quote:Op maandag 19 maart 2007 14:26 schreef -skippybal- het volgende:
Milaan - San Remo
![]()
Oja, zaterdag dus.
De cronotabello ...quote:Op maandag 19 maart 2007 14:28 schreef du_ke het volgende:
Op zaterdag is wel atijd beroerd qua werk voor mij. Hoe laat komen ze aan zodat ik m'n pauze goed kan plannen?
Bennati, Ricco, Pozzatoquote:Op maandag 19 maart 2007 14:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens mij is het de eerste keer in jaren dat niemand zich voor MSR als grote topfavoriet kon profileren
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Stoere Dragonball Z-move van Pozzato op dat plaatje, met die 4 armen en zo.
Er zit misschien een Poggio voor, maar de aankomst is nog steeds vlak, dus ik schat McEwen, Freire, Boonen, Petacchi en Hushovd nog steeds allemaal hoger in dan dat drietal. Tegenwoordig kan iedereen wel die Poggio opknallen, Pozzato won vorig jaar ook meer door twijfel achterin dan door wat anders.quote:
Dat is zo, maar hij maakte toch wel indruk door ondanks veel werk al in de beginfase toch nog mee te spelen in de finale van Het Volk ( en uiteindelijk 9de te worden). Als hij dit jaar niet mee is met de eerste groep zal hij nooit mee zijn in elk geval.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:06 schreef -skippybal- het volgende:
Die McEwen die nog nooit met de eerste groep aan kwam?
Alle andere sprinters kunnen het ook en daar is McEwen zeker niet de minst explosieve/slechtste klimmer van. Zelfs Cipo kon het.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:06 schreef -skippybal- het volgende:
Die McEwen die nog nooit met de eerste groep aan kwam?
Maar dat was een Italiaan, die deed het op pure wilskracht.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Alle andere sprinters kunnen het ook en daar is McEwen zeker niet de minst explosieve/slechtste klimmer van. Zelfs Cipo kon het.
En op de duwtjes van elke italiaan in het peloton die hem bijhaalde op de poggio ...quote:Op maandag 19 maart 2007 15:21 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Maar dat was een Italiaan, die deed het op pure wilskracht.![]()
Trenti zei ooit dat hij nog nooit zo'n lange sprint had moeten aantrekken dan in Milaan-San Remo 2002quote:Op maandag 19 maart 2007 15:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En op de duwtjes van elke italiaan in het peloton die hem bijhaalde op de poggio ...
Tommeke Tommeke ,wat doe je !quote:
Een Flecha dusquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens mij is er op dit moment geen enkele sprinter die zijn team kan overtuigen dat hij dé kandidaat winnaar is waar men vol voor moet rijden. Dus ik denk dat iemand er in de afdaling van de poggio er vandoor gaat en stand houdt ...
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tommeke Tommeke ,wat doe je !![]()
Tja, volgens mij is het McEwen nog nooit gelukt in zijn carriere om de Poggio te overleven. Dat zie ik dit jaar ook niet gebeuren.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Alle andere sprinters kunnen het ook en daar is McEwen zeker niet de minst explosieve/slechtste klimmer van. Zelfs Cipo kon het.
Het is al écht begonnen vanaf Omloop Het Volk.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:54 schreef Remzz het volgende:
Leuk vanaf Milaan - San Remo begint het wielrennen echt weer
In dat rijtje Frank Schleck wellicht niet te vergeten. Die zou eventueel ook wat kunnen proberen (lijkt me immers niet dat CSC alles op O'Grady zet, met nog andere troefkaarten achter de hand).quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:00 schreef Marcosss het volgende:
[..]
Maar misschien dat renners als Ricco, Pozzato of Samuel Sanchez in staat is om weg te rijden op de Poggio, en dan stand te houden
In die rit waarin hij als 2de won vond ik hem toch vrij makkelijk een toch ook vol sprintende Bennatti kloppen eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:34 schreef Roberto258 het volgende:
Als iedereen aan Boonen twijfelt, zul je net zien dat ie dan wint...
Heel de Raboploeg zal wel voor Freire gaan beuken, de jongh voor boonen. En verder kan ik zo 1,2 3 niet eens nederlandse kanshebber noemen.quote:
Alleen van Heeswijk in absolute topvorm zou hier kunnen winnen, maar ten eerste is hij dat niet, en ten tweede zal hij waarschijnlijk moeten knechten voor Freirequote:
Geweldig die ene keer toen ie won...quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:21 schreef BVO het volgende:
Vamos Oscarito.
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Stoere Dragonball Z-move van Pozzato op dat plaatje, met die 4 armen en zo.
Doet Remmert/Reinbert niet mee danquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:46 schreef Sautor het volgende:
[..]
Heel de Raboploeg zal wel voor Freire gaan beuken, de jongh voor boonen. En verder kan ik zo 1,2 3 niet eens nederlandse kanshebber noemen.
Van heeswijk, maar dat moet Freire gelost worden ofzo
Bettini heeft een hele theorie waarom hij zal gaan winnenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:50 schreef Nouk het volgende:
Bettini zal wel geen knallen denk ik.
En juicht uiteraard, geheel in de traditie van de afgelopen wekenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:52 schreef Sjiznit het volgende:
Bettini demarreerd op de Poggio en blijft net uit de greep van het peloton, vervolgens wint Freire de sprint om de tweede plek.
Iemand die in het 2de peloton de sprint wint zou eigenlijk de grap moeten uithalen om al juichend over de streep te bollenquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:06 schreef icebliss het volgende:
[..]
En juicht uiteraard, geheel in de traditie van de afgelopen weken![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:15 schreef Nouk het volgende:
Wat heb ik de afgelopen weken gemist dan met juichen?
Boonen, Eisel, Lorenzettoquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:15 schreef Nouk het volgende:
Wat heb ik de afgelopen weken gemist dan met juichen?
Tja, nog niet veel gezien idd.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
![]()
"hallo, hier wielerplaneet aarde"![]()
Kopgroepje vooruit, winnen de sprint van het peloton en komen juichend over de finish alsof ze gewonnen hebben. Maar dat hadden ze niet. In Parijs - Nice was elke etappe wel iemand die onterecht juigde (of bijna elke)quote:
Volgens mij alleen de tijdrit nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:36 schreef Sautor het volgende:
[..]
Kopgroepje vooruit, winnen de sprint van het peloton en komen juichend over de finish alsof ze gewonnen hebben. Maar dat hadden ze niet. In Parijs - Nice was elke etappe wel iemand die onterecht juigde (of bijna elke)
Ik durf er zelfs aan toe te voegen dat Reinbert óók aan gaat vallenquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:47 schreef -skippybal- het volgende:
Mijn gewaagde uitspraak van de dag: Celestino gaat aanvallen![]()
Gelletjes en misschien een stukje pizza?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:14 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ik durf er zelfs aan toe te voegen dat Reinbert óók aan gaat vallen![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:21 schreef icebliss het volgende:
Hij valt de ploegleiderauto aan als hij op de Poggio uit pure ellende achteruit begint te rollen omdat hij niet meer vooruit komt, bedoelde ik![]()
Ken je klassiekersquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:40 schreef ScottTracy het volgende:
Trouwens: wielerklassiekers op zaterdag![]()
En dan die beelden van de helicopter die langs de klippen vliegtquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:20 schreef Bartoli het volgende:
Ik kijk er al naar uit bijna 300 km waarvan na de Turchino langs de Ligurische zee/Riviera. Via Aurelia, Via Roma, Poggio, Cipressa, de Capi's laat maar komen
![]()
![]()
En het geweld dat op de Poggio los gaat barsten, en op de Via Romaquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En dan die beelden van de helicopter die langs de klippen vliegt![]()
En de motoren die naar beneden stuiven met in hun zog ofwel de italiaan in de kopgroep ofwel de italiaanse favoriet die teruggebracht moet worden ...quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:00 schreef Sautor het volgende:
[..]
En het geweld dat op de Poggio los gaat barsten, en op de Via Roma![]()
Wat zit er eigenlijk in die infuzen van Checchini ? Zijn volledige cliënteel heeft de griep en/of is compleet uit vorm ...quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:57 schreef wimderon het volgende:
Di Luca doet niet mee, griep.
Heel Italië hoopt op hemquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:36 schreef ScottTracy het volgende:
Ik verwacht wel iets van Ricardo Ricco overigens.
Zit Tankink bij Checchini?quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat zit er eigenlijk in die infuzen van Checchini ? Zijn volledige cliënteel heeft de griep en/of is compleet uit vorm ...
Yep en ik denk dat hij deze eer nog een tijdje zal behouden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:17 schreef Nouk het volgende:
Laatste Nederlander was Hennie Kuiper ofzo?
Ik voorzie een dergelijk geintje tijdens de Brabantse pijl.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Iemand die in het 2de peloton de sprint wint zou eigenlijk de grap moeten uithalen om al juichend over de streep te bollen![]()
Het begint nu echt te kriebelen hequote:Op donderdag 22 maart 2007 14:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Nog twee dagen ...
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
geen Nocentini (bronchitis), geen Carrara (maagproblemen),
En die Pinotti van jou gaat Piil vervangenquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:13 schreef Bartoli het volgende:
Bettini met gebroken rib
I know. Hij zei:quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En die Pinotti van jou gaat Piil vervangen![]()
quote:Piva just call me half an hour ago and asked me how I feel, because Piil has fever and Klier is not well after the crash in the last stage of Tirreno. I am a bit better and I hope if I rest today and also tomorrow, I can start at least. I hope my body can recover and get ready for this important race. I am used to this last minute call, and normally I perform well.
Balen, die had op de Poggio (en de afdaling ervan) voor vuurwerk kunnen zorgen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:54 schreef Bartoli het volgende:
Samuel Sanchez doet overigens niet mee
Of er is in het geheim een of andere dokter opgepakt, wat binnenkort pas bekend wordt gemaakt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ook Hushovd nu met een maaginfectie onzeker voor morgen![]()
Er heeft daar toch echt ergens een grapjas de verkeerde infusen in het peloton gedropt hoor![]()
je blijft bezig hé, je lijkt wim van rossum welquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ook Hushovd nu met een maaginfectie onzeker voor morgen![]()
Er heeft daar toch echt ergens een grapjas de verkeerde infusen in het peloton gedropt hoor![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:17 schreef Bartoli het volgende:
[..]
je blijft bezig hé, je lijkt wim van rossum wel![]()
Boonen werd zelfs ook al opeens ziek , net voor Parijs-Nice ...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:07 schreef icebliss het volgende:
Gelukkig rijden Boonen en Valv.Piti nog gewoon rond, dus met de grootste gebruikers is niks aan de hand. Toch fijn als alles bij het oude blijft.
ok ik geef toe het is vreemd. Maar ziek van de een op andere dag kan altijd. Niercrisis van de een op andere dag is vreemd ja, maar nu reed Reynes ook niet echt een deuk in een pakje boter.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
![]()
Nee, maar zeg nu zelf Bartoli, zoveel renners die opeens op een week of twee tijd ziek werden/worden, heb jij dat al eens meegemaakt ? Sommige zijn nog doodgewoon de ene dag top (Dekker, Reynes bv) en de volgende dag krijgen ze een niercrisis, een maagbreuk, de Aziatische griep, ...![]()
als we zo gaan beginnen Klöden anders ook. Petacchi lijkt ineens beter te kunnen klimmen dan sprinten. Ga zo maar doorquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:33 schreef -skippybal- het volgende:
Maar Kirchen rijdt de sterren van de hemel!
5de worden in een massasprint en de nacht erop een niercrisis hebben, daar heb ik toch een vreemd gevoel bij in elk geval. (temeer hij door dat akkefietje met Boonen toen in die sprint ook van vrij ver moest komen toen)quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:40 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ok ik geef toe het is vreemd. Maar ziek van de een op andere dag kan altijd. Niercrisis van de een op andere dag is vreemd ja, maar nu reed Reynes ook niet echt een deuk in een pakje boter.
misschien een tik op zijn nieren gehad toen? je kan van alles bedenken iddquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
5de worden in een massasprint en de nacht erop een niercrisis hebben, daar heb ik toch een vreemd gevoel bij in elk geval. (temeer hij door dat akkefietje met Boonen toen in die sprint ook van vrij ver moest komen toen)
Die rijdt voor Astana toch?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:38 schreef Steven184 het volgende:
Koen De Kort
Heeft Tommeke, Tommeke zich ook al geroerd, of houdt die het vooralsnog rustig?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:58 schreef Bartoli het volgende:
de 6 hebbennu 7.25 voorsprong. Robbie McEwen heeft ook al eens geprobeerd mee te springen in een ontsnapping. Moet niet gekker worden.
Freire voor winst
die houdt zich rustig maar denk dat hij de ploeg niet heeft om hem goed te loodsen gezien het beeld de laatste weken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:59 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Heeft Tommeke, Tommeke zich ook al geroerd, of houdt die het vooralsnog rustig?
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:52 schreef thettes het volgende:
1. Heeswijk
2. de Jongh
mijn voorspelling
Nope, rijdt al jaren geen Milaan San Remo. Veel te gevaarlijk, en toch kansloos voor de winst.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:17 schreef Nouk het volgende:
Boogerd rijdt zeker niet mee?
Waarom zou die nu opeens een grote koers kunnen winnen ? Iets wat hij jarenlang nooit kon ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:09 schreef icebliss het volgende:
Zou Casper de heuvels overleven? Zou wat zijn als die hier ging winnen![]()
Ja maar, ja maar... In '99 won 'ie wel 4 keer van Zabel on Deutschlandquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waarom zou die nu opeens een grote koers kunnen winnen ? Iets wat hij jarenlang nooit kon ?
Onmogelijkquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:09 schreef icebliss het volgende:
Zou Casper de heuvels overleven? Zou wat zijn als die hier ging winnen![]()
Zonder Fuentes is het natuurlijk wel een stukje lastiger rijdenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:28 schreef Bartoli het volgende:
uhm er zijn wel gewonden bij die valpartijen Skippy, Guesdon, Contrini en de 2e van de Giro 2006 hebben al opgegeven. Dus ze hebben wel degelijk wat anders ging je gewoon door
't Zal vast wel in dit topic staan maar ik kan het niet vinden. Hoe laat begint de uitzending?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:39 schreef Bartoli het volgende:
dan begint de uitzending net op tijd voordat de capi's komen, Laigueglia in en de Capo Mele op
15h op Canvas in elk gevalquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:48 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
't Zal vast wel in dit topic staan maar ik kan het niet vinden. Hoe laat begint de uitzending?
Als ie maar fit is in P-R.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Van Bon gevallen en opgegeven ...
1ste etappe in de Tour vorig jaar?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waarom zou die nu opeens een grote koers kunnen winnen ? Iets wat hij jarenlang nooit kon ?
nee zeker nietquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:53 schreef ScottTracy het volgende:
Dat zag er niet fijn uit voor Moletta
Hij had een hele blauwe Milram trein die hem lanceerde, met als laatste man Petacchiquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:18 schreef Martijn_fijn het volgende:
Freire was duidelijk de sterkste, en dat zonder hulp van onze Rabo's in de finale? Hoe dan ook erg knap, hulde! Toch een klein Nederlands succesje.![]()
Petacchi die dus Freire lanceert, en Petacchi zelf niet eens bij de eerste tien!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:20 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Hij had een hele blauwe Milram trein die hem lanceerde, met als laatste man Petacchi
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:20 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Hij had een hele blauwe Milram trein die hem lanceerde, met als laatste man Petacchi
Petacchi viel echt helemaal stil, juist op het moment dat hij voorgaande jaren altijd ongelooflijk kon versnellenquote:
Alleen?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:14 schreef rubbereend het volgende:
Freire moet het weer helemaal alleen doen?
Ghehehe, bij Freire kan dat zomaar kloppenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:22 schreef Intxaurraga het volgende:
Freire: "Uit sympathie met wat er van de week gebeurde deed ik ook maar mijn armen omhoog. Wat? Was Gilbert al ingelopen?"
dan was die nog niet verder gekomen dan plek 4 of 5quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:25 schreef Intxaurraga het volgende:
Zabel zal wel balen dat hij niet zijn eigen plan mocht trekken zeg.
Njah, de jump van Freire was gewoon té machtig.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:25 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dan was die nog niet verder gekomen dan plek 4 of 5
zelfs Davis, Boonen en McEwen was die niet voorbij gereden als Milram voor Zabel reed.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:27 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Njah, de jump van Freire was gewoon té machtig.
Die zou hoe dan ook niet geklopt zijn.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:22 schreef Intxaurraga het volgende:
Freire: "Uit sympathie met wat er van de week gebeurde deed ik ook maar mijn armen omhoog. Wat? Was Gilbert al ingelopen?"
ze hebben ongeveer allemaal op de grond gelegen met Rebellin, Kopp, Haussler, Wegmann en Moletta. Dat been van Molettaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:27 schreef Gitanki het volgende:
[..]
![]()
Lekker middagje voor Gerolsteiner btw.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:22 schreef Intxaurraga het volgende:
Yep, dit neemt misschien ook wat druk van de ketel bij Flecha en Boogerd (wishful thinking).quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:31 schreef -skippybal- het volgende:
Freire![]()
Hoe die op de Poggio al reed![]()
Voorseizoen voor Rabo dus al geslaagd
Heeft er vandaag dan geen gewonnen?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:29 schreef borisz het volgende:
Commentaar op de belg, wij moeten nu 9 jaar wachten tot een overwinning, maar wees niet gerust de Nederlanders moeten al 24 jaar wachten![]()
Nu nog even Boogerd in de amstel, waalse pijl of LBLquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:31 schreef -skippybal- het volgende:
Freire![]()
een half Nederlander zeg maarquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Heeft er vandaag dan geen gewonnen?
uhm nu ja half, alleen als ze de gold race nog winnen is het echt geslaagd. Maar Boogerd zal wel weer 2e wordenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:31 schreef -skippybal- het volgende:
Freire![]()
Nouja, 8 jaar terug won wel een importbelg, Tchmil met toen zijn heerlijke jump bij de fontein! Echte Belg won 26 jaar geleden, Fons de Wolf was zijn naam. Dus veel slechter doen we het niet dan onze zuiderburen. Helemaal niet als je bedenkt dat er geen enkele Nederlander met aspiraties hier aan de start verscheen laatste jaren. Alleen Boogerd jaren terug. Boonen wordt toch elk jaar uitgeroepen tot een topfavoriet. Dusja, wat moet je ervan zeggen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:29 schreef borisz het volgende:
Commentaar op de belg, wij moeten nu 9 jaar wachten tot een overwinning, maar wees niet gerust de Nederlanders moeten al 24 jaar wachten![]()
Boonen zijn koersen komen er nu inderdaad aan, ik verwacht wel dat die zaterdag in Harelbeke al wat wil rechtzetten.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:35 schreef Leatherface het volgende:
Het is koffiedik kijken. Maar Boonen is, denk ik, toch wel weer de favoriet voor de Ronde van Vlaanderen.
Alhoewel Cancellara zeker ook op de goede weg lijkt.
Op zich is MSR misschien niet echt een referentiekader. Het blijft natuurlijk een sprintkoers.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:37 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Boonen zijn koersen komen er nu inderdaad aan, ik verwacht wel dat die zaterdag in Harelbeke al wat wil rechtzetten.
Mwaoh, ik denk als je na Romandië alles bekijkt, dat je het toch wel geslaagd mag noemen met winnen in M-SR. Als de Amstel ook nog binnen komt is het seizoen onderhand al geslaagdquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:35 schreef Bartoli het volgende:
[..]
uhm nu ja half, alleen als ze de gold race nog winnen is het echt geslaagd. Maar Boogerd zal wel weer 2e worden![]()
Boonen gaat de E3 gewoon voor de vierde keer op rij winnenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:37 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Boonen zijn koersen komen er nu inderdaad aan, ik verwacht wel dat die zaterdag in Harelbeke al wat wil rechtzetten.
Misschien focust hij zich daar nu meer op, sprints in rittenkoersen, MSR en WK's en zo. De Amstel en LBL zullen wel altijd net iets te moeilijk voor hem blijven, misschien heeft hij dat opgegeven.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:38 schreef Ereinion het volgende:
Zijn sprintsnelheid lijkt vreemd genoeg de laatste jaren alleen maar toegenomen, zoals hij nu won, en vorig jaar in de Tour, was hij eerder niet toe in staat.
Als de finish van de Amstel op de Maasboulevard was gebleven had Freire hem al een paar keer gewonnen vermoed ik. Maar op de Cauberg kan die in een goede dag hooguit tussen 3 en 5 eindigen. Maar wie weet trekt hij zijn vorm nu door en presteert hij nu wel goed in die koersen. Het is en blijft een rare kwast. Maar respectquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Misschien focust hij zich daar nu meer op, sprints in rittenkoersen, MSR en WK's en zo. De Amstel en LBL zullen wel altijd net iets te moeilijk voor hem blijven, misschien heeft hij dat opgegeven.
Whahaha idd, ze vinden Dwars door Vlaanderen enzo dus belangrijkerquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:23 schreef Leatherface het volgende:
"De echte koersen moeten nog komen."![]()
Freire is, in de positieve zin van het woord natuurlijk, onnavolgbaar.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:47 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Als de finish van de Amstel op de Maasboulevard was gebleven had Freire hem al een paar keer gewonnen vermoed ik. Maar op de Cauberg kan die in een goede dag hooguit tussen 3 en 5 eindigen. Maar wie weet trekt hij zijn vorm nu door en presteert hij nu wel goed in die koersen. Het is en blijft een rare kwast. Maar respect![]()
Die moet gewoon weer wedstrijdritme opdoen denkik zo. Een gebroken rib word je niet blij van.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:56 schreef Sautor het volgende:
Kroon reed ook wel goed op de Poggio, maar die moest alleen het gat dichtrijden volgens mij. Riis stelt hem in elke klassieker op zei hij, dus daar kunnen we ook wat van verwachetn
Aardige stelling.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Of (alweer) gewoon ten onder aan de druk?
Ja, de Omloop, enorm grote koers met enorm veel druk voor een Italiaan. Leuk om te winnen, verder stelt het niets voor.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:15 schreef -skippybal- het volgende:
In de Omloop was 'ie anders wel een topfavoriet.
Wel een der favorieten.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:15 schreef -skippybal- het volgende:
In de Omloop was 'ie anders wel een topfavoriet.
''Duidelijk een gebroken bovenbeen, om dat te zien hoef je geen wiskundige te zijn...... of arts''.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:29 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ze hebben ongeveer allemaal op de grond gelegen met Rebellin, Kopp, Haussler, Wegmann en Moletta. Dat been van Moletta![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:19 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Aldus Maarten '1 pijl op z'n boog' Ducrot.
precies je kon er op gaan wachtenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:19 schreef -skippybal- het volgende:
Boonen had z'n excuusje al weer klaar op Sporza Radio.
"Als m'n rug 100% was, was de uitslag misschien anders."
we zullen maar niet beginnen over de gewrichten van Oscarito![]()
Van te voren had hij toch al gezegd dat z'n rug goed was?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:19 schreef -skippybal- het volgende:
Boonen had z'n excuusje al weer klaar op Sporza Radio.
"Als m'n rug 100% was, was de uitslag misschien anders."
we zullen maar niet beginnen over de gewrichten van Oscarito![]()
Nog niet te vroeg. OK hij mist topsnelheid maar zodra de finish op een heuvel ligt of na een heuvel waarbij je selecte groepen overhoud kan Alejet altijd winnen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Voor Petacchi lijkt het mij toch zo'n beetje allemaal voorbij te gaan zijn ...
Tja, Petacchi wint liever een WK of MSR nog een keer dan weer 5 Giro ritten.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:57 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Nog niet te vroeg. OK hij mist topsnelheid maar zodra de finish op een heuvel ligt of na een heuvel waarbij je selecte groepen overhoud kan Alejet altijd winnen.
En ik denk als hij tot aan de Giro nog wat aan zijn snelheid gaat werken dat die wel weer ritten gaat winnen![]()
Jij bent toch Zwansenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:35 schreef Nouk het volgende:
[..]
Tja, Petacchi wint liever een WK of MSR nog een keer dan weer 5 Giro ritten.
Dat is ook zo met Mc Ewen en Petacchi en mindere mate Boonen. Die rijgen de overwinningen aan elkaar maar als het er op aan komt, wint Freire bij wijze van spreke 10 maal in 10 jaar maar dan wel inclusief 3 WK's, Touretappes en 2x MSR.
En daar zijn Petacchi en consorten met hun 100+ overwinningen maar wat jaloers op.
Idd, op de Belg zeiden ze dat hij zich nu al kon gaan voorbereiden op het WK in Stuttgartquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:42 schreef Nouk het volgende:
Freire kan weer een half jaar niks gaan doen.
Ja, alle posts die Nouk maakt in SPT of VBL ben ik.quote:
Sjongejongequote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:45 schreef Nouk het volgende:
[..]
Altijd te lui om opnieuw in te loggen als ik op haar comp zit.
Vervelend, maar ze komen er wel bovenop gelukkig.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:09 schreef Bartoli het volgende:
Moletta heeft een gebroken rechterdijbeen en Kopp iets aan zijn hoofd (maar niks bedreigends)
Neusbreuk en een schedeltrauma.. Toch niet echt fijn om mee naar huis te gaanquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:09 schreef Bartoli het volgende:
Moletta heeft een gebroken rechterdijbeen en Kopp iets aan zijn hoofd (maar niks bedreigends)
Kijk, dat is mooi. Kan ik het toch nog een beetje zien. Zoals gewoonlijk mis ik de koersen op zaterdag omdat ik dan nooit thuis ben.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:08 schreef Ambrosius het volgende:
Vanmiddag op Sporza: 14.10-14.40 nog een terugblik / nabeschouwing.
Ik zie alleen maar volleybalquote:Op zondag 25 maart 2007 12:08 schreef Ambrosius het volgende:
Vanmiddag op Sporza: 14.10-14.40 nog een terugblik / nabeschouwing.
echter, de laaste voorspelling telt toch?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:39 schreef thettes het volgende:
Eisel lijkt me toch ook wel een goeie outsider voor de winst, ook al zet ik op dit moment in op freire.
Maar ik heb het niet kunnen zien vanwege werk, reed Eisel wel mee dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:52 schreef thettes het volgende:
1. Heeswijk
2. de Jongh
mijn voorspelling
Shit, dat heb ik dan gemistquote:Op zondag 25 maart 2007 16:48 schreef wimderon het volgende:
Nu ook bij de NOS, kwaliteit zal wel ietsje minder zijn dan bij de Zuiderburen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |