Ik heb caps gemaakt, maar weet niet waar ik ze snel kan uploaden. tinypic duurt uren en dan lukt dat ook nog nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 04:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
No shit ?
Ik durf niet eens de streams meer aan te zetten nu.![]()
Ik wacht af in spanning.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 04:24 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik heb caps gemaakt, maar weet niet waar ik ze snel kan uploaden. tinypic duurt uren en dan lukt dat ook nog niet![]()
Ik heb geen haast of zo, ik ga nu toch naar mijn nest, morgen nog een dag de maatschappij dienen en dan ben ik er weer een paar dagen van verlost. Maar ik hou deze thread in de gaten, mocht je nog wat smeuigs vinden. Ik kan het bijna niet geloven zelfs.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 04:54 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik zal mn best doen als ik een goede uploader vind![]()
Het wordt nog niet slapen hier, ik moet nog voor 9 uur documenten corrigeren en opsturenquote:
Hoe duidelijk zijn de picsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Erm WAT was er nu precies gebeurd?
Het was meer dan datquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:13 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zit op mijn werk en kan de pics niet zien..heeft Eric Huub geholpen met trekkie trek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |