Wel een der favorieten.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:15 schreef -skippybal- het volgende:
In de Omloop was 'ie anders wel een topfavoriet.
''Duidelijk een gebroken bovenbeen, om dat te zien hoef je geen wiskundige te zijn...... of arts''.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:29 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ze hebben ongeveer allemaal op de grond gelegen met Rebellin, Kopp, Haussler, Wegmann en Moletta. Dat been van Moletta![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:19 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Aldus Maarten '1 pijl op z'n boog' Ducrot.
precies je kon er op gaan wachtenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:19 schreef -skippybal- het volgende:
Boonen had z'n excuusje al weer klaar op Sporza Radio.
"Als m'n rug 100% was, was de uitslag misschien anders."
we zullen maar niet beginnen over de gewrichten van Oscarito![]()
Van te voren had hij toch al gezegd dat z'n rug goed was?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:19 schreef -skippybal- het volgende:
Boonen had z'n excuusje al weer klaar op Sporza Radio.
"Als m'n rug 100% was, was de uitslag misschien anders."
we zullen maar niet beginnen over de gewrichten van Oscarito![]()
Nog niet te vroeg. OK hij mist topsnelheid maar zodra de finish op een heuvel ligt of na een heuvel waarbij je selecte groepen overhoud kan Alejet altijd winnen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Voor Petacchi lijkt het mij toch zo'n beetje allemaal voorbij te gaan zijn ...
Tja, Petacchi wint liever een WK of MSR nog een keer dan weer 5 Giro ritten.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:57 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Nog niet te vroeg. OK hij mist topsnelheid maar zodra de finish op een heuvel ligt of na een heuvel waarbij je selecte groepen overhoud kan Alejet altijd winnen.
En ik denk als hij tot aan de Giro nog wat aan zijn snelheid gaat werken dat die wel weer ritten gaat winnen![]()
Jij bent toch Zwansenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:35 schreef Nouk het volgende:
[..]
Tja, Petacchi wint liever een WK of MSR nog een keer dan weer 5 Giro ritten.
Dat is ook zo met Mc Ewen en Petacchi en mindere mate Boonen. Die rijgen de overwinningen aan elkaar maar als het er op aan komt, wint Freire bij wijze van spreke 10 maal in 10 jaar maar dan wel inclusief 3 WK's, Touretappes en 2x MSR.
En daar zijn Petacchi en consorten met hun 100+ overwinningen maar wat jaloers op.
Idd, op de Belg zeiden ze dat hij zich nu al kon gaan voorbereiden op het WK in Stuttgartquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:42 schreef Nouk het volgende:
Freire kan weer een half jaar niks gaan doen.
Ja, alle posts die Nouk maakt in SPT of VBL ben ik.quote:
Sjongejongequote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:45 schreef Nouk het volgende:
[..]
Altijd te lui om opnieuw in te loggen als ik op haar comp zit.
Vervelend, maar ze komen er wel bovenop gelukkig.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:09 schreef Bartoli het volgende:
Moletta heeft een gebroken rechterdijbeen en Kopp iets aan zijn hoofd (maar niks bedreigends)
Neusbreuk en een schedeltrauma.. Toch niet echt fijn om mee naar huis te gaanquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:09 schreef Bartoli het volgende:
Moletta heeft een gebroken rechterdijbeen en Kopp iets aan zijn hoofd (maar niks bedreigends)
Kijk, dat is mooi. Kan ik het toch nog een beetje zien. Zoals gewoonlijk mis ik de koersen op zaterdag omdat ik dan nooit thuis ben.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:08 schreef Ambrosius het volgende:
Vanmiddag op Sporza: 14.10-14.40 nog een terugblik / nabeschouwing.
Ik zie alleen maar volleybalquote:Op zondag 25 maart 2007 12:08 schreef Ambrosius het volgende:
Vanmiddag op Sporza: 14.10-14.40 nog een terugblik / nabeschouwing.
echter, de laaste voorspelling telt toch?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:39 schreef thettes het volgende:
Eisel lijkt me toch ook wel een goeie outsider voor de winst, ook al zet ik op dit moment in op freire.
Maar ik heb het niet kunnen zien vanwege werk, reed Eisel wel mee dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:52 schreef thettes het volgende:
1. Heeswijk
2. de Jongh
mijn voorspelling
Shit, dat heb ik dan gemistquote:Op zondag 25 maart 2007 16:48 schreef wimderon het volgende:
Nu ook bij de NOS, kwaliteit zal wel ietsje minder zijn dan bij de Zuiderburen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |