Je lokte wel 2 personen steedsquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:53 schreef Heintje het volgende:
Ja was fijn gisteren. Heb ik mijn Xbox bij mijn moeder aangesloten zodat ik toch weer eens mee kon doen. Hadden we net een game gestart komt mijn moeder er aan. Ja zet hem maar op 2, ik wil naar het journaal kijken. En aangezien ik een hekel heb aan quiters heb ik dat dus niet gedaan.
Uit eindelijk duurde het journaal ook korter dan de match en heb ik dus toch nog een bijdrage kunnen leveren.
Kheb ook genoeg misbruik gemaakt van mensen die weg zijn hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je lokte wel 2 personen steeds. PP en nog iemand. En elke keer (in ieder geval 4x) bleef er iemand bij je om je te beschermen
Lief heah!
Maar zij hadden de hostquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kheb ook genoeg misbruik gemaakt van mensen die weg zijn hoor.
Als de tegenpartij weet dat iemand er niet is dan rushen ze er vaak op af.
Als ik dan kans zie dan wacht ik om het hoekje van die stilstaande persoon en krijg ik een kill kado
Je bent een schat.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je lokte wel 2 personen steeds. PP en nog iemand. En elke keer (in ieder geval 4x) bleef er iemand bij je om je te beschermen
Lief heah!
Ook vaak dat als ik merk dat iemand anders niks doet dat ik er snel naar toe ga om die kill te pakken. (wel altijd met ranged wapens doen, anders hoeft die gene alleen maar op B te drukken.)quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kheb ook genoeg misbruik gemaakt van mensen die weg zijn hoor.
Als de tegenpartij weet dat iemand er niet is dan rushen ze er vaak op af.
Als ik dan kans zie dan wacht ik om het hoekje van die stilstaande persoon en krijg ik een kill kado
Niks van gezien. Alleen als Goku of PP hoorde wist ik dat ik dood was.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:02 schreef GokuSFE het volgende:
Was ook wel leuk toen PP op Heintje afrende van de ene kant, ik vanaf de andere kant. PP was eerder, die pakt zn shotgun, hij schiet, hij is er bijna, en dan... *BOOM* , mijn boomshot op Heintje
Tot gisteren was die periode bij mij veel langer. Maar toen ik het weer eens speelde ging het gelijk goed met 3 kills in een ronde. De rondes daarna weer wat minder maar ja...quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:02 schreef bigore het volgende:
Kep gewoon al 4 dagen geen GoW gespeeld, ik moet me schamen
dat kan niet he, en wel worms en fuzion frenzy spelenquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:02 schreef bigore het volgende:
Kep gewoon al 4 dagen geen GoW gespeeld, ik moet me schamen
Dat laatste dus.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:23 schreef Wouter2006 het volgende:
ik speelde trouwens de laatste episode op insane tegen die berserker, maar mijn hammer of dawn
deed het niet buiten, terwijl er nog 5minuten over waren. Is dit een bug of moet ik precies ergens op een plek staan waar open sky is ofzo :S?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:41 schreef Heintje het volgende:
Je kan hem geloof ik op 3 manieren af maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat eerste sowieso niet, want je hebt dat ding daar nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
nee in het eerste level, na 3deuren kapot te zijn gebeukt door die berserker kom je in een tuin zonder glas.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat laatste dus.
Je zit dan in die 'tuinhal' neem ik aan? Als je daar naar boven kijkt zie je 1 lang stuk waar geen glas zit. Daar moet je hem dus onder krijgen.
gewoon een open veld dus.![]()
Ja, met de torquebow afmaken is veul beter. En als je niet genoeg pijlen hebt om hem helemaal af te maken ren je daarna gewoon kei hard op hem af met je shotgun. En dan is ie echt zoooooooo makkelijk
.
Ik let echt niet op, nu had ik het over de eindbaas.
![]()
Oh, dus na de berserker de andere berserker?quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:44 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
nee in het eerste level, na 3deuren kapot te zijn gebeukt door die berserker kom je in een tuin zonder glas.
gewoon een open veld dus.
Hmm, die zou je wel normaal met de hammer of dawn af moeten kunnen maken.![]()
Zou het kunnen dat je hem nog hebt uit act 4? Daar moet je hem hebben en als je hem dan niet wegdoet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat eerste sowieso niet, want je hebt dat ding daar niet
Of dat dat slim is is weer een andere vraag.
En ijsmeis, misschien gaat het wel om het stuk wat jij bedoelt in de laatste missie heb je volgens mij geen timer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat je hem nog hebt uit act 4? Daar moet je hem hebben en als je hem dan niet wegdoet.
En ijsmeis, misschien gaat het wel om het stuk wat jij bedoelt in de laatste missie heb je volgens mij geen timer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
Zeg dan niet dat je in de laatste episode bent als je nog in act 1 bent.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:44 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
nee in het eerste level, na 3deuren kapot te zijn gebeukt door die berserker kom je in een tuin zonder glas.
gewoon een open veld dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat je hem nog hebt uit act 4? Daar moet je hem hebben en als je hem dan niet wegdoet.
En ijsmeis, misschien gaat het wel om het stuk wat jij bedoelt in de laatste missie heb je volgens mij geen timer.Mja, ik weet het niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik denk ook dat ie dat bedoeld. Dus volg Heintje zijn advies maar
. En daarna dat van mij
.
![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat je in de laatste episode bent als je nog in act 1 bent.sorry bedoelde laatste episode van ACT 1, maar mijn hammer wil niet opstarten, het straaltje komt er nie uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Wouter2006 op 08-03-2007 13:06:09 ]![]()
Dus je zit in een tuin met heel hoog een dak erboven en niet in zo'n zanderige omgeving zonder dak?quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:59 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
sorry bedoelde laatste episode van ACT 1, maar mijn hammer wil niet opstarten, het straaltje komt er nie uit.
Dan moet je doen wat Heintje in zijn spoiler zette. En daarna die Berserker eronder krijgen en kapot maken?
![]()
Algemene info over de Hammerquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:59 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
sorry bedoelde laatste episode van ACT 1, maar mijn hammer wil niet opstarten, het straaltje komt er nie uit.
Je moet de hammer ongeveer 5 seconden op iemand of een plaats richten om hem te starten. de eerste paar seconden zijn het krachtigste. Een berserker moet je twee keer raken met de hammer.
Hem eerst op de grond starten en dan naar de berserker gaan is vrij lastig omdat je de hammer vaak niet op de grond kan starten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je haar een paar keer verslagen hebt dan is ze echt simpel...Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
ja daar zit ik, ik weet ook wel dat het makkelijk is om hem te verslaan, heb hem ook op rookie uitgespeeld,quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:29 schreef ijsmeis het volgende:
Dus je zit hier?:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
dus weet wel hoe het moet, alleen me hammer wil niet aangaan, hoe lang je hem ook vasthoudt en locked e.d.
ik denk gewoon dat het ff een bug is, en dat ik vanavond probeer en dat die het dan doet.
jullie horen het nog wel.![]()
kan je trouwens ergens zien hoeveel punten je hebt bij multiplayer als je de achievement nog nie hebt.
dus hoeveel headshots enz enz..![]()
Kill-jatter.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:02 schreef GokuSFE het volgende:
Was ook wel leuk toen PP op Heintje afrende van de ene kant, ik vanaf de andere kant. PP was eerder, die pakt zn shotgun, hij schiet, hij is er bijna, en dan... *BOOM* , mijn boomshot op HeintjeScheren is voor schapen!![]()
Ja, volgens mij moet je dan naar ranked matches, leaderboards ofzo en dan statistics. Zoiets, uit mijn kopquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:06 schreef Wouter2006 het volgende:
kan je trouwens ergens zien hoeveel punten je hebt bij multiplayer als je de achievement nog nie hebt.
dus hoeveel headshots enz enz..![]()
. Ik check het straks nog wel voor de zekerheid.
Maar één ding staat er niet bij, ik weet alleen even niet meer welke.![]()
nou met die berserker is het gelukt hoor, als je naar buiten ging moest je gelijk rechts :S,
ik ging gelijk naar achteren in de hoek :S
toen ik naar rechts ging activeerde dat wijf pas die satelliet :S![]()
Nee dus. Versus -> Leaderboards -> Kiezen wat je wilt zien -> en dan op je nick gaan staan en op A drukken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, volgens mij moet je dan naar ranked matches, leaderboards ofzo en dan statistics. Zoiets, uit mijn kop![]()
. Ik check het straks nog wel voor de zekerheid.
Maar één ding staat er niet bij, ik weet alleen even niet meer welke.![]()
Ik sta bij een Connection Error samen met paashaas vlak naast een Locust. Boomer in m'n klauwen. Eerste wat ik roep is "SLAAN!"
Gevolg, we drukken allebei op B en liggen uit de game![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sukkelsquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:33 schreef twi het volgende:
Ik sta bij een Connection Error samen met paashaas vlak naast een Locust. Boomer in m'n klauwen. Eerste wat ik roep is "SLAAN!"
![]()
![]()
![]()
!
![]()
Laatste keer dat ik naar jou luister.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:33 schreef twi het volgende:
![]()
![]()
Scheren is voor schapen!![]()
Ik ga vanavond in mijn huisje werken zodat ik volgende week gewoon thuis kan gamen.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Hulde voor je inzet!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 07:00 schreef Heintje het volgende:
Ik ga vanavond in mijn huisje werken zodat ik volgende week gewoon thuis kan gamen.
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE![]()
En ik maar denken dat ik wat verkeerd deed. Fucking vreemd. En ohja, met zn tweeen waren we redelijk kansloos tegen vierquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:33 schreef twi het volgende:
![]()
![]()
![]()
Rond 12-en ben ik weer online vanavond
Vanavond?Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Nou heb ik gister in 2 verschillende potjes gehoord dat er binnenkort weer nieuwe downloadable content komt, iemand die hier al iets van weet of is het gewoon bullshit?Scheren is voor schapen!![]()
Geen bullshit, maar nog geen detailsquote:Op maandag 12 maart 2007 11:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
Nou heb ik gister in 2 verschillende potjes gehoord dat er binnenkort weer nieuwe downloadable content komt, iemand die hier al iets van weet of is het gewoon bullshit?RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
Is het niet die update, waarmee je ook achievements krijgt in Player matches."You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"![]()
dus v andaag maar eens zon pasje gekocht bij de mm voor 6 maande
straks maar ff de code invoeren en es de on-line functie proberen![]()
heb atm wel wat on-line games dus moet ff bijkomen
wie wilt kan me toevoegen![]()
gamertag = Demon0007![]()
Wat ik me dan afvraag is dan wel of de kills die je in ranked hebt gemaakt ook meetellen in player matches.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:22 schreef Scarface2004 het volgende:
Is het niet die update, waarmee je ook achievements krijgt in Player matches.![]()
Als er zo iets komt dan denk ik dat ze allebij tellen voor de huidige achievements.
Maar een Deathmatch mode of zo met nieuwe achievements zou wel leuk zijn.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deathmatch lijkt me fun, alleen zo krijg je die 10.000 kills wel heel erg snel"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"![]()
Ik zou dat niet erg vinden, maar om het eerlijk te houden zouden ze er een DM achievement bij moeten doen. Haal 1000 kills in DM. En als ze die 10K acheivement aan kunnen passen zodat player matches ook meetellen dan kunnen ze het ook zo maken dat DM niet meeteld.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:29 schreef Scarface2004 het volgende:
Deathmatch lijkt me fun, alleen zo krijg je die 10.000 kills wel heel erg snelOp vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
*GoW newbie meldt![]()
Is er een GoW communitie hier op Fok! of is het gewoon een stelletje spammers/GoW'ers die iedere dag spelen![]()
![]()
Het zijn meestal de zelfde die samen spelen en hier posten.
En dat is niet meer dagelijk. GoW heeft het nog lang vol gehouden aangezien op fok spellen meestal niet langer dan een week gespeeld worden.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
nieuwe achievements kan toch niet? een spel mag toch maar 1000 punten max hebben?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:05 schreef Heintje het volgende:
Als er zo iets komt dan denk ik dat ze allebij tellen voor de huidige achievements.
Maar een Deathmatch mode of zo met nieuwe achievements zou wel leuk zijn.
Heb ook al roddels gehoord van een 6 vs. 6 mode.Scheren is voor schapen!![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nieuwe achievements kan toch niet? een spel mag toch maar 1000 punten max hebben?
Heb ook al roddels gehoord van een 6 vs. 6 mode..
Dan hoop ik wel dat ze ook even wat grotere levels maken.![]()
Die regels zijn iets aangepast, een spel kan via extra contend nog eens 250 punten beschikbaar stellen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nieuwe achievements kan toch niet? een spel mag toch maar 1000 punten max hebben?
Heb ook al roddels gehoord van een 6 vs. 6 mode.
Dus je kan nou 1250 punten voor een spel halen. en 250 voor een arcade spel.
Ik weet alleen niet wanneer die regeling ingaat, en wanneer je dus extra achievements kan downloadenkopen.
Ik vind het 4 tegen 4 wel goed werken. Misschien dat 6 tegen 6 ook wel leuk wordt maar somige maps zijn daar nou te klein voor. Al leverd dat wel leuke situaties op. Dan ga ik wel ff hammeren op rooftops en die 10.000 kills ff halen....Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Ik speel nog steeds dagelijks...alleen vorige week Motogp ff gespeeld, nu al op uitgekekenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:01 schreef Heintje het volgende:
En dat is niet meer dagelijk. GoW heeft het nog lang vol gehouden aangezien op fok spellen meestal niet langer dan een week gespeeld worden.![]()
![]()
Dat zeg ik, de meeste spellen worden niet langer dan een week gespeeld. Ik heb nou geen tijd, anders zou ik ook wel regelmatig een potje spelen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:13 schreef bigore het volgende:
[..]
Ik speel nog steeds dagelijks...alleen vorige week Motogp ff gespeeld, nu al op uitgekeken
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Of ze gaan net zoals Kameo doen.
Een hele rits achievements van 0 punten."You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"![]()
Nou, ik zal GoW wel vaak spelen![]()
Zo nu eerst me 360 aansluiten. Staat nog steeds in zijn doos terwijl ik em gisteren heb gehaald![]()
-edti-
een vraagje over de 360.
K heb een router, met 2 vrije poorten. Als ik me 360 wil aansluiten op het internet/live wil gebruiken, moet ik em dan rechtreeks aansluiten op me modem of kan ik em aansluiten op de router![]()
[ Bericht 37% gewijzigd door Viro op 13-03-2007 16:40:46 ]![]()
routerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Viro het volgende:
Nou, ik zal GoW wel vaak spelen![]()
Zo nu eerst me 360 aansluiten. Staat nog steeds in zijn doos terwijl ik em gisteren heb gehaald![]()
-edti-
een vraagje over de 360.
K heb een router, met 2 vrije poorten. Als ik me 360 wil aansluiten op het internet/live wil gebruiken, moet ik em dan rechtreeks aansluiten op me modem of kan ik em aansluiten op de router![]()
voeg me gelijk ff toe dan gaan we vanavond ff potje co-op doen![]()
![]()
TY, k heb nog geen live account aangemaaktquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:55 schreef angel008 het volgende:
[..]
router
voeg me gelijk ff toe dan gaan we vanavond ff potje co-op doenOf is dat de profile die je aanmaakt op je 360 als je em voor het eerst opstart
![]()
![]()
Maar eerst huiswerk maken![]()
[ Bericht 18% gewijzigd door Viro op 13-03-2007 17:23:07 ]![]()
maak je idd aanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:14 schreef Viro het volgende:
[..]
TY, k heb nog geen live account aangemaaktOf is dat de profile die je aanmaakt op je 360 als je em voor het eerst opstart
![]()
![]()
Maar eerst huiswerk maken![]()
![]()
![]()
Mja, ik speel wel dagelijks op mijn Xbox, maar ik zie nooit echt iemand GoW spelen, of het zijn van die kneuzen waar ik even geen zin in heb.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:01 schreef Heintje het volgende:
En dat is niet meer dagelijk. GoW heeft het nog lang vol gehouden aangezien op fok spellen meestal niet langer dan een week gespeeld worden.
Anders speel ik gewoon mee hoor. Een potje GoW gaat er nog steeds in namelijk!
![]()
Nou bedankt hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, ik speel wel dagelijks op mijn Xbox, maar ik zie nooit echt iemand GoW spelen, of het zijn van die kneuzen waar ik even geen zin in heb.
Je vraagt maar raak hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:40 schreef Viro het volgende:
Sry voor al mijn vragen, k ben maar een newbie![]()
. Daarvoor is dit topic ook bedoeld.
![]()
Ik heb anders al een paar dagen zitten achievement-hoeren met GoW, maar wat word je toch gigantisch snet schijtziek van die amerikanen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, ik speel wel dagelijks op mijn Xbox, maar ik zie nooit echt iemand GoW spelen, of het zijn van die kneuzen waar ik even geen zin in heb.
Game ook amper in m 'n eentje, en slechts heel af en toe met z'n 2'en in GoW. Maar vind het toch wel een stuk leuker met minstens 3 of het liefste gewoon 4 man ranked.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik heb anders al een paar dagen zitten achievement-hoeren met GoW, maar wat word je toch gigantisch snet schijtziek van die amerikanen.![]()
tja, sommige mensen (ik noem geen namen) moeten sinds ze een baan hebben ineens om half 11 naar bed. Dus dan worden 't wel erg korte potjes...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:53 schreef twi het volgende:
[..]
Game ook amper in m 'n eentje, en slechts heel af en toe met z'n 2'en in GoW. Maar vind het toch wel een stuk leuker met minstens 3 of het liefste gewoon 4 man ranked.Scheren is voor schapen!![]()
Net even GoW gespeeld, blijkt dat me tv 1080i ondersteunt![]()
Btw : wat werd ik geil van al dat grafisch geweld op me tv![]()
![]()
![]()
K heb de controls nu een beetje door. Morgen een vrije dag dus maar eens kijken of k vanaaf BF2 ga spelen of GoW . Ik denk dat het laatste mijn voorkeur gaat krijgen![]()
![]()
bagger spellen"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"![]()
K ga straks jullie toevoegen aan me vriendenlijst, als niemand daar bezwaar tegen heeft![]()
Eerst maar eens kijken hoe ik mensen een message kan sturen![]()
![]()
http://live.xbox.com/nl-NL/default.aspxquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:11 schreef Viro het volgende:
K ga straks jullie toevoegen aan me vriendenlijst, als niemand daar bezwaar tegen heeft![]()
Eerst maar eens kijken hoe ik mensen een message kan sturen![]()
Zo gaat dat sneller. Of je moet een toetsenbord aan je Xbox hangen, dat kan ook, dan gaat het even snel.
![]()
En jij bent niet online dus je moet niet zo miepenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:02 schreef ijsmeis het volgende:
Heintje is Worms aan het spelen. En twi is football manager aan het spelen
!
![]()
![]()
Ja Baas. Oké Baas. Is goed Baas. Prima Baas.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:24 schreef twi het volgende:
[..]
En jij bent niet online dus je moet niet zo miepen![]()
Ik ben ghost recon aan het spelen, maar daar klaag je niet overquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:02 schreef ijsmeis het volgende:
!
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
![]()
Me pa wil per se nu tv kijken, geen GoW voor vandaag meer
![]()
Als die ouwe zak eenmaal voor de tv ligt, op zijn luie kont, kan je echt niks meer doen tot ie in slaap valt![]()
En dat is een uurtje of 2, dan zijn er, neem ik aan, geen Fok!kers meer die gamenExcept me
![]()
![]()
Nee ik sta niet in haar friendslist, en de game is niet kutquote:
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nee ik sta niet in haar friendslist, en de game is niet kut![]()
.
![]()
Ik geef je weinig kans jaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:52 schreef Viro het volgende:
![]()
Als die ouwe zak eenmaal voor de tv ligt, op zijn luie kont, kan je echt niks meer doen tot ie in slaap valt![]()
En dat is een uurtje of 2, dan zijn er, neem ik aan, geen Fok!kers meer die gamenExcept me
![]()
![]()
.
![]()
Hey johquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
tja, sommige mensen (ik noem geen namen) moeten sinds ze een baan hebben ineens om half 11 naar bed. Dus dan worden 't wel erg korte potjes...![]()
Heintje, twi en ik gingen nog wel eens door tot kwart voor 5quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:52 schreef Viro het volgende:
![]()
![]()
Nu alleen niet meer, alleen twi nog
Dat was maar één keertje tochquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:24 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Heintje, twi en ik gingen nog wel eens door tot kwart voor 5
Nu alleen niet meer, alleen twi nog?!
![]()
Oh ik ben iedere maandag en woensdag vrij/ geen schoolquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:24 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Heintje, twi en ik gingen nog wel eens door tot kwart voor 5
Nu alleen niet meer, alleen twi nog. Dus zondag en dinsdag ben ik wel wakker tot een uurtje of 5 a 6
![]()
![]()
Ik had twi nog geinvite voor worms maar hij kwam niet. Maar jij hebt ook niet laten weten dat je zin had in een potje GoW. Met jou wil ik zelfs GRAW2 spelen, als ik die zou hebben.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:02 schreef ijsmeis het volgende:
!
En in het weekend kan ik nog wel eens laat op blijven. En een keer een avondje tot een uur of 12 - half 1 overleef ik nog wel.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
meldquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:34 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik had twi nog geinvite voor worms maar hij kwam niet. Maar jij hebt ook niet laten weten dat je zin had in een potje GoW. Met jou wil ik zelfs GRAW2 spelen, als ik die zou hebben.
En in het weekend kan ik nog wel eens laat op blijven. En een keer een avondje tot een uur of 12 - half 1 overleef ik nog wel.
graw 2 moet je halen![]()
angel008 houd van tactical games.. *mits de rest ook goed kan spelen en ''luisteren''
gow wil ik ook nog wel ff gamen moet ik alleen ff de dvd zoeken
nu ff demo van fantasy star proberen maar als iemand zegt gow of graw 2 dan ben ik in![]()
heb iedereen die ik kon vinden all toegevoegd dus game on!!![]()
Is goed, zaterdag.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:35 schreef ijsmeis het volgende:
Zullen we een date afspreken dan![]()
![]()
? Vrijdag of/en Zaterdag
?
Moet ik wel zorgen dat ik tegen die tijd genoeg heb aangesloten om dat mogelijk te maken. Maar daar heb ik heel de zaterdag voor. En nog een paar avonden.Kut is dat, ik heb het nou ook omdat ik mijn xbox bij mijn moeder heb staan. En als je dan aanbeid om naar een spelletje te kijken omdat dat veel interactiever is, en bovendien spannender kom je een menings verschil tegen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:06 schreef Viro het volgende:
Hmmm....lekker net aan het knallen geweest![]()
Alleen me pa wou weer tv kijken![]()
Voor mij betekent dit dat ik snel moet zorgen dat mijn huisje ingericht is, en voor jou dat je moet gaan sparen voor een TV.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Zaterdag avond gamen? zaterdag avond is:
- Je compleet aan gort zuipen
- Je compleet aan gort neuken
- Je compleet aan gort filmpje kijken met je vriendin op de bank![]()
![]()
Zuipen doe ik niet, neuken mijn vriendin niet en een film kijken doen we meestal op vrijdag avond.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:18 schreef bigore het volgende:
Zaterdag avond gamen? zaterdag avond is:
- Je compleet aan gort zuipen
- Je compleet aan gort neuken
- Je compleet aan gort filmpje kijken met je vriendin op de bank
En als mijn vriendin de hele zaterdag heeft gewerkt kan ik gewoon gaan gamen. Zij gaat dan op de bank liggen en valt binnen 5 minuten in slaap. En tegen de tijd dat ik uit gegamed ben maak ik haar wakker om naar bed te gaan.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Ik kom dan wel pas na een verjaardag, dus ik kom best laatquote:Op woensdag 14 maart 2007 07:06 schreef Heintje het volgende:
[..]
Is goed, zaterdag.
Moet ik wel zorgen dat ik tegen die tijd genoeg heb aangesloten om dat mogelijk te maken. Maar daar heb ik heel de zaterdag voor. En nog een paar avonden..
![]()
Zo te horen de ideale vriendinquote:Op woensdag 14 maart 2007 08:21 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zuipen doe ik niet, neuken mijn vriendin niet en een film kijken doen we meestal op vrijdag avond.
En als mijn vriendin de hele zaterdag heeft gewerkt kan ik gewoon gaan gamen. Zij gaat dan op de bank liggen en valt binnen 5 minuten in slaap. En tegen de tijd dat ik uit gegamed ben maak ik haar wakker om naar bed te gaan.alleen 1 klein dingetje
Foei foeiquote:neuken mijn vriendin niet![]()
![]()
Misschien heeft tie daar iemand anders voor
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"![]()
Ik zie nou pas dat ik vereerd wordt in je signature.quote:
Super.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:33 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik zie nou pas dat ik vereerd wordt in je signature.
Super.![]()
.
![]()
Het is btw een zij, geen hij. En die is niet zo moeilijk hoorquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:48 schreef Viro het volgende:
OMG die ene berserk gast is lastig te verslaan![]()
Niet zo lastigk stond bijna op het punt om me 360 uit het raam te smijten
![]()
Kom ik na een hoop gescheld erachter dat ik haar deuren moet laten inslaan![]()
Kom ik eindelijk een keer buiten, vergeet ik om hammer of dawn te gebruiken![]()
Mocht ik dat pokke stuk over doen![]()
![]()
![]()
Dat vergeet ik dus steeds, daarom ben ik ook een jackassquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:25 schreef ijsmeis het volgende:
Dan moet je ook luisteren naar wat ze zeggen en dus wat je moet doen!
![]()
![]()
Kinderbedtijd & klote-Worms. Ben klaar met Saints Row, dus da's het probleem niet meer. Maar in m'n uppie ga ik niet GoW zitten doen. Jullie sturen me maar een invite/berichtje als jullie willen gamen.
![]()
je bent niet eens online!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:44 schreef twi het volgende:
Kinderbedtijd & klote-Worms. Ben klaar met Saints Row, dus da's het probleem niet meer. Maar in m'n uppie ga ik niet GoW zitten doen. Jullie sturen me maar een invite/berichtje als jullie willen gamen.
vanacht de singleplayer van GoW uitgespeeld.. ging wel heel snel zegmaar wel een heel erg vet spel, ook sp
Zo niet.. dan toch!![]()
misschien willen jullie mij een keer uitnodigen dan, zit alleen maar bij engelse/amerikaanse gasten!
gamertag: Wouter666![]()
![]()
Zaterdagquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
Waarom speelt ineens niemand 's avonds meer GoW?!
![]()
Probeer 'm nu eens SP op Insane.quote:Op donderdag 15 maart 2007 07:55 schreef NrSiX het volgende:
vanacht de singleplayer van GoW uitgespeeld.. ging wel heel snel zegmaar wel een heel erg vet spel, ook sp
ook eitje, samen met Bigore de eindbaas in 1x verslagenquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Probeer 'm nu eens SP op Insane.![]()
![]()
Dat was idd echt eitje, heb de eindbaas toch meerdere keren al gedaan, maar deze keer was zelfs nog makkelijker als de casual die ik ook met Wouter2006 heb gedaan, vreemd spel soms, maar nog steeds ubervetquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:12 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ook eitje, samen met Bigore de eindbaas in 1x verslagen![]()
![]()
Wij hadden RAAM toch ook een keer in 30 seconden of zo dood. (op insane)quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:15 schreef bigore het volgende:
[..]
Dat was idd echt eitje, heb de eindbaas toch meerdere keren al gedaan, maar deze keer was zelfs nog makkelijker als de casual die ik ook met Wouter2006 heb gedaan, vreemd spel soms, maar nog steeds ubervet
Zaterdag/Zondag.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:30 schreef twi het volgende:
Dat tot laat doorgaan. Is dat vrijdag/zaterdag of zaterdag/zondag?![]()
Ik ga zondag misschien naar de Cebit, als dat doorgaat moet ik om 6 uur ofzo m'n nest al uit, dus ik meld me vriendelijk af.Scheren is voor schapen!![]()
Als we nou gewoon door gaan tot 6 uur hoef je niet naar bed. Scheelt je weer tijd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik ga zondag misschien naar de Cebit, als dat doorgaat moet ik om 6 uur ofzo m'n nest al uit, dus ik meld me vriendelijk af.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Ik ga om 4 uur wel F1 kijken heurquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:46 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als we nou gewoon door gaan tot 6 uur hoef je niet naar bed. Scheelt je weer tijd..
![]()
Ja, dat doe ik ook altijd als ik in slaap wil vallen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga om 4 uur wel F1 kijken heur.
Truequote:Op donderdag 15 maart 2007 10:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook altijd als ik in slaap wil vallen.![]()
.
![]()
Ik vraag me soms echt af, ben jij wel een wijf?quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
Oja dat is ook weer he, nou ja, ik heb geen TV (wel een scherm natuurlijk maar geen TV singaal.)quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus misschien dat ik de herhaling wel ga kijken bij mijn moeder.
En waarschijnlijk moet ik zaterdag redelijk vroeg op dus ik ben benieuwd tot hoe laat ik het vol hou. Maar 4 uur moet toch wel lukken.....Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Als we nou gewoon in een lobby blijven dan kunnen julie mij vertellen wat ik mis in de F1.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Ongetwijfeld niets, ik zal vermoedelijk ook gewoon in slaap vallen. Maar dat ligt eerder aan de F1, want verder ben ik gewoon een bikkel.![]()
Krijg nou de tering, da klopt ja, maar deze keer was nog snellerquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:20 schreef Heintje het volgende:
[..]
Wij hadden RAAM toch ook een keer in 30 seconden of zo dood. (op insane)![]()
![]()
Dat heb ik ook vaak gehad ja, dan zie je de eerste 5 rondjes en daarna komt ineens de uitslag in beeld. Ze zitten gewoon te knippen in een live uitzending.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Ik heb dan trouwens ook nooit dat ik wakker wordt in de laatste paar rondjes. Altijd gelijk bij de uitslag of bij het uitrijrondje.
Wat hebben ze met de F1 van pakweg '94-'99 uitgespookt, toen het onmogelijk was om in slaap te vallen
Ohja, offtopic...![]()
Nou, klopt toch, ik ben kansloosquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:13 schreef twi het volgende:
Ik doe niet aan felicitaties via een internetforum. Dat is kansloos.![]()
Dat was nog in de tijd dat het niet zozeer veilig hoefde te zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:07 schreef twi het volgende:
Ik heb dan trouwens ook nooit dat ik wakker wordt in de laatste paar rondjes. Altijd gelijk bij de uitslag of bij het uitrijrondje.
Wat hebben ze met de F1 van pakweg '94-'99 uitgespookt, toen het onmogelijk was om in slaap te vallen
Ohja, offtopic...
Dat je nog moest vechten voor een plekje in de eerste bocht en niet een nummertje hoefde te trekken.
Dat je nog kon beginnen met tanken voordat de slang in de wagen zat.
Dat als een inhaal actie fout ging je geen schade formulier in hoefde te vullen en dat een rechter dan gaat bepalen wie er schuldig was.
En natuurlijk als belangrijkste, het waren toen nog auto's die bestuurt moesten worden. Nou maakt het op de G krachten na niet uit of je in een F1 auto zit of in een simulator.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Spel- en typefouten voorbehouden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: