Ik zag wel vanalles onheilspellends ten noordwesten van Maastricht. 'Mooi' wit gordijn tegen een donkerblauwe/zwarte achtergrond. Zit hier op de vijfde verdieping in de Colonel (naast station), dus prima overzicht.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:06 schreef ManInLove het volgende:
@roel_jewel --> Heb je die rolwolk ook gezien!??
Helaas, ik heb staan kijken en wilde niet het risico dat de show over zou zijn als ik mijn camera had gepakt...quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:30 schreef Againzender het volgende:
pics willen we!
Aha aha, mooie locatie. Het is nu trouwens ook wel dodelijk saai hier, ik denk dat ik zo maar eens boodschappen ga doen...quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zag wel vanalles onheilspellends ten noordwesten van Maastricht. 'Mooi' wit gordijn tegen een donkerblauwe/zwarte achtergrond. Zit hier op de vijfde verdieping in de Colonel (naast station), dus prima overzicht.
Hier ook alquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:25 schreef -skippybal- het volgende:
Wat een geniale wolken vandaag tussen Arnhem en Utrecht zeg![]()
lijkt mij sterk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:43 schreef -skippybal- het volgende:
Uhm, dat alles in het oosten van het land, is dat (natte) sneeuw?
Oho, daar!!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:50 schreef sararaats het volgende:
het sneeuwt in Gooreind-Wuustwezel
Geen idee. Hier valt niets, maar kilometertje verderop welquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:43 schreef -skippybal- het volgende:
Uhm, dat alles in het oosten van het land, is dat (natte) sneeuw?
What's that coming over the hill?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen idee. Hier valt niets, maar kilometertje verderop wel. Durft niet hier over 't gebouw te trekken
.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
What's that coming over the hill?
Ik vond nog wat Anti-crepuscular rays uit de oude doosquote:
1 keer in Gooreind geweest,ergste hagelbui van mijn leven meegemaakt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:50 schreef sararaats het volgende:
het sneeuwt in Gooreind-Wuustwezel
maar wel een stevige oostenwind voorlopig, dus die jas blijft nog wel even aan.quote:
Oei...dat ziet er niet alleen dreigend uit maar heeft ook wel iets 'kunstig' als je goed kijkt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:23 schreef Frutsel het volgende:
paar leuke mammatusjes te zien vanaf Ursel en Amersfoort?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe bedoel je? PhotoShoppig?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:38 schreef sanni het volgende:
[..]
Oei...dat ziet er niet alleen dreigend uit maar heeft ook wel iets 'kunstig' als je goed kijkt.
whehe..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:03 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? PhotoShoppig?![]()
Bewolkt en 11 graden![]()
Hoezo nietquote:
Hmmz iddquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:56 schreef indahnesia.com het volgende:
geen idee, krijg geen lezing. Morgen nieuwe batterijen scoren, deze liggen al een maandje of 4, dat kan ook niet goed zijn in dit klimaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |