Ik vind het goed, ik ben iig deelnemer nummer 2.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:40 schreef ijsmeis het volgende:
Mwah, misschien als er een toernooitje komt dat weer wat meer mensen GoW erbij pakken?
Zeker als ik er even reclame voor ga maken en de games-redactie even in hun zij por![]()
?
Dan por ik de PR van het forum ook even in hun zijquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:43 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik vind het goed, ik ben iig deelnemer nummer 2.
Maar zeker zonder prijzen denk ik dat er weinig mensen mee zullen doen. Veel mensen zullen zich op geven maar als er een datum bekent is zal de helft afhaken.
Ook die VP kerst suprise is niet echt een succes geworden...
Hoe wil je dat tournooi dan houden? En hoe wil je kijken wie de winnaar is?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan por ik de PR van het forum ook even in hun zij!
Daar wil ik nog even over nadenken. Ik had al wel wat ideetjes.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:49 schreef Heintje het volgende:
[..]
Hoe wil je dat tournooi dan houden? En hoe wil je kijken wie de winnaar is?
Kom maar op, ik zit nou toch in de ontwerpfase op mijn stage dus misschien kan ik je helpen een tournooi te ontwerpen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar wil ik nog even over nadenken. Ik had al wel wat ideetjes.
Nou, 3 tegen 3 laten spelen. De andere 2 blijven op de spawn staan en houden alles bij. Tevens moet er één van die twee de host spelen, zodat er niemand gaat huilen dat iemand wint omdat diegene de host is.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:51 schreef Heintje het volgende:
[..]
Kom maar op, ik zit nou toch in de ontwerpfase op mijn stage dus misschien kan ik je helpen een tournooi te ontwerpen.
Ik heb nog een uur voordat ik hier wegga.
Daarom speel je ook meerdere rondes. En iedere ronden zijn de teams anders. Op jouw manier heb je ook dat je oneerlijke teams kan hebben. En de random functie in GoW werkt ook niet echt goed.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:07 schreef ijsmeis het volgende:
Hmm tja, maar ik vind het niet tof dat er oneerlijke teams worden gemaakt.
Ik wil ook best een team laten winnen, maar stel jij twi en Jimmie ofzo spelen tegen anderen. Dan weet ik al wie er gaat winnen.
Hoezo zijn de teams dan anders als je zelf mag kiezen? Als je hebt gemerkt dat je in een goed team zat, dan blijf je daar toch inquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:09 schreef Heintje het volgende:
[..]
Daarom speel je ook meerdere rondes. En iedere ronden zijn de teams anders. Op jouw manier heb je ook dat je oneerlijke teams kan hebben. En de random functie in GoW werkt ook niet echt goed.
Die anderen, ik wil dus echt niet bij Jimmie in het teamquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:07 schreef ijsmeis het volgende:
Hmm tja, maar ik vind het niet tof dat er oneerlijke teams worden gemaakt.
Ik wil ook best een team laten winnen, maar stel jij twi en Jimmie ofzo spelen tegen anderen. Dan weet ik al wie er gaat winnen.
Ik open nu gewoon een animo-topic. Eens zien of er sowieso mensen mee willen doen zonder prijsquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:23 schreef Heintje het volgende:
Ga dan eerst maar eens wat mensen porren.
Daarna kun je een topic maken om te kijken of er animo voor is.
Als dat een beetje duidelijk is kan er een datum gekozen worden en een planning gemaakt worden.
ik zal dan wel kijken of ik iets kan maken waar de teams gegenereert worden en we de score in bij kunnen houden.
idd, Twi moet dood, uiteraard.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:14 schreef twi het volgende:
[..]
Die anderen, ik wil dus echt niet bij Jimmie in het team
Euh laat ik het maar zo zeggen : ik begin het onder de knie te krijgen,supergoed ben ik nietquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:46 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ben je een beetje goed in het spel? Ik wil een eerlijk antwoord, ik zal je er niet op afrekenen
hehe had ik ook, maar het gaat me steeds beter af, niet eens meer zin om op de pc te gamen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:38 schreef Viro het volgende:
[..]
Euh laat ik het maar zo zeggen : ik begin het onder de knie te krijgen,supergoed ben ik niet![]()
K moet nog wennen aan de controller. Van pc naar 360 overstappen voelt heel raar aan![]()
Dat was waar ik op hoopte, dat zijn meer kills voor ons.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:38 schreef Viro het volgende:
[..]
Euh laat ik het maar zo zeggen : ik begin het onder de knie te krijgen,supergoed ben ik niet![]()
K moet nog wennen aan de controller. Van pc naar 360 overstappen voelt heel raar aan![]()
Ik heb na die sessie waar de TT op slaat ook nog maar 1 potje samen met Goku gespeeld.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:42 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben zaterdag ook slecht. Ik heb GoW al 2 weken niet meer aangeraakt geloof ik.
Newbies misbruiken hequote:Op vrijdag 16 maart 2007 06:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat was waar ik op hoopte, dat zijn meer kills voor ons.
So be itquote:Nou moet ik er ook bij zeggen dat je GoW na 2 weken spelen nog steeds het beter wordt in het spel. Zeker in MP. Je begint met de gewone wapens en als je die onder de knie hebt ga je naar de andere wapens. En na een kill of 30 met een wapen ben je er een beetje achter hoe het werkt.
Maar we geven je wel een kans om op een leuke manier te oefenen.quote:
ah ok er zijn nog ppl die newb's een kans gevenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:09 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar we geven je wel een kans om op een leuke manier te oefenen.
Anders wordt je als newbie alleen maar uitgescholden omdat je niks kan, daarbij verlies je dan ook nog vaak. Niet leuk dus.
En met een aantal Nederlanders is het wel leuk. Uitzonderingen daargelaten.
De spreuk van de weuk:quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:18 schreef Viro het volgende:
[..]
ah ok er zijn nog ppl die newb's een kans geven![]()
![]()
quote:Liever een Nederlandse Noob dan een Amerikaan
K pas 5 dagenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:26 schreef Wouter2006 het volgende:
ben ook een newbie, heb het spel pas 2 weken
Een complete newbie dus.quote:
gewoon veel MP spelen. K heb een maand lang gratis Goldquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Een complete newbie dus.
MP is moeilijker dan SP op insane. Zeker execution. maar het gaat wel goed komen.
Je hebt toch ook nog de 48 uur die bij GoW zit. Of heb je de bundel en zit het daar niet in?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:56 schreef Viro het volgende:
[..]
gewoon veel MP spelen. K heb een maand lang gratis Gold![]()
![]()
Oh ja dat is waar ook.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:04 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je hebt toch ook nog de 48 uur die bij GoW zit. Of heb je de bundel en zit het daar niet in?
Dan moet ik maar een jointje regelenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb na die sessie waar de TT op slaat ook nog maar 1 potje samen met Goku gespeeld.
Maar ik heb er wel vertouwen in dat het goed gaat komen.
Als er maar wat te giechelen is...
Moet je helemaal zelf weten, ben alleen benieuwd of je dan nog een beetje kan spelen...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan moet ik maar een jointje regelen.
Heintjeeeeeeeeee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |