Heb ik hem al weken niet meer horen zingen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:47 schreef patrick37 het volgende:
Huub is én blijft de koning van de villa!![]()
![]()
![]()
Nooit meer naar huis ole,ole!
Gister nog bij terugkomst uit de Zwaluwhoevequote:Op woensdag 21 maart 2007 21:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik hem al weken niet meer horen zingen.
Wat een treffende gelijkenis....leukquote:
Is dit echt waar of 1 van de vele roddels?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:08 schreef cohen het volgende:
Huub is afgetrokken door Eric!
Leden van de Orde van St. Hubertus spreken er liever niet over en mijden [COS#926] Streams worden steeds saaier, en waar is Huub ??? als de onbetaalde liefde.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:25 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Is dit echt waar of 1 van de vele roddels?![]()
Ikke niet hoor, ik heb 'm van de DGK Hyvesquote:
huub was gisteravond afgetrokken door eric in bed, tja dit moest er ooit van komen, denk overigens dat huub bisexueel isquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:25 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Is dit echt waar of 1 van de vele roddels?![]()
Jouw moeder was ook nogal populairquote:Op maandag 26 maart 2007 20:22 schreef qawl het volgende:
onbegrijpelijk dat die walgelijke Huub zoveel aanhang krijgt, maarja Hitler was ook nogal populair
gaat goed hier doodsverwensing nu weer de grootste ramp vd wereldquote:Op maandag 26 maart 2007 20:22 schreef qawl het volgende:
onbegrijpelijk dat die walgelijke Huub zoveel aanhang krijgt, maarja Hitler was ook nogal populair
Jij kijkt zeker geen streams? Dat doet hij al 2 weken niet meer. Dat was puur kijken of hij Jaap uit de tent kon lokken en kijken waar zijn grenzen liggen. Inmiddels is hij weer druk met Brian uit de tent lokken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:39 schreef cohen het volgende:
De eerste paar maanden was ik Huub-aanhanger, maar nu begin ik het een klein irritant, arrogant kutventje te vinden. Vooral de manier hoe hij tegen Jaap doet is niet normaal. Ik denk dat hij flink zakt in de populariteitspoll. Ik vind/vond het altijd wel leuk als hij Brian uit zn tent wil lokken.
Je slaat wel een stuk over. Huub heeft de grenzen van Jaap onderzocht en zijn eigen gevonden: hij vroeg Jaap wanhopig hem niet meer te provoceren fysiek geweld te gebruiken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:26 schreef marky het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker geen streams? Dat doet hij al 2 weken niet meer. Dat was puur kijken of hij Jaap uit de tent kon lokken en kijken waar zijn grenzen liggen. Inmiddels is hij weer druk met Brian uit de tent lokken.
Huub![]()
Huub die wanhopig iets aan Jaap vraagt?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:35 schreef Ifa het volgende:
[..]
Je slaat wel een stuk over. Huub heeft de grenzen van Jaap onderzocht en zijn eigen gevonden: hij vroeg Jaap wanhopig hem niet meer te provoceren fysiek geweld te gebruiken.
Speciaal voor jou dan: Huub, sterker dan ooit, dwingt Jaap te stoppen met zijn pogingen Huub tot fysiek geweld te verleiden. Jaap belooft het nooit meer te doen en druipt verslagen af.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub die wanhopig iets aan Jaap vraagt?![]()
![]()
Heb je wel goed gekeken denk je?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:01 schreef chloe het volgende:
huub blijft een topper wat men ook zegt als er iemand eerlijk en open is,is het huub wel,en ja wat een ander vind???????????? het is heel veel jaloezie want het manneke komt toch elke keer weer terug!!en speelt ZELF HET SPEL!
ja ach de rest daar in het huis zijn lievertjes???? Ze doen nooit wat, gooien geen koffers weg , gooien niet met drank etc etc etc.quote:Op donderdag 29 maart 2007 06:47 schreef Bjj het volgende:
Huub is een klein arrogant, en egoïstisch kut jong die denkt dat 'ie alles is, zit hij andere op-te-fok!ken, doen die andere iets terug, word hij meteen aggresief en spuugt dan in iemands gezicht. Echt triest gewoon Brian zei een keer je moeder of zo, en hij werd helemaal aggresief, echt triest om zulk soort uitspraken maken van die school-boeit-mij-niet-kinderen zich druk om.
hij heeft zijn ex-vriendin hedda ook geslagenquote:Op donderdag 29 maart 2007 07:44 schreef tuinfluiter het volgende:
(Buiten in de zon)
Lieke: Brian heeft een lekker lichaam.
Huub: Ik houd niet van mannen die vrouwen slaan.
.
Wat heeft het fake Huub-weblog met Huub's spelling te maken?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:06 schreef Marrije het volgende:
Huub is nogal van de spelling maar op zijn weblog staat in het stukje van 3 april wel een knullige spelfout: hardstikke (ipv hartstikke). Dat we het even weten.
Ik dacht dat de weblog die beequeen in haar handtekening heeft staan de échte was.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:10 schreef soylent het volgende:
[..]
Wat heeft het fake Huub-weblog met Huub's spelling te maken?
Volgens mij wil hij ze allebei pakken, dus dat gaat niet op, helaas!quote:Op woensdag 4 april 2007 20:41 schreef qawl het volgende:
Huub zegt dat hij het laf vind als mensen via een ander gepakt worden
(Brian werd wakker gemaakt door Huub, Brian wil Huub terugpakken door zijn vriendin Sylvia wakker te maken)
Maar wat probeert Huub zelf al wekenlang? Huub probeert altijd Brian via Amanda te pakken. Hij probeert Amanda te pakken om zodoende Brian te pakken.
Wat een sukkel die Huub. Anderen beschuldigen van dingen die je zelf ook doet![]()
En school boeit jou wel? Of is je schooltijd al voorbij? ( jammer.... dan heb je nog niet zo veel geleerd daar. Ik zou die school waar jij je opleiding hebt genoten aanklagen wegens nalatigheid. )quote:Op donderdag 29 maart 2007 06:47 schreef Bjj het volgende:
Huub is een klein arrogant, en egoïstisch kut jong die denkt dat 'ie alles is, zit hij andere op-te-fok!ken, doen die andere iets terug, word hij meteen aggresief en spuugt dan in iemands gezicht. Echt triest gewoon Brian zei een keer je moeder of zo, en hij werd helemaal aggresief, echt triest om zulk soort uitspraken maken van die school-boeit-mij-niet-kinderen zich druk om.
Zonder masker ben je veel mooier Gaby!quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:32 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Volgende keer Gaby zonder masker in DGK.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
OWNED daar kan huub echt niet tegen ..quote:Op donderdag 29 maart 2007 07:44 schreef tuinfluiter het volgende:
(Buiten in de zon)
Lieke: Brian heeft een lekker lichaam.
Huub: Ik houd niet van mannen die vrouwen slaan.
.
een echte .... vroeger legde ze dit soort mensen op de .....quote:Op donderdag 12 april 2007 00:07 schreef Lieve het volgende:
[..]
Zonder masker ben je veel mooier Gaby!
Vroeger konde ze ook niet spelluquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:49 schreef blake_revenge het volgende:
[..]
een echte .... vroeger legde ze dit soort mensen op de .....
quote:Op zondag 15 april 2007 02:29 schreef PC eend het volgende:
Trouwens dat verhaal over die rib van huub...
Eerst zat er een scheurtje in, maar de laatste tijd hangt hij aan iedereen het verhaal op dat ie gebroken is.
Maar wel tientallen keren een salto achterover in het zwembad kunnen maken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |