abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 maart 2007 @ 12:48:00 #26
35662 Heintje
Gears of War.
pi_47048650
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:44 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Dat eerste sowieso niet, want je hebt dat ding daar niet
Zou het kunnen dat je hem nog hebt uit act 4? Daar moet je hem hebben en als je hem dan niet wegdoet.
Of dat dat slim is is weer een andere vraag.

En ijsmeis, misschien gaat het wel om het stuk wat jij bedoelt in de laatste missie heb je volgens mij geen timer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  donderdag 8 maart 2007 @ 12:50:53 #27
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_47048721
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:48 schreef Heintje het volgende:

[..]

Zou het kunnen dat je hem nog hebt uit act 4? Daar moet je hem hebben en als je hem dan niet wegdoet.

En ijsmeis, misschien gaat het wel om het stuk wat jij bedoelt in de laatste missie heb je volgens mij geen timer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  donderdag 8 maart 2007 @ 12:52:09 #28
35662 Heintje
Gears of War.
pi_47048758
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:44 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

nee in het eerste level, na 3deuren kapot te zijn gebeukt door die berserker kom je in een tuin zonder glas.
gewoon een open veld dus.
Zeg dan niet dat je in de laatste episode bent als je nog in act 1 bent.
SPOILER
pi_47048801
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:48 schreef Heintje het volgende:

[..]

SPOILER
Mja, ik weet het niet meer . Ik denk ook dat ie dat bedoeld. Dus volg Heintje zijn advies maar . En daarna dat van mij .
pi_47048949
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:52 schreef Heintje het volgende:

[..]

Zeg dan niet dat je in de laatste episode bent als je nog in act 1 bent.
SPOILER
sorry bedoelde laatste episode van ACT 1, maar mijn hammer wil niet opstarten, het straaltje komt er nie uit.

[ Bericht 5% gewijzigd door Wouter2006 op 08-03-2007 13:06:09 ]
pi_47049211
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:59 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

sorry bedoelde laatste episode van ACT 1, maar mijn hammer wil niet opstarten, het straaltje komt er nie uit.
Dus je zit in een tuin met heel hoog een dak erboven en niet in zo'n zanderige omgeving zonder dak?

Dan moet je doen wat Heintje in zijn spoiler zette. En daarna die Berserker eronder krijgen en kapot maken ?
pi_47049676
er is geen dak!
pi_47050001
Dus je zit hier?:

donderdag 8 maart 2007 @ 13:32:32 #34
35662 Heintje
Gears of War.
pi_47050101
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:59 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

Algemene info over de Hammer
Je moet de hammer ongeveer 5 seconden op iemand of een plaats richten om hem te starten. de eerste paar seconden zijn het krachtigste. Een berserker moet je twee keer raken met de hammer.
Hem eerst op de grond starten en dan naar de berserker gaan is vrij lastig omdat je de hammer vaak niet op de grond kan starten.
SPOILER
Als je haar een paar keer verslagen hebt dan is ze echt simpel...
pi_47059610
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 13:29 schreef ijsmeis het volgende:
Dus je zit hier?:

[afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding]
ja daar zit ik, ik weet ook wel dat het makkelijk is om hem te verslaan, heb hem ook op rookie uitgespeeld,
dus weet wel hoe het moet, alleen me hammer wil niet aangaan, hoe lang je hem ook vasthoudt en locked e.d.

ik denk gewoon dat het ff een bug is, en dat ik vanavond probeer en dat die het dan doet.
jullie horen het nog wel.
pi_47059791
Heb je al geprobeerd om eerst op de grond of tegen zo'n 'plantenbak' aan te richten?
pi_47062526
yes, als ik ook wil schieten hoor je een klik dat die het gewoon niet doet :S
pi_47062656
kan je trouwens ergens zien hoeveel punten je hebt bij multiplayer als je de achievement nog nie hebt.
dus hoeveel headshots enz enz..
pi_47065692
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 16:02 schreef GokuSFE het volgende:
Was ook wel leuk toen PP op Heintje afrende van de ene kant, ik vanaf de andere kant. PP was eerder, die pakt zn shotgun, hij schiet, hij is er bijna, en dan... *BOOM* , mijn boomshot op Heintje
Kill-jatter.
Scheren is voor schapen!
pi_47065711
Vanavond weer eens ranken? of moet iedereen weer om half 11 naar bed toe?
Scheren is voor schapen!
pi_47066982
Ik kan meedoen, ik heb morgen vrij .
Nu ben ik nog even GRAW 2 aan het spelen..
pi_47067016
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:06 schreef Wouter2006 het volgende:
kan je trouwens ergens zien hoeveel punten je hebt bij multiplayer als je de achievement nog nie hebt.
dus hoeveel headshots enz enz..
Ja, volgens mij moet je dan naar ranked matches, leaderboards ofzo en dan statistics. Zoiets, uit mijn kop . Ik check het straks nog wel voor de zekerheid.
Maar één ding staat er niet bij, ik weet alleen even niet meer welke.
pi_47073362
nou met die berserker is het gelukt hoor, als je naar buiten ging moest je gelijk rechts :S,
ik ging gelijk naar achteren in de hoek :S

toen ik naar rechts ging activeerde dat wijf pas die satelliet :S
pi_47074261
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 20:52 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ja, volgens mij moet je dan naar ranked matches, leaderboards ofzo en dan statistics. Zoiets, uit mijn kop . Ik check het straks nog wel voor de zekerheid.
Maar één ding staat er niet bij, ik weet alleen even niet meer welke.
Nee dus. Versus -> Leaderboards -> Kiezen wat je wilt zien -> en dan op je nick gaan staan en op A drukken.
  donderdag 8 maart 2007 @ 23:33:27 #45
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_47075940
Ik sta bij een Connection Error samen met paashaas vlak naast een Locust. Boomer in m'n klauwen. Eerste wat ik roep is "SLAAN!"

Gevolg, we drukken allebei op B en liggen uit de game
pi_47075965
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 23:33 schreef twi het volgende:
Ik sta bij een Connection Error samen met paashaas vlak naast een Locust. Boomer in m'n klauwen. Eerste wat ik roep is "SLAAN!"

Sukkels !
pi_47076022
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 23:33 schreef twi het volgende:

Laatste keer dat ik naar jou luister.
Scheren is voor schapen!
pi_47076063
Ow, en van worms liep mn 360 vast dus ik ben dr nu wel flauw van.
Scheren is voor schapen!
  vrijdag 9 maart 2007 @ 07:00:27 #49
35662 Heintje
Gears of War.
pi_47081051
Ik ga vanavond in mijn huisje werken zodat ik volgende week gewoon thuis kan gamen.
pi_47103158
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 07:00 schreef Heintje het volgende:
Ik ga vanavond in mijn huisje werken zodat ik volgende week gewoon thuis kan gamen.
Hulde voor je inzet!
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')