abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 mei 2007 @ 16:24:16 #151
178001 klarelucht
oerkracht
pi_48893159
Dat Huub< Brian pest dat was wel duidelijk....maar de vraag is: Wie of wat is door Brian gepest? Zeker moeilijk te beantwoorden...geen voorbeelden..
Zichzelf in het gezicht slaan..dat gebeurde toen hij uitlegde aan Natasia..wat hem was overkomen...hierbij beelde hij dit fysiek uit, en door de enorme opfokking, werd het uitvergroot en sloeg hij zichzelf een beetje hard .heeeeeeeeeeeel begrijpelijk...

ik denk dat ik jou beter sucses kan wensen, verder
pi_48893882
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 16:24 schreef klarelucht het volgende:
Dat Huub< Brian pest dat was wel duidelijk....maar de vraag is: Wie of wat is door Brian gepest? Zeker moeilijk te beantwoorden...geen voorbeelden..
Zichzelf in het gezicht slaan..dat gebeurde toen hij uitlegde aan Natasia..wat hem was overkomen...hierbij beelde hij dit fysiek uit, en door de enorme opfokking, werd het uitvergroot en sloeg hij zichzelf een beetje hard .heeeeeeeeeeeel begrijpelijk...

ik denk dat ik jou beter sucses kan wensen, verder
dus jij vind je eigen slaan een begrijpelijke actie volgens mij heb je dan ook ergens kortsluiting in je bovenkamer.

Wat betreft het pesten van Brian.. die doet alles snieky.... hij zit anderen op te jutten en laat die het vuile werk opknappen.. Misschien moet je het filmpje bekijken wat vooraf ging aan de heftige donderdagavond, waarop hij moordplannen tegen Huub zat te verkondigen... terwijl er toen nog niets gebeurd was

[ Bericht 0% gewijzigd door Desii op 01-05-2007 18:53:25 ]
pi_48898899
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 16:14 schreef MissSomebody het volgende:

[..]

Door Huub...maar tis een pestshow...of snap jij het niet...kan natuurlijk...
Maar wie kan zichzelf niet onder controle houden met als gevolg gaan dreigen met zelfmoord, jezelf in je gezicht gaan slaan ....tja....zo maar even wat voorbeeldjes.....dat vind jij dan een logische reactie.
Ik niet...meningsverschil mag..jij het jouwe ik het mijne...

Succes verder
ik vind dat hij zich onder controle houd natuurlijk het moet er ergens uit MAAR hij blijft van huub af !!!
en daar gaat het om kijk je kunt niet van iemand verwachten die zijn hele leven nooit gepest is alles maar kan blijven opzuigen ... het moet er ergens uit en daarom afentoe die uitbarstinge.
hij zal huub in de kooi ook never nooit niet slaan.
huub is het voor hem niet waard !
pi_48898993
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 16:45 schreef Desii het volgende:

[..]

dus jij vind je eigen slaan een begrijpelijke actie volgens mij heb je dan ook ergens kortsluiting in je bovenkamer.

Wat betreft het pesten van Brian.. die doet alles snieky.... hij zit anderen op te jutten en laat die het vuile werk opknappen.. Misschien moet je het filmpje bekijken wat vooraf ging aan de heftige donderdagavond, waarop hij moordplannen tegen Huub zat te verkondigen... terwijl er toen nog niets gebeurd was
nog niet gebeurd was ??? sinds huub er weer is is het ALLEEN maar ruzie tussen hun.
btw de enige die hier snieky is is huub maar mensen die kortzichtig zijn zoals jij begrijpen dat niet en trappen ook in het scheinheilige huub masker.
pi_48921303
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 19:30 schreef blake_revenge het volgende:

[..]

nog niet gebeurd was ??? sinds huub er weer is is het ALLEEN maar ruzie tussen hun.
btw de enige die hier snieky is is huub maar mensen die kortzichtig zijn zoals jij begrijpen dat niet en trappen ook in het scheinheilige huub masker.
"Huub" De enige die snieky bezig is .... kijk jij wel streams?....
De manier waarop Huub het aangepakt heeft, vind ik zeker geen schooonprijs verdienen... (dus ik heb totaal geen Huub-masker) ook hem vind ik soms superirritant...

Maar Brian is gewoon veel en veel erger... kijk maar naar dat gedoe met die brief van mama Netty.....
in de regels staat dat je niet aan persoonlijke bezittingen mag komen.....
Dan komt hij met lulverhalen... 1. hij ligt in de prullebak, is vernietigd... en als de "buren" ingrijpen, blijkt tie hem nog wel te hebben.

Maar ik ga er verder niet meer op door, want dit worden eindeloze discussies.... waarin ieder zijn eigen mening heeft....
  woensdag 2 mei 2007 @ 12:51:04 #156
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_48923329
Jaap heeft Lieke gebeld,
hij vraagt of Lieke voor een sollicitatiegesprek wilt komen
voor nieuwe fitnesstrainster omdat Jaap niet tevreden is over Carlo.
Lieke wilt wel komen voor een gesprek.
Zij is personaltrainster, is haar eigen baas en voor erbij was Lieke 8 uren
werkzaam in de huishouding bij het televisieprogramma De Gouden Kooi.

(Jaap tegen Brian.)
Jaap: Ik heb gezegd, dat Lieke geen woord mag zeggen tegen Huub,
want zij komt voor mij, maar zij mag wel praten met de andere bewoners.
Brian: Hihihhhi, maar oppassen met Huub, hij is in staat jou te slaan.
Jaap: Gaat Huub mij slaan?
Brian: Nou, ja, hij is er toe in staat, ik ben er het levende bewijs van.
Jaap: Ik ga Lieke NIET aannemen als fitnesstrainster,
ik doe dit gewoon om Huub te treiteren en dan na 1 keer, Dag met het handje.
Brian: (Giecheld) Ik ben zo tevreden met jou, mijn moeder heeft ook veel respect voor jou.
pi_48929263
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 11:47 schreef Desii het volgende:

[..]

"Huub" De enige die snieky bezig is .... kijk jij wel streams?....
De manier waarop Huub het aangepakt heeft, vind ik zeker geen schooonprijs verdienen... (dus ik heb totaal geen Huub-masker) ook hem vind ik soms superirritant...

Maar Brian is gewoon veel en veel erger... kijk maar naar dat gedoe met die brief van mama Netty.....
in de regels staat dat je niet aan persoonlijke bezittingen mag komen.....
Dan komt hij met lulverhalen... 1. hij ligt in de prullebak, is vernietigd... en als de "buren" ingrijpen, blijkt tie hem nog wel te hebben.

Maar ik ga er verder niet meer op door, want dit worden eindeloze discussies.... waarin ieder zijn eigen mening heeft....
tja ik zou ook maar stoppen nog meer voorbeelden ?
pi_48930257
Ik heb jou nog niet één keer inhoudelijk zien reageren blake_revenge.
Het is wel duidelijk dat jij familie van Brian bent. Die draait er ook altijd omheen en probeert altijd anderen de schuld te geven. Naar trekje, zal wel genetisch zijn.
pi_48931053
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 12:51 schreef tuinfluiter het volgende:
Jaap heeft Lieke gebeld,
hij vraagt of Lieke voor een sollicitatiegesprek wilt komen
voor nieuwe fitnesstrainster omdat Jaap niet tevreden is over Carlo.
Lieke wilt wel komen voor een gesprek.
Zij is personaltrainster, is haar eigen baas en voor erbij was Lieke 8 uren
werkzaam in de huishouding bij het televisieprogramma De Gouden Kooi.

(Jaap tegen Brian.)
Jaap: Ik heb gezegd, dat Lieke geen woord mag zeggen tegen Huub,
want zij komt voor mij, maar zij mag wel praten met de andere bewoners.
Brian: Hihihhhi, maar oppassen met Huub, hij is in staat jou te slaan.
Jaap: Gaat Huub mij slaan?
Brian: Nou, ja, hij is er toe in staat, ik ben er het levende bewijs van.
Jaap: Ik ga Lieke NIET aannemen als fitnesstrainster,
ik doe dit gewoon om Huub te treiteren en dan na 1 keer, Dag met het handje.
Brian: (Giecheld) Ik ben zo tevreden met jou, mijn moeder heeft ook veel respect voor jou.
pi_48931276
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

zijn moeder moet eens door heel Almere hard genomen worden.......
pi_48931340
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:38 schreef paraquat het volgende:

[..]

zijn moeder moet eens door heel Almere hard genomen worden.......
Waar is dit nou weer voor nodig?
pi_48931847
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 15:48 schreef blake_revenge het volgende:

[..]

tja ik zou ook maar stoppen nog meer voorbeelden ?
voorbeelden te over.... dus om jou te plezieren
1. in eerste instantie verzwijgen dat hij een klap/duw aan Amanda gegeven heeft.... en zelf maar huilen, om de klap(jes) van Huub.
2. Jaap opstoken om sigarettenpeuken neer te gooien, zodat de rokers een rookverbod krijgen (vind trouwens zwak van Jaap, dat tie zich daarvoor leent)
3. De manier waarop hij zijn eigen zo verschrikkelijk zielig vind na wat hem is aangedaan door Huub&Amanda.... is gewoon te gek voor woorden.
---------
Brian zijn moeder beledigen is nergens voor nodig !!!! bah...

en nu stop ik ECHT
  donderdag 3 mei 2007 @ 14:06:01 #163
162917 tuinfluiter
pi_48964460
(2 mei, Lieke in de villa)

Huub: Ik moet oppassen met Lieke.
Eric: Gevoel uitzetten, laat haar maar over de brug komen.
Huub: Anders kan het echt mijn kop gaan kosten.
Eric: Vertel haar niet alles.
Huub: Ik weet ook niet of Lieke te vertrouwen is.
Eric: Schakel je gevoel en je pik uit en
vergeet Amanda niet, die moet ook blijven.
  donderdag 3 mei 2007 @ 14:07:26 #164
162917 tuinfluiter
pi_48964511
(Betekenen)

Lieke: Misschien kunnen wij iets voor elkaar betekenen?
Huub: Ja, nou dat kunnen wij zeker.
  donderdag 3 mei 2007 @ 17:45:56 #165
162917 tuinfluiter
pi_48972702
(Huub en Amanda in bed)

Brian: Weet je Amanda wist niet eens of Huub zijn onderbroek aan had of niet,
en Huub ging bovenop Amanda liggen met zijn stijve pikkie en Amanda zei: Weg Huub.
  donderdag 3 mei 2007 @ 17:47:47 #166
162917 tuinfluiter
pi_48972766
(Lieke)

Huub: Lieke heb ik jou vandaag al gezegd dat jij er lekker uit ziet?
Lieke: Dank U.
  donderdag 3 mei 2007 @ 17:51:47 #167
162917 tuinfluiter
pi_48972879
(Bozer)

Brian: Ik ben bozer op Huub dan op Amanda,
want Huub heeft racistische opmerkingen gemaakt.

Huub: Brian, jij bent een schande voor de Antillianen.
pi_48974982
en toch vind ik huub en amanda veel leuker om te zien.
lieke lijkt me niet echt een lieverdje.
huub zou goed zijn voor amanda, zelfs al is hij niet echt verliefd.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_48976860
jezus stupide wijf dat je bent wat hij wel niet achter haar rug om zegt hoe gemeen kun je zijn
pi_48976986
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:13 schreef Refragmental het volgende:
Ik heb jou nog niet één keer inhoudelijk zien reageren blake_revenge.
Het is wel duidelijk dat jij familie van Brian bent. Die draait er ook altijd omheen en probeert altijd anderen de schuld te geven. Naar trekje, zal wel genetisch zijn.
schijt zet je blindoek af dan zie je dat ik genoeg inhoudelijk heb gesproken ...
alleen tegenover jouw niet omdat jij alleen maar homo opmerkingen kan maken ...
pi_48977090
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:53 schreef Desii het volgende:

[..]

voorbeelden te over.... dus om jou te plezieren
1. in eerste instantie verzwijgen dat hij een klap/duw aan Amanda gegeven heeft.... en zelf maar huilen, om de klap(jes) van Huub.
2. Jaap opstoken om sigarettenpeuken neer te gooien, zodat de rokers een rookverbod krijgen (vind trouwens zwak van Jaap, dat tie zich daarvoor leent)
3. De manier waarop hij zijn eigen zo verschrikkelijk zielig vind na wat hem is aangedaan door Huub&Amanda.... is gewoon te gek voor woorden.
---------
Brian zijn moeder beledigen is nergens voor nodig !!!! bah...

en nu stop ik ECHT
jij bent echt stom man ,,,, dit zijn echt zulke nietige dingen tegenover huub ...
1.niks verzwijgen zoon duwtje is het bespreken op zo'n moment niet waard.
2.dat is wel het minste wat je zou kunnen doen om het je rivalen moelijk te maken .
3.natuurlijk amanda speelt met zijn gevoelens de zelfde dag intens zoenen dan in bed met huub aantreffen (natuurlijk was ze hier niet bewust van omdat ze dronken was )
pi_48977153
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

wat is hier erg aan ?
leuke manier om huub te pakken toch
pi_48977455
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 19:56 schreef blake_revenge het volgende:
jezus stupide wijf dat je bent wat hij wel niet achter haar rug om zegt hoe gemeen kun je zijn
dat hij haar wel heel lief vind maar niet echt verliefd op haar is zoals hij haar heeft wijsgemaakt.

en doe een beetje rustig ja? het zijn maar meningen, niets om je druk om te maken, gekkie
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_48977658
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 19:59 schreef blake_revenge het volgende:

[..]

schijt zet je blindoek af dan zie je dat ik genoeg inhoudelijk heb gesproken ...
alleen tegenover jouw niet omdat jij alleen maar homo opmerkingen kan maken ...
Niets inhoudelijks dus.

Ik kan me overigens nog herinneren dat Brian met een andere vrouw het bed in was gedoken. Toen hoorden we Brian niet... blijkbaar vond hij dat wel normaal. Maar nu het andersom gebeurt gedraagt Brian zich als een emotioneel onstabiel klein pubermeisje.

Frapant ook dat ze dat stukje van "zelfmoord" en het feit dat Brian vanwege zijn emotionele onstabiliteit in een hotel had moeten overnachten niet laten zien op TV.

Maarja, je zult wel één of andere scheldreactie hierop geven zonder inhoudelijk te zijn. Hetzelfde zoals Brian dat doet. Lekker om de hete brei heen draaien, vooral niet erop ingaan, want dat kan hij niet.
pi_48977675
lief maar niet verliefd en dan tegen eric zeggen ik voel helemaal niks voor haar alleen geilheid DOE JE FOKKING OOGKLEPPEN AF !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')