De nieuwe aanpak in VBL 
quote:Al langere tijd zijn we niet tevreden over het postgedrag in onder andere het live wedstrijdentopic. Regelmatig vliegen je de trolls, ziektes en persoonlijke aanvallen om je oren. En dat willen we niet meer. De reeks moet weer prettig zijn om in mee te lezen en te posten, voor iedereen.
Echt heel veel gaat er niet veranderen, maar we gaan het asociale gedrag zoals hierboven genoemd, wel aanpakken. Emotie vinden we prima, maar niet het postgedrag wat er bij sommigen aan vast zit. Als je denkt dat je je niet in kan houden, dan loop je maar even weg bij je PC of blijf zolang uit het topic weg, want op deze manier wordt de sfeer verpest, en we willen dergelijke reeksen in VBL wel proberen overeind houden.
Trollende opmerkingen, schelden en dergelijke zullen dus niet meer worden toegestaan, je loopt daarbij de kans op een ban van in ieder geval twee weken, die je dan ook maar als een vent moet uitzitten. Wat nou precies wel en niet door de beugel kan gaan we niet eindeloos beargumenteren, we gaan er van uit dat je zelf ook wel snapt wat normaal postgedrag is.
Op die manier houden we VBL een leuk forum voor iedereen, en blijft het vervelende en sfeerverziekende gedrag buiten de deur.
Hij is goed dit seizoen inderdaad, al vraag ik mij af of hij niet fysiek tekort komt voor de echte top.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat doet De Mul het goed dit seizoen, geen angst meer om de actie aan te gaan.
Kan met de jaren komen, moet hij goed aan werken.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:19 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Hij is goed dit seizoen inderdaad, al vraag ik mij af of hij niet fysiek tekort komt voor de echte top.
En dat zouden die Joden nietdoen wil je zeggen?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wat laat de PSV supporters hun ware gezicht zien
Uitfluiten bij rust, ruim 10 minuten voor tijd is het stadion al half leeg.
NOOIT MEER ZEIKEN OP AJAX SUPPORTERS BOEREN!
?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:22 schreef Adidah het volgende:
Kom op voor de 0 - 6!!!!!!!!!!!!!1
Er zal best een kern van waarheid inzitten in het verhaal van Derksen, het werd door Ten Cate ook niet ontkent... maar ik denk dat je daar als volwassenen uit kunt komen in zo'n groep... en vandaag was hetquote:Op zondag 18 maart 2007 16:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
PEREZ PEREZ PEREZ PEREZ. Fucking dikke pad van een Derksen en maar opstoken, Prachtig hoe de ploeg om Perez omfermt na de goal.
Derksen is echt een goede graadmeter. altijd zijn voorspelling gewoon omdraaienquote:Op zondag 18 maart 2007 16:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
PEREZ PEREZ PEREZ PEREZ. Fucking dikke pad van een Derksen en maar opstoken, Prachtig hoe de ploeg om Perez omfermt na de goal.
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Hulde aan Ajax, maar ook aan Braamhaar.
Ajacieden, van harte!
Ik vond het een mooie voetbalmiddag, ook omdat het in het livetopic goed vertoeven was. Zo kom ik hier weer vaker kijken.
Dat zeg ik niet, maar als PSV supporter heb je er nu gewoon NIKS meer over te zeggenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En dat zouden die Joden nietdoen wil je zeggen?![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ajacieden, van harte!
Ik vond het een mooie voetbalmiddag, ook omdat het in het livetopic goed vertoeven was. Zo kom ik hier weer vaker kijken.
Afgelopen.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:22 schreef teamlead het volgende:
hoelang nog trouwens?
het zijn net mensenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
Daarom staan ze nog 2equote:Op zondag 18 maart 2007 16:22 schreef teamlead het volgende:![]()
![]()
![]()
Ajax Amsterdam, mijn nummer 1... de beste club van holland, dat weet toch iedereen![]()
![]()
![]()
ooooooooohohhquote:Op zondag 18 maart 2007 16:23 schreef Chadi het volgende:
oooooooh ajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaax
Waarom denk je dat het hier zo goed vertoeven was?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ajacieden, van harte!
Ten eerste: dat doen Ajax supporters nooit?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:24 schreef RayMania het volgende:
http://img12.picsplace.to/img12/2/krassen.JPG!
Kom es op MSNquote:
Wat een enorme dweil is die kerel toch. Ik wil hem wel horen deze week. Afgelopen week kon hij zich niet voorstellen dat PSV zou verliezen.. Met zn vlassige snorretjequote:Op zondag 18 maart 2007 16:23 schreef BigFire het volgende:
[..]
Derksen is echt een goede graadmeter. altijd zijn voorspelling gewoon omdraaien![]()
Want PSV wint nooitquote:Op zondag 18 maart 2007 16:24 schreef RayMania het volgende:
Jawel hoor, KAMPIOENENquote:Op zondag 18 maart 2007 16:23 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar als PSV supporter heb je er nu gewoon NIKS meer over te zeggen![]()
Ach jullie worden toch kampioen..quote:
Ik ben ook erg benieuwd of deze lijn doorgetrokken kan worden bij een omgekeerde stand.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:24 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het hier zo goed vertoeven was?![]()
je kunt me in iedergeval niet verwijten dat ik alleen supporter ben als het goed gaatquote:Op zondag 18 maart 2007 16:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Daarom staan ze nog 2e![]()
En zijn ze de laatste jaren steeds kampioen geworden,,![]()
Nou niet overmoedig worden hea? ze zijn afgeslacht maar het kampioenschap is beslist.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:20 schreef Mr_Rammstein het volgende:
HAHAHA en die willen kampioen zijn daar in Eindhoven![]()
scorenquote:
Ga maar lekker hypocriet doen, elke keer als ze over Ajax supporters beginnen en met dit verhaal aan komen zeg ik "Net of ze dat nergens anders doen" en altijd zeggen ze nee.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:24 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ten eerste: dat doen Ajax supporters nooit?
Ten tweede: Wat hebben de PSV-supporters hier te maken met de lui die daar weggaan en fluiten?
Ik wist niet dat dit al de laatste wedstrijd van het seizoen wasquote:Op zondag 18 maart 2007 16:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou niet overmoedig worden hea? ze zijn afgeslacht maar het kampioenschap is beslist.
we?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
Waren we maar eeder in deze vorm gekomen
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:28 schreef knnth het volgende:
krijg sms van een psv-er om de eindstanden ...
... geen leuker vermaak ....
Whehe, ik zou de doelpuntenmakers er als service ook maar bij doen.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:28 schreef knnth het volgende:
Je wordt kampioen tegen de kleintjes. Verliezen van Heerenveen op eigen veld kan niet. Verliezen van Sparta en Roda is ook erg zwak. Maar de ze overwinning maakt het hele seizoen goed. Winnen uit bij Feyenoord en PSv da's voor een Ajacied fijner dan kampieoen worden want kampieon worden zijn we wel gewend.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:24 schreef Steeven het volgende:
Waarom speelt Ajax niet het hele seizoen zo.
Het is gewoon een behoudende, angstige coach... elke ploeg die hij onder zijn hoede kreeg is minder gaan scoren en moeizamer gaan winnen... dat zegt genoeg denk ik...quote:
Bullshit natuurlijk, ik word liever kampioen dan twee wedstrijden winnen.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:29 schreef Lubbert het volgende:
[..]
Je wordt kampioen tegen de kleintjes. Verliezen van Heerenveen op eigen veld kan niet. Verliezen van Sparta en Roda is ook erg zwak. Maar de ze overwinning maakt het hele seizoen goed. Winnen uit bij Feyenoord en PSv da's voor een Ajacied fijner dan kampieoen worden want kampieon worden zijn we wel gewend.
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste.quote:
quote:"Ajax is een leuk voetballende ploeg en een club waar vaak leuke spelers vandaan komen", zegt Koeman over de ploeg uit Amsterdam. Hij gaat niet uit van een moeilijke wedstrijd: "Tegen een PSV in normale doen is Ajax in principe kansloos. Daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te groot."
Normaal gesproken krijg ik altijd smsjes van een maat die voor PSV is als Ajax weer eens punten heeft laten liggen, het is nu heerlijk stilquote:Op zondag 18 maart 2007 16:28 schreef knnth het volgende:
OMFGquote:Op zondag 18 maart 2007 16:29 schreef Lubbert het volgende:
[..]
Je wordt kampioen tegen de kleintjes. Verliezen van Heerenveen op eigen veld kan niet. Verliezen van Sparta en Roda is ook erg zwak. Maar de ze overwinning maakt het hele seizoen goed. Winnen uit bij Feyenoord en PSv da's voor een Ajacied fijner dan kampieoen worden want kampieon worden zijn we wel gewend.
troost je ermeequote:Op zondag 18 maart 2007 16:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
OMFG![]()
Zo lang niet meer kampioen en dan nog durven zeggen dat je het gewend bent..![]()
En PSV heeft ook gewonnen van Ajax en Az (1e wedstrijd toch?)![]()
I don't know what you are talkz0rring aboutquote:Op zondag 18 maart 2007 16:30 schreef Pjetr het volgende:
[..]
LoLLeR mennnn:D MEF MAN vanavond ofwat
:P:D
Och, ben Spartaan, geen reden om te liegenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:29 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Dikke kans dat ie je niet eens gelooft
Zoveel past er niet in 'n smsquote:Op zondag 18 maart 2007 16:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Whehe, ik zou de doelpuntenmakers er als service ook maar bij doen.
whahaquote:Op zondag 18 maart 2007 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:
DAAAR IS IE WEER: Koemans onderschatting: part 5!
[afbeelding]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Japgrasquote:Op zondag 18 maart 2007 16:29 schreef Lubbert het volgende:
[..]
Ik ken die tekst maar toen stond er geen Ajaxquote:Op zondag 18 maart 2007 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij ajaxquote:Op zondag 18 maart 2007 16:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste.
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Welke held zet even alle gifjesop een rijtje?
ik stuur ook niets terugquote:Op zondag 18 maart 2007 16:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Normaal gesproken krijg ik altijd smsjes van een maat die voor PSV is als Ajax weer eens punten heeft laten liggen, het is nu heerlijk stil
method man vanavond oosterport LoLLeRTroLquote:Op zondag 18 maart 2007 16:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
I don't know what you are talkz0rring about
Hahahahaquote:Op zondag 18 maart 2007 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Jongen je bent net nieuw hier, smoel houden en niet met gezerver komen dat we hier al een jaar of twee geleden behandeld hebben.quote:
We hebben het kampioensschap dus ik hoefme niet te troosten.quote:
Nog 5 wedstrijden. En in deze vorm zou ik maar oppassen met wat je zegt.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
We hebben het kampioensschap dus ik hoefme niet te troosten.
Een keertje van Ajax verliezen mag wel weer![]()
ik zou niet te vroeg juichen als ik jou was.. onderschat Koeman nietquote:Op zondag 18 maart 2007 16:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
We hebben het kampioensschap dus ik hoefme niet te troosten.
Een keertje van Ajax verliezen mag wel weer![]()
Ik heb ooit tegen hem gezegd: "ik praat met jou niet meer over voetbal" Da's nog veel leuker want daar kan hij juist niet tegenquote:
ik moest effe kijken maarquote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Welke held zet even alle gifjesop een rijtje?
quote:
Stoere vent zeg! en waarom ben ik nieuw.. moet je posten om niet nieuw te zijn? kansloosquote:Op zondag 18 maart 2007 16:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jongen je bent net nieuw hier, smoel houden en niet met gezerver komen dat we hier al een jaar of twee geleden behandeld hebben.
Na de 1-4 niet meer hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 16:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik hoor ze nog schreeuwen: "Boeren, Boeren, Boeren"
Euuh ja we misten... aanvallers.. die we toch nooit opstellenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom eens op met die interviews, ik wil Ronald wel eens horen.
Wie, PSV?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:37 schreef zolTan15 het volgende:
[..]
Stoere vent zeg! en waarom ben ik nieuw.. moet je posten om niet nieuw te zijn? kansloos![]()
mja idd ben benieuwd hoe hij zich hier uit gaan kletsen.. als ie niet met iets goeds komt mag ie van mij oprotten (mag ie eigenlijk vanaf het begin al, maar goed)quote:Op zondag 18 maart 2007 16:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom eens op met die interviews, ik wil Ronald wel eens horen.
Kun je meetypen met wat ie zegt?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar is Ronnie.
Vijf 'met Kluivert'.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:38 schreef MIster911 het volgende:
OMG, wat een drama. 6 Ajacieden die scoren
hahah ja jaquote:
meen je nietquote:Op zondag 18 maart 2007 16:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
Volgens Koeman is het de schuld van scheids
1-5
Omdat ie niet floot bij dat hoge been van Emanuelsonquote:Op zondag 18 maart 2007 16:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
1-5
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
het is maar goed dat ik geen psv fan benquote:Op zondag 18 maart 2007 16:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Wie, PSV?
Ja die waren redelijk kansloos vandaag
Lui?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:40 schreef mikey99 het volgende:
kan iemand de linkjes van de filmpjes met de goals ff in 1 post samenvatten?
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:36 schreef RayMania het volgende:
AFC Ajax-topic #581 Schoonmaaktijd
Alle goals.
Dank jequote:Op zondag 18 maart 2007 16:41 schreef -Vaduz- het volgende:
'We lieten ons het kaas van het brood eten'
'Ajax zocht het randje op'
'Ze scoorden op de juiste momenten'
'We hebben defensief de Ajax aanvallers met fluwelen handjes aangepakt'
'Dit kan niet op dit niveau'
'We lieten onszelf naar de slachtbank leiden, dit kan niet op dit niveau'
Wat een lege zinnen zijn dat.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Uit welk kamp horen we dat nou elke week?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
1-5
Dat zegt hij helemaal niet.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
1-5
Om maar vijf cliches te noemenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:41 schreef -Vaduz- het volgende:
'We lieten onszelf naar de slachtbank leiden, dit kan niet op dit niveau'
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:40 schreef mikey99 het volgende:
kan iemand de linkjes van de filmpjes met de goals ff in 1 post samenvatten?
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:27 schreef gday het volgende:
http://www.yoki.org/ajax/Huntelaar%200-1.avi
http://www.yoki.org/ajax/Sneijder%200-2.avi
http://www.yoki.org/ajax/Kluivert%201-2.avi
http://www.yoki.org/ajax/Huntelaar%201-3.avi
http://www.yoki.org/ajax/Gabri%201-4.avi
http://www.yoki.org/ajax/Perez%201-5.avi
6 Ajax-goals vandaag!![]()
Daar komt het wel op neerquote:
Dat heeft ie te danken aan braamhaarquote:Op zondag 18 maart 2007 16:42 schreef Panick het volgende:
Koeman "Met 0 gele kaarten van het veld stappen in zo'n wedstrijd kan niet"
Nee. Hij legt de schuld bij z'n eigen ploeg. Dat ze niet de felheid hadden die Ajax had, over de schuld van de scheids heeft hij het niet.quote:
Dat hoorde ik niet in zijn analyse hoor?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
1-5
Vaduz..laat ze maar.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee. Hij legt de schuld bij z'n eigen ploeg. Dat ze niet de felheid hadden die Ajax had, over de schuld van de scheids heeft hij het niet.
Dit zegt ie toch ook al weken?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee. Hij legt de schuld bij z'n eigen ploeg. Dat ze niet de felheid hadden die Ajax had, over de schuld van de scheids heeft hij het niet.
hhehe net goedquote:
Hij zei toch echt iets over dat Braamhaar in het begin teveel toe liet waardoor Ajax op 0-1 en 0-2 kon komen.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?quote:
Hij zegt al weken dat PSV niet fel genoeg is... maar hij kan ze blijkbaar ook niet op scherp zetten..quote:Op zondag 18 maart 2007 16:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?
En als er in mijn ogen onjuiste dingen hier worden gezegd, dan wil ik die wel even corrigeren voor de rest.
Doe normaal manquote:Op zondag 18 maart 2007 16:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een nicht is die Koeman ook
Die arrogantie van hem staat me echt niet aan. Heerlijk dit, hij gaat vandaag keihard op zijn bek.
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een nicht is die Koeman ook
Die arrogantie van hem staat me echt niet aan. Heerlijk dit, hij gaat vandaag keihard op zijn bek.
Hahaha. Triest hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 16:53 schreef WEST het volgende:
Koeman: de 1-5 van vandaag is een incident, een moment opname. We wisten wel dat Ajax de kwaliteiten had en dat is vandaag uitgekomen
![]()
Mja ik weet ook wel dat Ajax kwaliteiten heeft en ik had een nederlaag ook wel verwacht eigenlijk gezien het spel van PSV van de afgelopen weken. Maar 1 - 5 vind ik gewoon ronduit schandalig en dat MAG niet. en vooral niet thuis...quote:Op zondag 18 maart 2007 16:53 schreef WEST het volgende:
Koeman: de 1-5 van vandaag is een incident, een moment opname. We wisten wel dat Ajax de kwaliteiten had en dat is vandaag uitgekomen
![]()
Dat is in dezelfde mate toegestaan als dat ik mijn mening geef over jouw post.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening over deze kwal, is dat ook al niet meer toe gestaan?![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:53 schreef WEST het volgende:
![]()
wat moet hij daar meequote:Op zondag 18 maart 2007 16:58 schreef gday het volgende:
Pfff, journalist vraagt aan Ten Cate of hij vindt dat Davids weer in Oranje moet?![]()
Dat zij eerst dus ook al, maar net zoals tijdens de perscon nuanceerde ie dat later. Dus hij gaf uiteindelijk niet helemaal de scheids de schuld maar ziet het wel als factor.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, nu tijdens de persconferentie vertelt Koeman wel dat hij vond dat Ajax ook over het randje ging en Braamhaar dat accepteerde. Maar dat dat oke was en kan. PSV speelde daar niet goed op in.
Dat was ook de reactie van Ten Cate.quote:
Ongeveer wat Henk antwoorde op die vraagquote:
Ik vond dat hij het in het interview juist heel genuanceerd zei en tijdens de persconferentie wat duidelijker.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat zij eerst dus ook al, maar net zoals tijdens de perscon nuanceerde ie dat later. Dus hij gaf uiteindelijk niet helemaal de scheids de schuld maar ziet het wel als factor.
Terecht gelijkspel?!quote:Op zondag 18 maart 2007 16:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Doe normaal man![]()
Wie zijn er hier nou te arrogant om een terecht gelijkspel tegen Az niet teo te geven?![]()
Die van Huntelaar was de bal, Emanuelson kan ik me niet meer herinnerenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:56 schreef okee6 het volgende:
Dat Braamhaar geen geel trekt voor de stevige overtreding als die van Emanuelsson of Huntelaar, kan ook een factor zijn over een hele competitie gemeten. Dat is ongewenst marchanderen. Dus Braamhaar mag best voor de camera om dat uit te leggen. Een overtreding is een overtreding, de straf geel of rood, consequent. Hij is notabene onze UEFA kandidaat, dan mag dat niet.
Ja ik vond het wel terecht ^^quote:
Ik dacht niet dat Huntelaar de bal speelde eigenlijk.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:02 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Die van Huntelaar was de bal, Emanuelson kan ik me niet meer herinneren
Nog maar eens kijken ... Huntelaar dacht van wel, dacht Braamhaar dat ook? Laten we het hopen, anders is ie nog corrupt ookquote:Op zondag 18 maart 2007 17:02 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Die van Huntelaar was de bal, Emanuelson kan ik me niet meer herinneren
Je kunt 1-5 ook moeilijk onverdiend noemenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Gefeliciteerd jongens.. het was verdiend![]()
Volgens mij probeerden een aantal Ajacieden dat wel te doen bij die 0-4 een paar jaar terugquote:Op zondag 18 maart 2007 17:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je kunt 1-5 ook moeilijk onverdiend noemen
Nja... allebei 11 doelkansen zag ik net en na de 2-1 en wat druk van PSV is er natuurlijk nog hoop.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik ken mensen die dat gemakkelijk onverdiend kunnen noemenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nja... allebei 11 doelkansen zag ik net en na de 2-1 en wat druk van PSV is er natuurlijk nog hoop.
Maar na de 3-1 was het einde zoek, bij de 4-1 en 5-1 was PSV er al lang niet meer bij met het hoofd..
wel een terechte afstraffing though...
Beetje makkelijk. Ajax is in vorm, PSV niet. Ajax is vrijwel compleet, PSV mist twee vaste krachten en heeft drie niet-fitte spelers. Welke tactiek Koeman ook kiest, je had vandaag niet gewonnen. Alleen 1-4 en 1-5, je kunt je afvragen of Vayrynen de juiste keuze was. Veel keuze had Koeman niet.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Ach PSV is dit gewoon zelf schuld.
Koeman weer eens met een foute opstelling.
Hopelijk leren ze ervan en zet dit jet elftal weer op scherp
Dat mag je niet zeggen!quote:Op zondag 18 maart 2007 17:12 schreef okee6 het volgende:
[..]
Beetje makkelijk. Ajax is in vorm, PSV niet. Ajax is vrijwel compleet, PSV mist twee vaste krachten en heeft drie niet-fitte spelers. Welke tactiek Koeman ook kiest, je had vandaag niet gewonnen. Alleen 1-4 en 1-5, je kunt je afvragen of Vayrynen de juiste keuze was. Veel keuze had Koeman niet.
Wat is vorm ?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:12 schreef okee6 het volgende:
[..]
Beetje makkelijk. Ajax is in vorm, PSV niet. Ajax is vrijwel compleet, PSV mist twee vaste krachten en heeft drie niet-fitte spelers. Welke tactiek Koeman ook kiest, je had vandaag niet gewonnen. Alleen 1-4 en 1-5, je kunt je afvragen of Vayrynen de juiste keuze was. Veel keuze had Koeman niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |