Kom over anderhalve week maar weer terug, twee weken vooruit kijken is te ver om enigszins zeker te zijn.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:16 schreef Falcon_r het volgende:
Ik hoorde ergens de woorden witte-pasen vallen,het zal toch niet waar zijn.![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 19:02 schreef aloa het volgende:
In lapland begint het ook te dooien.![]()
AIR...... 4.9 °C
ROAD SURF....... -1.4 °C
[afbeelding]
Zelfde als het regenscherm rondom Tilburg. Ik begin te denken dat het iets met de meetstations te maken heeft.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:49 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe kan het toch dat het in Utrecht vaak een stukje warmer is en minder wind waait
Je bent opvallend vrolijk sinds je ongesteld bent gewordenquote:
Meer stad e.dquote:Op maandag 26 maart 2007 15:49 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe kan het toch dat het in Utrecht vaak een stukje warmer is en minder wind waait
De Bilt ligt zeer beschut.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:49 schreef -skippybal- het volgende:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:46 schreef flugeltje het volgende:
Nu maar hopen dat dit de voorbode is voor een hele lange zomer...
* slippers alvast uit de kast gaat halen...
zolang het dan maar hooguit 25 graden wordt... dan mag het wel maandenlang zomer zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:46 schreef flugeltje het volgende:
Nu maar hopen dat dit de voorbode is voor een hele lange zomer...
* slippers alvast uit de kast gaat halen...
Ook in Nederland?quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:33 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik loop trouwens al maanden op slippers en sandalen
dat boven frankrijk? zal wel weer error zijnquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:03 schreef Beaver het volgende:
![]()
Kan dat wat er nu op de Europese buienradar gebeurd? http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
Ja, dat dacht ik in eerste instantie ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:09 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
dat boven frankrijk? zal wel weer error zijn
ja, ziet er maf uit, maar is echt onweer. Allemaal kleine onweersbuitjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |