sneeuwresten? er lag hier gewoon een sneeuwdek!quote:Op maandag 19 maart 2007 09:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vreemd weer na dat lekkere weer van vorige week....
Sneeuwresten op auto's, koud etc....
quote:Op maandag 19 maart 2007 09:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
sneeuwresten? er lag hier gewoon een sneeuwdek!
het is nu vrijwel gestopt met sneeuwen hier, dus het zal zo ook wel weg zijn....quote:
overdrijven is ook een vakquote:Op maandag 19 maart 2007 17:55 schreef Hi_flyer het volgende:
De grootste vlokken van mijn leven gezien, tot zeker 8 cm!
Tsja, dat is even afwachten.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:30 schreef picobyte het volgende:
Umfgh ik hoop dat er komende campzone wel een goed onweertje komt
Dat is een contrail, ofwel een condensstreep van een vliegtuig, die door de wind wordt uitgewaaierd.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 06:37 schreef style het volgende:
Zojuist vormt zich ten oosten van ons (omgeving Veenendaal) een soort windhoosachtige slurf.
Het lijkt de grond niet te raken maar wordt wel steeds breder.
Hopenlijk kan iemand hier vertellen wat het is, met een beetje geluk zet ik zo foto's online.
Foto's:
Zo begon het:
[afbeelding]
En zo was het even later
[afbeelding]
Wat is dit? Gewoon een vreemde wolk?
Bedankt voor je antwoord, had nog nooit zoiets gezien. Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:45 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Dat is een contrail, ofwel een condensstreep van een vliegtuig, die door de wind wordt uitgewaaierd.
In Amsterdam de hele dag al droog. Maar in Hilversum sneeuwde het net als ik de DJ goed begrepen heb.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:41 schreef i2Them2 het volgende:
Idd. Nu ook onweer boven Brabant.
Aan het begin van ochtend hing die lijn nog boven mij. Nu hangt 't boven 't IJselmeer. Vanaf hier kan je het zien hangen.
Ik zag wel vanalles onheilspellends ten noordwesten van Maastricht. 'Mooi' wit gordijn tegen een donkerblauwe/zwarte achtergrond. Zit hier op de vijfde verdieping in de Colonel (naast station), dus prima overzicht.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:06 schreef ManInLove het volgende:
@roel_jewel --> Heb je die rolwolk ook gezien!??
Helaas, ik heb staan kijken en wilde niet het risico dat de show over zou zijn als ik mijn camera had gepakt...quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:30 schreef Againzender het volgende:
pics willen we!
Aha aha, mooie locatie. Het is nu trouwens ook wel dodelijk saai hier, ik denk dat ik zo maar eens boodschappen ga doen...quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zag wel vanalles onheilspellends ten noordwesten van Maastricht. 'Mooi' wit gordijn tegen een donkerblauwe/zwarte achtergrond. Zit hier op de vijfde verdieping in de Colonel (naast station), dus prima overzicht.
Hier ook alquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:25 schreef -skippybal- het volgende:
Wat een geniale wolken vandaag tussen Arnhem en Utrecht zeg![]()
lijkt mij sterk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:43 schreef -skippybal- het volgende:
Uhm, dat alles in het oosten van het land, is dat (natte) sneeuw?
Oho, daar!!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:50 schreef sararaats het volgende:
het sneeuwt in Gooreind-Wuustwezel
Geen idee. Hier valt niets, maar kilometertje verderop welquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:43 schreef -skippybal- het volgende:
Uhm, dat alles in het oosten van het land, is dat (natte) sneeuw?
What's that coming over the hill?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen idee. Hier valt niets, maar kilometertje verderop wel. Durft niet hier over 't gebouw te trekken
.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
What's that coming over the hill?
Ik vond nog wat Anti-crepuscular rays uit de oude doosquote:
1 keer in Gooreind geweest,ergste hagelbui van mijn leven meegemaakt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:50 schreef sararaats het volgende:
het sneeuwt in Gooreind-Wuustwezel
maar wel een stevige oostenwind voorlopig, dus die jas blijft nog wel even aan.quote:
Oei...dat ziet er niet alleen dreigend uit maar heeft ook wel iets 'kunstig' als je goed kijkt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:23 schreef Frutsel het volgende:
paar leuke mammatusjes te zien vanaf Ursel en Amersfoort?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe bedoel je? PhotoShoppig?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:38 schreef sanni het volgende:
[..]
Oei...dat ziet er niet alleen dreigend uit maar heeft ook wel iets 'kunstig' als je goed kijkt.
whehe..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:03 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? PhotoShoppig?![]()
Bewolkt en 11 graden![]()
Hoezo nietquote:
Hmmz iddquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:56 schreef indahnesia.com het volgende:
geen idee, krijg geen lezing. Morgen nieuwe batterijen scoren, deze liggen al een maandje of 4, dat kan ook niet goed zijn in dit klimaat
Kom over anderhalve week maar weer terug, twee weken vooruit kijken is te ver om enigszins zeker te zijn.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:16 schreef Falcon_r het volgende:
Ik hoorde ergens de woorden witte-pasen vallen,het zal toch niet waar zijn.![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 19:02 schreef aloa het volgende:
In lapland begint het ook te dooien.![]()
AIR...... 4.9 °C
ROAD SURF....... -1.4 °C
[afbeelding]
Zelfde als het regenscherm rondom Tilburg. Ik begin te denken dat het iets met de meetstations te maken heeft.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:49 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe kan het toch dat het in Utrecht vaak een stukje warmer is en minder wind waait
Je bent opvallend vrolijk sinds je ongesteld bent gewordenquote:
Meer stad e.dquote:Op maandag 26 maart 2007 15:49 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe kan het toch dat het in Utrecht vaak een stukje warmer is en minder wind waait
De Bilt ligt zeer beschut.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:49 schreef -skippybal- het volgende:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:46 schreef flugeltje het volgende:
Nu maar hopen dat dit de voorbode is voor een hele lange zomer...
* slippers alvast uit de kast gaat halen...
zolang het dan maar hooguit 25 graden wordt... dan mag het wel maandenlang zomer zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:46 schreef flugeltje het volgende:
Nu maar hopen dat dit de voorbode is voor een hele lange zomer...
* slippers alvast uit de kast gaat halen...
Ook in Nederland?quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:33 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik loop trouwens al maanden op slippers en sandalen
dat boven frankrijk? zal wel weer error zijnquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:03 schreef Beaver het volgende:
![]()
Kan dat wat er nu op de Europese buienradar gebeurd? http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
Ja, dat dacht ik in eerste instantie ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:09 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
dat boven frankrijk? zal wel weer error zijn
ja, ziet er maf uit, maar is echt onweer. Allemaal kleine onweersbuitjesquote:
Morgen boven ons land??quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, ziet er maf uit, maar is echt onweer. Allemaal kleine onweersbuitjes![]()
Morgen waarschijnlijk,brede kuststrook krijgt geen onweer (quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:44 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Nu boven Nederland of zei hij 't net?
Rotterdam is redelijk zuidelijk hoorquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:58 schreef Nolius het volgende:
Nee, alleen wat in het zuiden...
Ik wil auch!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Het stortregent nu met hagel ertussen... en onweer nog.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:47 schreef IedeK. het volgende:
Behoorlijk pittige buien in Friesland inderdaad.
quote:
lucht niet gecapt, alleen de tuin even.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Onweer komt mijn kant opiemand nog indrukwekkende luchten gezien?
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:31 schreef MosPos het volgende:
Het ontploft hier echt zwaar. Enkele km's ten oosten van mij regent zeer zwaar. Ook zeer veel zware donders. Jammer dat het net langs gaat. Maar komt nog wel wat aan.
Waar is hier?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:31 schreef MosPos het volgende:
Het ontploft hier echt zwaar. Enkele km's ten oosten van mij regent zeer zwaar. Ook zeer veel zware donders. Jammer dat het net langs gaat. Maar komt nog wel wat aan.
Dank u. Is iig wat. Van de 375 foto's die ik geschoten had zat er maar één met bliksem tussenquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lekkere onweersklap! Autoalarmen in de buurt gaan af.
beetje teveel wind denk ik daarvoor. Morgen meer kansquote:Op zondag 1 april 2007 08:47 schreef Evil-Cherry het volgende:
Zou het zuiden de 20 graden halen vandaag?![]()
Dat hangt er van af. Hier gaan we van 25°C naar -5°C dit weekend. En dan de week erop weer omhoog.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, die titel is misschien iets voor december dit jaar
Ja, het is ook maar april hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 09:18 schreef -skippybal- het volgende:
Wat is 't koud zeg! Ik liep net brak met met de de korte broek de hond uit en ging echt kapot!
Ja mmar een -1 had ik toch niet echt verwacht als ik naar buiten keekquote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 18:16 schreef Falcon_r het volgende:
Ik hoorde ergens de woorden witte-pasen vallen,het zal toch niet waar zijn.![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 18:20 schreef DemonRage het volgende:
Morgen krijgen we alvast een witte donderdag.
Tja, die lopen niet weg hé.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:05 schreef Adelante het volgende:
Jammer van dat wanstaltige object midden in je plaatje
omkappen, die boom is niet meer te reddenquote:Op woensdag 4 april 2007 20:05 schreef Adelante het volgende:
Jammer van dat wanstaltige object midden in je plaatje
DAAR HEB IK DUS OOK ZIN IN HE.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:47 schreef Xenwolfie het volgende:
* Xenwolfie] krijgt plotsklaps weer eens zin in de zomer met temperaturen boven de 30 graden die in de avond worden opgelost door een gigantische supercell. Kijk op internet sites waar het front is, kijken in deze topicreeks waar het los gaat, uit het raam kijken en dan de pikzwarte lucht zien
.[/me]
[me=Xenwolfie droomt verder.
Zoals 17-07.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:00 schreef Party_P het volgende:
[..]
DAAR HEB IK DUS OOK ZIN IN HE.
Das altijd leuk. Buienradar in de gaten houden, posten in deze topic reeks als de wolken dichterbij komen. En helemaal gaan flippen als je de eerste bliksem ziet
17-07quote:Op donderdag 5 april 2007 15:43 schreef Fredo24 het volgende:
[..]
Zoals 17-07.![]()
Toen werd ik van het strand afgestuurd door de politie. terwijl me vriend nog in
zee zwom.
Vannacht lichte grondvorst gehad,nu schijnt de zon heerlijk,lekker weekend word dit.![]()
quote:Verwachting 6 tot 9 dagen vooruit
donderdag 12 april tot en met zondag 15 april 2007
Grote kans op vrij zonnig, droog en warm voorjaarsweer. Middagtemperatuur waarschijnlijk oplopend tot ruim 20 graden.
Dat is dan nog aardig lokaal, want hier in Apeldoorn schijnt de zon volop.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:21 schreef highway101 het volgende:
@ Speedy; wat zuidelijker, in Zwolle, is het nu vrijwel helemaal bewolkt.
Juistquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier zijn een aantal filmpjes. Geen statief gebruikt, ook niet nodig, vind het best zo. Donker donker, daarom kunnen sommige filmpjes beetje schokken door de hoge sluitertijd, niks aan te doen. Ze zijn vanaf gister avond genomen, voor die tijd dus geen filmpjes gemaakt. Ook vandaag nog even wat gefilmt, echter was de waterstand alweer iets gezakt, momenteel zal het nu weer grotendeels onder water staan, zeer veel wind. Met mijn dagverslag zal ik de windkaartjes er eens bij plaatsen.
Misschien komt de topictitel dan nog van pas.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:09 schreef IedeK. het volgende:
't Koelt flink af in Friesland, terwijl het in Limburg nog 14 graden is.
Het is hier vrij bewolkt, zal daar wel door komen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:09 schreef IedeK. het volgende:
't Koelt flink af in Friesland, terwijl het in Limburg nog 14 graden is.
Regen ????? Wtfquote:
Ja duh! niets is zo veranderlijk als het weer... en zelfs de beste apperatuur kan er naast zitten.quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nogal jaKNMI voorspelde geen regen, Peter Timofeeff: Misschien in het noordoosten enkel spatje regen
Hmmz sinds wanneer ligt Dokkum in het noordoosten?
nee, gewoon een maand lang regen en dan eind augustus en september weer een prima nazomerquote:Op zaterdag 7 april 2007 09:59 schreef ItaloDancer het volgende:
Ja het is wel lekker, maar voor april? Wat krijgen we in juli, 42?![]()
Vanuit de Randstad gezien is Noord Holland het noorden, en dus de rest het Noordoosten inderdaadquote:Op zaterdag 7 april 2007 03:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nogal jaKNMI voorspelde geen regen, Peter Timofeeff: Misschien in het noordoosten enkel spatje regen
Hmmz sinds wanneer ligt Dokkum in het noordoosten?
* indahnesia.com mompelt iets over 'nog ver weg'quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:31 schreef leroytje het volgende:
op www.weer.nl
Word gesproken over 24 graden in Nijmegen!! volgende week vrijdag![]()
![]()
![]()
Nou, ff opschieten danquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:04 schreef IedeK. het volgende:
Deze moet snel dicht.
De TT klopt voor geen kant meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |