quote:Op zondag 18 maart 2007 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Hulde aan Ajax, maar ook aan Braamhaar.
Ajacieden, van harte!
Ik vond het een mooie voetbalmiddag, ook omdat het in het livetopic goed vertoeven was. Zo kom ik hier weer vaker kijken.
Dat zeg ik niet, maar als PSV supporter heb je er nu gewoon NIKS meer over te zeggenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En dat zouden die Joden nietdoen wil je zeggen?![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ajacieden, van harte!
Ik vond het een mooie voetbalmiddag, ook omdat het in het livetopic goed vertoeven was. Zo kom ik hier weer vaker kijken.
Afgelopen.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:22 schreef teamlead het volgende:
hoelang nog trouwens?
het zijn net mensenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wat laat de PSV supporters hun ware gezicht zien
Uitfluiten bij rust, ruim 10 minuten voor tijd is het stadion al half leeg.
NOOIT MEER ZEIKEN OP AJAX SUPPORTERS BOEREN!
Daarom staan ze nog 2equote:Op zondag 18 maart 2007 16:22 schreef teamlead het volgende:![]()
![]()
![]()
Ajax Amsterdam, mijn nummer 1... de beste club van holland, dat weet toch iedereen![]()
![]()
![]()
ooooooooohohhquote:Op zondag 18 maart 2007 16:23 schreef Chadi het volgende:
oooooooh ajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaax
Waarom denk je dat het hier zo goed vertoeven was?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ajacieden, van harte!
Ten eerste: dat doen Ajax supporters nooit?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wat laat de PSV supporters hun ware gezicht zien
Uitfluiten bij rust, ruim 10 minuten voor tijd is het stadion al half leeg.
NOOIT MEER ZEIKEN OP AJAX SUPPORTERS BOEREN!
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:24 schreef RayMania het volgende:
http://img12.picsplace.to/img12/2/krassen.JPG!
Kom es op MSNquote:
Wat een enorme dweil is die kerel toch. Ik wil hem wel horen deze week. Afgelopen week kon hij zich niet voorstellen dat PSV zou verliezen.. Met zn vlassige snorretjequote:Op zondag 18 maart 2007 16:23 schreef BigFire het volgende:
[..]
Derksen is echt een goede graadmeter. altijd zijn voorspelling gewoon omdraaien![]()
Want PSV wint nooitquote:Op zondag 18 maart 2007 16:24 schreef RayMania het volgende:
Jawel hoor, KAMPIOENENquote:Op zondag 18 maart 2007 16:23 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar als PSV supporter heb je er nu gewoon NIKS meer over te zeggen![]()
Ach jullie worden toch kampioen..quote:
Ik ben ook erg benieuwd of deze lijn doorgetrokken kan worden bij een omgekeerde stand.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:24 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het hier zo goed vertoeven was?![]()
je kunt me in iedergeval niet verwijten dat ik alleen supporter ben als het goed gaatquote:Op zondag 18 maart 2007 16:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Daarom staan ze nog 2e![]()
En zijn ze de laatste jaren steeds kampioen geworden,,![]()
Nou niet overmoedig worden hea? ze zijn afgeslacht maar het kampioenschap is beslist.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:20 schreef Mr_Rammstein het volgende:
HAHAHA en die willen kampioen zijn daar in Eindhoven![]()
scorenquote:
Ga maar lekker hypocriet doen, elke keer als ze over Ajax supporters beginnen en met dit verhaal aan komen zeg ik "Net of ze dat nergens anders doen" en altijd zeggen ze nee.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:24 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ten eerste: dat doen Ajax supporters nooit?
Ten tweede: Wat hebben de PSV-supporters hier te maken met de lui die daar weggaan en fluiten?
Ik wist niet dat dit al de laatste wedstrijd van het seizoen wasquote:Op zondag 18 maart 2007 16:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou niet overmoedig worden hea? ze zijn afgeslacht maar het kampioenschap is beslist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |