quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:36 schreef twi het volgende:
[..]
Als het een 42" LCD is zou ik alles behalve m'n bed uit de kamer halen en alleen dat ding ophangen.
buggy kutspelquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, gisteren dacht ik één keertje ook dat ik dood was, dus ik deed niks en ik dacht dat ik met Heintje meekeek. En dat poppetje sprong ook naar achteren enzo. Maar dat was ik zelf
Terwijl ik niks deed
WTF. Na dat springen ging ie overigens dus wel meteen dood
.
Op insane wil ik je wel helpen.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:09 schreef ach het volgende:
Vanaf nu zeg ik weer niet zo veelZijn er vrijwilligers die me willen helpen het spel uit te spelen in coop? Ik vind de SP een beetje saai maar wil hem wel uitspelen
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:02 schreef Heintje het volgende:
Er zijn maar twee soorten mensen irritant in GoW. Amerikanen en andere onbekenden die hun bek open trekken. En Nederlanders / bekenden die dat juist niet doen
hehe, katertje?quote:Op zondag 25 maart 2007 20:50 schreef skippy22 het volgende:
Co-op insane @ de zondag nee dat gaat niet lukken hier![]()
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen op de regel.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:33 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Als ze wat zeggen vind je het al irritant
![]()
Voor jou wel klote, maar volgens mij heb je zat andere dingen te doen.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:04 schreef bigore het volgende:
tot zaterdag heb ik internet, en dan dikke week niet
quote:Op maandag 26 maart 2007 12:06 schreef Heintje het volgende:
[..]
Voor jou wel klote, maar volgens mij heb je zat andere dingen te doen.
Dat hejje helemaal goed.
En voor ons maakt het niet zoveel uit aangezien je toch nooit mee doet...
Jullie spelen ook echt vaak op onmogelijke tijden,als ik hier lees dat jullie tot 3 of 4 uur doorgaan heb ik het al weer gezien![]()
Die tijden vallen wel mee hoor, door de week is meestal van 8 of 9 tot 11. En in het weekend kan het wel later worden. Maar de laatste keer dat ik tot 3 uur GoW gespeeld heb is al weer een tijdje geleden.quote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 20:37 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Nou, nog iemand die SP wil co-op'en? Dit keer wel liever wel insane.
Heb alle sp-achievements wel, heb alleen ff zin om te SP'en. Maar dan niet met van die kut amerikanen die midden in het spel ineens quiten.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:17 schreef twi het volgende:
Ah, dacht dat jij ze nog niet zou hebben als je Insane nog niet had gehaald
Je hebt de hardcore achievements nog niet eens.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:21 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb de cogtags nog niet. Hmm.
Neequote:Op maandag 26 maart 2007 21:25 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Je hebt de hardcore achievements nog niet eens.
Als iemand anders host dan kan je daarmee wel op insane spelen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:18 schreef Wouter2006 het volgende:
insane kan die nog niet eens spelen, die moet je eerst nog unlocken
marcel het intereseert volgens mij helemaal niemand dat jij een hd-tv hebt.. dus dat hoef je niet in elk topic te verkondigenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:29 schreef jorienvdherik het volgende:
met hd-tv is die mooi zeg de tyfus, balen dat live vandaag offline is
Ow, dat wist ik niet. Maar die ga ik dan wel mooi even co-op doen, anders haal ik hem niet, denk ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 06:54 schreef Heintje het volgende:
Als je dan gelijk op insane begint hoef je hardcore niet te doen. die krijg je er dan gelijk bij.
Insane is idd alleen leuk in co-op.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ow, dat wist ik niet. Maar die ga ik dan wel mooi even co-op doen, anders haal ik hem niet, denk ik.
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:06 schreef markthemen het volgende:
[..]
marcel het intereseert volgens mij helemaal niemand dat jij een hd-tv hebt.. dus dat hoef je niet in elk topic te verkondigen![]()
Ik zou het niet weten. Voor de rest heeft niemand er problemen mee.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:43 schreef Viro het volgende:
Wie gaat er morgen ranked spelen ???
@ heintje : heb je een idee waarom ik iedere gehoste game van jou niet kan vinden![]()
Zit iedere keer als een gek te zoeken, maar vind helemaal niks![]()
![]()
Hoezo? Ging gisteren toch best lekkerquote:Op donderdag 29 maart 2007 07:24 schreef Heintje het volgende:
Als ik zo door ga als de laatste tijd heb ik over een half jaar of zo die 10000 kills.
tof man, speel je nog vaakquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:06 schreef markthemen het volgende:
[..]
marcel het intereseert volgens mij helemaal niemand dat jij een hd-tv hebt.. dus dat hoef je niet in elk topic te verkondigen![]()
Dat ging het ook, van 8 tot 11 66 kills gemaakt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoezo? Ging gisteren toch best lekker?
Ben je daarna nog doorgegaan eigenlijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:10 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat ging het ook, van 8 tot 11 66 kills gemaakt.
Of was het al halfnegen voor ik mee kon doen?
Maar met 66 kills op een avond haal ik ongeveer 250 tot 300 kills in een week.
Even uitgaande van de 250. 7000 / 250 is 28. En 26 weken is een half jaar.
Ik denk alleen dat er over een tijdje spellen gaan komen de er voor gaan zorgen dat GoW een paar weken niet of minder gespeeld gaat worden. (Forza2)
Maar van alle spellen die ik tot nu toe op live gespeeld heb is GoW nog steeds de beste en gezelligste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |