quote:Op zondag 25 maart 2007 18:16 schreef Falcon_r het volgende:
Ik hoorde ergens de woorden witte-pasen vallen,het zal toch niet waar zijn.![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 18:20 schreef DemonRage het volgende:
Morgen krijgen we alvast een witte donderdag.
Tja, die lopen niet weg hé.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:05 schreef Adelante het volgende:
Jammer van dat wanstaltige object midden in je plaatje
omkappen, die boom is niet meer te reddenquote:Op woensdag 4 april 2007 20:05 schreef Adelante het volgende:
Jammer van dat wanstaltige object midden in je plaatje
DAAR HEB IK DUS OOK ZIN IN HE.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:47 schreef Xenwolfie het volgende:
* Xenwolfie] krijgt plotsklaps weer eens zin in de zomer met temperaturen boven de 30 graden die in de avond worden opgelost door een gigantische supercell. Kijk op internet sites waar het front is, kijken in deze topicreeks waar het los gaat, uit het raam kijken en dan de pikzwarte lucht zien
.[/me]
[me=Xenwolfie droomt verder.
Zoals 17-07.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:00 schreef Party_P het volgende:
[..]
DAAR HEB IK DUS OOK ZIN IN HE.
Das altijd leuk. Buienradar in de gaten houden, posten in deze topic reeks als de wolken dichterbij komen. En helemaal gaan flippen als je de eerste bliksem ziet
17-07quote:Op donderdag 5 april 2007 15:43 schreef Fredo24 het volgende:
[..]
Zoals 17-07.![]()
Toen werd ik van het strand afgestuurd door de politie. terwijl me vriend nog in
zee zwom.
Vannacht lichte grondvorst gehad,nu schijnt de zon heerlijk,lekker weekend word dit.![]()
quote:Verwachting 6 tot 9 dagen vooruit
donderdag 12 april tot en met zondag 15 april 2007
Grote kans op vrij zonnig, droog en warm voorjaarsweer. Middagtemperatuur waarschijnlijk oplopend tot ruim 20 graden.
Dat is dan nog aardig lokaal, want hier in Apeldoorn schijnt de zon volop.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:21 schreef highway101 het volgende:
@ Speedy; wat zuidelijker, in Zwolle, is het nu vrijwel helemaal bewolkt.
Juistquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier zijn een aantal filmpjes. Geen statief gebruikt, ook niet nodig, vind het best zo. Donker donker, daarom kunnen sommige filmpjes beetje schokken door de hoge sluitertijd, niks aan te doen. Ze zijn vanaf gister avond genomen, voor die tijd dus geen filmpjes gemaakt. Ook vandaag nog even wat gefilmt, echter was de waterstand alweer iets gezakt, momenteel zal het nu weer grotendeels onder water staan, zeer veel wind. Met mijn dagverslag zal ik de windkaartjes er eens bij plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |