en je ziet je ventje/locustje wel een slaande (van boven naar beneden) maken?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:52 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dat deed ik ookNou ja probeer het straks nog wel een keer
Leuk ding zo'n 360quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:29 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Die filmpjes skip ik altijd, omdat ik bang ben dat m'n 360 dan weer vast loopt.
Nog steeds geen uitzonderlijke problemen mee.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:28 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
en je ziet je ventje/locustje wel een slaande (van boven naar beneden) maken?
Ik heb nog nooit problemen gehad met m,n xbox360quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:29 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Die filmpjes skip ik altijd, omdat ik bang ben dat m'n 360 dan weer vast loopt.
Dan ben je niet dicht genoeg bij een tegenstander. Team mates kun je niet taggen, ook niet als frendly fire aanstaat. Wel jammer, zou wel gaaf zijn om elkaar een smoke granate te taggen en dan op de vijand af te gaan.quote:
Dat ga ik maar eens vandaag doen. K denk dat het aan me router ligtquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als je NAT maar openstaat moet alles goed gaan, als dat op strict staat wil het nog wel eens fout gaan.
Je moet je poorten :
88 UDP
3074 UDP/TCP
Forwarden naar je xbox dan moet de NAT als het goed is op open komen te staan als die daar nog niet op staat.
Maar wel problemen dus? Dat vind ik niet kunnen van een consolequote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:07 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nog steeds geen uitzonderlijke problemen mee.
De laatste tijd echt weinig.
En ik las net dat ik nog bij de minderheid hoor, de mijne is nog steeds niet kapot.
Ik zal rond een uur of 23.00 oline komen, k hoop dat ik nu wel games kan joinen nu ik bepaalde poorts op me router heb opengegooidquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:20 schreef ach het volgende:
dussss iemand nog GoWen?
Jahquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:30 schreef Viro het volgende:
Problemen met router opgelost, ik kan weer lokale gehost games/matches joinen![]()
edit :
Is het normaal als je controller dit doet![]()
kwaliteit van filmpje is bagger omdat ie gemaakt is met me mobiel![]()
![]()
quote:Zoals te lezen is komt er dus een nieuwe multiplayer-mode genaamd Annex. Er is nog niet meer over deze mode bekend, maar er gaan geruchten dat de multiplayer-mode de vormen van 'capture the flag' zal gaan aannemen. Tevens worden er met de update weer de nodige bugs hersteld.
De gehele update zal gratis te verkrijgen zijn voor de bezitters van Gears of War.
Misschien dat ik er ook al wel eerder ben. Maar om een uur of 10 zeker.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:00 schreef ijsmeis het volgende:
Ik, misschien.
quote:Gears of War update brengt nieuwe multiplayermodus
Nieuws | 31 maart 2007 - De volgende update van Gears of War is momenteel de testfase in gegaan en inmiddels zijn de eerste details bekend van deze patch.
Zo zal er voor VGA-gebruikers met een resolutie van 1280x1024 ondersteuning komen van 720p. Nog interessanter is de bekendmaking van een gloednieuwe multiplayermodus, genaamd Annex.
Verwacht snel meer duidelijkheid over deze update van Gears of War en ook informatie over wanneer deze beschikbaar zal worden.
Ah ok ik begon te twijfelen. K heb hier vaker of ring of death ofzo gelezen en raakte gelijk in paniek toen ik het zag gebeurenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 07:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Jah
Je batterij is bijna leeg dan doet ie dat
Ik ga eerst nog even Def Jam spelenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:37 schreef Heintje het volgende:
[..]
Misschien dat ik er ook al wel eerder ben. Maar om een uur of 10 zeker.
Als je geen zin hebt ga je toch niet. Ownee wacht. Geloof laat dat niet toe.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga eerst nog even Def Jam spelen. Oh en ik kan het niet te laat maken, want ik moet morgen dus om 9 uur in de kerk zitten (
).
Ik ben totaal niet gelovigquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:01 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt ga je toch niet. Ownee wacht. Geloof laat dat niet toe.
Zeg dat je geen tijd hebt. Anyhoo.. Ik ga nu GOW-enquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet gelovig. Ik doe het voor iemand anders zeg maar. Soort communie-shizzle.
Ik ben ook al niet op haar communie geweestquote:
Yeehaaaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:04 schreef linebear het volgende:
binnenkort mogen jullie mij ook eens inmaken met GoW
Jawel. Maar je bent film aan het kijkenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:44 schreef Heintje het volgende:
Ben ik niet online?
Mijn vriendin is een DVD aan het kijken, en dan komen er geen berichtjes door. Anders had ik je private chat wel geacepteerd.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jawel. Maar je bent film aan het kijken. En je accept mijn private chat niet. En dat terwijl ik je headset onder wilde kreunen.
.
Nou, mag ik mee?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:04 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
En die gaat zo naar de bios.
Welke Film?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:04 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
En die gaat zo naar de bios.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |