vrijen, want een libelle woord...quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:26 schreef ijsmeis het volgende:
Heintje lag te vrijen met zijn vriendin.
Oke. Ze waren elkaar aan het lebberen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:41 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
vrijen, want een libelle woord...
Hap nou nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:12 schreef Heintje het volgende:
Dat viel wel mee hoor, gewoon een klein kusje.
En dat :"Je volgt er niks van he?" ging over het gesprek wat ik daarna met mijn vriendin had.
En toen ging jij maar met Tim bellen.
Zelfs hier hap ik bij deze op/in.quote:
Over potjesquote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:12 schreef Heintje het volgende:
Dat viel wel mee hoor, gewoon een klein kusje.
En dat :"Je volgt er niks van he?" ging over het gesprek wat ik daarna met mijn vriendin had.
En toen ging jij maar met Tim bellen.
Ja klopt, mijn vriendin had wat goed te maken dus had ze een paar plastic bloementjes gekocht. En dat ging ze allemaal laten zien.quote:
Ik zal kijken of ik kan vanavondquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:00 schreef Heintje het volgende:
Wie doet er vanavond mee?
En morgen nacht?
K zal eens kijken of vanavond de tv vrij isquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:00 schreef Heintje het volgende:
En morgen nacht?
Vanaf een uurtje of 12 vanavond ben ik er welquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:00 schreef Heintje het volgende:
En morgen nacht?
als ik ziek ben speel ik er júíst opquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:12 schreef Viro het volgende:
*zucht*
Al 1 hele week niet kunnen spelen op me 360![]()
Eerst ziek en daarna geen tijd![]()
Ik speel met 5.1 surround meestal, maar als je dan ergens je verstopt kan ik echt horen als iemand van bijv linksachter komt aanlopen/rennen. iets wat veel andere mensen blijkbaar niet hebben, als ik zo teamgenoten observeer als ik weer eens dood ben.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:30 schreef Heintje het volgende:
Ik speel nog steeds in stereo maar ik merk wel het verschil tussen iemand die van voren komt of iemand die van achteren komt.
Is denk ik de combinatie van beeld en geluid.
Ik heb het ookquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:02 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ik speel met 5.1 surround meestal, maar als je dan ergens je verstopt kan ik echt horen als iemand van bijv linksachter komt aanlopen/rennen. iets wat veel andere mensen blijkbaar niet hebben, als ik zo teamgenoten observeer als ik weer eens dood ben.
Allebeiquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:11 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
wat heb je ook, surround of dat je vaak van achteren gepakt wordt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen achquote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:13 schreef ach het volgende:
moh wat gtaat iedreen dotc halepn
[start spel op] [druk op "B"] klaar.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:59 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wou net zeggen. Ik kan totaaaaal niet zagen in GoW.
Zo werkt dat niet Jimmiequote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:13 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
[start spel op] [druk op "B"] klaar.
Gister had ik steeds dat ik van wapen veranderde en ook een keer reloadde met active reload terwijl ik niet eens op die knoppen druktequote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet Jimmie. Bij mij doet die zaag het nooit.
Volgens mij is er sowieso iets mis met mijn controller. Hij schiet af en toe ook niet meer.
Ja, gisteren dacht ik één keertje ook dat ik dood was, dus ik deed niks en ik dacht dat ik met Heintje meekeekquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:45 schreef ach het volgende:
[..]
Gister had ik steeds dat ik van wapen veranderde en ook een keer reloadde met active reload terwijl ik niet eens op die knoppen drukte![]()
Kan dat danquote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:33 schreef twi het volgende:
Nee, 't valt eerder onder poging tot doodslag
Koop een TV, of een VGA kabel zodat je de PC monitor kunt gebruiken.
*besteld heeft.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:30 schreef twi het volgende:
Bo-bo-booooo bo-bo-bo-bo-bo-BOL punt kommmmmm
Als het een 42" LCD is zou ik alles behalve m'n bed uit de kamer halen en alleen dat ding ophangen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:35 schreef Viro het volgende:
[..]
*besteld heeft.
Nu nog een smoes verzinnen voor een nieuwe 360![]()
btw, ik heb een eigen tv, maar die kan ik niet kwijt in me kamer. Waar the heck moet ik een 42' inch tv kwijt in me kamertje die al bijna to de nok vol zit
Sry over dat gezeik van me pa, moest het even kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |