Kom over anderhalve week maar weer terug, twee weken vooruit kijken is te ver om enigszins zeker te zijn.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:16 schreef Falcon_r het volgende:
Ik hoorde ergens de woorden witte-pasen vallen,het zal toch niet waar zijn.![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 19:02 schreef aloa het volgende:
In lapland begint het ook te dooien.![]()
AIR...... 4.9 °C
ROAD SURF....... -1.4 °C
[afbeelding]
Zelfde als het regenscherm rondom Tilburg. Ik begin te denken dat het iets met de meetstations te maken heeft.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:49 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe kan het toch dat het in Utrecht vaak een stukje warmer is en minder wind waait
Je bent opvallend vrolijk sinds je ongesteld bent gewordenquote:
Meer stad e.dquote:Op maandag 26 maart 2007 15:49 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe kan het toch dat het in Utrecht vaak een stukje warmer is en minder wind waait
De Bilt ligt zeer beschut.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:49 schreef -skippybal- het volgende:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:46 schreef flugeltje het volgende:
Nu maar hopen dat dit de voorbode is voor een hele lange zomer...
* slippers alvast uit de kast gaat halen...
zolang het dan maar hooguit 25 graden wordt... dan mag het wel maandenlang zomer zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:46 schreef flugeltje het volgende:
Nu maar hopen dat dit de voorbode is voor een hele lange zomer...
* slippers alvast uit de kast gaat halen...
Ook in Nederland?quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:33 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik loop trouwens al maanden op slippers en sandalen
dat boven frankrijk? zal wel weer error zijnquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:03 schreef Beaver het volgende:
![]()
Kan dat wat er nu op de Europese buienradar gebeurd? http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
Ja, dat dacht ik in eerste instantie ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:09 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
dat boven frankrijk? zal wel weer error zijn
ja, ziet er maf uit, maar is echt onweer. Allemaal kleine onweersbuitjesquote:
Morgen boven ons land??quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, ziet er maf uit, maar is echt onweer. Allemaal kleine onweersbuitjes![]()
Morgen waarschijnlijk,brede kuststrook krijgt geen onweer (quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:44 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Nu boven Nederland of zei hij 't net?
Rotterdam is redelijk zuidelijk hoorquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:58 schreef Nolius het volgende:
Nee, alleen wat in het zuiden...
Ik wil auch!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Het stortregent nu met hagel ertussen... en onweer nog.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:47 schreef IedeK. het volgende:
Behoorlijk pittige buien in Friesland inderdaad.
quote:
lucht niet gecapt, alleen de tuin even.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Onweer komt mijn kant opiemand nog indrukwekkende luchten gezien?
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:31 schreef MosPos het volgende:
Het ontploft hier echt zwaar. Enkele km's ten oosten van mij regent zeer zwaar. Ook zeer veel zware donders. Jammer dat het net langs gaat. Maar komt nog wel wat aan.
Waar is hier?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:31 schreef MosPos het volgende:
Het ontploft hier echt zwaar. Enkele km's ten oosten van mij regent zeer zwaar. Ook zeer veel zware donders. Jammer dat het net langs gaat. Maar komt nog wel wat aan.
Dank u. Is iig wat. Van de 375 foto's die ik geschoten had zat er maar één met bliksem tussenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |