quote:Op maandag 19 maart 2007 15:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Stoere Dragonball Z-move van Pozzato op dat plaatje, met die 4 armen en zo.
Doet Remmert/Reinbert niet mee danquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:46 schreef Sautor het volgende:
[..]
Heel de Raboploeg zal wel voor Freire gaan beuken, de jongh voor boonen. En verder kan ik zo 1,2 3 niet eens nederlandse kanshebber noemen.
Van heeswijk, maar dat moet Freire gelost worden ofzo
Bettini heeft een hele theorie waarom hij zal gaan winnenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:50 schreef Nouk het volgende:
Bettini zal wel geen knallen denk ik.
En juicht uiteraard, geheel in de traditie van de afgelopen wekenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:52 schreef Sjiznit het volgende:
Bettini demarreerd op de Poggio en blijft net uit de greep van het peloton, vervolgens wint Freire de sprint om de tweede plek.
Iemand die in het 2de peloton de sprint wint zou eigenlijk de grap moeten uithalen om al juichend over de streep te bollenquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:06 schreef icebliss het volgende:
[..]
En juicht uiteraard, geheel in de traditie van de afgelopen weken![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:15 schreef Nouk het volgende:
Wat heb ik de afgelopen weken gemist dan met juichen?
Boonen, Eisel, Lorenzettoquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:15 schreef Nouk het volgende:
Wat heb ik de afgelopen weken gemist dan met juichen?
Tja, nog niet veel gezien idd.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
![]()
"hallo, hier wielerplaneet aarde"![]()
Kopgroepje vooruit, winnen de sprint van het peloton en komen juichend over de finish alsof ze gewonnen hebben. Maar dat hadden ze niet. In Parijs - Nice was elke etappe wel iemand die onterecht juigde (of bijna elke)quote:
Volgens mij alleen de tijdrit nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:36 schreef Sautor het volgende:
[..]
Kopgroepje vooruit, winnen de sprint van het peloton en komen juichend over de finish alsof ze gewonnen hebben. Maar dat hadden ze niet. In Parijs - Nice was elke etappe wel iemand die onterecht juigde (of bijna elke)
Ik durf er zelfs aan toe te voegen dat Reinbert óók aan gaat vallenquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:47 schreef -skippybal- het volgende:
Mijn gewaagde uitspraak van de dag: Celestino gaat aanvallen![]()
Gelletjes en misschien een stukje pizza?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:14 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ik durf er zelfs aan toe te voegen dat Reinbert óók aan gaat vallen![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:21 schreef icebliss het volgende:
Hij valt de ploegleiderauto aan als hij op de Poggio uit pure ellende achteruit begint te rollen omdat hij niet meer vooruit komt, bedoelde ik![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |