Ik werd toen juist nuchter jaquote:Op maandag 19 maart 2007 07:06 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zo dronken klonk je toch niet meer toen we crackdown aan het spelen waren.
Heb je de race nou nog gezien of niet?
Ik heb hem 's middags nog gezien. Alleen omdat ik het ander lullig voor jou vond (of omdat de scooter van mijn vriendin niet snel genoeg is) heb ik ook de start gemist.
Wat kunnen we weer trots zijn op Alberts, eerste uitvaller van 2007 "Ik miste mijn rempunt" en niet z'n beetje ook.
Volgens twi kan je pas goed gamen vanaf 1:00 snachtsquote:Op maandag 19 maart 2007 10:51 schreef Heintje het volgende:
Gaan we deze week nog een keer een avondje spelen. Alleen dan niet zo als de TT doet vermoeden maar van 20 tot 23 of zo.
Daar heeft ie wel gelijk in, alleen kan ik dan niet zo goed presteren op mijn stage als ik rond die tijd pas ga gamen.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Volgens twi kan je pas goed gamen vanaf 1:00 snachts
Vast welquote:Op maandag 19 maart 2007 10:51 schreef Heintje het volgende:
Gaan we deze week nog een keer een avondje spelen. Alleen dan niet zo als de TT doet vermoeden maar van 20 tot 23 of zo.
Ik heb hem nog niet, maar ik heb uitgerekent dat als je redelijk goed bent je er toch wel 400 tot 500 uur mee bezig bent.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:46 schreef Wouter2006 het volgende:
heeft er al iemand de 10000 kills? zoja, hoe lang moet je er gemiddeld voor spelen?
Geen whiskey in je cola stoppen dan he.quote:
Ik denk dat ik voorlopig even niks meer hoef.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:08 schreef Heintje het volgende:
[..]
Geen whiskey in je cola stoppen dan he.
Doe maar wodka
Ja, lijkt me een mooie tijd zo tussen 8 en 11 savondsquote:Op maandag 19 maart 2007 10:51 schreef Heintje het volgende:
Zover ben ik nog niet. Ik denk dat ik net iets onder de 3000 zit.quote:
Nopequote:Op maandag 19 maart 2007 12:22 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Ja, lijkt me een mooie tijd zo tussen 8 en 11 savonds
En die twi komt maar eens eerder online dan
8 tot half 1 lijkt me beter.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:22 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Ja, lijkt me een mooie tijd zo tussen 8 en 11 savonds
En die twi komt maar eens eerder online dan
Hoe laat wordt jij geacht om weer naast je nest te staan?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
8 tot half 1 lijkt me beter.
zo rond half 8, hoezo.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:33 schreef Heintje het volgende:
[..]
Hoe laat wordt jij geacht om weer naast je nest te staan?
Dat anderhalve uur dat je langer door wil gaan kun je ook langer blijven liggen.quote:
Same here, ik sta er ook 6u naast. En 7u slaap is toch wel een minimum wil ik een beetje wat kunnen doen overdagquote:Op maandag 19 maart 2007 14:35 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat anderhalve uur dat je langer door wil gaan kun je ook langer blijven liggen.
Dan had je maar geen vuilnisman moeten worden.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:39 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Same here, ik sta er ook 6u naast. En 7u slaap is toch wel een minimum wil ik een beetje wat kunnen doen overdag
Dan zouden wij op de eerste vuilniswagen staan met internet.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dan had je maar geen vuilnisman moeten worden.
Heintje en ik hebben tenminste geen lag met onze vuilniswagenquote:Op maandag 19 maart 2007 14:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dan had je maar geen vuilnisman moeten worden.
Gisteren heb je al gemist.quote:
Ik zit nou pas op de 2800.quote:
Babysittenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 07:06 schreef Heintje het volgende:
[..]
Gisteren heb je al gemist.
Vanavond?
Dan neem je je Xbox toch mee, koters naar bed sturen en gamen maar.quote:
Mwah, het is maar van half 8 tot 10. Niet echt de moeite. En daarna kom ik denk ik niet meer onlinequote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:09 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dan neem je je Xbox toch mee, koters naar bed sturen en gamen maar.
Wat heb je gisteren dan allemaal gedaan. iig niet tot diep in de nacht gegamed.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mwah, het is maar van half 8 tot 10. Niet echt de moeite. En daarna kom ik denk ik niet meer online. Ik ben nu al moe.
Ik heb beneden op de bank gezeten met mijn oudersquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:13 schreef Heintje het volgende:
[..]
Wat heb je gisteren dan allemaal gedaan. iig niet tot diep in de nacht gegamed.
Buffeltjuh werd laatst boos op me, toen we met achja speelden en jullie in het andere team. Ik was namelijk die zaag-glitcher helemaal verrot aan het schelden. Want hij was niet alleen aan het zaag-glitchen, maar elke keer als ik iemand down had, kwam hij hem even killen met zijn zaaggeglitch. En toen was het de druppel en toen kregen we ruziequote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:29 schreef Heintje het volgende:
Maar jij bent een belangrijke schakel in het team. Niemand van ons is zo goed in het uitschelden van Amerikanen dan jij, en in het uit schelden van Duitsers ben je alleen nog maar beter. giechelen.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:35 schreef Heintje het volgende:
Dus daarom was je aan de whiskey gegaan...
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:49 schreef Heintje het volgende:
Ik denk dat ik al een goede TT weet voor het volgende deel:
[Xbox 360] Gears of War #14 ijsmeis en Heintje's SC topic.
Trouwens, ik werd er ook wel vrolijk van.
Oh, ik dacht eigenlijk dat ik irritant was. Daarom vond ik het zo'n goed idee om mezelf op mute te zettenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:52 schreef Heintje het volgende:
Nee, van het gegiechel van jou.
Ik ben niet zo'n alchollist. En whiskey vind ik ook niet echt lekker.
Bijna nooit twi. Bijna nooit. En het was gemixd. En ik drink het wel vaker. En toen ging het ook goed. En. En.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:01 schreef twi het volgende:
Je drinkt nooit, en dan ga je een fles Whiskey achterover slaan?
Heintjeeee. Doe eens liefquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:02 schreef Heintje het volgende:
Er zijn maar twee soorten mensen irritant in GoW. Amerikanen en andere onbekenden die hun bek open trekken. En Nederlanders / bekenden die dat juist niet doen.
Als je nooti drinkt ben je al redelijk aangeschoten na 1 glas whiskey.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:01 schreef twi het volgende:
Je drinkt nooit, en dan ga je een fles Whiskey achterover slaan?
Nee, mensen kunnen je gewoon niet raken doordat je zo labiel loopt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:24 schreef Heintje het volgende:
Eigenlijk is dat wel logisch, als je dronken bent is je reactie minder snel. Dus dat vangt de lag die er standaard is op.
Of zou het dan juist verdubbeld moeten zijn?
Koop dan een reserve Xbox.quote:
Gelukkig kan ik gamen op me laptopquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:48 schreef Heintje het volgende:
Er zijn er zat die in hun bed gamen hoor. en bier morsen
Waarom ga je dan niet ziek op de bank liggen. Dat doe ik ook altijd als ik ziek ben.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik gamen op me laptopmaar geen tv in me kamer waarop ik me 360 kan aansluiten
![]()
Eten en drinken doe ik niet in bed, k wil geen kruimels en dergelijke in me bed
Dat doet ie binnenkort ook wel bij mij als de mijne opgestuurd moet worden.quote:
Niet tegen Amerikanen en Duitsers.quote:
Te ziek en moe om de trap af te lopenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet ziek op de bank liggen. Dat doe ik ook altijd als ik ziek ben.
En pas maar op dat ijsmeis geen beschuitje bij je komt eten.....
Vanavond dan?quote:
Nou ja, soms werd er taktiek besproken hoe het in irak aan toe ging, NNNOoooo in IIIIIRAK, en dan deden we dat ook zo.quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:15 schreef Heintje het volgende:
Een potje van 30 rondes?
En voor die mensen heb je de mute functie. Zeker als het 30 rondes is zou ik die muten.
maar ik zou dan ook het liefste iedereen preventief muten die ik niet ken. Als dat toch eens wat minder werk was....
Dat was dus weinig genade taggen. Ook de torque bow heb je dan niet gebruikt. En de boomshot denk ik ook niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:18 schreef bigore het volgende:
[..]
Nou ja, soms werd er taktiek besproken hoe het in irak aan toe ging, NNNOoooo in IIIIIRAK, en dan deden we dat ook zo.
Het was sowieso in warmachine, dus de boomshot was er niet bij, maar heb wel paar keer getagt en de torque ging gruwelijk lekker. Kreeg zelfs een keer te horen, You Cheater with the torque!. Had 31 kills, was ik toch zeer blij meequote:Op woensdag 21 maart 2007 08:22 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat was dus weinig genade taggen. Ook de torque bow heb je dan niet gebruikt. En de boomshot denk ik ook niet.
Oke, ik doe wel even meequote:Op woensdag 21 maart 2007 07:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
Vanavond dan?
Morgen en vrijdag kan ik waarschijnlijk niet.
Als of je er helemaal niks aan vind....quote:
Neeeee, maar ik doe niet lang mee. Beetje bijtijds naar bed.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:19 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als of je er helemaal niks aan vind....
Ik heb hem niet veel zien slaan. Dus ik geloof dat ie veel headshots maakt. Inclusief Active Reload.quote:Maakt hij veel headshots met de sniper? Of met een active reload iemand down schieten en dan dood slaan. Of van dicht bij iemand schieten en dan nog snel een keer slaan om iemand down te krijgen, en vervolgens dood slaan.
Of je moet noobs hebben die langer dan 5 seconden stil blijven staan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:45 schreef twi het volgende:
Headshots zijn op zich wel te doen, alleen moet je dat zoals de Hammer of de boog aanpakken. Schieten waar je denkt dat ze gaan lopen. Op 't hoofd richten en dat zo proberen te raken lukt inderdaad amper en is meer geluk.
Mausoleumquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:43 schreef Heintje het volgende:
Head shots zijn toch meestal niet makkelijk en dus vaak geluk. De headshot achievement kun je ook makkelijker met het shotgun halen. In welke map was het trouwens?
Dan is het wel een kunst om 3 keer iedereen af te maken met de sniper. Het zegt ook veel over de rest van zijn team.quote:
quote:
quote:U probeert een webpagina te benaderen die niet is toegestaan.
URL: games.fok.nl/news.php?newsid=16853
Categorie: Games
Doe mij in dat geval maar de DOA film.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:28 schreef bigore het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de hoofdrol speler wordt
[afbeelding]
![]()
Ik ben blij dat ik nog op het forum kan. Is volgens mij ook het enige onderdeel van fok waar ik nog op kan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Whehehe, op school is ook alles geblokkeerd met games erin.
Was warzone of niet?quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:15 schreef ijsmeis het volgende:
Buffeltjuh is trouwens een sniperhoer geworden. Gisteren was ie bij mij wat potjes aan het spelen en hij had ze gewoon 3 rondes allemaal mét de sniper.
Nu vindt ie dat ik dat ook moet oefenen, want hij zegt dat het kei makkelijk is. (en dat moet dan ook wel, want hij doet dat pas 3 dagen en knalt ze er nu al allemaal mee af)
En dan de bleed out op 5 sec. Een active reload schot en je hebt iemand bijna zeker dood.quote:
Dan moeten het wel headshots geweest zijn, op execution is het niet te doen..je downed iemand en voor je dichtbij genoeg bent voor de executie issie of al weer op zijn benen, of je teammaat heeft hem gejatquote:
vrijen, want een libelle woord...quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:26 schreef ijsmeis het volgende:
Heintje lag te vrijen met zijn vriendin.
Oke. Ze waren elkaar aan het lebberen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:41 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
vrijen, want een libelle woord...
Hap nou nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:12 schreef Heintje het volgende:
Dat viel wel mee hoor, gewoon een klein kusje.
En dat :"Je volgt er niks van he?" ging over het gesprek wat ik daarna met mijn vriendin had.
En toen ging jij maar met Tim bellen.
Zelfs hier hap ik bij deze op/in.quote:
Over potjesquote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:12 schreef Heintje het volgende:
Dat viel wel mee hoor, gewoon een klein kusje.
En dat :"Je volgt er niks van he?" ging over het gesprek wat ik daarna met mijn vriendin had.
En toen ging jij maar met Tim bellen.
Ja klopt, mijn vriendin had wat goed te maken dus had ze een paar plastic bloementjes gekocht. En dat ging ze allemaal laten zien.quote:
Ik zal kijken of ik kan vanavondquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:00 schreef Heintje het volgende:
Wie doet er vanavond mee?
En morgen nacht?
K zal eens kijken of vanavond de tv vrij isquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:00 schreef Heintje het volgende:
En morgen nacht?
Vanaf een uurtje of 12 vanavond ben ik er welquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:00 schreef Heintje het volgende:
En morgen nacht?
als ik ziek ben speel ik er júíst opquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:12 schreef Viro het volgende:
*zucht*
Al 1 hele week niet kunnen spelen op me 360![]()
Eerst ziek en daarna geen tijd![]()
Ik speel met 5.1 surround meestal, maar als je dan ergens je verstopt kan ik echt horen als iemand van bijv linksachter komt aanlopen/rennen. iets wat veel andere mensen blijkbaar niet hebben, als ik zo teamgenoten observeer als ik weer eens dood ben.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:30 schreef Heintje het volgende:
Ik speel nog steeds in stereo maar ik merk wel het verschil tussen iemand die van voren komt of iemand die van achteren komt.
Is denk ik de combinatie van beeld en geluid.
Ik heb het ookquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:02 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ik speel met 5.1 surround meestal, maar als je dan ergens je verstopt kan ik echt horen als iemand van bijv linksachter komt aanlopen/rennen. iets wat veel andere mensen blijkbaar niet hebben, als ik zo teamgenoten observeer als ik weer eens dood ben.
Allebeiquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:11 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
wat heb je ook, surround of dat je vaak van achteren gepakt wordt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen achquote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:13 schreef ach het volgende:
moh wat gtaat iedreen dotc halepn
[start spel op] [druk op "B"] klaar.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:59 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wou net zeggen. Ik kan totaaaaal niet zagen in GoW.
Zo werkt dat niet Jimmiequote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:13 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
[start spel op] [druk op "B"] klaar.
Gister had ik steeds dat ik van wapen veranderde en ook een keer reloadde met active reload terwijl ik niet eens op die knoppen druktequote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet Jimmie. Bij mij doet die zaag het nooit.
Volgens mij is er sowieso iets mis met mijn controller. Hij schiet af en toe ook niet meer.
Ja, gisteren dacht ik één keertje ook dat ik dood was, dus ik deed niks en ik dacht dat ik met Heintje meekeekquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:45 schreef ach het volgende:
[..]
Gister had ik steeds dat ik van wapen veranderde en ook een keer reloadde met active reload terwijl ik niet eens op die knoppen drukte![]()
Kan dat danquote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:33 schreef twi het volgende:
Nee, 't valt eerder onder poging tot doodslag
Koop een TV, of een VGA kabel zodat je de PC monitor kunt gebruiken.
*besteld heeft.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:30 schreef twi het volgende:
Bo-bo-booooo bo-bo-bo-bo-bo-BOL punt kommmmmm
Als het een 42" LCD is zou ik alles behalve m'n bed uit de kamer halen en alleen dat ding ophangen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:35 schreef Viro het volgende:
[..]
*besteld heeft.
Nu nog een smoes verzinnen voor een nieuwe 360![]()
btw, ik heb een eigen tv, maar die kan ik niet kwijt in me kamer. Waar the heck moet ik een 42' inch tv kwijt in me kamertje die al bijna to de nok vol zit
Sry over dat gezeik van me pa, moest het even kwijt
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:36 schreef twi het volgende:
[..]
Als het een 42" LCD is zou ik alles behalve m'n bed uit de kamer halen en alleen dat ding ophangen.
buggy kutspelquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, gisteren dacht ik één keertje ook dat ik dood was, dus ik deed niks en ik dacht dat ik met Heintje meekeek. En dat poppetje sprong ook naar achteren enzo. Maar dat was ik zelf
Terwijl ik niks deed
WTF. Na dat springen ging ie overigens dus wel meteen dood
.
Op insane wil ik je wel helpen.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:09 schreef ach het volgende:
Vanaf nu zeg ik weer niet zo veelZijn er vrijwilligers die me willen helpen het spel uit te spelen in coop? Ik vind de SP een beetje saai maar wil hem wel uitspelen
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:02 schreef Heintje het volgende:
Er zijn maar twee soorten mensen irritant in GoW. Amerikanen en andere onbekenden die hun bek open trekken. En Nederlanders / bekenden die dat juist niet doen
hehe, katertje?quote:Op zondag 25 maart 2007 20:50 schreef skippy22 het volgende:
Co-op insane @ de zondag nee dat gaat niet lukken hier![]()
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen op de regel.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:33 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Als ze wat zeggen vind je het al irritant
![]()
Voor jou wel klote, maar volgens mij heb je zat andere dingen te doen.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:04 schreef bigore het volgende:
tot zaterdag heb ik internet, en dan dikke week niet
quote:Op maandag 26 maart 2007 12:06 schreef Heintje het volgende:
[..]
Voor jou wel klote, maar volgens mij heb je zat andere dingen te doen.
Dat hejje helemaal goed.
En voor ons maakt het niet zoveel uit aangezien je toch nooit mee doet...
Jullie spelen ook echt vaak op onmogelijke tijden,als ik hier lees dat jullie tot 3 of 4 uur doorgaan heb ik het al weer gezien![]()
Die tijden vallen wel mee hoor, door de week is meestal van 8 of 9 tot 11. En in het weekend kan het wel later worden. Maar de laatste keer dat ik tot 3 uur GoW gespeeld heb is al weer een tijdje geleden.quote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 20:37 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Nou, nog iemand die SP wil co-op'en? Dit keer wel liever wel insane.
Heb alle sp-achievements wel, heb alleen ff zin om te SP'en. Maar dan niet met van die kut amerikanen die midden in het spel ineens quiten.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:17 schreef twi het volgende:
Ah, dacht dat jij ze nog niet zou hebben als je Insane nog niet had gehaald
Je hebt de hardcore achievements nog niet eens.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:21 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb de cogtags nog niet. Hmm.
Neequote:Op maandag 26 maart 2007 21:25 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Je hebt de hardcore achievements nog niet eens.
Als iemand anders host dan kan je daarmee wel op insane spelen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:18 schreef Wouter2006 het volgende:
insane kan die nog niet eens spelen, die moet je eerst nog unlocken
marcel het intereseert volgens mij helemaal niemand dat jij een hd-tv hebt.. dus dat hoef je niet in elk topic te verkondigenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:29 schreef jorienvdherik het volgende:
met hd-tv is die mooi zeg de tyfus, balen dat live vandaag offline is
Ow, dat wist ik niet. Maar die ga ik dan wel mooi even co-op doen, anders haal ik hem niet, denk ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 06:54 schreef Heintje het volgende:
Als je dan gelijk op insane begint hoef je hardcore niet te doen. die krijg je er dan gelijk bij.
Insane is idd alleen leuk in co-op.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ow, dat wist ik niet. Maar die ga ik dan wel mooi even co-op doen, anders haal ik hem niet, denk ik.
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:06 schreef markthemen het volgende:
[..]
marcel het intereseert volgens mij helemaal niemand dat jij een hd-tv hebt.. dus dat hoef je niet in elk topic te verkondigen![]()
Ik zou het niet weten. Voor de rest heeft niemand er problemen mee.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:43 schreef Viro het volgende:
Wie gaat er morgen ranked spelen ???
@ heintje : heb je een idee waarom ik iedere gehoste game van jou niet kan vinden![]()
Zit iedere keer als een gek te zoeken, maar vind helemaal niks![]()
![]()
Hoezo? Ging gisteren toch best lekkerquote:Op donderdag 29 maart 2007 07:24 schreef Heintje het volgende:
Als ik zo door ga als de laatste tijd heb ik over een half jaar of zo die 10000 kills.
tof man, speel je nog vaakquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:06 schreef markthemen het volgende:
[..]
marcel het intereseert volgens mij helemaal niemand dat jij een hd-tv hebt.. dus dat hoef je niet in elk topic te verkondigen![]()
Dat ging het ook, van 8 tot 11 66 kills gemaakt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoezo? Ging gisteren toch best lekker?
Ben je daarna nog doorgegaan eigenlijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:10 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat ging het ook, van 8 tot 11 66 kills gemaakt.
Of was het al halfnegen voor ik mee kon doen?
Maar met 66 kills op een avond haal ik ongeveer 250 tot 300 kills in een week.
Even uitgaande van de 250. 7000 / 250 is 28. En 26 weken is een half jaar.
Ik denk alleen dat er over een tijdje spellen gaan komen de er voor gaan zorgen dat GoW een paar weken niet of minder gespeeld gaat worden. (Forza2)
Maar van alle spellen die ik tot nu toe op live gespeeld heb is GoW nog steeds de beste en gezelligste.
Nee toch maar niet, doe we vanavond...... Dus als je wil...quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ben je daarna nog doorgegaan eigenlijk?
Misschien. Ik ga eerst even ergens anders naartoequote:Op donderdag 29 maart 2007 09:28 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nee toch maar niet, doe we vanavond...... Dus als je wil...
Dat ligt er aan wat je onder binnenkort verstaat.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Komen er binnenkort nog nieuwe maps ?
Als je zo door gaat als gisteren dan haal je die 100 wel binnen een week...quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:56 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb trouwens pas 20 chainsawkills, zag ik.
Ja, volgens mij had ik er gisteren 10 ofzoquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:04 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als je zo door gaat als gisteren dan haal je die 100 wel binnen een week...
Ik clocktower heb je iig duidelijk laten zien dat je WEL kan zagen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, volgens mij had ik er gisteren 10 ofzo.
Ja, maar toch vind ik het maar 3x niks aangezien je daarna meteen neergeknald wordt door een shotgunquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:19 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik clocktower heb je iig duidelijk laten zien dat je WEL kan zagen.
Als je beschoten wordt werkt hij niet. En idd wordt je daarna vaak afgemaakt. Maar als je eenmaal aan het zagen bent is de kill ook zeker.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar toch vind ik het maar 3x niks aangezien je daarna meteen neergeknald wordt door een shotgun. Dus je hebt elke keer maar 1 óf 2 kills per rondje.
Oh en op het eind van die map deed ie het niet meer btw. Kutding. Ik mag zeker maar een bepaald kills halen met de zaag
![]()
.
Dat weet ik, maar hij schoot niet. Maar misschien liet ik te snel de B los ofzo.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als je beschoten wordt werkt hij niet. En idd wordt je daarna vaak afgemaakt. Maar als je eenmaal aan het zagen bent is de kill ook zeker.
Hoevaak heb je niet dat je achter iemand staat en dan hem nog niet dood kan schieten met je shotgun. In dat geval is de zaag de oplossing.
Als je met de zaag bezig bent moet je B niet loslaten. of je moet al echt in het zaag gebeuren zitten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar hij schoot niet. Maar misschien liet ik te snel de B los ofzo.
Mja, maar die wapenwissel gaat ook niet echt snel.. Dat vind ik wel minder.
Met RT steekt ie volgens mij ook wat verder uit. Toch?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:28 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als je met de zaag bezig bent moet je B niet loslaten. of je moet al echt in het zaag gebeuren zitten.
En met de RT kun je nog extra toeren maken met je zaag, alleen of je daar iets aan hebt is mij nog steeds niet duidelijk.
Het is me nog niet op gevallen. En ofdat het uitmaakt als het zo is weet ik ook niet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Met RT steekt ie volgens mij ook wat verder uit. Toch?
Hmm, vanavond even oefenenquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:34 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het is me nog niet op gevallen. En ofdat het uitmaakt als het zo is weet ik ook niet.
Zoveel doe ik eigenlijk niet meer met de zaag. Alleen als het met mijn shotgun echt niet wil lukken wil ik nog wel eens gaan zagen. Dan ben je al blij met 1 kill en dat je daarna zelf dood bent is dan maar zo.
Je kan alle kills achievements halen. Is alleen een kwestie van tijd. Maar voor veel is warzone zoveel makkelijker omdat je dan iemand die down is van een afstandje af kan maken met een wapen naar keuze.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm, vanavond even oefenen.
Daarna ga ik voor de granaatjes. En daarna voor de Boog.
De rest van de achievements zal ik nooit halen. Mja, misschien het reviven
![]()
.
hoeveel potjes heb je dan wel niet gespeeld, ik maar 44 zag ik laatstquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:36 schreef markthemen het volgende:
[..]
ja paar potjes per dag.. sta nu op 3200 kills ofzo
Kan wel, maar geen zin in. Net zoals de pistol. Die heb ik werkelijk nooooooooooit aangeraakt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:42 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je kan alle kills achievements halen. Is alleen een kwestie van tijd. Maar voor veel is warzone zoveel makkelijker omdat je dan iemand die down is van een afstandje af kan maken met een wapen naar keuze.
Warzone is wel fijn. Maar dan moet je dat een heletijd spelen. Geen warzone en Execution door elkaar.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kan wel, maar geen zin in. Net zoals de pistol. Die heb ik werkelijk nooooooooooit aangeraakt.
En de sniper.. tja.. ik kan het niet zo goed, dus ook daar heb ik geen zin in.
En gisteren speelde ik even warzone en dat speelde gewoon echt kut. Execution is!
Er is onderscheid tussen Pistol en headshots hoor...quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:25 schreef Heintje het volgende:
Ik speel ook alleen nog maar excution. Maar warzone is zeker voor een aantal achievements een must.
Voordat je 100 pistol headshots hebt...
Een headshot telt toch als headshot en een kill met het wapen waarmee je die headshot maakt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Er is onderscheid tussen Pistol en headshots hoor...
100 pistol headshots= headshot = geen pistol
Pistol moet echt van een afstandje gebeuren, doe je het te dichtij dan telt die als execution
Nope tis het 1 of het ander.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:24 schreef Heintje het volgende:
[..]
Een headshot telt toch als headshot en een kill met het wapen waarmee je die headshot maakt.
Van dicht bij iemand die down neer schieten is idd alleen een execution.
Dus als je de pistol achievement in excution wil halen moet je headshot maken met dat ding.
Nope, zit je toch helaas naast, ook als je sniperheadshot maakt krijg je sniper kill en headshot kill, zelfde geldt voor de pistol.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nope tis het 1 of het ander.
Headshot = headshot
Pistol = Pistol
je krijgt de kill waarvan er een icoontje links onder op je scherm verschijnt
Ehm, voor zover ik weet klopt dat toch echt niet, het kleine icoontje geeft aan wat voor kill je krijgt. Lijkt me zowiezo erg vreemd, als 1 kill voor 2 zou kunnen tellen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:34 schreef bigore het volgende:
[..]
Nope, zit je toch helaas naast, ook als je sniperheadshot maakt krijg je sniper kill en headshot kill, zelfde geldt voor de pistol.
Dat doe ik dus ook maar ik krijg de map niet te zienquote:Op donderdag 29 maart 2007 06:56 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Voor de rest heeft niemand er problemen mee.
Je gaat naar Versus --> Xbox Live Ranked --> Join Custom game
En daar moet je zoeken met de gegevens die we je gegeven hebben.
Dus gamemode op execution zetten. Vervolgens maak je van min ronden en max ronden het aantal dat we je geven.
Dan laat je hem zoeken en in het lijstje dat er dan komt kies je de map die je hebt door gekregen.
Als die map er vaker bij staat is het een gokken. (en je kan het soms zien aan het aantal spelers dat er in zit.
hoezo, je krijgt de map niet te zien?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook maar ik krijg de map niet te zien![]()
Nou! Tim had laatst iets aan zijn poorten veranderd en toen kon ik zijn game ook niet meer vinden (zelfs op 19 rondes niet, waar amper games staan!) En hij kon wel andere games joinen dus het was niet zo dat ie er geen kon zien of vinden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:22 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
hoezo, je krijgt de map niet te zien?
Als je zoekt op bijv execution, min 9 ronden, max 9 ronden. dan krijg je een lijstje te zien met maps, aantal spelers (bijv 2/8) en je "ping".
Mocht je dan meerdere keren dezelfde map treffen, dan moet je ff kijken naar de ping en evt het aantal spelers (mocht je met z'n 4en ranken, en je zoekt al ff, dan zitten er waarschijnlijk al 3 of meer in die map) en anders gewoon gokken.
Als je NAT maar openstaat moet alles goed gaan, als dat op strict staat wil het nog wel eens fout gaan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou! Tim had laatst iets aan zijn poorten veranderd en toen kon ik zijn game ook niet meer vinden (zelfs op 19 rondes niet, waar amper games staan!) En hij kon wel andere games joinen dus het was niet zo dat ie er geen kon zien of vinden.
Dus wie weet ligt het aan de instellingen van zijn poorten.
SPREEK ME NIET TEGENquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:51 schreef twi het volgende:
Of gewoon je X360 als DMZ Host instellen in je router.
Over host gesproken, wanneer komt jouw 360 weer eens naar nederland?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:51 schreef twi het volgende:
Of gewoon je X360 als DMZ Host instellen in je router.
Granaat selecteren, naar iemand toe rennen, als je dichtbij bent op B drukkenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:09 schreef skippy22 het volgende:
Ik weet nog steeds niet hoe je iemand moet taggen Heb alle knopjes geprobeerd en het werkt niet![]()
Dat deed ik ookquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:19 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Granaat selecteren, naar iemand toe rennen, als je dichtbij bent op B drukken
en je ziet je ventje/locustje wel een slaande (van boven naar beneden) maken?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:52 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dat deed ik ookNou ja probeer het straks nog wel een keer
Leuk ding zo'n 360quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:29 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Die filmpjes skip ik altijd, omdat ik bang ben dat m'n 360 dan weer vast loopt.
Nog steeds geen uitzonderlijke problemen mee.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:28 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
en je ziet je ventje/locustje wel een slaande (van boven naar beneden) maken?
Ik heb nog nooit problemen gehad met m,n xbox360quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:29 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Die filmpjes skip ik altijd, omdat ik bang ben dat m'n 360 dan weer vast loopt.
Dan ben je niet dicht genoeg bij een tegenstander. Team mates kun je niet taggen, ook niet als frendly fire aanstaat. Wel jammer, zou wel gaaf zijn om elkaar een smoke granate te taggen en dan op de vijand af te gaan.quote:
Dat ga ik maar eens vandaag doen. K denk dat het aan me router ligtquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als je NAT maar openstaat moet alles goed gaan, als dat op strict staat wil het nog wel eens fout gaan.
Je moet je poorten :
88 UDP
3074 UDP/TCP
Forwarden naar je xbox dan moet de NAT als het goed is op open komen te staan als die daar nog niet op staat.
Maar wel problemen dus? Dat vind ik niet kunnen van een consolequote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:07 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nog steeds geen uitzonderlijke problemen mee.
De laatste tijd echt weinig.
En ik las net dat ik nog bij de minderheid hoor, de mijne is nog steeds niet kapot.
Ik zal rond een uur of 23.00 oline komen, k hoop dat ik nu wel games kan joinen nu ik bepaalde poorts op me router heb opengegooidquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:20 schreef ach het volgende:
dussss iemand nog GoWen?
Jahquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:30 schreef Viro het volgende:
Problemen met router opgelost, ik kan weer lokale gehost games/matches joinen![]()
edit :
Is het normaal als je controller dit doet![]()
kwaliteit van filmpje is bagger omdat ie gemaakt is met me mobiel![]()
![]()
quote:Zoals te lezen is komt er dus een nieuwe multiplayer-mode genaamd Annex. Er is nog niet meer over deze mode bekend, maar er gaan geruchten dat de multiplayer-mode de vormen van 'capture the flag' zal gaan aannemen. Tevens worden er met de update weer de nodige bugs hersteld.
De gehele update zal gratis te verkrijgen zijn voor de bezitters van Gears of War.
Misschien dat ik er ook al wel eerder ben. Maar om een uur of 10 zeker.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:00 schreef ijsmeis het volgende:
Ik, misschien.
quote:Gears of War update brengt nieuwe multiplayermodus
Nieuws | 31 maart 2007 - De volgende update van Gears of War is momenteel de testfase in gegaan en inmiddels zijn de eerste details bekend van deze patch.
Zo zal er voor VGA-gebruikers met een resolutie van 1280x1024 ondersteuning komen van 720p. Nog interessanter is de bekendmaking van een gloednieuwe multiplayermodus, genaamd Annex.
Verwacht snel meer duidelijkheid over deze update van Gears of War en ook informatie over wanneer deze beschikbaar zal worden.
Ah ok ik begon te twijfelen. K heb hier vaker of ring of death ofzo gelezen en raakte gelijk in paniek toen ik het zag gebeurenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 07:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Jah
Je batterij is bijna leeg dan doet ie dat
Ik ga eerst nog even Def Jam spelenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:37 schreef Heintje het volgende:
[..]
Misschien dat ik er ook al wel eerder ben. Maar om een uur of 10 zeker.
Als je geen zin hebt ga je toch niet. Ownee wacht. Geloof laat dat niet toe.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga eerst nog even Def Jam spelen. Oh en ik kan het niet te laat maken, want ik moet morgen dus om 9 uur in de kerk zitten (
).
Ik ben totaal niet gelovigquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:01 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt ga je toch niet. Ownee wacht. Geloof laat dat niet toe.
Zeg dat je geen tijd hebt. Anyhoo.. Ik ga nu GOW-enquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet gelovig. Ik doe het voor iemand anders zeg maar. Soort communie-shizzle.
Ik ben ook al niet op haar communie geweestquote:
Yeehaaaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:04 schreef linebear het volgende:
binnenkort mogen jullie mij ook eens inmaken met GoW
Jawel. Maar je bent film aan het kijkenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:44 schreef Heintje het volgende:
Ben ik niet online?
Mijn vriendin is een DVD aan het kijken, en dan komen er geen berichtjes door. Anders had ik je private chat wel geacepteerd.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jawel. Maar je bent film aan het kijken. En je accept mijn private chat niet. En dat terwijl ik je headset onder wilde kreunen.
.
Nou, mag ik mee?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:04 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
En die gaat zo naar de bios.
Welke Film?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:04 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
En die gaat zo naar de bios.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |