Dan had je maar geen vuilnisman moeten worden.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:39 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Same here, ik sta er ook 6u naast. En 7u slaap is toch wel een minimum wil ik een beetje wat kunnen doen overdag
Dan zouden wij op de eerste vuilniswagen staan met internet.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dan had je maar geen vuilnisman moeten worden.
Heintje en ik hebben tenminste geen lag met onze vuilniswagenquote:Op maandag 19 maart 2007 14:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dan had je maar geen vuilnisman moeten worden.
Gisteren heb je al gemist.quote:
Ik zit nou pas op de 2800.quote:
Babysittenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 07:06 schreef Heintje het volgende:
[..]
Gisteren heb je al gemist.
Vanavond?
Dan neem je je Xbox toch mee, koters naar bed sturen en gamen maar.quote:
Mwah, het is maar van half 8 tot 10. Niet echt de moeite. En daarna kom ik denk ik niet meer onlinequote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:09 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dan neem je je Xbox toch mee, koters naar bed sturen en gamen maar.
Wat heb je gisteren dan allemaal gedaan. iig niet tot diep in de nacht gegamed.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mwah, het is maar van half 8 tot 10. Niet echt de moeite. En daarna kom ik denk ik niet meer online. Ik ben nu al moe.
Ik heb beneden op de bank gezeten met mijn oudersquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:13 schreef Heintje het volgende:
[..]
Wat heb je gisteren dan allemaal gedaan. iig niet tot diep in de nacht gegamed.
Buffeltjuh werd laatst boos op me, toen we met achja speelden en jullie in het andere team. Ik was namelijk die zaag-glitcher helemaal verrot aan het schelden. Want hij was niet alleen aan het zaag-glitchen, maar elke keer als ik iemand down had, kwam hij hem even killen met zijn zaaggeglitch. En toen was het de druppel en toen kregen we ruziequote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:29 schreef Heintje het volgende:
Maar jij bent een belangrijke schakel in het team. Niemand van ons is zo goed in het uitschelden van Amerikanen dan jij, en in het uit schelden van Duitsers ben je alleen nog maar beter. giechelen.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:35 schreef Heintje het volgende:
Dus daarom was je aan de whiskey gegaan...
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:49 schreef Heintje het volgende:
Ik denk dat ik al een goede TT weet voor het volgende deel:
[Xbox 360] Gears of War #14 ijsmeis en Heintje's SC topic.
Trouwens, ik werd er ook wel vrolijk van.
Oh, ik dacht eigenlijk dat ik irritant was. Daarom vond ik het zo'n goed idee om mezelf op mute te zettenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:52 schreef Heintje het volgende:
Nee, van het gegiechel van jou.
Ik ben niet zo'n alchollist. En whiskey vind ik ook niet echt lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |