Gefeliciteerd dat je kansloos bent. Of is er een andere reden?quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:09 schreef bigore het volgende:
Zouden jullie mij eens niet feliciteren, stelletje relkonijnen.
[/Edit]quote:Geboortedatum: 15-03-1979
ik ben 28 gewordenquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:16 schreef Heintje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dat je kansloos bent. Of is er een andere reden?
Ik krabbel heul niet terug!quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:00 schreef twi het volgende:
Eerst zeiken en nu allemaal terugkrabbelen. Ik ben er gewoon. weer of geen weer!
Ik haat edits.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:07 schreef Heintje het volgende:
Na 51525 posts zou je toch wel moeten weten hoe edit werkt. Maar dan kom je natuurlijk niet aan de 51525 posts.
Maar ja, haal eerst die 10000 kills maar zaterdag.
Dan zou ik als ik jou was maar eens wat minder postenquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
Meer dan 50.000 posts hebben is echt kansloos.
quote:Aantal posts: 49875 (gemiddeld 27 per dag)
Speel je wel eens GoW met één handquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:57 schreef Heintje het volgende:
Ik kan gewoon niet zo snel lezen, en dus ook minder topic te gelijk bij houden. Ik heb op het moment ook maar 4 topics die ik volg. Deze, het centrale 360 topic, het worms topic en een kerstprijsvraag topic.
En ik heb vooral in het begin weinig gepost. Ik heb me namelijk aangemeld voor de frontpage en pas later het forum ondekt.
En thuis zit ik niet zoveel op het forum. Dat is meer iets voor stages en school. Thuis kan ik mijn tijd ook besteden aan het halen van achievements, of aan rukken.
Alleen als jij meedoet, anders wordt ik er niet geil van.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Speel je wel eens GoW met één hand?
Vergeleken met 50000 is 2500 gewoon weinig, of het nou om posts, kills of pakken melk gaat.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:14 schreef bigore het volgende:
Heintje heeft nog 2 x zoveel posts als ik en dat vind je weinig?
Braafquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:01 schreef Heintje het volgende:
[..]
Alleen als jij meedoet, anders wordt ik er niet geil van.
Maak er maar een kwartet vanquote:
Jij F1quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga om 4 uur wel F1 kijken heur.
Ben je een beetje goed in het spel? Ik wil een eerlijk antwoord, ik zal je er niet op afrekenenquote:
Misschien Jimmehhhh ook nog wel?quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:50 schreef twi het volgende:
Ik denk dat Goku en Phoebe ook wel meedoen, dan zijn we met z'n 6'en
3vs3 ranked
Beter!quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:50 schreef twi het volgende:
Ik denk dat Goku en Phoebe ook wel meedoen, dan zijn we met z'n 6'en
3vs3 ranked
's nachts?quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:51 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, die knurft gaat naar een of andere knurftenbeurs.
Je kan wel editten... Goed zo, grote meid.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:53 schreef ijsmeis het volgende:
Vast de volgende dag.
[edit] Oh ja, hij moest om 6 uur op eh?
In bedoel het ook figuurlijk...quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:56 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben niet groot hoor [afbeelding] [afbeelding].
Best een prestatie, zo'n streak van 51547.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:00 schreef ijsmeis het volgende:
Weet ik, Heintje!
edit: ik zal even mijn mond houden, want elke keer als ik post dan komt er onzin uit.
Ik vind het niet erg, zo kom ik de dag op mijn stage een beetje door.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:00 schreef ijsmeis het volgende:
Weet ik, Heintje!
edit: ik zal even mijn mond houden, want elke keer als ik post dan komt er onzin uit.
Moet dat, dat ontopicquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:08 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg, zo kom ik de dag op mijn stage een beetje door.
Maar als nou iemand dit topic report in het FB topic moet een mod de helft van het topic weg gooien.
Of zullen we deze ff vol maken en in het volgende deel ontopic gaan slowchatten?
Ik moet een programma maken, nee geen GoW kloon.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Moet dat, dat ontopic?
Dan zet ik gewoon in elke post Gears of War (<- ontopic!), dan is het wel ontopic.
Wat doe je voor een stage? Iets met Gears of War (<- ontopic!).
Oh ja, ik ben nu ook aan het werk, jammer genoeg geen GoW en ik heb eigenlijk ook even geen fluit te doen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik moet een programma maken, nee geen GoW kloon.
Maar ik heb nou wat dingen af die ik eerst gecontroleerd wil hebben maar mijn begelijder vind klanten belangrijker dan mij helpen. (of misschein zit hij wel thuis Gears of War te spelen, co-op met klanten)
Dat wordt dan 4 tegen 3. Dus we hebben nog 1 vrijwilliger nodigquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:15 schreef ach het volgende:
Ik wil ook meedoen als ik nog weet hoe de controller werkt en ik niet weer in slaap val
Ik geloof eigenlijk niet dat Goku mee doet. Ook al verwachten wij dat natuurlijk wel allemaal van hem, hij zit meestal in het weekend bij of op zijn vriendin.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat wordt dan 4 tegen 3. Dus we hebben nog 1 vrijwilliger nodig. Wilde die angel nogwat niet meedoen? Dacht ik? Demon007 op Xbox Live?
Mja, twi, ik heb ooit eens achter de schermen gevraagd aan de GAM-mods of er niet een GoW-toernooitje kan worden opgezet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:21 schreef twi het volgende:
Met 8 man moet je wel geluk hebben dat er net niemand joined, of we moeten player games gaan doen
Of 2 FOK!sessies opzetten en kijken wie het meeste wint
Is zeker leuk, maar het is nou te laat om nog echt een succes te worden ben ik bang. Ik denk dat je hooguit 15 deelnemers kan krijgen. En dat is niet genoeg voor een clan tournooi. Dus dan krijg je teams die iedere keer uit andere mensen bestaan. En dat maakt het weer lastig, zeker omdat het om het team resultaat gaat.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, twi, ik heb ooit eens achter de schermen gevraagd aan de GAM-mods of er niet een GoW-toernooitje kan worden opgezet.
Is dat wat? Want dan wil ik dat wel regelen/topic over openen/uitwerken.
Ik vind het goed, ik ben iig deelnemer nummer 2.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:40 schreef ijsmeis het volgende:
Mwah, misschien als er een toernooitje komt dat weer wat meer mensen GoW erbij pakken?
Zeker als ik er even reclame voor ga maken en de games-redactie even in hun zij por![]()
?
Dan por ik de PR van het forum ook even in hun zijquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:43 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik vind het goed, ik ben iig deelnemer nummer 2.
Maar zeker zonder prijzen denk ik dat er weinig mensen mee zullen doen. Veel mensen zullen zich op geven maar als er een datum bekent is zal de helft afhaken.
Ook die VP kerst suprise is niet echt een succes geworden...
Hoe wil je dat tournooi dan houden? En hoe wil je kijken wie de winnaar is?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan por ik de PR van het forum ook even in hun zij!
Daar wil ik nog even over nadenken. Ik had al wel wat ideetjes.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:49 schreef Heintje het volgende:
[..]
Hoe wil je dat tournooi dan houden? En hoe wil je kijken wie de winnaar is?
Kom maar op, ik zit nou toch in de ontwerpfase op mijn stage dus misschien kan ik je helpen een tournooi te ontwerpen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar wil ik nog even over nadenken. Ik had al wel wat ideetjes.
Nou, 3 tegen 3 laten spelen. De andere 2 blijven op de spawn staan en houden alles bij. Tevens moet er één van die twee de host spelen, zodat er niemand gaat huilen dat iemand wint omdat diegene de host is.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:51 schreef Heintje het volgende:
[..]
Kom maar op, ik zit nou toch in de ontwerpfase op mijn stage dus misschien kan ik je helpen een tournooi te ontwerpen.
Ik heb nog een uur voordat ik hier wegga.
Daarom speel je ook meerdere rondes. En iedere ronden zijn de teams anders. Op jouw manier heb je ook dat je oneerlijke teams kan hebben. En de random functie in GoW werkt ook niet echt goed.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:07 schreef ijsmeis het volgende:
Hmm tja, maar ik vind het niet tof dat er oneerlijke teams worden gemaakt.
Ik wil ook best een team laten winnen, maar stel jij twi en Jimmie ofzo spelen tegen anderen. Dan weet ik al wie er gaat winnen.
Hoezo zijn de teams dan anders als je zelf mag kiezen? Als je hebt gemerkt dat je in een goed team zat, dan blijf je daar toch inquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:09 schreef Heintje het volgende:
[..]
Daarom speel je ook meerdere rondes. En iedere ronden zijn de teams anders. Op jouw manier heb je ook dat je oneerlijke teams kan hebben. En de random functie in GoW werkt ook niet echt goed.
Die anderen, ik wil dus echt niet bij Jimmie in het teamquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:07 schreef ijsmeis het volgende:
Hmm tja, maar ik vind het niet tof dat er oneerlijke teams worden gemaakt.
Ik wil ook best een team laten winnen, maar stel jij twi en Jimmie ofzo spelen tegen anderen. Dan weet ik al wie er gaat winnen.
Ik open nu gewoon een animo-topic. Eens zien of er sowieso mensen mee willen doen zonder prijsquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:23 schreef Heintje het volgende:
Ga dan eerst maar eens wat mensen porren.
Daarna kun je een topic maken om te kijken of er animo voor is.
Als dat een beetje duidelijk is kan er een datum gekozen worden en een planning gemaakt worden.
ik zal dan wel kijken of ik iets kan maken waar de teams gegenereert worden en we de score in bij kunnen houden.
idd, Twi moet dood, uiteraard.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:14 schreef twi het volgende:
[..]
Die anderen, ik wil dus echt niet bij Jimmie in het team
Euh laat ik het maar zo zeggen : ik begin het onder de knie te krijgen,supergoed ben ik nietquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:46 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ben je een beetje goed in het spel? Ik wil een eerlijk antwoord, ik zal je er niet op afrekenen
hehe had ik ook, maar het gaat me steeds beter af, niet eens meer zin om op de pc te gamen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:38 schreef Viro het volgende:
[..]
Euh laat ik het maar zo zeggen : ik begin het onder de knie te krijgen,supergoed ben ik niet![]()
K moet nog wennen aan de controller. Van pc naar 360 overstappen voelt heel raar aan![]()
Dat was waar ik op hoopte, dat zijn meer kills voor ons.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:38 schreef Viro het volgende:
[..]
Euh laat ik het maar zo zeggen : ik begin het onder de knie te krijgen,supergoed ben ik niet![]()
K moet nog wennen aan de controller. Van pc naar 360 overstappen voelt heel raar aan![]()
Ik heb na die sessie waar de TT op slaat ook nog maar 1 potje samen met Goku gespeeld.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:42 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben zaterdag ook slecht. Ik heb GoW al 2 weken niet meer aangeraakt geloof ik.
Newbies misbruiken hequote:Op vrijdag 16 maart 2007 06:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat was waar ik op hoopte, dat zijn meer kills voor ons.
So be itquote:Nou moet ik er ook bij zeggen dat je GoW na 2 weken spelen nog steeds het beter wordt in het spel. Zeker in MP. Je begint met de gewone wapens en als je die onder de knie hebt ga je naar de andere wapens. En na een kill of 30 met een wapen ben je er een beetje achter hoe het werkt.
Maar we geven je wel een kans om op een leuke manier te oefenen.quote:
ah ok er zijn nog ppl die newb's een kans gevenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:09 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar we geven je wel een kans om op een leuke manier te oefenen.
Anders wordt je als newbie alleen maar uitgescholden omdat je niks kan, daarbij verlies je dan ook nog vaak. Niet leuk dus.
En met een aantal Nederlanders is het wel leuk. Uitzonderingen daargelaten.
De spreuk van de weuk:quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:18 schreef Viro het volgende:
[..]
ah ok er zijn nog ppl die newb's een kans geven![]()
![]()
quote:Liever een Nederlandse Noob dan een Amerikaan
K pas 5 dagenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:26 schreef Wouter2006 het volgende:
ben ook een newbie, heb het spel pas 2 weken
Een complete newbie dus.quote:
gewoon veel MP spelen. K heb een maand lang gratis Goldquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Een complete newbie dus.
MP is moeilijker dan SP op insane. Zeker execution. maar het gaat wel goed komen.
Je hebt toch ook nog de 48 uur die bij GoW zit. Of heb je de bundel en zit het daar niet in?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:56 schreef Viro het volgende:
[..]
gewoon veel MP spelen. K heb een maand lang gratis Gold![]()
![]()
Oh ja dat is waar ook.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:04 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je hebt toch ook nog de 48 uur die bij GoW zit. Of heb je de bundel en zit het daar niet in?
Dan moet ik maar een jointje regelenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb na die sessie waar de TT op slaat ook nog maar 1 potje samen met Goku gespeeld.
Maar ik heb er wel vertouwen in dat het goed gaat komen.
Als er maar wat te giechelen is...
Moet je helemaal zelf weten, ben alleen benieuwd of je dan nog een beetje kan spelen...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan moet ik maar een jointje regelen.
Heintjeeeeeeeeee!
Dat was niet van een jointjequote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:49 schreef twi het volgende:
Hihi, hoehoe, hihi, hoehoe, hihi, hoehoe. En dat drie dagen na een jointje. Ben benieuwd hoe je direct erna was
Dus Phoebe heeft altijd eerst geblowed voordat ze Gears of War gaat spelen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat was niet van een jointje!
Na een jointje kan ik niks meer zeggen. Dat is wel irritant. Dan staat er zo'n locust voor me en dan wil ik zeggen waar, maar dan komt het er gewoon niet meer uit.
Vandaar haar wat zwaardere stemquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:37 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dus Phoebe heeft altijd eerst geblowed voordat ze Gears of War gaat spelen.
Morgenavond.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:41 schreef GokuSFE het volgende:
Zijn er na 12-en vanavond nog mensen online? Ik ga nu eerst pilzen
Ikke, hoop ik.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:41 schreef GokuSFE het volgende:
Zijn er na 12-en vanavond nog mensen online? Ik ga nu eerst pilzen
dan mik je toch echt nog niet goed genoeg.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:42 schreef ach het volgende:
De nederlanders zijn meestal dronken![]()
Gaar spel is het ook eigenlijk, ondrennend met B ingedrukt maak ik meer kills dan als ik probeer te mikken![]()
Ik drink het nooit meerquote:Op zondag 18 maart 2007 12:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik zei toch, whiskey hoor je puur te drinken!
Ben bij mn vriendin dit weekend, en dus weg van mn 360quote:Op zondag 18 maart 2007 00:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
en waar blijft goku, normaal ligt ie om 11 uur in bed, en nu komt ie ook al niet opdagen.
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:15 schreef twi het volgende:
Volgende keer maar Baileys en cola dan. Krijg je er van mij nog een rolletje Mentos bij.
Bij mij ging het er dus ook in. Maar de whiskey vond dat niet okéquote:Op zondag 18 maart 2007 13:17 schreef Viro het volgende:
Whiskey gaat er bij mij wel in hoor![]()
Je houd ervan of niet![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 14:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bij mij ging het er dus ook in. Maar de whiskey vond dat niet oké.
Zo dronken klonk je toch niet meer toen we crackdown aan het spelen waren.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:54 schreef ijsmeis het volgende:
Mja, Heintje, net nadat we stopten ben ik naar de wc gerend en heb ik even een partijtje staan kotsen.![]()
. En ik heb de start gemist -> "ow Heintje, het is al 6 minuten over 4!!!"
![]()
![]()
.
Zullen we van de week maar eens goed gaan maken.quote:Op zondag 18 maart 2007 01:47 schreef twi het volgende:
Zelden zo chagrijnig geworden van een avond gamenKut in GoW, vastlopers in GoW, nog kutter in GoW, Crackdown niet voor elkaar krijgen, vastlopers in Crackdown, een X360 die op het punt staat te overlijden. Gelukkig nog een glas whiskey van ijsmeis gehad, anders had ik een torenflat opgezocht
Achja, je bent hem dan maar 5 weken kwijt he.quote:Op maandag 19 maart 2007 08:53 schreef twi het volgende:
Voor achja was het ook niet leuk, iedereen naar links en hij alleenDus ben toen maar met achja gaan spelen. Want ik ben lief.
Maar mijn Xbox is het aan het begeven. Crasht 'ie vandaag of morgen nog een keer, dan bel ik MS en stuur ik 'm op. Komt wel goed uit, want komende week moet ik eigenlijk eventjes wat harder werken
Je kunt met deze vragen beter naar het centrale 360 topic.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:47 schreef flappiewappie het volgende:
Ik wil van mijn Wii overstapen naar de Xbox360 omdat ik toch meer zin heb savonds een spelletje in mn eentje te spelen.
Nu had ik diverse vragen;
-Het schijnt dat er een nieuwe versie Xbox360 komt? zo, ja wanneer?
-Kun je draadloos op internet met de Xbox360? zo, ja hoe en heeft dat nog gevolgen voor de gameplay?
-Nu wil ik ook meteen een HDTV er bij kopen, maar die zijn een beetje prijzig.., kan je hem ook op een 22 inch computer beeldscherm aansluiten bijvoorbeeld? deze zijn stukke goedkoper namelijk..
Alvast bedankt voor de info!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |