Dat was niet van een jointjequote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:49 schreef twi het volgende:
Hihi, hoehoe, hihi, hoehoe, hihi, hoehoe. En dat drie dagen na een jointje. Ben benieuwd hoe je direct erna was
Dus Phoebe heeft altijd eerst geblowed voordat ze Gears of War gaat spelen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat was niet van een jointje!
Na een jointje kan ik niks meer zeggen. Dat is wel irritant. Dan staat er zo'n locust voor me en dan wil ik zeggen waar, maar dan komt het er gewoon niet meer uit.
Vandaar haar wat zwaardere stemquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:37 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dus Phoebe heeft altijd eerst geblowed voordat ze Gears of War gaat spelen.
Morgenavond.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:41 schreef GokuSFE het volgende:
Zijn er na 12-en vanavond nog mensen online? Ik ga nu eerst pilzen
Ikke, hoop ik.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:41 schreef GokuSFE het volgende:
Zijn er na 12-en vanavond nog mensen online? Ik ga nu eerst pilzen
dan mik je toch echt nog niet goed genoeg.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:42 schreef ach het volgende:
De nederlanders zijn meestal dronken![]()
Gaar spel is het ook eigenlijk, ondrennend met B ingedrukt maak ik meer kills dan als ik probeer te mikken![]()
Ik drink het nooit meerquote:Op zondag 18 maart 2007 12:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik zei toch, whiskey hoor je puur te drinken!
Ben bij mn vriendin dit weekend, en dus weg van mn 360quote:Op zondag 18 maart 2007 00:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
en waar blijft goku, normaal ligt ie om 11 uur in bed, en nu komt ie ook al niet opdagen.
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:15 schreef twi het volgende:
Volgende keer maar Baileys en cola dan. Krijg je er van mij nog een rolletje Mentos bij.
Bij mij ging het er dus ook in. Maar de whiskey vond dat niet okéquote:Op zondag 18 maart 2007 13:17 schreef Viro het volgende:
Whiskey gaat er bij mij wel in hoor![]()
Je houd ervan of niet![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 14:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bij mij ging het er dus ook in. Maar de whiskey vond dat niet oké.
Zo dronken klonk je toch niet meer toen we crackdown aan het spelen waren.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:54 schreef ijsmeis het volgende:
Mja, Heintje, net nadat we stopten ben ik naar de wc gerend en heb ik even een partijtje staan kotsen.![]()
. En ik heb de start gemist -> "ow Heintje, het is al 6 minuten over 4!!!"
![]()
![]()
.
Zullen we van de week maar eens goed gaan maken.quote:Op zondag 18 maart 2007 01:47 schreef twi het volgende:
Zelden zo chagrijnig geworden van een avond gamenKut in GoW, vastlopers in GoW, nog kutter in GoW, Crackdown niet voor elkaar krijgen, vastlopers in Crackdown, een X360 die op het punt staat te overlijden. Gelukkig nog een glas whiskey van ijsmeis gehad, anders had ik een torenflat opgezocht
Achja, je bent hem dan maar 5 weken kwijt he.quote:Op maandag 19 maart 2007 08:53 schreef twi het volgende:
Voor achja was het ook niet leuk, iedereen naar links en hij alleenDus ben toen maar met achja gaan spelen. Want ik ben lief.
Maar mijn Xbox is het aan het begeven. Crasht 'ie vandaag of morgen nog een keer, dan bel ik MS en stuur ik 'm op. Komt wel goed uit, want komende week moet ik eigenlijk eventjes wat harder werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |