Vijf 'met Kluivert'.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:38 schreef MIster911 het volgende:
OMG, wat een drama. 6 Ajacieden die scoren
hahah ja jaquote:
meen je nietquote:Op zondag 18 maart 2007 16:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
Volgens Koeman is het de schuld van scheids
1-5
Omdat ie niet floot bij dat hoge been van Emanuelsonquote:Op zondag 18 maart 2007 16:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
1-5
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
het is maar goed dat ik geen psv fan benquote:Op zondag 18 maart 2007 16:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Wie, PSV?
Ja die waren redelijk kansloos vandaag
Lui?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:40 schreef mikey99 het volgende:
kan iemand de linkjes van de filmpjes met de goals ff in 1 post samenvatten?
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:36 schreef RayMania het volgende:
AFC Ajax-topic #581 Schoonmaaktijd
Alle goals.
Dank jequote:Op zondag 18 maart 2007 16:41 schreef -Vaduz- het volgende:
'We lieten ons het kaas van het brood eten'
'Ajax zocht het randje op'
'Ze scoorden op de juiste momenten'
'We hebben defensief de Ajax aanvallers met fluwelen handjes aangepakt'
'Dit kan niet op dit niveau'
'We lieten onszelf naar de slachtbank leiden, dit kan niet op dit niveau'
Wat een lege zinnen zijn dat.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Uit welk kamp horen we dat nou elke week?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
1-5
Dat zegt hij helemaal niet.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
1-5
Om maar vijf cliches te noemenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:41 schreef -Vaduz- het volgende:
'We lieten onszelf naar de slachtbank leiden, dit kan niet op dit niveau'
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:40 schreef mikey99 het volgende:
kan iemand de linkjes van de filmpjes met de goals ff in 1 post samenvatten?
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:27 schreef gday het volgende:
http://www.yoki.org/ajax/Huntelaar%200-1.avi
http://www.yoki.org/ajax/Sneijder%200-2.avi
http://www.yoki.org/ajax/Kluivert%201-2.avi
http://www.yoki.org/ajax/Huntelaar%201-3.avi
http://www.yoki.org/ajax/Gabri%201-4.avi
http://www.yoki.org/ajax/Perez%201-5.avi
6 Ajax-goals vandaag!![]()
Daar komt het wel op neerquote:
Dat heeft ie te danken aan braamhaarquote:Op zondag 18 maart 2007 16:42 schreef Panick het volgende:
Koeman "Met 0 gele kaarten van het veld stappen in zo'n wedstrijd kan niet"
Nee. Hij legt de schuld bij z'n eigen ploeg. Dat ze niet de felheid hadden die Ajax had, over de schuld van de scheids heeft hij het niet.quote:
Dat hoorde ik niet in zijn analyse hoor?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
1-5
Vaduz..laat ze maar.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee. Hij legt de schuld bij z'n eigen ploeg. Dat ze niet de felheid hadden die Ajax had, over de schuld van de scheids heeft hij het niet.
Dit zegt ie toch ook al weken?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee. Hij legt de schuld bij z'n eigen ploeg. Dat ze niet de felheid hadden die Ajax had, over de schuld van de scheids heeft hij het niet.
hhehe net goedquote:
Hij zei toch echt iets over dat Braamhaar in het begin teveel toe liet waardoor Ajax op 0-1 en 0-2 kon komen.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?quote:
Hij zegt al weken dat PSV niet fel genoeg is... maar hij kan ze blijkbaar ook niet op scherp zetten..quote:Op zondag 18 maart 2007 16:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?
En als er in mijn ogen onjuiste dingen hier worden gezegd, dan wil ik die wel even corrigeren voor de rest.
Doe normaal manquote:Op zondag 18 maart 2007 16:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een nicht is die Koeman ook
Die arrogantie van hem staat me echt niet aan. Heerlijk dit, hij gaat vandaag keihard op zijn bek.
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een nicht is die Koeman ook
Die arrogantie van hem staat me echt niet aan. Heerlijk dit, hij gaat vandaag keihard op zijn bek.
Hahaha. Triest hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 16:53 schreef WEST het volgende:
Koeman: de 1-5 van vandaag is een incident, een moment opname. We wisten wel dat Ajax de kwaliteiten had en dat is vandaag uitgekomen
![]()
Mja ik weet ook wel dat Ajax kwaliteiten heeft en ik had een nederlaag ook wel verwacht eigenlijk gezien het spel van PSV van de afgelopen weken. Maar 1 - 5 vind ik gewoon ronduit schandalig en dat MAG niet. en vooral niet thuis...quote:Op zondag 18 maart 2007 16:53 schreef WEST het volgende:
Koeman: de 1-5 van vandaag is een incident, een moment opname. We wisten wel dat Ajax de kwaliteiten had en dat is vandaag uitgekomen
![]()
Dat is in dezelfde mate toegestaan als dat ik mijn mening geef over jouw post.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening over deze kwal, is dat ook al niet meer toe gestaan?![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:53 schreef WEST het volgende:
![]()
wat moet hij daar meequote:Op zondag 18 maart 2007 16:58 schreef gday het volgende:
Pfff, journalist vraagt aan Ten Cate of hij vindt dat Davids weer in Oranje moet?![]()
Dat zij eerst dus ook al, maar net zoals tijdens de perscon nuanceerde ie dat later. Dus hij gaf uiteindelijk niet helemaal de scheids de schuld maar ziet het wel als factor.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, nu tijdens de persconferentie vertelt Koeman wel dat hij vond dat Ajax ook over het randje ging en Braamhaar dat accepteerde. Maar dat dat oke was en kan. PSV speelde daar niet goed op in.
Dat was ook de reactie van Ten Cate.quote:
Ongeveer wat Henk antwoorde op die vraagquote:
Ik vond dat hij het in het interview juist heel genuanceerd zei en tijdens de persconferentie wat duidelijker.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat zij eerst dus ook al, maar net zoals tijdens de perscon nuanceerde ie dat later. Dus hij gaf uiteindelijk niet helemaal de scheids de schuld maar ziet het wel als factor.
Terecht gelijkspel?!quote:Op zondag 18 maart 2007 16:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Doe normaal man![]()
Wie zijn er hier nou te arrogant om een terecht gelijkspel tegen Az niet teo te geven?![]()
Die van Huntelaar was de bal, Emanuelson kan ik me niet meer herinnerenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:56 schreef okee6 het volgende:
Dat Braamhaar geen geel trekt voor de stevige overtreding als die van Emanuelsson of Huntelaar, kan ook een factor zijn over een hele competitie gemeten. Dat is ongewenst marchanderen. Dus Braamhaar mag best voor de camera om dat uit te leggen. Een overtreding is een overtreding, de straf geel of rood, consequent. Hij is notabene onze UEFA kandidaat, dan mag dat niet.
Ja ik vond het wel terecht ^^quote:
Ik dacht niet dat Huntelaar de bal speelde eigenlijk.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:02 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Die van Huntelaar was de bal, Emanuelson kan ik me niet meer herinneren
Nog maar eens kijken ... Huntelaar dacht van wel, dacht Braamhaar dat ook? Laten we het hopen, anders is ie nog corrupt ookquote:Op zondag 18 maart 2007 17:02 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Die van Huntelaar was de bal, Emanuelson kan ik me niet meer herinneren
Je kunt 1-5 ook moeilijk onverdiend noemenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Gefeliciteerd jongens.. het was verdiend![]()
Volgens mij probeerden een aantal Ajacieden dat wel te doen bij die 0-4 een paar jaar terugquote:Op zondag 18 maart 2007 17:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je kunt 1-5 ook moeilijk onverdiend noemen
Nja... allebei 11 doelkansen zag ik net en na de 2-1 en wat druk van PSV is er natuurlijk nog hoop.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik ken mensen die dat gemakkelijk onverdiend kunnen noemenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nja... allebei 11 doelkansen zag ik net en na de 2-1 en wat druk van PSV is er natuurlijk nog hoop.
Maar na de 3-1 was het einde zoek, bij de 4-1 en 5-1 was PSV er al lang niet meer bij met het hoofd..
wel een terechte afstraffing though...
Beetje makkelijk. Ajax is in vorm, PSV niet. Ajax is vrijwel compleet, PSV mist twee vaste krachten en heeft drie niet-fitte spelers. Welke tactiek Koeman ook kiest, je had vandaag niet gewonnen. Alleen 1-4 en 1-5, je kunt je afvragen of Vayrynen de juiste keuze was. Veel keuze had Koeman niet.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Ach PSV is dit gewoon zelf schuld.
Koeman weer eens met een foute opstelling.
Hopelijk leren ze ervan en zet dit jet elftal weer op scherp
Dat mag je niet zeggen!quote:Op zondag 18 maart 2007 17:12 schreef okee6 het volgende:
[..]
Beetje makkelijk. Ajax is in vorm, PSV niet. Ajax is vrijwel compleet, PSV mist twee vaste krachten en heeft drie niet-fitte spelers. Welke tactiek Koeman ook kiest, je had vandaag niet gewonnen. Alleen 1-4 en 1-5, je kunt je afvragen of Vayrynen de juiste keuze was. Veel keuze had Koeman niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |