Nu aub in het nederlands.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:19 schreef blake_revenge het volgende:
lief maar niet verliefd en dan tegen eric zeggen ik voel helemaal niks voor haar alleen geilheid DOE JE FOKKING OOGKLEPPEN AF !
je doet alsof je ook maar 1 ding snapt van de gouden kooi maar ik zal je zeggen je zit HELEMAAL MIS ..quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:18 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Niets inhoudelijks dus.
Ik kan me overigens nog herinneren dat Brian met een andere vrouw het bed in was gedoken. Toen hoorden we Brian niet... blijkbaar vond hij dat wel normaal. Maar nu het andersom gebeurt gedraagt Brian zich als een emotioneel onstabiel klein pubermeisje.
Frapant ook dat ze dat stukje van "zelfmoord" en het feit dat Brian vanwege zijn emotionele onstabiliteit in een hotel had moeten overnachten niet laten zien op TV.
Maarja, je zult wel één of andere scheldreactie hierop geven zonder inhoudelijk te zijn. Hetzelfde zoals Brian dat doet. Lekker om de hete brei heen draaien, vooral niet erop ingaan, want dat kan hij niet.
dat was bedoeld voor de reactie van miesje.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:25 schreef blake_revenge het volgende:
huub kontkruipers ik ben objectief meer niet .....
Oh god!quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:21 schreef blake_revenge het volgende:
[..]
je doet alsof je ook maar 1 ding snapt van de gouden kooi maar ik zal je zeggen je zit HELEMAAL MIS ..
jij bent zo'n typische gouden kooi amateur die net komt kijken en niet 101 % alle afleveringen heeft gezien.
hij neukte toen met die meid omdat huub met amanda lag te neuken/zoenen heel begrijpelijk !
quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:22 schreef blake_revenge het volgende:
[..]
dat was bedoeld voor de reactie van miesje.
werk jij maar aan je nederlands want ik weet nog steeds niet wat je bedoeld met ''geslagen geworden'' .
Ja, heb niks anders te doe atm, dusquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:27 schreef blake_revenge het volgende:
niks beters te doen ?
dan dit doeloos gesteek naar iemand die je niet kent ?
Dan zou ik maar eens heel snel gaan opzoeken wat "objectief" betekent. Want volgens mij gebruik je dat woord nu verkeerdquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:25 schreef blake_revenge het volgende:
huub kontkruipers ik ben objectief meer niet .....
En jij kent Huub wel?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:27 schreef blake_revenge het volgende:
niks beters te doen ?
dan dit doeloos gesteek naar iemand die je niet kent ?
nope helemaal niks zielig is gewoon begrijpelijk als amanda een relatie met je heeftquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:27 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Oh god!
Brian had met een andere vrouw sex gehad toen tegelijk Huub met Amanda had gezoend (nee niet geneukt zoals jij zegt). Heel begrijpelijk inderdaad in het land van de emotioneel onstabiele dwazen.
Je hebt echt oogkleppen op dat je niet eens ziet dat Brian ermee weg komt om altijd de schuld op anderen te schuiven. Ook nu weer zit hij te zwelgen in zelfmedelijden en is iedereen het schuld behalve hemzelf, als je hem moet geloven is het de aardigste jongen ter wereld. Erg zielig hoor.
Ze hadden geen relatie. Daar hadden ze het zelfs nog over gehad toen de ex van Brian terugkwam bij die vliegles. Voor iemand die schijnbaar 101% weer van de gouden kooi weet je niet echt veel.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:33 schreef blake_revenge het volgende:
[..]
nope helemaal niks zielig is gewoon begrijpelijk als amanda een relatie met je heeft
en dan gaat zoenen met iedereen.
Er is maar één met oogkleppen en dat ben jij. Of je bent oprecht zo naief.quote:maargoed discussie's voeren met jouw heeft geen zin JIJ hebt oogkleppen..
Waar heb je het nu opeens over?quote:Jij bent echt zo'n wannabee die denkt dat hij de looks heeft terwijl je gewoon niks meer dan een doorsnee jongetje bent zonder een beetje persoonlijkheid en met alle winden mee voert .
typisch zo'n forum nerd die nergens bij hoort en dan maar hier een beetje mee loopt te babbelen en een gezonde nuchtere hollander speelt .
Volgens mij was jij toch echt diegene die begon met op de persoon te spelen. Is makkelijk terug te lezen in dit topic.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:34 schreef blake_revenge het volgende:
[..]
doeloos gesteek richting mij kakkerlak.
Mijn god, stop aub met posten, je zet jezelf alleen maar voor lulquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:33 schreef blake_revenge het volgende:
[..]
nope helemaal niks zielig is gewoon begrijpelijk als amanda een relatie met je heeft
en dan gaat zoenen met iedereen.
maargoed discussie's voeren met jouw heeft geen zin JIJ hebt oogkleppen..
Jij bent echt zo'n wannabee die denkt dat hij de looks heeft terwijl je gewoon niks meer dan een doorsnee jongetje bent zonder een beetje persoonlijkheid en met alle winden mee voert .
typisch zo'n forum nerd die nergens bij hoort en dan maar hier een beetje mee loopt te babbelen en een gezonde nuchtere hollander speelt .
Volgens hem is mijn schrijfstijl schaamtelijkquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:42 schreef Napster het volgende:
[..]
Mijn god, stop aub met posten, je zet jezelf alleen maar voor lul
Brain lover
Je bent alweer een tijdje niet meer inhoudelijk geweest. Laat maar weer eens zien dat je er niet tegen kunt dat iemand anders jou ongelijk toont en zo door je fantasie heen prikt. Vandaar dat je op de persoon gaat reageren.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:49 schreef blake_revenge het volgende:
wie zet ik voor lul mijn profiel naan die andere gast zet zich pas voor lul met zo'n lelijk foto van zichzelf serieus met die achterlijk grote neus en bovenlip die 2 keer zo groot is als onderlip das pas lache Hahahahhah
Het klopt anders 100% hoor. Iedereen kan dat zien. Zodra je niets meer weet te zeggen ga je op de persoon spelen. En dat is in dit topic... en alle andere topics waar je reageert, heel erg duidelijk te zien.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:05 schreef blake_revenge het volgende:
werk aan je mensen kennis serieus want je zit er weer naast ......
Nogmaals toon je mijn gelijkquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:38 schreef blake_revenge het volgende:
nee omdat ik misselijk word van dat mislukte gezicht van je please flikker een einde op je bent lelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |