quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
geen Nocentini (bronchitis), geen Carrara (maagproblemen),
En die Pinotti van jou gaat Piil vervangenquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:13 schreef Bartoli het volgende:
Bettini met gebroken rib
I know. Hij zei:quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En die Pinotti van jou gaat Piil vervangen![]()
quote:Piva just call me half an hour ago and asked me how I feel, because Piil has fever and Klier is not well after the crash in the last stage of Tirreno. I am a bit better and I hope if I rest today and also tomorrow, I can start at least. I hope my body can recover and get ready for this important race. I am used to this last minute call, and normally I perform well.
Balen, die had op de Poggio (en de afdaling ervan) voor vuurwerk kunnen zorgen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:54 schreef Bartoli het volgende:
Samuel Sanchez doet overigens niet mee
Of er is in het geheim een of andere dokter opgepakt, wat binnenkort pas bekend wordt gemaakt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ook Hushovd nu met een maaginfectie onzeker voor morgen![]()
Er heeft daar toch echt ergens een grapjas de verkeerde infusen in het peloton gedropt hoor![]()
je blijft bezig hé, je lijkt wim van rossum welquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ook Hushovd nu met een maaginfectie onzeker voor morgen![]()
Er heeft daar toch echt ergens een grapjas de verkeerde infusen in het peloton gedropt hoor![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:17 schreef Bartoli het volgende:
[..]
je blijft bezig hé, je lijkt wim van rossum wel![]()
Boonen werd zelfs ook al opeens ziek , net voor Parijs-Nice ...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:07 schreef icebliss het volgende:
Gelukkig rijden Boonen en Valv.Piti nog gewoon rond, dus met de grootste gebruikers is niks aan de hand. Toch fijn als alles bij het oude blijft.
ok ik geef toe het is vreemd. Maar ziek van de een op andere dag kan altijd. Niercrisis van de een op andere dag is vreemd ja, maar nu reed Reynes ook niet echt een deuk in een pakje boter.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
![]()
Nee, maar zeg nu zelf Bartoli, zoveel renners die opeens op een week of twee tijd ziek werden/worden, heb jij dat al eens meegemaakt ? Sommige zijn nog doodgewoon de ene dag top (Dekker, Reynes bv) en de volgende dag krijgen ze een niercrisis, een maagbreuk, de Aziatische griep, ...![]()
als we zo gaan beginnen Klöden anders ook. Petacchi lijkt ineens beter te kunnen klimmen dan sprinten. Ga zo maar doorquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:33 schreef -skippybal- het volgende:
Maar Kirchen rijdt de sterren van de hemel!
5de worden in een massasprint en de nacht erop een niercrisis hebben, daar heb ik toch een vreemd gevoel bij in elk geval. (temeer hij door dat akkefietje met Boonen toen in die sprint ook van vrij ver moest komen toen)quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:40 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ok ik geef toe het is vreemd. Maar ziek van de een op andere dag kan altijd. Niercrisis van de een op andere dag is vreemd ja, maar nu reed Reynes ook niet echt een deuk in een pakje boter.
misschien een tik op zijn nieren gehad toen? je kan van alles bedenken iddquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
5de worden in een massasprint en de nacht erop een niercrisis hebben, daar heb ik toch een vreemd gevoel bij in elk geval. (temeer hij door dat akkefietje met Boonen toen in die sprint ook van vrij ver moest komen toen)
Die rijdt voor Astana toch?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:38 schreef Steven184 het volgende:
Koen De Kort
Heeft Tommeke, Tommeke zich ook al geroerd, of houdt die het vooralsnog rustig?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:58 schreef Bartoli het volgende:
de 6 hebbennu 7.25 voorsprong. Robbie McEwen heeft ook al eens geprobeerd mee te springen in een ontsnapping. Moet niet gekker worden.
Freire voor winst
die houdt zich rustig maar denk dat hij de ploeg niet heeft om hem goed te loodsen gezien het beeld de laatste weken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:59 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Heeft Tommeke, Tommeke zich ook al geroerd, of houdt die het vooralsnog rustig?
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:52 schreef thettes het volgende:
1. Heeswijk
2. de Jongh
mijn voorspelling
Nope, rijdt al jaren geen Milaan San Remo. Veel te gevaarlijk, en toch kansloos voor de winst.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:17 schreef Nouk het volgende:
Boogerd rijdt zeker niet mee?
Waarom zou die nu opeens een grote koers kunnen winnen ? Iets wat hij jarenlang nooit kon ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:09 schreef icebliss het volgende:
Zou Casper de heuvels overleven? Zou wat zijn als die hier ging winnen![]()
Ja maar, ja maar... In '99 won 'ie wel 4 keer van Zabel on Deutschlandquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waarom zou die nu opeens een grote koers kunnen winnen ? Iets wat hij jarenlang nooit kon ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |