Nee toch maar niet, doe we vanavond...... Dus als je wil...quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ben je daarna nog doorgegaan eigenlijk?
Misschien. Ik ga eerst even ergens anders naartoequote:Op donderdag 29 maart 2007 09:28 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nee toch maar niet, doe we vanavond...... Dus als je wil...
Dat ligt er aan wat je onder binnenkort verstaat.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Komen er binnenkort nog nieuwe maps ?
Als je zo door gaat als gisteren dan haal je die 100 wel binnen een week...quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:56 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb trouwens pas 20 chainsawkills, zag ik.
Ja, volgens mij had ik er gisteren 10 ofzoquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:04 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als je zo door gaat als gisteren dan haal je die 100 wel binnen een week...
Ik clocktower heb je iig duidelijk laten zien dat je WEL kan zagen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, volgens mij had ik er gisteren 10 ofzo.
Ja, maar toch vind ik het maar 3x niks aangezien je daarna meteen neergeknald wordt door een shotgunquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:19 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik clocktower heb je iig duidelijk laten zien dat je WEL kan zagen.
Als je beschoten wordt werkt hij niet. En idd wordt je daarna vaak afgemaakt. Maar als je eenmaal aan het zagen bent is de kill ook zeker.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar toch vind ik het maar 3x niks aangezien je daarna meteen neergeknald wordt door een shotgun. Dus je hebt elke keer maar 1 óf 2 kills per rondje.
Oh en op het eind van die map deed ie het niet meer btw. Kutding. Ik mag zeker maar een bepaald kills halen met de zaag
![]()
.
Dat weet ik, maar hij schoot niet. Maar misschien liet ik te snel de B los ofzo.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als je beschoten wordt werkt hij niet. En idd wordt je daarna vaak afgemaakt. Maar als je eenmaal aan het zagen bent is de kill ook zeker.
Hoevaak heb je niet dat je achter iemand staat en dan hem nog niet dood kan schieten met je shotgun. In dat geval is de zaag de oplossing.
Als je met de zaag bezig bent moet je B niet loslaten. of je moet al echt in het zaag gebeuren zitten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar hij schoot niet. Maar misschien liet ik te snel de B los ofzo.
Mja, maar die wapenwissel gaat ook niet echt snel.. Dat vind ik wel minder.
Met RT steekt ie volgens mij ook wat verder uit. Toch?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:28 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als je met de zaag bezig bent moet je B niet loslaten. of je moet al echt in het zaag gebeuren zitten.
En met de RT kun je nog extra toeren maken met je zaag, alleen of je daar iets aan hebt is mij nog steeds niet duidelijk.
Het is me nog niet op gevallen. En ofdat het uitmaakt als het zo is weet ik ook niet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Met RT steekt ie volgens mij ook wat verder uit. Toch?
Hmm, vanavond even oefenenquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:34 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het is me nog niet op gevallen. En ofdat het uitmaakt als het zo is weet ik ook niet.
Zoveel doe ik eigenlijk niet meer met de zaag. Alleen als het met mijn shotgun echt niet wil lukken wil ik nog wel eens gaan zagen. Dan ben je al blij met 1 kill en dat je daarna zelf dood bent is dan maar zo.
Je kan alle kills achievements halen. Is alleen een kwestie van tijd. Maar voor veel is warzone zoveel makkelijker omdat je dan iemand die down is van een afstandje af kan maken met een wapen naar keuze.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm, vanavond even oefenen.
Daarna ga ik voor de granaatjes. En daarna voor de Boog.
De rest van de achievements zal ik nooit halen. Mja, misschien het reviven
![]()
.
hoeveel potjes heb je dan wel niet gespeeld, ik maar 44 zag ik laatstquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:36 schreef markthemen het volgende:
[..]
ja paar potjes per dag.. sta nu op 3200 kills ofzo
Kan wel, maar geen zin in. Net zoals de pistol. Die heb ik werkelijk nooooooooooit aangeraakt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:42 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je kan alle kills achievements halen. Is alleen een kwestie van tijd. Maar voor veel is warzone zoveel makkelijker omdat je dan iemand die down is van een afstandje af kan maken met een wapen naar keuze.
Warzone is wel fijn. Maar dan moet je dat een heletijd spelen. Geen warzone en Execution door elkaar.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kan wel, maar geen zin in. Net zoals de pistol. Die heb ik werkelijk nooooooooooit aangeraakt.
En de sniper.. tja.. ik kan het niet zo goed, dus ook daar heb ik geen zin in.
En gisteren speelde ik even warzone en dat speelde gewoon echt kut. Execution is!
Er is onderscheid tussen Pistol en headshots hoor...quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:25 schreef Heintje het volgende:
Ik speel ook alleen nog maar excution. Maar warzone is zeker voor een aantal achievements een must.
Voordat je 100 pistol headshots hebt...
Een headshot telt toch als headshot en een kill met het wapen waarmee je die headshot maakt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Er is onderscheid tussen Pistol en headshots hoor...
100 pistol headshots= headshot = geen pistol
Pistol moet echt van een afstandje gebeuren, doe je het te dichtij dan telt die als execution
Nope tis het 1 of het ander.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:24 schreef Heintje het volgende:
[..]
Een headshot telt toch als headshot en een kill met het wapen waarmee je die headshot maakt.
Van dicht bij iemand die down neer schieten is idd alleen een execution.
Dus als je de pistol achievement in excution wil halen moet je headshot maken met dat ding.
Nope, zit je toch helaas naast, ook als je sniperheadshot maakt krijg je sniper kill en headshot kill, zelfde geldt voor de pistol.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nope tis het 1 of het ander.
Headshot = headshot
Pistol = Pistol
je krijgt de kill waarvan er een icoontje links onder op je scherm verschijnt
Ehm, voor zover ik weet klopt dat toch echt niet, het kleine icoontje geeft aan wat voor kill je krijgt. Lijkt me zowiezo erg vreemd, als 1 kill voor 2 zou kunnen tellen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:34 schreef bigore het volgende:
[..]
Nope, zit je toch helaas naast, ook als je sniperheadshot maakt krijg je sniper kill en headshot kill, zelfde geldt voor de pistol.
Dat doe ik dus ook maar ik krijg de map niet te zienquote:Op donderdag 29 maart 2007 06:56 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Voor de rest heeft niemand er problemen mee.
Je gaat naar Versus --> Xbox Live Ranked --> Join Custom game
En daar moet je zoeken met de gegevens die we je gegeven hebben.
Dus gamemode op execution zetten. Vervolgens maak je van min ronden en max ronden het aantal dat we je geven.
Dan laat je hem zoeken en in het lijstje dat er dan komt kies je de map die je hebt door gekregen.
Als die map er vaker bij staat is het een gokken. (en je kan het soms zien aan het aantal spelers dat er in zit.
hoezo, je krijgt de map niet te zien?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook maar ik krijg de map niet te zien![]()
Nou! Tim had laatst iets aan zijn poorten veranderd en toen kon ik zijn game ook niet meer vinden (zelfs op 19 rondes niet, waar amper games staan!) En hij kon wel andere games joinen dus het was niet zo dat ie er geen kon zien of vinden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:22 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
hoezo, je krijgt de map niet te zien?
Als je zoekt op bijv execution, min 9 ronden, max 9 ronden. dan krijg je een lijstje te zien met maps, aantal spelers (bijv 2/8) en je "ping".
Mocht je dan meerdere keren dezelfde map treffen, dan moet je ff kijken naar de ping en evt het aantal spelers (mocht je met z'n 4en ranken, en je zoekt al ff, dan zitten er waarschijnlijk al 3 of meer in die map) en anders gewoon gokken.
Als je NAT maar openstaat moet alles goed gaan, als dat op strict staat wil het nog wel eens fout gaan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou! Tim had laatst iets aan zijn poorten veranderd en toen kon ik zijn game ook niet meer vinden (zelfs op 19 rondes niet, waar amper games staan!) En hij kon wel andere games joinen dus het was niet zo dat ie er geen kon zien of vinden.
Dus wie weet ligt het aan de instellingen van zijn poorten.
SPREEK ME NIET TEGENquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:51 schreef twi het volgende:
Of gewoon je X360 als DMZ Host instellen in je router.
Over host gesproken, wanneer komt jouw 360 weer eens naar nederland?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:51 schreef twi het volgende:
Of gewoon je X360 als DMZ Host instellen in je router.
Granaat selecteren, naar iemand toe rennen, als je dichtbij bent op B drukkenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:09 schreef skippy22 het volgende:
Ik weet nog steeds niet hoe je iemand moet taggen Heb alle knopjes geprobeerd en het werkt niet![]()
Dat deed ik ookquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:19 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Granaat selecteren, naar iemand toe rennen, als je dichtbij bent op B drukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |