Ken je klassiekersquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:40 schreef ScottTracy het volgende:
Trouwens: wielerklassiekers op zaterdag![]()
En dan die beelden van de helicopter die langs de klippen vliegtquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:20 schreef Bartoli het volgende:
Ik kijk er al naar uit bijna 300 km waarvan na de Turchino langs de Ligurische zee/Riviera. Via Aurelia, Via Roma, Poggio, Cipressa, de Capi's laat maar komen
![]()
![]()
En het geweld dat op de Poggio los gaat barsten, en op de Via Romaquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En dan die beelden van de helicopter die langs de klippen vliegt![]()
En de motoren die naar beneden stuiven met in hun zog ofwel de italiaan in de kopgroep ofwel de italiaanse favoriet die teruggebracht moet worden ...quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:00 schreef Sautor het volgende:
[..]
En het geweld dat op de Poggio los gaat barsten, en op de Via Roma![]()
Wat zit er eigenlijk in die infuzen van Checchini ? Zijn volledige cliënteel heeft de griep en/of is compleet uit vorm ...quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:57 schreef wimderon het volgende:
Di Luca doet niet mee, griep.
Heel Italië hoopt op hemquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:36 schreef ScottTracy het volgende:
Ik verwacht wel iets van Ricardo Ricco overigens.
Zit Tankink bij Checchini?quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat zit er eigenlijk in die infuzen van Checchini ? Zijn volledige cliënteel heeft de griep en/of is compleet uit vorm ...
Yep en ik denk dat hij deze eer nog een tijdje zal behouden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:17 schreef Nouk het volgende:
Laatste Nederlander was Hennie Kuiper ofzo?
Ik voorzie een dergelijk geintje tijdens de Brabantse pijl.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Iemand die in het 2de peloton de sprint wint zou eigenlijk de grap moeten uithalen om al juichend over de streep te bollen![]()
Het begint nu echt te kriebelen hequote:Op donderdag 22 maart 2007 14:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Nog twee dagen ...
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |