Lullig dat je nu niet vals kunt spelen hè?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:34 schreef blake_revenge het volgende:
nee man fok zit gewoon vol met huub fans ... ofwel mensen die niet verder dan hun neus kunnen kijken ...
Nieuwe stand:quote:Op zondag 6 mei 2007 00:56 schreef a_leeuwtje het volgende:
Huub blijft mijn nummer 1
Zeker! Huub krijgt iets van 60% van de stemmen en Jaap iets van 20%. Ja, de Huub fans zullen erg bang zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:21 schreef Armani XL het volgende:
't-is toch humoristisch om te zien hoe de Huub-fans het in hun broek doen van angst,
Ik vind het soweiso wel weer tijd, mijn stem is verjaard.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:21 schreef scanman01 het volgende:
Maar nu idd Lieke in het huis zit moeten we misschien een nieuwe poll starten.
Vergis je niet, Jaap is bezig aan een gestage, doch onvermijdbare inhaalslag. Het kost gewoon veel tijd om ook het simpele halsstarrige gepeupel te doen inzien dat er maar één Ware King bestaat, aan Wie zij zich dienen te onderwerpen. Dus reken je niet te snel rijk Scan, wie het laatst lacht, lacht het bestquote:Op zondag 6 mei 2007 02:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker! Huub krijgt iets van 60% van de stemmen en Jaap iets van 20%. Ja, de Huub fans zullen erg bang zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |