En ik maar denken dat ik wat verkeerd deed. Fucking vreemd. En ohja, met zn tweeen waren we redelijk kansloos tegen vierquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:33 schreef twi het volgende:
Ik sta bij een Connection Error samen met paashaas vlak naast een Locust. Boomer in m'n klauwen. Eerste wat ik roep is "SLAAN!"
Gevolg, we drukken allebei op B en liggen uit de game![]()
![]()
![]()
![]()
Geen bullshit, maar nog geen detailsquote:Op maandag 12 maart 2007 11:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
Nou heb ik gister in 2 verschillende potjes gehoord dat er binnenkort weer nieuwe downloadable content komt, iemand die hier al iets van weet of is het gewoon bullshit?
Wat ik me dan afvraag is dan wel of de kills die je in ranked hebt gemaakt ook meetellen in player matches.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:22 schreef Scarface2004 het volgende:
Is het niet die update, waarmee je ook achievements krijgt in Player matches.
Ik zou dat niet erg vinden, maar om het eerlijk te houden zouden ze er een DM achievement bij moeten doen. Haal 1000 kills in DM. En als ze die 10K acheivement aan kunnen passen zodat player matches ook meetellen dan kunnen ze het ook zo maken dat DM niet meeteld.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:29 schreef Scarface2004 het volgende:
Deathmatch lijkt me fun, alleen zo krijg je die 10.000 kills wel heel erg snel
nieuwe achievements kan toch niet? een spel mag toch maar 1000 punten max hebben?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:05 schreef Heintje het volgende:
Als er zo iets komt dan denk ik dat ze allebij tellen voor de huidige achievements.
Maar een Deathmatch mode of zo met nieuwe achievements zou wel leuk zijn.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nieuwe achievements kan toch niet? een spel mag toch maar 1000 punten max hebben?
Heb ook al roddels gehoord van een 6 vs. 6 mode.
Die regels zijn iets aangepast, een spel kan via extra contend nog eens 250 punten beschikbaar stellen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nieuwe achievements kan toch niet? een spel mag toch maar 1000 punten max hebben?
Heb ook al roddels gehoord van een 6 vs. 6 mode.
Ik speel nog steeds dagelijks...alleen vorige week Motogp ff gespeeld, nu al op uitgekekenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:01 schreef Heintje het volgende:
Het zijn meestal de zelfde die samen spelen en hier posten.
En dat is niet meer dagelijk. GoW heeft het nog lang vol gehouden aangezien op fok spellen meestal niet langer dan een week gespeeld worden.
Dat zeg ik, de meeste spellen worden niet langer dan een week gespeeld. Ik heb nou geen tijd, anders zou ik ook wel regelmatig een potje spelen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:13 schreef bigore het volgende:
[..]
Ik speel nog steeds dagelijks...alleen vorige week Motogp ff gespeeld, nu al op uitgekeken![]()
routerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Viro het volgende:
Nou, ik zal GoW wel vaak spelen![]()
Zo nu eerst me 360 aansluiten. Staat nog steeds in zijn doos terwijl ik em gisteren heb gehaald![]()
-edti-
een vraagje over de 360.
K heb een router, met 2 vrije poorten. Als ik me 360 wil aansluiten op het internet/live wil gebruiken, moet ik em dan rechtreeks aansluiten op me modem of kan ik em aansluiten op de router![]()
TY, k heb nog geen live account aangemaaktquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:55 schreef angel008 het volgende:
[..]
router
voeg me gelijk ff toe dan gaan we vanavond ff potje co-op doen
maak je idd aanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:14 schreef Viro het volgende:
[..]
TY, k heb nog geen live account aangemaaktOf is dat de profile die je aanmaakt op je 360 als je em voor het eerst opstart
![]()
![]()
Maar eerst huiswerk maken![]()
Mja, ik speel wel dagelijks op mijn Xbox, maar ik zie nooit echt iemand GoW spelen, of het zijn van die kneuzen waar ik even geen zin in heb.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:01 schreef Heintje het volgende:
Het zijn meestal de zelfde die samen spelen en hier posten.
En dat is niet meer dagelijk. GoW heeft het nog lang vol gehouden aangezien op fok spellen meestal niet langer dan een week gespeeld worden.
Nou bedankt hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, ik speel wel dagelijks op mijn Xbox, maar ik zie nooit echt iemand GoW spelen, of het zijn van die kneuzen waar ik even geen zin in heb.
Anders speel ik gewoon mee hoor. Een potje GoW gaat er nog steeds in namelijk!
Je vraagt maar raak hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:40 schreef Viro het volgende:
Sry voor al mijn vragen, k ben maar een newbie![]()
Ik heb anders al een paar dagen zitten achievement-hoeren met GoW, maar wat word je toch gigantisch snet schijtziek van die amerikanen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, ik speel wel dagelijks op mijn Xbox, maar ik zie nooit echt iemand GoW spelen, of het zijn van die kneuzen waar ik even geen zin in heb.
Anders speel ik gewoon mee hoor. Een potje GoW gaat er nog steeds in namelijk!
Game ook amper in m 'n eentje, en slechts heel af en toe met z'n 2'en in GoW. Maar vind het toch wel een stuk leuker met minstens 3 of het liefste gewoon 4 man ranked.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik heb anders al een paar dagen zitten achievement-hoeren met GoW, maar wat word je toch gigantisch snet schijtziek van die amerikanen.
tja, sommige mensen (ik noem geen namen) moeten sinds ze een baan hebben ineens om half 11 naar bed. Dus dan worden 't wel erg korte potjes...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:53 schreef twi het volgende:
[..]
Game ook amper in m 'n eentje, en slechts heel af en toe met z'n 2'en in GoW. Maar vind het toch wel een stuk leuker met minstens 3 of het liefste gewoon 4 man ranked.
http://live.xbox.com/nl-NL/default.aspxquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:11 schreef Viro het volgende:
K ga straks jullie toevoegen aan me vriendenlijst, als niemand daar bezwaar tegen heeft![]()
Eerst maar eens kijken hoe ik mensen een message kan sturen![]()
En jij bent niet online dus je moet niet zo miepenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:02 schreef ijsmeis het volgende:
Heintje is Worms aan het spelen. En twi is football manager aan het spelen
!
Ja Baas. Oké Baas. Is goed Baas. Prima Baas.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:24 schreef twi het volgende:
[..]
En jij bent niet online dus je moet niet zo miepen
Ik ben ghost recon aan het spelen, maar daar klaag je niet overquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:02 schreef ijsmeis het volgende:
Heintje is Worms aan het spelen. En twi is football manager aan het spelen
!
Nee ik sta niet in haar friendslist, en de game is niet kutquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nee ik sta niet in haar friendslist, en de game is niet kut
Ik geef je weinig kans jaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:52 schreef Viro het volgende:
Me pa wil per se nu tv kijken, geen GoW voor vandaag meer
![]()
Als die ouwe zak eenmaal voor de tv ligt, op zijn luie kont, kan je echt niks meer doen tot ie in slaap valt![]()
En dat is een uurtje of 2, dan zijn er, neem ik aan, geen Fok!kers meer die gamenExcept me
![]()
Hey johquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
tja, sommige mensen (ik noem geen namen) moeten sinds ze een baan hebben ineens om half 11 naar bed. Dus dan worden 't wel erg korte potjes...
Heintje, twi en ik gingen nog wel eens door tot kwart voor 5quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:52 schreef Viro het volgende:
Me pa wil per se nu tv kijken, geen GoW voor vandaag meer
![]()
Als die ouwe zak eenmaal voor de tv ligt, op zijn luie kont, kan je echt niks meer doen tot ie in slaap valt![]()
En dat is een uurtje of 2, dan zijn er, neem ik aan, geen Fok!kers meer die gamenExcept me
![]()
Dat was maar één keertje tochquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:24 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Heintje, twi en ik gingen nog wel eens door tot kwart voor 5
Nu alleen niet meer, alleen twi nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |