Jaap, die is pas lelijk.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:38 schreef blake_revenge het volgende:
nee omdat ik misselijk word van dat mislukte gezicht van je please flikker een einde op je bent lelijk
Net zo gestoord als de emoties van Brian 'ik ben klaar om zelfmoord te plegen' Kubalk (of hoe die lul ook heet).quote:Op zondag 6 mei 2007 00:46 schreef Ulreazj het volgende:
Whehe, die emoties van sommigen.
Lieve,quote:
Lik me de ballen hijs een sukk0l medunkt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 03:29 schreef miesy het volgende:
hij doet niet alleen stoer, hij heeft ook lef!
wat zeg je?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:15 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Lik me de ballen hijs een sukk0l medunkt.
Wat wordt er toch een hoop gelezen en geschreven.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:08 schreef DaveMasteR het volgende:
Ik heb op Jaggle gelezen dat Huub poepseks heeft gehad.
Ze hebben ook een filmpje op rapidshare gezet maar ik heb maar niet gekeken.
Niet echt, Huub wordt steeds irritanter nu Lieke z'n seksslaafje isquote:Op zondag 13 mei 2007 01:45 schreef nueffeniet het volgende:
huub still kicks ass
Scan respect, ik ben trots op je! Ook al komt het waarschijnlijk alleen omdat je een groter zwak voor Lieke hebt, toch heb jij tenminste het lef om toe te geven dat je Huub verkeerd hebt ingeschat, en dat het eigenlijk niets meer dan een walgelijk kinderachtig arrogant egoistisch snotventje is, dat bovendien maar nauwelijks zijn zielige agressie kan inhouden. Ik ga niet herhalen dat ik dit van het begin af aan al goed doorzien en gezegd heb, dat zou flauw zijn, maar het doet mij genoegen dat de ware naargeestige aard van dat misselijke ettertje nu ook tot jou goed is doorgedrongen, daar kunnen een aantal stekeblinde Huub-kontlikkers (v/m) nog veel van leren. Maak je geen zorgen om de komende popipolls, zoals voorspeld komt dat allemaal goed. Het begin van het roemloos einde naar de goot voor Huub is ingezet. Huub is definitely going down, en dat heeft-ie voor de volle 100% aan zichzelf te wijtenquote:Op zondag 13 mei 2007 12:48 schreef scanman01 het volgende:
Huub gaat vallen als een baksteen. Sinds Lieke er is, is duidelijk geworden hoe meneer werkelijk is. Hopelijk wordt hij komende uitslag van de popoll al keihard afgestraft. Hij denkt nu nog dat hij God is en zo'n beetje alles kan maken.
Kijk en dat vind ik nou ook, ben weer langzamerhand achter Huuppie gaan staan. Ik vind dat Huub wordt gepakt door 'achter', en daar heb ik echt helemaal de schijt an. Mijn stem weer voor Huub, dankzij FEBO!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 03:29 schreef miesy het volgende:
hij doet niet alleen stoer, hij heeft ook lef!
Geef eens voorbeeldenquote:Op zondag 13 mei 2007 19:02 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Kijk en dat vind ik nou ook, ben weer langzamerhand achter Huuppie gaan staan. Ik vind dat Huub wordt gepakt door 'achter', en daar heb ik echt helemaal de schijt an. Mijn stem weer voor Huub, dankzij FEBO!
Hij is eerst maandenlang (onterecht) de hemel ingeprezen, dat vond ik ik dan weer snel oordelen en jammerquote:Op zondag 13 mei 2007 20:54 schreef happyme28 het volgende:
Voor mij is Huub nog steeds de enige 'echte' persoon in het huis. Zijn manier van opstellen in het huis werkt voor mij het best en jammer dat er snel geoordeeld wordt. Wie hoogt stijgt kan diep vallen en het werkt nu eenmaal zo dat er maar weinig krediet is. Een foutje en iemand die nog niet zoveel tijd in de villa zit neemt de plaats in, totdat die ook een fout maakt, maar dan is er wel weer een vervanger.
Hoeveel 'foutjes' moet hij nog maken voordat jij inziet dat hij niet de sympathieke bescheiden begripvolle held is waar je hem nu nog voor aanziet?quote:Op zondag 13 mei 2007 20:54 schreef happyme28 het volgende:
Voor mij is Huub nog steeds de enige 'echte' persoon in het huis. Zijn manier van opstellen in het huis werkt voor mij het best en jammer dat er snel geoordeeld wordt. Wie hoogt stijgt kan diep vallen en het werkt nu eenmaal zo dat er maar weinig krediet is. Een foutje en iemand die nog niet zoveel tijd in de villa zit neemt de plaats in, totdat die ook een fout maakt, maar dan is er wel weer een vervanger.
nee, dan liever jaap, das pas een sympathieke bescheiden en begripvolle held.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:48 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Hoeveel 'foutjes' moet hij nog maken voordat jij inziet dat hij niet de sympathieke bescheiden begripvolle held is waar je hem nu nog voor aanziet?
Mijn bescheiden mening over King Jaap heb ik in diverse andere topics al onder woorden gebracht. Hier gaat het over Huubquote:Op zondag 13 mei 2007 22:03 schreef miesy het volgende:
nee, dan liever jaap, das pas een sympathieke bescheiden en begripvolle held.
[afbeelding]![]()
En die staat op barstenquote:Op zondag 13 mei 2007 21:55 schreef w00h00 het volgende:
Huub is de bom in dgk!
weet ik, ik vind het alleen zo vaag dat je huub zo afkeurt op bepaalde eigenschappenquote:Op zondag 13 mei 2007 22:12 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Mijn bescheiden mening over King Jaap heb ik in diverse andere topics al onder woorden gebracht. Hier gaat het over Huub
Huub krijgt OW toen hij Jaap sloeg/duwde of whatever, Brian hoorde niets toen hij amanda sloeg/spuugde.quote:
Ik heb het hier en hier al eens gepoogd onder woorden te brengen: Hoe lomp en irritant hij zich soms ook gedraagt, alles wat-ie doet is een geïmproviseerde rol, geheel in de geest van de ordinaire treitershow zoals JdM dat blijkbaar graag ziet. Jaap is echter nooit écht agressief of haatdragend, en hij zal nooit z'n zelfbeheersing verliezen. Van Huub ben ik daar allerminst zeker vanquote:Op zondag 13 mei 2007 22:27 schreef miesy het volgende:
[..]
weet ik, ik vind het alleen zo vaag dat je huub zo afkeurt op bepaalde eigenschappen
tewijl bij japio die eigenschappen 10 x erger zijn.
en je bescheiden meningen heb ik naar mijn spijt even gemist.
Jaap schijnt in werkelijkheid een vriendelijke introverte jongeman te zijn heb ik uit de Jaap-topics begrepen, ongeveer het tegenovergestelde van zoals-ie zich nu gedraagt. Dat Huub voor zijn echte vrienden/geliefden door het vuur gaat wil ik best aannemen, alleen vrees ik dat-ie in werkelijkheid niet zo'n sympathieke persoonlijkheid is, als sommigen blijven geloven.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:28 schreef miesy het volgende:
ik betwijfel of dat jaap buiten de kooi wel een lieverdje is.
maar hoe lelijk hij zich ook gedraagt in de kooi, af en toe mag ik hem wel en moet
vaak erg om hem lachen.
en wat huub betreft, die heeft naar mijn weten niet zomaar respect voor jan en alleman.
maar voor degene die echt wat voor hem betekenen gaat ie voor het vuur.
in ieder geval, zo komt ie op me over als hij over familie en bepaalde vrienden praat.
ligt eraan wie hij voor zich heeft. hij kan keihard zijn maar ook mega lief.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:53 schreef Armani XL het volgende:
alleen vrees ik dat-ie in werkelijkheid niet zo'n sympathieke persoonlijkheid is
Hij is gewoon bi zoals hij zelf meerdere malen heeft gezegd.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:23 schreef jehovaguerilla het volgende:
eric speelt met huub en doet zachtjes zuigen
deel 2 van de gaylord actie
fotootjes voor de heren sceptici
Huub is bi-curious.
Ik vind 'm geen held, daarom vind ik 'm juist zo leuk. Hij is zeker niet bescheiden, maar daar heb ik ook een hekel aan. Het is allemaal valse bescheidenheid van de rest als je er voor kiest aan zo'n programma mee te doen. En fouten maken is juist menselijk dus waarom zou ik 'm daarom minder sympathiek vinden? Daarnaast: wat is er dan precies 'fout' in jouw ogen?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:48 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Hoeveel 'foutjes' moet hij nog maken voordat jij inziet dat hij niet de sympathieke bescheiden begripvolle held is waar je hem nu nog voor aanziet?
Idd Happyme, hier sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:42 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik vind 'm geen held, daarom vind ik 'm juist zo leuk. Hij is zeker niet bescheiden, maar daar heb ik ook een hekel aan. Het is allemaal valse bescheidenheid van de rest als je er voor kiest aan zo'n programma mee te doen. En fouten maken is juist menselijk dus waarom zou ik 'm daarom minder sympathiek vinden? Daarnaast: wat is er dan precies 'fout' in jouw ogen?
Ik volg DGK vanaf de eerste dag dus ik kan inmiddels wel mijn mening vormen over de bewoners en dat veranderd verder niet ofzo, maar daarom is hij echt niet perfect ofzo.
Huub heeft Jaap vaker geslagen en ge-kopstoot, volgens mij heeft hij daar nooit een waarschuwing voor gehad, terwijl dat de hardste slagen/kopstoten waren die ooit in het programma te zien warenquote:Op zondag 13 mei 2007 22:46 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Huub krijgt OW toen hij Jaap sloeg/duwde of whatever, Brian hoorde niets toen hij amanda sloeg/spuugde.
Wat moeten ze daar over zeggen dan? Hans een OW geven?quote:Huub die een scheurtje in zijn rib krijgt, wordt niets over gezegd
Wat kan brian eraan doen dat amanda naar hem trok, het lag nou niet echt zo voor de hand, nadat hij ruzie met haar grootste vriendin had en haar zelfs een exit aannaaide.quote:Brian krijgt amanda als speeltje, en wat krijgt huub? eerst een homo en dan een manwijf
Die vlieglessen zijn niet echt te vergelijken met een zonnebril, dan nog eerder met motorrijles, als ik me niet vergis heeft huub die gekregen.quote:Brian mag vlieglessen, Huub krijgt een zonnebril
Weer een vreemde vergelijking.quote:Brian mag in een hotel, Huub mag nog maar 3 glaasjes drinken
Weer een vreemde vergelijking, lijkt me toch dat een piano een groter 'voordeel' is dan een gitaar, die piano is dan misschien wel ietsjes digitaal maar daar kan gewoon op gespeeld worden hoor.quote:Brian heeft een eigen gitaar, Huub moet het op een voorgeprogrammeert pinanootje pingelen
Dat is misschien wel het grootste nadeel van huub jaquote:En niet te vergeten toen Huub ff op vakantie was, wie komt er binnen?Juist de wiskey man...
Ik zie dat dus wel even iets anders, de programmaleiding moet het programma bewaken, en gooien liever niet een van de hoofdrolspelers (grote rivalen) eruit, dus de regels zijn multi-interpretabel, maar dat werkt niet alleen in het nadeel van huub, ik durf zelfs het tegendeel te beweren.quote:Zie allemaal nadelen voor ons Huubke, nou ik ben overstag, de buren zijn zo partijdig als de neten![]()
In real life vindt iedereen die huub al heel lang kent hem maar een irritant persoon zegt hij steeds.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:11 schreef Desii het volgende:
[..]
Idd Happyme, hier sluit ik me helemaal bij aan.
Ik vind dat sommigen hem wel heel snel laten vallen, als hij iets doet waar je niet achter staat...
Is irl bij sommigen mensen toch ook zo..... en ben je dan ook ineens vriend-af? (als het goed is niet)
echt waar? is me nog nooit opgevallen dat hij dat steeds zegtquote:Op maandag 14 mei 2007 16:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
In real life vindt iedereen die huub al heel lang kent hem maar een irritant persoon zegt hij steeds.
Ja echt waar, ik heb hem dat vaak horen zeggen, hij was er nog trots op ook en dacht die eigenschap ook in DGK te kunnen uitbuiten door iedereen gek te maken en weg te pesten.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:00 schreef miesy het volgende:
[..]
echt waar? is me nog nooit opgevallen dat hij dat steeds zegt
volgens zijn broer was huub juist altijd heel populair en had hij veel vrienden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |