sneeuwresten? er lag hier gewoon een sneeuwdek!quote:Op maandag 19 maart 2007 09:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vreemd weer na dat lekkere weer van vorige week....
Sneeuwresten op auto's, koud etc....
quote:Op maandag 19 maart 2007 09:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
sneeuwresten? er lag hier gewoon een sneeuwdek!
het is nu vrijwel gestopt met sneeuwen hier, dus het zal zo ook wel weg zijn....quote:
overdrijven is ook een vakquote:Op maandag 19 maart 2007 17:55 schreef Hi_flyer het volgende:
De grootste vlokken van mijn leven gezien, tot zeker 8 cm!
Tsja, dat is even afwachten.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:30 schreef picobyte het volgende:
Umfgh ik hoop dat er komende campzone wel een goed onweertje komt
Dat is een contrail, ofwel een condensstreep van een vliegtuig, die door de wind wordt uitgewaaierd.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 06:37 schreef style het volgende:
Zojuist vormt zich ten oosten van ons (omgeving Veenendaal) een soort windhoosachtige slurf.
Het lijkt de grond niet te raken maar wordt wel steeds breder.
Hopenlijk kan iemand hier vertellen wat het is, met een beetje geluk zet ik zo foto's online.
Foto's:
Zo begon het:
[afbeelding]
En zo was het even later
[afbeelding]
Wat is dit? Gewoon een vreemde wolk?
Bedankt voor je antwoord, had nog nooit zoiets gezien. Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:45 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Dat is een contrail, ofwel een condensstreep van een vliegtuig, die door de wind wordt uitgewaaierd.
In Amsterdam de hele dag al droog. Maar in Hilversum sneeuwde het net als ik de DJ goed begrepen heb.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:41 schreef i2Them2 het volgende:
Idd. Nu ook onweer boven Brabant.
Aan het begin van ochtend hing die lijn nog boven mij. Nu hangt 't boven 't IJselmeer. Vanaf hier kan je het zien hangen.
Ik zag wel vanalles onheilspellends ten noordwesten van Maastricht. 'Mooi' wit gordijn tegen een donkerblauwe/zwarte achtergrond. Zit hier op de vijfde verdieping in de Colonel (naast station), dus prima overzicht.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:06 schreef ManInLove het volgende:
@roel_jewel --> Heb je die rolwolk ook gezien!??
Helaas, ik heb staan kijken en wilde niet het risico dat de show over zou zijn als ik mijn camera had gepakt...quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:30 schreef Againzender het volgende:
pics willen we!
Aha aha, mooie locatie. Het is nu trouwens ook wel dodelijk saai hier, ik denk dat ik zo maar eens boodschappen ga doen...quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zag wel vanalles onheilspellends ten noordwesten van Maastricht. 'Mooi' wit gordijn tegen een donkerblauwe/zwarte achtergrond. Zit hier op de vijfde verdieping in de Colonel (naast station), dus prima overzicht.
Hier ook alquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:25 schreef -skippybal- het volgende:
Wat een geniale wolken vandaag tussen Arnhem en Utrecht zeg![]()
lijkt mij sterk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:43 schreef -skippybal- het volgende:
Uhm, dat alles in het oosten van het land, is dat (natte) sneeuw?
Oho, daar!!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:50 schreef sararaats het volgende:
het sneeuwt in Gooreind-Wuustwezel
Geen idee. Hier valt niets, maar kilometertje verderop welquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:43 schreef -skippybal- het volgende:
Uhm, dat alles in het oosten van het land, is dat (natte) sneeuw?
What's that coming over the hill?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen idee. Hier valt niets, maar kilometertje verderop wel. Durft niet hier over 't gebouw te trekken
.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
What's that coming over the hill?
Ik vond nog wat Anti-crepuscular rays uit de oude doosquote:
1 keer in Gooreind geweest,ergste hagelbui van mijn leven meegemaakt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:50 schreef sararaats het volgende:
het sneeuwt in Gooreind-Wuustwezel
maar wel een stevige oostenwind voorlopig, dus die jas blijft nog wel even aan.quote:
Oei...dat ziet er niet alleen dreigend uit maar heeft ook wel iets 'kunstig' als je goed kijkt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:23 schreef Frutsel het volgende:
paar leuke mammatusjes te zien vanaf Ursel en Amersfoort?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe bedoel je? PhotoShoppig?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:38 schreef sanni het volgende:
[..]
Oei...dat ziet er niet alleen dreigend uit maar heeft ook wel iets 'kunstig' als je goed kijkt.
whehe..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:03 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? PhotoShoppig?![]()
Bewolkt en 11 graden![]()
Hoezo nietquote:
Hmmz iddquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:56 schreef indahnesia.com het volgende:
geen idee, krijg geen lezing. Morgen nieuwe batterijen scoren, deze liggen al een maandje of 4, dat kan ook niet goed zijn in dit klimaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |