Petacchi die dus Freire lanceert, en Petacchi zelf niet eens bij de eerste tien!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:20 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Hij had een hele blauwe Milram trein die hem lanceerde, met als laatste man Petacchi
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:20 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Hij had een hele blauwe Milram trein die hem lanceerde, met als laatste man Petacchi
Petacchi viel echt helemaal stil, juist op het moment dat hij voorgaande jaren altijd ongelooflijk kon versnellenquote:
Alleen?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:14 schreef rubbereend het volgende:
Freire moet het weer helemaal alleen doen?
Ghehehe, bij Freire kan dat zomaar kloppenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:22 schreef Intxaurraga het volgende:
Freire: "Uit sympathie met wat er van de week gebeurde deed ik ook maar mijn armen omhoog. Wat? Was Gilbert al ingelopen?"
dan was die nog niet verder gekomen dan plek 4 of 5quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:25 schreef Intxaurraga het volgende:
Zabel zal wel balen dat hij niet zijn eigen plan mocht trekken zeg.
Njah, de jump van Freire was gewoon té machtig.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:25 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dan was die nog niet verder gekomen dan plek 4 of 5
zelfs Davis, Boonen en McEwen was die niet voorbij gereden als Milram voor Zabel reed.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:27 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Njah, de jump van Freire was gewoon té machtig.
Die zou hoe dan ook niet geklopt zijn.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:22 schreef Intxaurraga het volgende:
Freire: "Uit sympathie met wat er van de week gebeurde deed ik ook maar mijn armen omhoog. Wat? Was Gilbert al ingelopen?"
ze hebben ongeveer allemaal op de grond gelegen met Rebellin, Kopp, Haussler, Wegmann en Moletta. Dat been van Molettaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:27 schreef Gitanki het volgende:
[..]
![]()
Lekker middagje voor Gerolsteiner btw.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:22 schreef Intxaurraga het volgende:
Yep, dit neemt misschien ook wat druk van de ketel bij Flecha en Boogerd (wishful thinking).quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:31 schreef -skippybal- het volgende:
Freire![]()
Hoe die op de Poggio al reed![]()
Voorseizoen voor Rabo dus al geslaagd
Heeft er vandaag dan geen gewonnen?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:29 schreef borisz het volgende:
Commentaar op de belg, wij moeten nu 9 jaar wachten tot een overwinning, maar wees niet gerust de Nederlanders moeten al 24 jaar wachten![]()
Nu nog even Boogerd in de amstel, waalse pijl of LBLquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:31 schreef -skippybal- het volgende:
Freire![]()
een half Nederlander zeg maarquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Heeft er vandaag dan geen gewonnen?
uhm nu ja half, alleen als ze de gold race nog winnen is het echt geslaagd. Maar Boogerd zal wel weer 2e wordenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:31 schreef -skippybal- het volgende:
Freire![]()
Nouja, 8 jaar terug won wel een importbelg, Tchmil met toen zijn heerlijke jump bij de fontein! Echte Belg won 26 jaar geleden, Fons de Wolf was zijn naam. Dus veel slechter doen we het niet dan onze zuiderburen. Helemaal niet als je bedenkt dat er geen enkele Nederlander met aspiraties hier aan de start verscheen laatste jaren. Alleen Boogerd jaren terug. Boonen wordt toch elk jaar uitgeroepen tot een topfavoriet. Dusja, wat moet je ervan zeggen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:29 schreef borisz het volgende:
Commentaar op de belg, wij moeten nu 9 jaar wachten tot een overwinning, maar wees niet gerust de Nederlanders moeten al 24 jaar wachten![]()
Boonen zijn koersen komen er nu inderdaad aan, ik verwacht wel dat die zaterdag in Harelbeke al wat wil rechtzetten.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:35 schreef Leatherface het volgende:
Het is koffiedik kijken. Maar Boonen is, denk ik, toch wel weer de favoriet voor de Ronde van Vlaanderen.
Alhoewel Cancellara zeker ook op de goede weg lijkt.
Op zich is MSR misschien niet echt een referentiekader. Het blijft natuurlijk een sprintkoers.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:37 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Boonen zijn koersen komen er nu inderdaad aan, ik verwacht wel dat die zaterdag in Harelbeke al wat wil rechtzetten.
Mwaoh, ik denk als je na Romandië alles bekijkt, dat je het toch wel geslaagd mag noemen met winnen in M-SR. Als de Amstel ook nog binnen komt is het seizoen onderhand al geslaagdquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:35 schreef Bartoli het volgende:
[..]
uhm nu ja half, alleen als ze de gold race nog winnen is het echt geslaagd. Maar Boogerd zal wel weer 2e worden![]()
Boonen gaat de E3 gewoon voor de vierde keer op rij winnenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:37 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Boonen zijn koersen komen er nu inderdaad aan, ik verwacht wel dat die zaterdag in Harelbeke al wat wil rechtzetten.
Misschien focust hij zich daar nu meer op, sprints in rittenkoersen, MSR en WK's en zo. De Amstel en LBL zullen wel altijd net iets te moeilijk voor hem blijven, misschien heeft hij dat opgegeven.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:38 schreef Ereinion het volgende:
Zijn sprintsnelheid lijkt vreemd genoeg de laatste jaren alleen maar toegenomen, zoals hij nu won, en vorig jaar in de Tour, was hij eerder niet toe in staat.
Als de finish van de Amstel op de Maasboulevard was gebleven had Freire hem al een paar keer gewonnen vermoed ik. Maar op de Cauberg kan die in een goede dag hooguit tussen 3 en 5 eindigen. Maar wie weet trekt hij zijn vorm nu door en presteert hij nu wel goed in die koersen. Het is en blijft een rare kwast. Maar respectquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Misschien focust hij zich daar nu meer op, sprints in rittenkoersen, MSR en WK's en zo. De Amstel en LBL zullen wel altijd net iets te moeilijk voor hem blijven, misschien heeft hij dat opgegeven.
Whahaha idd, ze vinden Dwars door Vlaanderen enzo dus belangrijkerquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:23 schreef Leatherface het volgende:
"De echte koersen moeten nog komen."![]()
Freire is, in de positieve zin van het woord natuurlijk, onnavolgbaar.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:47 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Als de finish van de Amstel op de Maasboulevard was gebleven had Freire hem al een paar keer gewonnen vermoed ik. Maar op de Cauberg kan die in een goede dag hooguit tussen 3 en 5 eindigen. Maar wie weet trekt hij zijn vorm nu door en presteert hij nu wel goed in die koersen. Het is en blijft een rare kwast. Maar respect![]()
Die moet gewoon weer wedstrijdritme opdoen denkik zo. Een gebroken rib word je niet blij van.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:56 schreef Sautor het volgende:
Kroon reed ook wel goed op de Poggio, maar die moest alleen het gat dichtrijden volgens mij. Riis stelt hem in elke klassieker op zei hij, dus daar kunnen we ook wat van verwachetn
Aardige stelling.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Of (alweer) gewoon ten onder aan de druk?
Ja, de Omloop, enorm grote koers met enorm veel druk voor een Italiaan. Leuk om te winnen, verder stelt het niets voor.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:15 schreef -skippybal- het volgende:
In de Omloop was 'ie anders wel een topfavoriet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |