quote:Op zondag 18 maart 2007 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Hulde aan Ajax, maar ook aan Braamhaar.
Ajacieden, van harte!
Ik vond het een mooie voetbalmiddag, ook omdat het in het livetopic goed vertoeven was. Zo kom ik hier weer vaker kijken.
Dat zeg ik niet, maar als PSV supporter heb je er nu gewoon NIKS meer over te zeggenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En dat zouden die Joden nietdoen wil je zeggen?![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ajacieden, van harte!
Ik vond het een mooie voetbalmiddag, ook omdat het in het livetopic goed vertoeven was. Zo kom ik hier weer vaker kijken.
Afgelopen.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:22 schreef teamlead het volgende:
hoelang nog trouwens?
het zijn net mensenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wat laat de PSV supporters hun ware gezicht zien
Uitfluiten bij rust, ruim 10 minuten voor tijd is het stadion al half leeg.
NOOIT MEER ZEIKEN OP AJAX SUPPORTERS BOEREN!
Daarom staan ze nog 2equote:Op zondag 18 maart 2007 16:22 schreef teamlead het volgende:![]()
![]()
![]()
Ajax Amsterdam, mijn nummer 1... de beste club van holland, dat weet toch iedereen![]()
![]()
![]()
ooooooooohohhquote:Op zondag 18 maart 2007 16:23 schreef Chadi het volgende:
oooooooh ajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaax
Waarom denk je dat het hier zo goed vertoeven was?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ajacieden, van harte!
Ten eerste: dat doen Ajax supporters nooit?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wat laat de PSV supporters hun ware gezicht zien
Uitfluiten bij rust, ruim 10 minuten voor tijd is het stadion al half leeg.
NOOIT MEER ZEIKEN OP AJAX SUPPORTERS BOEREN!
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:24 schreef RayMania het volgende:
http://img12.picsplace.to/img12/2/krassen.JPG!
Kom es op MSNquote:
Wat een enorme dweil is die kerel toch. Ik wil hem wel horen deze week. Afgelopen week kon hij zich niet voorstellen dat PSV zou verliezen.. Met zn vlassige snorretjequote:Op zondag 18 maart 2007 16:23 schreef BigFire het volgende:
[..]
Derksen is echt een goede graadmeter. altijd zijn voorspelling gewoon omdraaien![]()
Want PSV wint nooitquote:Op zondag 18 maart 2007 16:24 schreef RayMania het volgende:
Jawel hoor, KAMPIOENENquote:Op zondag 18 maart 2007 16:23 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar als PSV supporter heb je er nu gewoon NIKS meer over te zeggen![]()
Ach jullie worden toch kampioen..quote:
Ik ben ook erg benieuwd of deze lijn doorgetrokken kan worden bij een omgekeerde stand.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:24 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het hier zo goed vertoeven was?![]()
je kunt me in iedergeval niet verwijten dat ik alleen supporter ben als het goed gaatquote:Op zondag 18 maart 2007 16:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Daarom staan ze nog 2e![]()
En zijn ze de laatste jaren steeds kampioen geworden,,![]()
Nou niet overmoedig worden hea? ze zijn afgeslacht maar het kampioenschap is beslist.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:20 schreef Mr_Rammstein het volgende:
HAHAHA en die willen kampioen zijn daar in Eindhoven![]()
scorenquote:
Ga maar lekker hypocriet doen, elke keer als ze over Ajax supporters beginnen en met dit verhaal aan komen zeg ik "Net of ze dat nergens anders doen" en altijd zeggen ze nee.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:24 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ten eerste: dat doen Ajax supporters nooit?
Ten tweede: Wat hebben de PSV-supporters hier te maken met de lui die daar weggaan en fluiten?
Ik wist niet dat dit al de laatste wedstrijd van het seizoen wasquote:Op zondag 18 maart 2007 16:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou niet overmoedig worden hea? ze zijn afgeslacht maar het kampioenschap is beslist.
we?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
Waren we maar eeder in deze vorm gekomen
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:28 schreef knnth het volgende:
krijg sms van een psv-er om de eindstanden ...
... geen leuker vermaak ....
Whehe, ik zou de doelpuntenmakers er als service ook maar bij doen.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:28 schreef knnth het volgende:
Je wordt kampioen tegen de kleintjes. Verliezen van Heerenveen op eigen veld kan niet. Verliezen van Sparta en Roda is ook erg zwak. Maar de ze overwinning maakt het hele seizoen goed. Winnen uit bij Feyenoord en PSv da's voor een Ajacied fijner dan kampieoen worden want kampieon worden zijn we wel gewend.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:24 schreef Steeven het volgende:
Waarom speelt Ajax niet het hele seizoen zo.
Het is gewoon een behoudende, angstige coach... elke ploeg die hij onder zijn hoede kreeg is minder gaan scoren en moeizamer gaan winnen... dat zegt genoeg denk ik...quote:
Bullshit natuurlijk, ik word liever kampioen dan twee wedstrijden winnen.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:29 schreef Lubbert het volgende:
[..]
Je wordt kampioen tegen de kleintjes. Verliezen van Heerenveen op eigen veld kan niet. Verliezen van Sparta en Roda is ook erg zwak. Maar de ze overwinning maakt het hele seizoen goed. Winnen uit bij Feyenoord en PSv da's voor een Ajacied fijner dan kampieoen worden want kampieon worden zijn we wel gewend.
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste.quote:
quote:"Ajax is een leuk voetballende ploeg en een club waar vaak leuke spelers vandaan komen", zegt Koeman over de ploeg uit Amsterdam. Hij gaat niet uit van een moeilijke wedstrijd: "Tegen een PSV in normale doen is Ajax in principe kansloos. Daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te groot."
Normaal gesproken krijg ik altijd smsjes van een maat die voor PSV is als Ajax weer eens punten heeft laten liggen, het is nu heerlijk stilquote:Op zondag 18 maart 2007 16:28 schreef knnth het volgende:
OMFGquote:Op zondag 18 maart 2007 16:29 schreef Lubbert het volgende:
[..]
Je wordt kampioen tegen de kleintjes. Verliezen van Heerenveen op eigen veld kan niet. Verliezen van Sparta en Roda is ook erg zwak. Maar de ze overwinning maakt het hele seizoen goed. Winnen uit bij Feyenoord en PSv da's voor een Ajacied fijner dan kampieoen worden want kampieon worden zijn we wel gewend.
troost je ermeequote:Op zondag 18 maart 2007 16:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
OMFG![]()
Zo lang niet meer kampioen en dan nog durven zeggen dat je het gewend bent..![]()
En PSV heeft ook gewonnen van Ajax en Az (1e wedstrijd toch?)![]()
I don't know what you are talkz0rring aboutquote:Op zondag 18 maart 2007 16:30 schreef Pjetr het volgende:
[..]
LoLLeR mennnn:D MEF MAN vanavond ofwat
:P:D
Och, ben Spartaan, geen reden om te liegenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:29 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Dikke kans dat ie je niet eens gelooft
Zoveel past er niet in 'n smsquote:Op zondag 18 maart 2007 16:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Whehe, ik zou de doelpuntenmakers er als service ook maar bij doen.
whahaquote:Op zondag 18 maart 2007 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:
DAAAR IS IE WEER: Koemans onderschatting: part 5!
[afbeelding]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Japgrasquote:Op zondag 18 maart 2007 16:29 schreef Lubbert het volgende:
[..]
Ik ken die tekst maar toen stond er geen Ajaxquote:Op zondag 18 maart 2007 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij ajaxquote:Op zondag 18 maart 2007 16:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste.
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Welke held zet even alle gifjesop een rijtje?
ik stuur ook niets terugquote:Op zondag 18 maart 2007 16:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Normaal gesproken krijg ik altijd smsjes van een maat die voor PSV is als Ajax weer eens punten heeft laten liggen, het is nu heerlijk stil
method man vanavond oosterport LoLLeRTroLquote:Op zondag 18 maart 2007 16:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
I don't know what you are talkz0rring about
Hahahahaquote:Op zondag 18 maart 2007 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Jongen je bent net nieuw hier, smoel houden en niet met gezerver komen dat we hier al een jaar of twee geleden behandeld hebben.quote:
We hebben het kampioensschap dus ik hoefme niet te troosten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |