mosterd bij je kroketje?? wat voor type is jaap denk je? met een veeg mosterd,of een klodder mayo op zn kroketje?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:39 schreef STAP01 het volgende:
[..]
![]()
Alleen kroketten van de Febo.... Tja, ik hoor hier mensen snurken dus tja....
Jaap kennende (quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:42 schreef cindy10 het volgende:
[..]
mosterd bij je kroketje?? wat voor type is jaap denk je? met een veeg mosterd,of een klodder mayo op zn kroketje?
En vervolgens op zijn overhemdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:43 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Jaap kennende () een lekkere klodder whiskeysaus erop gepleurd!
![]()
vond ik hem nog niet ranzig,dan vind ik dat nu wel....vrees dat mn dromen vannacht in het tekens zullen staan van een grote wazige vlek die een bokaal met garnalen in wiskeysaus leegslurpt...(u word bedankt namens de feestcommissie)quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:43 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Jaap kennende () een lekkere klodder whiskeysaus erop gepleurd!
![]()
this is the end.......geloof dat ik een wc pot ga knuffelen en hopen dat morgen dit beeld van mn netvlies is....quote:
DGK staff ligt gewoon op bedquote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:46 schreef STAP01 het volgende:
Huub zit volgens mij gewoon in de gameroom hoor! En wij mogen het niet weten!
Alstublieft!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:45 schreef cindy10 het volgende:
[..]
vond ik hem nog niet ranzig,dan vind ik dat nu wel....vrees dat mn dromen vannacht in het tekens zullen staan van een grote wazige vlek die een bokaal met garnalen in wiskeysaus leegslurpt...(u word bedankt namens de feestcommissie)![]()
vind het raar dat huub niet in beeld kan komen....zo kan dus iedereen de villa verlaten voor uren,want tja ze zijn effe niet in beeld....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:46 schreef STAP01 het volgende:
Huub zit volgens mij gewoon in de gameroom hoor! En wij mogen het niet weten!
Voor koekjes verwijs ik u naar pagina 1 van de SCquote:
¡Hasta mañana!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voor koekjes verwijs ik u naar pagina 1 van de SC![]()
Daar is al gul met spritsen gestrooid![]()
En nu duik ik mijn bed in, want dit kan nooit meer ontopic worden![]()
trusten,en lijd vooral in stilte verder.....hahahahaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voor koekjes verwijs ik u naar pagina 1 van de SC![]()
Daar is al gul met spritsen gestrooid![]()
En nu duik ik mijn bed in, want dit kan nooit meer ontopic worden![]()
ach, tis net real life: je hebt Goede tijden Slechte tijden....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:51 schreef cindy10 het volgende:
voel me bijna schuldig over oftopic kletsen.... maar laten we eerlijk zijn,dr is geen hol te beleven!
Post dan gewoon niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:51 schreef cindy10 het volgende:
voel me bijna schuldig over oftopic kletsen.... maar laten we eerlijk zijn,dr is geen hol te beleven!
it's a fucking rapequote:Op vrijdag 23 maart 2007 04:12 schreef Tomahawk39 het volgende:
O jee straks word het "eric verkracht slaapdronken huub"![]()
No shit ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 04:12 schreef Prospera het volgende:
OMFG het gebeurt nu eindelijk: Eric zit Huub af te trekken
Eerst dacht ik naar Brian te kijken, maar die tattoo op zijn schouder...
Ik heb caps gemaakt, maar weet niet waar ik ze snel kan uploaden. tinypic duurt uren en dan lukt dat ook nog nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 04:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
No shit ?
Ik durf niet eens de streams meer aan te zetten nu.![]()
Ik wacht af in spanning.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 04:24 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik heb caps gemaakt, maar weet niet waar ik ze snel kan uploaden. tinypic duurt uren en dan lukt dat ook nog niet![]()
Ik heb geen haast of zo, ik ga nu toch naar mijn nest, morgen nog een dag de maatschappij dienen en dan ben ik er weer een paar dagen van verlost. Maar ik hou deze thread in de gaten, mocht je nog wat smeuigs vinden. Ik kan het bijna niet geloven zelfs.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 04:54 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik zal mn best doen als ik een goede uploader vind![]()
Het wordt nog niet slapen hier, ik moet nog voor 9 uur documenten corrigeren en opsturenquote:
Hoe duidelijk zijn de picsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Erm WAT was er nu precies gebeurd?
Het was meer dan datquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:13 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zit op mijn werk en kan de pics niet zien..heeft Eric Huub geholpen met trekkie trek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |