Je lokte wel 2 personen steedsquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:53 schreef Heintje het volgende:
Ja was fijn gisteren. Heb ik mijn Xbox bij mijn moeder aangesloten zodat ik toch weer eens mee kon doen. Hadden we net een game gestart komt mijn moeder er aan. Ja zet hem maar op 2, ik wil naar het journaal kijken. En aangezien ik een hekel heb aan quiters heb ik dat dus niet gedaan.
Uit eindelijk duurde het journaal ook korter dan de match en heb ik dus toch nog een bijdrage kunnen leveren.
Kheb ook genoeg misbruik gemaakt van mensen die weg zijn hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je lokte wel 2 personen steeds. PP en nog iemand. En elke keer (in ieder geval 4x) bleef er iemand bij je om je te beschermen
Lief heah!
Maar zij hadden de hostquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kheb ook genoeg misbruik gemaakt van mensen die weg zijn hoor.
Als de tegenpartij weet dat iemand er niet is dan rushen ze er vaak op af.
Als ik dan kans zie dan wacht ik om het hoekje van die stilstaande persoon en krijg ik een kill kado
Je bent een schat.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je lokte wel 2 personen steeds. PP en nog iemand. En elke keer (in ieder geval 4x) bleef er iemand bij je om je te beschermen
Lief heah!
Ook vaak dat als ik merk dat iemand anders niks doet dat ik er snel naar toe ga om die kill te pakken. (wel altijd met ranged wapens doen, anders hoeft die gene alleen maar op B te drukken.)quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kheb ook genoeg misbruik gemaakt van mensen die weg zijn hoor.
Als de tegenpartij weet dat iemand er niet is dan rushen ze er vaak op af.
Als ik dan kans zie dan wacht ik om het hoekje van die stilstaande persoon en krijg ik een kill kado
Niks van gezien. Alleen als Goku of PP hoorde wist ik dat ik dood was.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:02 schreef GokuSFE het volgende:
Was ook wel leuk toen PP op Heintje afrende van de ene kant, ik vanaf de andere kant. PP was eerder, die pakt zn shotgun, hij schiet, hij is er bijna, en dan... *BOOM* , mijn boomshot op Heintje
Tot gisteren was die periode bij mij veel langer. Maar toen ik het weer eens speelde ging het gelijk goed met 3 kills in een ronde. De rondes daarna weer wat minder maar ja...quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:02 schreef bigore het volgende:
Kep gewoon al 4 dagen geen GoW gespeeld, ik moet me schamen
dat kan niet he, en wel worms en fuzion frenzy spelenquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:02 schreef bigore het volgende:
Kep gewoon al 4 dagen geen GoW gespeeld, ik moet me schamen
Dat laatste dus.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:23 schreef Wouter2006 het volgende:
ik speelde trouwens de laatste episode op insane tegen die berserker, maar mijn hammer of dawn
deed het niet buiten, terwijl er nog 5minuten over waren. Is dit een bug of moet ik precies ergens op een plek staan waar open sky is ofzo :S?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:41 schreef Heintje het volgende:
Je kan hem geloof ik op 3 manieren af maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat eerste sowieso niet, want je hebt dat ding daar nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
nee in het eerste level, na 3deuren kapot te zijn gebeukt door die berserker kom je in een tuin zonder glas.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat laatste dus.
Je zit dan in die 'tuinhal' neem ik aan? Als je daar naar boven kijkt zie je 1 lang stuk waar geen glas zit. Daar moet je hem dus onder krijgen.
gewoon een open veld dus.![]()
Ja, met de torquebow afmaken is veul beter. En als je niet genoeg pijlen hebt om hem helemaal af te maken ren je daarna gewoon kei hard op hem af met je shotgun. En dan is ie echt zoooooooo makkelijk
.
Ik let echt niet op, nu had ik het over de eindbaas.
![]()
Oh, dus na de berserker de andere berserker?quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:44 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
nee in het eerste level, na 3deuren kapot te zijn gebeukt door die berserker kom je in een tuin zonder glas.
gewoon een open veld dus.
Hmm, die zou je wel normaal met de hammer of dawn af moeten kunnen maken.![]()
Zou het kunnen dat je hem nog hebt uit act 4? Daar moet je hem hebben en als je hem dan niet wegdoet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat eerste sowieso niet, want je hebt dat ding daar niet
Of dat dat slim is is weer een andere vraag.
En ijsmeis, misschien gaat het wel om het stuk wat jij bedoelt in de laatste missie heb je volgens mij geen timer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat je hem nog hebt uit act 4? Daar moet je hem hebben en als je hem dan niet wegdoet.
En ijsmeis, misschien gaat het wel om het stuk wat jij bedoelt in de laatste missie heb je volgens mij geen timer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
Zeg dan niet dat je in de laatste episode bent als je nog in act 1 bent.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:44 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
nee in het eerste level, na 3deuren kapot te zijn gebeukt door die berserker kom je in een tuin zonder glas.
gewoon een open veld dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat je hem nog hebt uit act 4? Daar moet je hem hebben en als je hem dan niet wegdoet.
En ijsmeis, misschien gaat het wel om het stuk wat jij bedoelt in de laatste missie heb je volgens mij geen timer.Mja, ik weet het niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik denk ook dat ie dat bedoeld. Dus volg Heintje zijn advies maar
. En daarna dat van mij
.
![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat je in de laatste episode bent als je nog in act 1 bent.sorry bedoelde laatste episode van ACT 1, maar mijn hammer wil niet opstarten, het straaltje komt er nie uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Wouter2006 op 08-03-2007 13:06:09 ]![]()
Dus je zit in een tuin met heel hoog een dak erboven en niet in zo'n zanderige omgeving zonder dak?quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:59 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
sorry bedoelde laatste episode van ACT 1, maar mijn hammer wil niet opstarten, het straaltje komt er nie uit.
Dan moet je doen wat Heintje in zijn spoiler zette. En daarna die Berserker eronder krijgen en kapot maken?
![]()
Algemene info over de Hammerquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:59 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
sorry bedoelde laatste episode van ACT 1, maar mijn hammer wil niet opstarten, het straaltje komt er nie uit.
Je moet de hammer ongeveer 5 seconden op iemand of een plaats richten om hem te starten. de eerste paar seconden zijn het krachtigste. Een berserker moet je twee keer raken met de hammer.
Hem eerst op de grond starten en dan naar de berserker gaan is vrij lastig omdat je de hammer vaak niet op de grond kan starten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je haar een paar keer verslagen hebt dan is ze echt simpel...Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
ja daar zit ik, ik weet ook wel dat het makkelijk is om hem te verslaan, heb hem ook op rookie uitgespeeld,quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:29 schreef ijsmeis het volgende:
Dus je zit hier?:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
dus weet wel hoe het moet, alleen me hammer wil niet aangaan, hoe lang je hem ook vasthoudt en locked e.d.
ik denk gewoon dat het ff een bug is, en dat ik vanavond probeer en dat die het dan doet.
jullie horen het nog wel.![]()
kan je trouwens ergens zien hoeveel punten je hebt bij multiplayer als je de achievement nog nie hebt.
dus hoeveel headshots enz enz..![]()
Kill-jatter.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:02 schreef GokuSFE het volgende:
Was ook wel leuk toen PP op Heintje afrende van de ene kant, ik vanaf de andere kant. PP was eerder, die pakt zn shotgun, hij schiet, hij is er bijna, en dan... *BOOM* , mijn boomshot op HeintjeScheren is voor schapen!![]()
Ja, volgens mij moet je dan naar ranked matches, leaderboards ofzo en dan statistics. Zoiets, uit mijn kopquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:06 schreef Wouter2006 het volgende:
kan je trouwens ergens zien hoeveel punten je hebt bij multiplayer als je de achievement nog nie hebt.
dus hoeveel headshots enz enz..![]()
. Ik check het straks nog wel voor de zekerheid.
Maar één ding staat er niet bij, ik weet alleen even niet meer welke.![]()
nou met die berserker is het gelukt hoor, als je naar buiten ging moest je gelijk rechts :S,
ik ging gelijk naar achteren in de hoek :S
toen ik naar rechts ging activeerde dat wijf pas die satelliet :S![]()
Nee dus. Versus -> Leaderboards -> Kiezen wat je wilt zien -> en dan op je nick gaan staan en op A drukken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, volgens mij moet je dan naar ranked matches, leaderboards ofzo en dan statistics. Zoiets, uit mijn kop![]()
. Ik check het straks nog wel voor de zekerheid.
Maar één ding staat er niet bij, ik weet alleen even niet meer welke.![]()
Ik sta bij een Connection Error samen met paashaas vlak naast een Locust. Boomer in m'n klauwen. Eerste wat ik roep is "SLAAN!"
Gevolg, we drukken allebei op B en liggen uit de game![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sukkelsquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:33 schreef twi het volgende:
Ik sta bij een Connection Error samen met paashaas vlak naast een Locust. Boomer in m'n klauwen. Eerste wat ik roep is "SLAAN!"
![]()
![]()
![]()
!
![]()
Laatste keer dat ik naar jou luister.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:33 schreef twi het volgende:
![]()
![]()
Scheren is voor schapen!![]()
Ik ga vanavond in mijn huisje werken zodat ik volgende week gewoon thuis kan gamen.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Hulde voor je inzet!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 07:00 schreef Heintje het volgende:
Ik ga vanavond in mijn huisje werken zodat ik volgende week gewoon thuis kan gamen.
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
Forum Opties Forumhop: Hop naar: