Zou het kunnen dat je hem nog hebt uit act 4? Daar moet je hem hebben en als je hem dan niet wegdoet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat eerste sowieso niet, want je hebt dat ding daar niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat je hem nog hebt uit act 4? Daar moet je hem hebben en als je hem dan niet wegdoet.
Of dat dat slim is is weer een andere vraag.
En ijsmeis, misschien gaat het wel om het stuk wat jij bedoelt in de laatste missie heb je volgens mij geen timer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Zeg dan niet dat je in de laatste episode bent als je nog in act 1 bent.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:44 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
nee in het eerste level, na 3deuren kapot te zijn gebeukt door die berserker kom je in een tuin zonder glas.
gewoon een open veld dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat je hem nog hebt uit act 4? Daar moet je hem hebben en als je hem dan niet wegdoet.
Of dat dat slim is is weer een andere vraag.
En ijsmeis, misschien gaat het wel om het stuk wat jij bedoelt in de laatste missie heb je volgens mij geen timer.Mja, ik weet het niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik denk ook dat ie dat bedoeld. Dus volg Heintje zijn advies maar
. En daarna dat van mij
.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat je in de laatste episode bent als je nog in act 1 bent.sorry bedoelde laatste episode van ACT 1, maar mijn hammer wil niet opstarten, het straaltje komt er nie uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Wouter2006 op 08-03-2007 13:06:09 ]
Dus je zit in een tuin met heel hoog een dak erboven en niet in zo'n zanderige omgeving zonder dak?quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:59 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
sorry bedoelde laatste episode van ACT 1, maar mijn hammer wil niet opstarten, het straaltje komt er nie uit.
Algemene info over de Hammerquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:59 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
sorry bedoelde laatste episode van ACT 1, maar mijn hammer wil niet opstarten, het straaltje komt er nie uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je haar een paar keer verslagen hebt dan is ze echt simpel...Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
ja daar zit ik, ik weet ook wel dat het makkelijk is om hem te verslaan, heb hem ook op rookie uitgespeeld,quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:29 schreef ijsmeis het volgende:
Dus je zit hier?:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Kill-jatter.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:02 schreef GokuSFE het volgende:
Was ook wel leuk toen PP op Heintje afrende van de ene kant, ik vanaf de andere kant. PP was eerder, die pakt zn shotgun, hij schiet, hij is er bijna, en dan... *BOOM* , mijn boomshot op Heintje
Ja, volgens mij moet je dan naar ranked matches, leaderboards ofzo en dan statistics. Zoiets, uit mijn kopquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:06 schreef Wouter2006 het volgende:
kan je trouwens ergens zien hoeveel punten je hebt bij multiplayer als je de achievement nog nie hebt.
dus hoeveel headshots enz enz..
Nee dus. Versus -> Leaderboards -> Kiezen wat je wilt zien -> en dan op je nick gaan staan en op A drukken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, volgens mij moet je dan naar ranked matches, leaderboards ofzo en dan statistics. Zoiets, uit mijn kop![]()
. Ik check het straks nog wel voor de zekerheid.
Maar één ding staat er niet bij, ik weet alleen even niet meer welke.
Sukkelsquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:33 schreef twi het volgende:
Ik sta bij een Connection Error samen met paashaas vlak naast een Locust. Boomer in m'n klauwen. Eerste wat ik roep is "SLAAN!"
Gevolg, we drukken allebei op B en liggen uit de game![]()
![]()
![]()
![]()
Laatste keer dat ik naar jou luister.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:33 schreef twi het volgende:
Ik sta bij een Connection Error samen met paashaas vlak naast een Locust. Boomer in m'n klauwen. Eerste wat ik roep is "SLAAN!"
Gevolg, we drukken allebei op B en liggen uit de game![]()
![]()
![]()
![]()
Hulde voor je inzet!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 07:00 schreef Heintje het volgende:
Ik ga vanavond in mijn huisje werken zodat ik volgende week gewoon thuis kan gamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |