
---------
Brian zijn moeder beledigen is nergens voor nodig !!!! bah...![]()
en nu stop ik ECHT![]()
dat hij haar wel heel lief vind maar niet echt verliefd op haar is zoals hij haar heeft wijsgemaakt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:56 schreef blake_revenge het volgende:
jezus stupide wijf dat je bent wat hij wel niet achter haar rug om zegt hoe gemeen kun je zijn
Niets inhoudelijks dus.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:59 schreef blake_revenge het volgende:
[..]
schijt zet je blindoek af dan zie je dat ik genoeg inhoudelijk heb gesproken ...
alleen tegenover jouw niet omdat jij alleen maar homo opmerkingen kan maken ...
Nu aub in het nederlands.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:19 schreef blake_revenge het volgende:
lief maar niet verliefd en dan tegen eric zeggen ik voel helemaal niks voor haar alleen geilheid DOE JE FOKKING OOGKLEPPEN AF !
je doet alsof je ook maar 1 ding snapt van de gouden kooi maar ik zal je zeggen je zit HELEMAAL MIS ..quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:18 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Niets inhoudelijks dus.
Ik kan me overigens nog herinneren dat Brian met een andere vrouw het bed in was gedoken. Toen hoorden we Brian niet... blijkbaar vond hij dat wel normaal. Maar nu het andersom gebeurt gedraagt Brian zich als een emotioneel onstabiel klein pubermeisje.
Frapant ook dat ze dat stukje van "zelfmoord" en het feit dat Brian vanwege zijn emotionele onstabiliteit in een hotel had moeten overnachten niet laten zien op TV.
Maarja, je zult wel één of andere scheldreactie hierop geven zonder inhoudelijk te zijn. Hetzelfde zoals Brian dat doet. Lekker om de hete brei heen draaien, vooral niet erop ingaan, want dat kan hij niet.
dat was bedoeld voor de reactie van miesje.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:25 schreef blake_revenge het volgende:
huub kontkruipers ik ben objectief meer niet .....
Oh god!quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:21 schreef blake_revenge het volgende:
[..]
je doet alsof je ook maar 1 ding snapt van de gouden kooi maar ik zal je zeggen je zit HELEMAAL MIS ..
jij bent zo'n typische gouden kooi amateur die net komt kijken en niet 101 % alle afleveringen heeft gezien.
hij neukte toen met die meid omdat huub met amanda lag te neuken/zoenen heel begrijpelijk !
quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:22 schreef blake_revenge het volgende:
[..]
dat was bedoeld voor de reactie van miesje.
werk jij maar aan je nederlands want ik weet nog steeds niet wat je bedoeld met ''geslagen geworden'' .
Ja, heb niks anders te doe atm, dusquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:27 schreef blake_revenge het volgende:
niks beters te doen ?
dan dit doeloos gesteek naar iemand die je niet kent ?
Dan zou ik maar eens heel snel gaan opzoeken wat "objectief" betekent. Want volgens mij gebruik je dat woord nu verkeerdquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:25 schreef blake_revenge het volgende:
huub kontkruipers ik ben objectief meer niet .....
En jij kent Huub wel?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:27 schreef blake_revenge het volgende:
niks beters te doen ?
dan dit doeloos gesteek naar iemand die je niet kent ?
nope helemaal niks zielig is gewoon begrijpelijk als amanda een relatie met je heeftquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:27 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Oh god!
Brian had met een andere vrouw sex gehad toen tegelijk Huub met Amanda had gezoend (nee niet geneukt zoals jij zegt). Heel begrijpelijk inderdaad in het land van de emotioneel onstabiele dwazen.
Je hebt echt oogkleppen op dat je niet eens ziet dat Brian ermee weg komt om altijd de schuld op anderen te schuiven. Ook nu weer zit hij te zwelgen in zelfmedelijden en is iedereen het schuld behalve hemzelf, als je hem moet geloven is het de aardigste jongen ter wereld. Erg zielig hoor.
Ze hadden geen relatie. Daar hadden ze het zelfs nog over gehad toen de ex van Brian terugkwam bij die vliegles. Voor iemand die schijnbaar 101% weer van de gouden kooi weet je niet echt veel.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:33 schreef blake_revenge het volgende:
[..]
nope helemaal niks zielig is gewoon begrijpelijk als amanda een relatie met je heeft
en dan gaat zoenen met iedereen.
Er is maar één met oogkleppen en dat ben jij. Of je bent oprecht zo naief.quote:maargoed discussie's voeren met jouw heeft geen zin JIJ hebt oogkleppen..
Waar heb je het nu opeens over?quote:Jij bent echt zo'n wannabee die denkt dat hij de looks heeft terwijl je gewoon niks meer dan een doorsnee jongetje bent zonder een beetje persoonlijkheid en met alle winden mee voert .
typisch zo'n forum nerd die nergens bij hoort en dan maar hier een beetje mee loopt te babbelen en een gezonde nuchtere hollander speelt .
Volgens mij was jij toch echt diegene die begon met op de persoon te spelen. Is makkelijk terug te lezen in dit topic.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:34 schreef blake_revenge het volgende:
[..]
doeloos gesteek richting mij kakkerlak.
Mijn god, stop aub met posten, je zet jezelf alleen maar voor lulquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:33 schreef blake_revenge het volgende:
[..]
nope helemaal niks zielig is gewoon begrijpelijk als amanda een relatie met je heeft
en dan gaat zoenen met iedereen.
maargoed discussie's voeren met jouw heeft geen zin JIJ hebt oogkleppen..
Jij bent echt zo'n wannabee die denkt dat hij de looks heeft terwijl je gewoon niks meer dan een doorsnee jongetje bent zonder een beetje persoonlijkheid en met alle winden mee voert .
typisch zo'n forum nerd die nergens bij hoort en dan maar hier een beetje mee loopt te babbelen en een gezonde nuchtere hollander speelt .
Volgens hem is mijn schrijfstijl schaamtelijkquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:42 schreef Napster het volgende:
[..]
Mijn god, stop aub met posten, je zet jezelf alleen maar voor lul
Brain lover
Je bent alweer een tijdje niet meer inhoudelijk geweest. Laat maar weer eens zien dat je er niet tegen kunt dat iemand anders jou ongelijk toont en zo door je fantasie heen prikt. Vandaar dat je op de persoon gaat reageren.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:49 schreef blake_revenge het volgende:
wie zet ik voor lul mijn profiel naan die andere gast zet zich pas voor lul met zo'n lelijk foto van zichzelf serieus met die achterlijk grote neus en bovenlip die 2 keer zo groot is als onderlip das pas lache Hahahahhah
Het klopt anders 100% hoor. Iedereen kan dat zien. Zodra je niets meer weet te zeggen ga je op de persoon spelen. En dat is in dit topic... en alle andere topics waar je reageert, heel erg duidelijk te zien.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:05 schreef blake_revenge het volgende:
werk aan je mensen kennis serieus want je zit er weer naast ......
Nogmaals toon je mijn gelijkquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:38 schreef blake_revenge het volgende:
nee omdat ik misselijk word van dat mislukte gezicht van je please flikker een einde op je bent lelijk
wat ben jiij opgefokt zeg.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:19 schreef blake_revenge het volgende:
lief maar niet verliefd en dan tegen eric zeggen ik voel helemaal niks voor haar alleen geilheid DOE JE FOKKING OOGKLEPPEN AF !
Jaap, die is pas lelijk.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:38 schreef blake_revenge het volgende:
nee omdat ik misselijk word van dat mislukte gezicht van je please flikker een einde op je bent lelijk
Net zo gestoord als de emoties van Brian 'ik ben klaar om zelfmoord te plegen' Kubalk (of hoe die lul ook heet).quote:Op zondag 6 mei 2007 00:46 schreef Ulreazj het volgende:
Whehe, die emoties van sommigen.
Lieve,quote:
Lik me de ballen hijs een sukk0l medunkt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 03:29 schreef miesy het volgende:
hij doet niet alleen stoer, hij heeft ook lef!
wat zeg je?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:15 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Lik me de ballen hijs een sukk0l medunkt.
Wat wordt er toch een hoop gelezen en geschreven.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:08 schreef DaveMasteR het volgende:
Ik heb op Jaggle gelezen dat Huub poepseks heeft gehad.
Ze hebben ook een filmpje op rapidshare gezet maar ik heb maar niet gekeken.
Niet echt, Huub wordt steeds irritanter nu Lieke z'n seksslaafje isquote:Op zondag 13 mei 2007 01:45 schreef nueffeniet het volgende:
huub still kicks ass
Scan respect, ik ben trots op je! Ook al komt het waarschijnlijk alleen omdat je een groter zwak voor Lieke hebt, toch heb jij tenminste het lef om toe te geven dat je Huub verkeerd hebt ingeschat, en dat het eigenlijk niets meer dan een walgelijk kinderachtig arrogant egoistisch snotventje is, dat bovendien maar nauwelijks zijn zielige agressie kan inhouden. Ik ga niet herhalen dat ik dit van het begin af aan al goed doorzien en gezegd heb, dat zou flauw zijn, maar het doet mij genoegen dat de ware naargeestige aard van dat misselijke ettertje nu ook tot jou goed is doorgedrongen, daar kunnen een aantal stekeblinde Huub-kontlikkers (v/m) nog veel van leren. Maak je geen zorgen om de komende popipolls, zoals voorspeld komt dat allemaal goed. Het begin van het roemloos einde naar de goot voor Huub is ingezet. Huub is definitely going down, en dat heeft-ie voor de volle 100% aan zichzelf te wijtenquote:Op zondag 13 mei 2007 12:48 schreef scanman01 het volgende:
Huub gaat vallen als een baksteen. Sinds Lieke er is, is duidelijk geworden hoe meneer werkelijk is. Hopelijk wordt hij komende uitslag van de popoll al keihard afgestraft. Hij denkt nu nog dat hij God is en zo'n beetje alles kan maken.
Kijk en dat vind ik nou ook, ben weer langzamerhand achter Huuppie gaan staan. Ik vind dat Huub wordt gepakt door 'achter', en daar heb ik echt helemaal de schijt an. Mijn stem weer voor Huub, dankzij FEBO!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 03:29 schreef miesy het volgende:
hij doet niet alleen stoer, hij heeft ook lef!
Geef eens voorbeeldenquote:Op zondag 13 mei 2007 19:02 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Kijk en dat vind ik nou ook, ben weer langzamerhand achter Huuppie gaan staan. Ik vind dat Huub wordt gepakt door 'achter', en daar heb ik echt helemaal de schijt an. Mijn stem weer voor Huub, dankzij FEBO!
Hij is eerst maandenlang (onterecht) de hemel ingeprezen, dat vond ik ik dan weer snel oordelen en jammerquote:Op zondag 13 mei 2007 20:54 schreef happyme28 het volgende:
Voor mij is Huub nog steeds de enige 'echte' persoon in het huis. Zijn manier van opstellen in het huis werkt voor mij het best en jammer dat er snel geoordeeld wordt. Wie hoogt stijgt kan diep vallen en het werkt nu eenmaal zo dat er maar weinig krediet is. Een foutje en iemand die nog niet zoveel tijd in de villa zit neemt de plaats in, totdat die ook een fout maakt, maar dan is er wel weer een vervanger.
Hoeveel 'foutjes' moet hij nog maken voordat jij inziet dat hij niet de sympathieke bescheiden begripvolle held is waar je hem nu nog voor aanziet?quote:Op zondag 13 mei 2007 20:54 schreef happyme28 het volgende:
Voor mij is Huub nog steeds de enige 'echte' persoon in het huis. Zijn manier van opstellen in het huis werkt voor mij het best en jammer dat er snel geoordeeld wordt. Wie hoogt stijgt kan diep vallen en het werkt nu eenmaal zo dat er maar weinig krediet is. Een foutje en iemand die nog niet zoveel tijd in de villa zit neemt de plaats in, totdat die ook een fout maakt, maar dan is er wel weer een vervanger.
nee, dan liever jaap, das pas een sympathieke bescheiden en begripvolle held.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:48 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Hoeveel 'foutjes' moet hij nog maken voordat jij inziet dat hij niet de sympathieke bescheiden begripvolle held is waar je hem nu nog voor aanziet?
Mijn bescheiden mening over King Jaap heb ik in diverse andere topics al onder woorden gebracht. Hier gaat het over Huubquote:Op zondag 13 mei 2007 22:03 schreef miesy het volgende:
nee, dan liever jaap, das pas een sympathieke bescheiden en begripvolle held.
[afbeelding]![]()
En die staat op barstenquote:Op zondag 13 mei 2007 21:55 schreef w00h00 het volgende:
Huub is de bom in dgk!
weet ik, ik vind het alleen zo vaag dat je huub zo afkeurt op bepaalde eigenschappenquote:Op zondag 13 mei 2007 22:12 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Mijn bescheiden mening over King Jaap heb ik in diverse andere topics al onder woorden gebracht. Hier gaat het over Huub
Huub krijgt OW toen hij Jaap sloeg/duwde of whatever, Brian hoorde niets toen hij amanda sloeg/spuugde.quote:
Ik heb het hier en hier al eens gepoogd onder woorden te brengen: Hoe lomp en irritant hij zich soms ook gedraagt, alles wat-ie doet is een geïmproviseerde rol, geheel in de geest van de ordinaire treitershow zoals JdM dat blijkbaar graag ziet. Jaap is echter nooit écht agressief of haatdragend, en hij zal nooit z'n zelfbeheersing verliezen. Van Huub ben ik daar allerminst zeker vanquote:Op zondag 13 mei 2007 22:27 schreef miesy het volgende:
[..]
weet ik, ik vind het alleen zo vaag dat je huub zo afkeurt op bepaalde eigenschappen
tewijl bij japio die eigenschappen 10 x erger zijn.
en je bescheiden meningen heb ik naar mijn spijt even gemist.
Jaap schijnt in werkelijkheid een vriendelijke introverte jongeman te zijn heb ik uit de Jaap-topics begrepen, ongeveer het tegenovergestelde van zoals-ie zich nu gedraagt. Dat Huub voor zijn echte vrienden/geliefden door het vuur gaat wil ik best aannemen, alleen vrees ik dat-ie in werkelijkheid niet zo'n sympathieke persoonlijkheid is, als sommigen blijven geloven.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:28 schreef miesy het volgende:
ik betwijfel of dat jaap buiten de kooi wel een lieverdje is.
maar hoe lelijk hij zich ook gedraagt in de kooi, af en toe mag ik hem wel en moet
vaak erg om hem lachen.
en wat huub betreft, die heeft naar mijn weten niet zomaar respect voor jan en alleman.
maar voor degene die echt wat voor hem betekenen gaat ie voor het vuur.
in ieder geval, zo komt ie op me over als hij over familie en bepaalde vrienden praat.
ligt eraan wie hij voor zich heeft. hij kan keihard zijn maar ook mega lief.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:53 schreef Armani XL het volgende:
alleen vrees ik dat-ie in werkelijkheid niet zo'n sympathieke persoonlijkheid is
Hij is gewoon bi zoals hij zelf meerdere malen heeft gezegd.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:23 schreef jehovaguerilla het volgende:
eric speelt met huub en doet zachtjes zuigen
deel 2 van de gaylord actie
fotootjes voor de heren sceptici
Huub is bi-curious.
Ik vind 'm geen held, daarom vind ik 'm juist zo leuk. Hij is zeker niet bescheiden, maar daar heb ik ook een hekel aan. Het is allemaal valse bescheidenheid van de rest als je er voor kiest aan zo'n programma mee te doen. En fouten maken is juist menselijk dus waarom zou ik 'm daarom minder sympathiek vinden? Daarnaast: wat is er dan precies 'fout' in jouw ogen?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:48 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Hoeveel 'foutjes' moet hij nog maken voordat jij inziet dat hij niet de sympathieke bescheiden begripvolle held is waar je hem nu nog voor aanziet?
Idd Happyme, hier sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:42 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik vind 'm geen held, daarom vind ik 'm juist zo leuk. Hij is zeker niet bescheiden, maar daar heb ik ook een hekel aan. Het is allemaal valse bescheidenheid van de rest als je er voor kiest aan zo'n programma mee te doen. En fouten maken is juist menselijk dus waarom zou ik 'm daarom minder sympathiek vinden? Daarnaast: wat is er dan precies 'fout' in jouw ogen?
Ik volg DGK vanaf de eerste dag dus ik kan inmiddels wel mijn mening vormen over de bewoners en dat veranderd verder niet ofzo, maar daarom is hij echt niet perfect ofzo.
Huub heeft Jaap vaker geslagen en ge-kopstoot, volgens mij heeft hij daar nooit een waarschuwing voor gehad, terwijl dat de hardste slagen/kopstoten waren die ooit in het programma te zien warenquote:Op zondag 13 mei 2007 22:46 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Huub krijgt OW toen hij Jaap sloeg/duwde of whatever, Brian hoorde niets toen hij amanda sloeg/spuugde.
Wat moeten ze daar over zeggen dan? Hans een OW geven?quote:Huub die een scheurtje in zijn rib krijgt, wordt niets over gezegd
Wat kan brian eraan doen dat amanda naar hem trok, het lag nou niet echt zo voor de hand, nadat hij ruzie met haar grootste vriendin had en haar zelfs een exit aannaaide.quote:Brian krijgt amanda als speeltje, en wat krijgt huub? eerst een homo en dan een manwijf
Die vlieglessen zijn niet echt te vergelijken met een zonnebril, dan nog eerder met motorrijles, als ik me niet vergis heeft huub die gekregen.quote:Brian mag vlieglessen, Huub krijgt een zonnebril
Weer een vreemde vergelijking.quote:Brian mag in een hotel, Huub mag nog maar 3 glaasjes drinken
Weer een vreemde vergelijking, lijkt me toch dat een piano een groter 'voordeel' is dan een gitaar, die piano is dan misschien wel ietsjes digitaal maar daar kan gewoon op gespeeld worden hoor.quote:Brian heeft een eigen gitaar, Huub moet het op een voorgeprogrammeert pinanootje pingelen
Dat is misschien wel het grootste nadeel van huub jaquote:En niet te vergeten toen Huub ff op vakantie was, wie komt er binnen?Juist de wiskey man...
Ik zie dat dus wel even iets anders, de programmaleiding moet het programma bewaken, en gooien liever niet een van de hoofdrolspelers (grote rivalen) eruit, dus de regels zijn multi-interpretabel, maar dat werkt niet alleen in het nadeel van huub, ik durf zelfs het tegendeel te beweren.quote:Zie allemaal nadelen voor ons Huubke, nou ik ben overstag, de buren zijn zo partijdig als de neten![]()
In real life vindt iedereen die huub al heel lang kent hem maar een irritant persoon zegt hij steeds.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:11 schreef Desii het volgende:
[..]
Idd Happyme, hier sluit ik me helemaal bij aan.
Ik vind dat sommigen hem wel heel snel laten vallen, als hij iets doet waar je niet achter staat...
Is irl bij sommigen mensen toch ook zo..... en ben je dan ook ineens vriend-af? (als het goed is niet)
echt waar? is me nog nooit opgevallen dat hij dat steeds zegtquote:Op maandag 14 mei 2007 16:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
In real life vindt iedereen die huub al heel lang kent hem maar een irritant persoon zegt hij steeds.
Ja echt waar, ik heb hem dat vaak horen zeggen, hij was er nog trots op ook en dacht die eigenschap ook in DGK te kunnen uitbuiten door iedereen gek te maken en weg te pesten.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:00 schreef miesy het volgende:
[..]
echt waar? is me nog nooit opgevallen dat hij dat steeds zegt
volgens zijn broer was huub juist altijd heel populair en had hij veel vrienden..
wat DGK betreft is het inderdaad een goeie eigenschapquote:Op maandag 14 mei 2007 17:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja echt waar, ik heb hem dat vaak horen zeggen, hij was er nog trots op ook en dacht die eigenschap ook in DGK te kunnen uitbuiten door iedereen gek te maken en weg te pesten.
Behalve als iedereen in het huis, dus ook je backups, je irritant gaan vindenquote:Op maandag 14 mei 2007 17:30 schreef miesy het volgende:
[..]
wat DGK betreft is het inderdaad een goeie eigenschap![]()
en vice versa.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Behalve als iedereen in het huis, dus ook je backups, je irritant gaan vinden
heeft brian al een beetje op amanda gelet?quote:Op maandag 14 mei 2007 17:36 schreef tuinfluiter het volgende:
(Hondje)
Brian: Huub loopt heel de tijd als een hondje achter Jaap aan.
Eric: Popi-poll he.
Brian maakt ook veel fouten, hoe menselijk zal hém dat dan wel niet makenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:42 schreef happyme28 het volgende:
Ik vind 'm geen held, daarom vind ik 'm juist zo leuk. Hij is zeker niet bescheiden, maar daar heb ik ook een hekel aan. Het is allemaal valse bescheidenheid van de rest als je er voor kiest aan zo'n programma mee te doen. En fouten maken is juist menselijk dus waarom zou ik 'm daarom minder sympathiek vinden? Daarnaast: wat is er dan precies 'fout' in jouw ogen?
Maak niet de fout om een 'simpel' televisieprogramma, met name een RLS, met de dagelijkse werkelijkheid te verwarren. ik maak me af en toe zorgen als ik zie hoe overdreven intens sommigen kunnen meeleven met een min of meer gestuurd televisiespel, en hun dagelijks leven er ongezond door laten beïnvloeden. Huub is geen vriend van jou, jij hebt 'm nog nooit gesproken, en hij ként je niet eens. Uiteraard ga ik voor échte vrienden door het vuur, en zal ze zeker niet snel laten vallen, maar voor wildvreemden die zonodig met hun onbekende rotkop op TV moeten, louter omdat ze geilen op bekendheid of voor geld, maar verder niks kunnen of voorstellen, heb ik geen genadequote:Op maandag 14 mei 2007 14:11 schreef Desii het volgende:
Ik vind dat sommigen hem wel heel snel laten vallen, als hij iets doet waar je niet achter staat...
Is irl bij sommigen mensen toch ook zo..... en ben je dan ook ineens vriend-af? (als het goed is niet)
Ik neem terug van gisteren, dat ik dit wel wilde aannemen, nadat ik het volgende gelezen heb:quote:Op zondag 13 mei 2007 23:28 schreef miesy het volgende:
en wat huub betreft, die heeft naar mijn weten niet zomaar respect voor jan en alleman.
maar voor degene die echt wat voor hem betekenen gaat ie voor het vuur.
WTF, hij heeft z'n eigen vriendin zelfs geslagen, het is dus écht een onverbeterlijk agressief vechtersbaasje. Als Brian Amanda een mep verkoopt staat iedereen (terecht) op z'n achterste poten, maar als Huub bekent hetzelfde gedaan te hebben bij nota bene zijn eigen vriendin, wordt het door de vingers gezien omdat-ie zo eerlijk alles heeft opgebiecht? Dat-ie het, i.t.t Brian, wél toegeeft maakt zijn daad niet minder erg. Ik kan *geen enkele* reden bedenken om een klap aan je vriendin te rechtvaardigen of goed te praten. En kom niet aan met 'iedereen maakt fouten', want zoiets triests doe je als weldenkend persoon gewoon niet, punt. Hoe leuk ik in werkelijkheid ook ben (quote:Huub heeft een tijd terug toegegeven dat hij Hedda een keer geslagen heeft en dat dat de reden was van hun breuk.
Begrijp ik het goed en wordt hier verbaal geweld goedgekeurd als een stumper zichzelf fysiek niet meer in de hand heeft, of is het een ongelukkige uitspraak van een op dat late tijdstip niet meer al te heldere COSser? En geldt dit voor iedere vechtersbaas of heeft alleen 'ons leukste Huubje' dit privilege? Dat zou anders leuk zijn: "Hoi schatje, het liefst zou ik je volledig in elkaar timmeren, maar omdat ik me nog nét kan inhouden, mag ik je gelukkig wel, onder volledige goedkeuring, helemaal het leplazerus scheldenquote:Ik ontken zijn agressie ook niet, die heb ik ook gezien.
Maar hij heeft er een handje van om die agressie om te zetten in verbaal geweld en dat vind ik dan wel weer ok.
Ik ben blij dat-ie er tenminste niet trots op is, dat zou er nog eens bij moeten komen, maar als ik in DGK zie hoeveel moeite-ie soms heeft om zichzelf in de hand te houden, en z'n gehannes met alcohol, ben ik er allerminst zeker van dat-ie het op een kwade dag niet nóg een keer zou doen. Als-ie het zichzelf écht zoveel aantrekt kan-ie beter eens hulp gaan zoeken. Overigens vraag ik mij af wat zijn wérkelijke gedachtegang is, waarom-ie het wereldkundig gemaakt heeft, want zo eerlijk is-ie in DGK ook niet altijd.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:13 schreef miesy het volgende:
dat huub zijn ex heeft geslagen en dat ze daardoor uit elkaar zijn (maar toch nog beste vrienden)
vind ik ook niet mooi, maar het feit dat hij dat gewoon voor ik weet niet hoeveel duizenden mensen
toegeeft en daarbij laat zien dat hij er helemaal niet trots op is en het heel erg vind, daar kan ik dan
wel weer respect voor opbrengen. meeste mensen zouden daar nooit zo eerlijk over zijn.![]()
niet altijd, maar meestal wel.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:35 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik ben blij dat-ie er tenminste niet trots op is, dat zou er nog eens bij moeten komen, maar als ik in DGK zie hoeveel moeite-ie soms heeft om zichzelf in de hand te houden, en z'n gehannes met alcohol, ben ik er allerminst zeker van dat-ie het op een kwade dag niet nóg een keer zou doen. Als-ie het zichzelf écht zoveel aantrekt kan-ie beter eens hulp gaan zoeken. Overigens vraag ik mij af wat zijn wérkelijke gedachtegang is, waarom-ie het wereldkundig gemaakt heeft, want zo eerlijk is-ie in DGK ook niet altijd.
Watsgebeurt?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:47 schreef papagena het volgende:
Iemand opgemerkt dat Huub's repliek op Brian's beschuldigingen van rascisme van Huub's weblog verdwenen is? Kunnen de bewoners aan elkaars weblogs rommelen, aangezien Brian wel es op Jaap's log heeft gepost. Ik vind het namelijk nogal kwalijk dat Brian Huub als rascist probeert neer te zetten en een hetze (afstraffing?) tegen Huub probeert uit te lokken bij Islam-aanhangers. Net zoals hij eerder geprobeerd heeft Huub neer te zetten als kinderverkrachter. How low can you go?
Was dus wel blij dat Huub daar eindelijk eens tegen in verweer kwam op zijn blog, maar nu is die post dus plots verdwenen....
Zelfs die eerlijkheid van Huub is een quasi eerlijkheid. Het zegt iets over zijn normen en waarden. Het is geen oprechte eerlijkheid, maar hij zet het in als een soort van "Kijk mij eens eerlijk zijn", terwijl het voor hem gewoon niet zo voelt. Het is gewoon een truckje van hem, zoals zijn hele leven gebaseerd is op onoprechtheid en truckjes die hij inzet om te scoren. In feite is hij een grote mislukkeling die niets anders doet dan alles manipuleren ten faveure van zichzelf. Niet alleen in DGK, maar ook IRL. Mensen trappen daar een tijdje in, maar na verloop van tijd gooien mensen dat soort types aan de kant en serveren ze ze af.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:13 schreef miesy het volgende:
dat huub zijn ex heeft geslagen en dat ze daardoor uit elkaar zijn (maar toch nog beste vrienden)
vind ik ook niet mooi, maar het feit dat hij dat gewoon voor ik weet niet hoeveel duizenden mensen
toegeeft en daarbij laat zien dat hij er helemaal niet trots op is en het heel erg vind, daar kan ik dan
wel weer respect voor opbrengen. meeste mensen zouden daar nooit zo eerlijk over zijn.![]()
Blijf je bezig met je BANJ geintjes? Is echt aso van trailertrash hoor Suikeroom! Had je hoger ingeschat!quote:Op maandag 25 juni 2007 16:03 schreef Suikeroom het volgende:
Zo Huub is boos over gister, check zn weblog
huubfeedsyourhead
dit was vannacht en was pas de eerste echte ruzie tussen huub eb dennis,en dennis ga vaavond exit samen met natasiaquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:18 schreef sushiwausi het volgende:
hahahahaik kom niet meer bij hier
![]()
Huub heeft weer een ruzietje met Dennis gehad waarbij het meubilair telkens richting D werd gegooit....hierop duwde D de H behoorlijk in zijn rugje![]()
en toen ging onze H flink lopen janken![]()
![]()
nu nog wachten op het moment dat HIJ zelf jankend de poort uitloopt !!![]()
H met ze grote waffie en tegen iedereen zeggen als je het niet aanstaat ga je toch lekker naar huis....en ik maak je kapot tot je jankend de poort uitloopt.........lol,.... ik denk/HOOP dat hij zelf dus zo de poort uitloopt....!
AMEN![]()
Nouckyquote:Op donderdag 5 juli 2007 04:16 schreef noucky het volgende:
Huub is iemand die iedereen als vijand ziet die hem doorheeft. Sinds Dennis de Kooi is binnen gekomen is Huub nergens meer. Dennis heeft Huub perfect door en daar kan het Huubje niet tegen. Huubje zijn ego en gevoel wordt geraakt en dan kan Huubje alleen nog maar agressief reageren en zeggen van jij word/bent mijn vijand. Inhoudelijk kan Huubje niks, hij maakt van bijzaken een hoofdzaak om zodoende zijn zwakheden te maskeren/ontlopen. Haalt ook iedereen erbij om maar onder zijn zwakheden uit te kunnen komen. Dreigen met dan ben je mijn vijand. Dat zijn stomweg uitingen van angst richting een ander, helaas trapt een ander er teveel in en is er bang voor, alleen Dennis niet.
Denk aan hoe het in de maatschappij gaat, mensen met de grootste bek willen zo imponeren maar ze zijn geen knip voor de neus waard.
HUUB JIJ MET JE WALGELIJKE EGO BENT VOOR MIJ EEN GROTE LOSER.
Dat de HUubjesfans er nog intrappen, doe de ogen eens open.
Dennis is een gouden zet geweest !!!!!!!!!!!!!! Het Huubje is erg zwak geworden en Dennis hoeft niks meer te doen als alleen maar speldeprikjes te geven. Zo kan het spel ook gespeeld worden !!!!!!
Nathanael moest eruit omdat Huub hem te bedreigend vond m.b.t. Huubjes zwakheden, Eric moest eruit omdat Huubje niet wilde laten zien dat ie bi is ( onder het mom van overloper en verkrachter ( walgelijk )), nu is Dennis aan de beurt omdat Dennis hem goed doorheeft en hem wijst op de zwakheden. Natuurlijk geeft Huubje niks toe, dat is zijn trots te na, dan maar agressief doen. Te walgelijk gewoon.
Huubje gaat snel ten onder en ik zal me dan te pletter lachen. Het liefst sta ik dan bij de poort om hem uit te gaan lachen, maar ik zal dan wel een klap voor mijn kop krijgen van hem :-) Ja vrouwen kan hij slaan !!!!!!
Waarin de winnaar?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
huub was weer de winnaar vandaag 6 tegen 2 en hij lacht erom
oké dan huub, zonder alcohol ben je 100x sterker, houden zo !!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |